register Paswoord vergeten?

Onze held is verbannen!

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Moet KP gebanned blijven

Ja
39
39%
Nee
60
61%

Totaal aantal stemmen : 99

Onze held is verbannen!

Berichtdoor Mayo op wo 23 mei 2012 1:21 pm

Het is weer van dat, onze mascotte, leider, en bovenal HELD Kevin_Phillippe is verbannen van deze site. Een jammerlijke zaak voor iedereen die graag eens op Fundalize komt. KP is sinds jaar en dag trouwe leverancier van hilariteit, discussie, en leven in de brouwerij. Maar blijkbaar is hij nu over de streep gegaan.

Hij heeft het aangedurfd om Keyser Soze, een fossiel uit een ver verleden, te 'bedreigen'!

Nonsens natuurlijk. Want wat is dreigen op een forum... "Ik ga u slaan" typen? "Krijg kanker"? "Je zou ontslagen moeten worden"?

Iedereen hier heeft wel ooit iemand 'bedreigd' op het forum. Al is het maar omdat de ander een onuitstaanbaar irritante kerel is. Wie werd hier echter voor gebanned? Niemand. Maar Kevin_Phillippe wel dus. Twee maten en twee gewichten, dat noem ik het!

Jammer dat deze site opnieuw gecensureerd wordt, en op die manier Fundalize weeral een stukje minder leuk wordt. Ik heb zo de indruk dat het nieuwe beleid van deze site ons in een bepaalde dwangbuis wil steken. Dat is jammer, want zo werkt een community als Fundalize niet.

Dit is tenslotte het internet, medium van vrijheid en blijheid. Alles mag, alles kan. Goed, in ruil voor de vrijheid op fundalize houden we ons wel aan een paar regeltjes. Maar dit gaat erover. Discussie, eventueel een klein beetje ruzie, het hoort thuis op een forum van een community zoals Fundalize.

Dit is nu al het zoveelste voorval in de voorbije maanden: het logo, berichten verwijderen, gigantische banners, en nu dit.

Gewoonweg jammer.
Laatst bijgewerkt door Mayo op wo 23 mei 2012 2:59 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Re: Onze held is verbannen!

Berichtdoor elberto op wo 23 mei 2012 1:28 pm

Dat riekt hier naar supermodmisbruikerij!!
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op wo 23 mei 2012 1:29 pm

het is inderdaad schandalig dat hij gebanned is, hij bracht inderdaad wat leven in de brouwerij
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op wo 23 mei 2012 1:32 pm

Because he's the hero Fundalize deserves, the one it needs right now. So, we'll hunt him, because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knicht.

ALLEN NAAR DE ENIGE ROTS IN DE CENSUURBRANDING:

KP zijn forum! http://www.setbb.com/kevinphillippe/

--> http://www.setbb.com/kevinphillippe/vie ... llippe#448
Laatst bijgewerkt door elberto op wo 23 mei 2012 1:42 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op wo 23 mei 2012 1:35 pm

Is da nu vo te lachen? :(
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op wo 23 mei 2012 1:39 pm

eclipx schreef:Is da nu vo te lachen?

Nee. De censuur op FDLZ gaat er gewoon over. De community mag hier niets meer zeggen.

Precies gelijk bij de 'verkiezing' voor een nieuw logo. Er werd gewoon niet geluisterd naar de members, en er werd een logo dat niemand wou door de community zijn strot geduwd.

Fundalize gaat aan dees beleid kapot gaan. Een site als deze hangt 100% af van zijn members. Als je die niet tevreden houdt, gaat uw site naar de zak.

Ik hoop dat papfles, queen, en al die anderen dat goed beseffen.
Afbeelding

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 23 mei 2012 1:43 pm

Vooraleer complete leeghoofden zoals Mayo en Piieter04 hier weer hun gram willen halen, zal ik mij alvast verdedigen.

KP werd gebanned, niet omdat ik gaan klikken ben, maar omdat hij meermaals racistische uitspraken deed op het forum/site. Je weet het mss niet maar FDLZ is een FUNsite waar racisme niet thuishoort. Verder heb ik hier niet de touwtjes in handen, wil je mensen beschuldigen, ga dan lopen zagen bij de mods.

Hieronder zet ik de uitspraken waarop zijn ban gebaseerd is.

Think twice idioot eer ge nog es een maat van mij aanvalt.
Bjoerk is een belg, hier geboren en hij en zijn familie leveren ook een positieve
bijdrage aan onze gemeenschap.
Wat niet van u kan gezegd worden, hier asiel krijgen en nog schimpen op ons ook..
rot op kerel..

Sure, destijds werd die grond toebedeeld aan de joden en die bruine konden oprotten, en ieder onwetende

Israel is democratisch, mét rechten voor vrouwen en homo's, wat niet kan gezegd worden van die fucking bruine
die een eigen staat willen.

En ja, ik stem VB moest het je interesseren, ik die 'vuilen omo' stemt VB 't is ver gekomen eeh,
nuja der is geen Geert Wilders in BE he, fuck islam, fuck bruine en fuck am

and fuck de palestijnen, de linkse lafaards en AMGXV

[youtube]Sure het is makkelijk om hier nu even het communisme te komen prefereren vanuit jullie luie stoel zonder
het ooit aan den lijve meegemaakt te hebben.
Ondankbare honden.[/youtube]

Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie geen problemen hebben met racisme, dat zegt dan meer over jullie dan over mij.

Mensen schreeuwen hier over "vrije meningsuiting" maar dat recht is niet absoluut, en stopt waar de ander zich beledigt voelt. Ik heb KP meerdere malen gemeld dat mijn vriendin ook "bruin" is en dat ik zo'n uitspraken niet duld. Van iedereen hier ken ik KP al het langst, en mss ergens ook wel het best.

Vroeger werd hij door dezelfde mensen die hem hier verdedigen als "loser" uitgemaakt.

Het feit dat hij al meerdere bans gekregen had was dan natuurlijk waarschijnlijk de doorslag.

Dus, Mayo voor je hier weer komt wenen en met je oeverloos gezever iemand de schuld wilt geven, geef KP de schuld maar. Hij heeft genoeg waarschuwingen gekregen als het om racistische uitspraken ging. Stat duidelijk in de regels. Hij overtreedt die, simpel.

en @ Piieter04: goed geprobeerd maar ik ben geen "sos" ,;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op wo 23 mei 2012 1:43 pm

Spijtige zaak, hopelijk is het een tijdelijk ban

Men zou beter deze jongen eens in de gaten houden sommige reacties zijn veel erger IMO, maar dat is iets persoonlijks met mij
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op wo 23 mei 2012 1:46 pm

Ik zie net de tekst van keyser, het verbaast me enorm dat hij racistische uitspraken deed, in het topic show yourself deed hij allesbehalve racistisch tegen me gezien het feit dat m'n moeder uit de Filipijnen komt en zelfs iemand uit z'n vriendenkring een Filipijnse is??!!!

En eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n voorstander van Moslims, je hoort altijd negatief nieuws. En volgens mij is dat een publiek geheim
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor freak-o op wo 23 mei 2012 1:48 pm

Het is enorm triestig om dit te moeten vernemen.
De mods trokken net de stekker uit hun nog levende community.
De intrede van papfles met de woorden dat de community de site draagt lijkt nu op een leuk verkoopspraatje.
Helaas zijn er genoeg voorbeelden waar de community meer de mond werd gesnoerd in plaats van te luisteren naar ons.

Chambrang.com werd verkozen door de 'dragers' van intertet.org (toen) en het werd fundalize.
Het logo werd wederom beslist door de moderators.
En als je de held uit een verhaal wegneemt dan zit je helaas aan het einde van het verhaal.
Reacties die werden verwijderd terwijl de hele community schreeuwt dat het niet kan en zelf die reacties werden verwijderd.

Proficiat mods met de ondergang die jullie gezamenlijk bereikt hebben.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op wo 23 mei 2012 1:49 pm

Die bans zijn hier pure willekeur!

Maar het is gebeurd door de "modcrew" natuurlijk, te laf om aan te tonen wie hier eigenlijk de beslissingen neemt. Zich schuilen achter een bot, want owee als er kritiek komt, heeft niemand er last van. Het verhaal van de verdwenen reacties opnieuw, waar we ook geen deftige reactie op kregen!

Je zou er beter mee stoppen Papfles, time and money wasted.
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op wo 23 mei 2012 1:50 pm

helaas pindakaas, maar zoals altijd zal er vroeg of laat zich wel ne nieuwe mongool komen aanmelden om ons te entertainen.
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op wo 23 mei 2012 1:51 pm

Keyser_Soze schreef:KP werd gebanned, niet omdat ik gaan klikken ben, maar omdat hij meermaals racistische uitspraken deed op het forum/site. Je weet het mss niet maar FDLZ is een FUNsite waar racisme niet thuishoort. Verder heb ik hier niet de touwtjes in handen, wil je mensen beschuldigen, ga dan lopen zagen bij de mods.

----------

Dus, Mayo voor je hier weer komt wenen en met je oeverloos gezever iemand de schuld wilt geven, geef KP de schuld maar. Hij heeft genoeg waarschuwingen gekregen als het om racistische uitspraken ging. Stat duidelijk in de regels. Hij overtreedt die, simpel.

Iedereen die hier de voorbije jaren actief is geweest, weet dat ik absoluut geen fan ben van racistisch gedoe. Elke post waarin men over 'bruine apen' ging praten heb ik steevast de kaart getrokken van de allochtonen. Maar nooit werd iemand verbannen omdat hij racistische opmerkingen maakte. NOOIT. Kevin_Phillippe blijkbaar wel. Twee maten en twee gewichten, zoals ik al zei.

http://www.fundalize.com/fun/Kutventje_ ... it-201930/
Op basis van deze post mogen volgende mensen ook gebanned worden: MLjah, Eclipx, Wooffie.

En er zijn nog veel ergere posts & topics geweest, waar het gewoon één en al racisme was. Nooit is daar een probleem van gemaakt, het werd opgelost doordat er meestal een discussie ontstond.

Nu is dat plots wel een probleem. Twee maten, twee gewichten.
Afbeelding

Berichtdoor Wafelsap op wo 23 mei 2012 1:51 pm

Ma joeng, dramaqueens allemaal :/
Gullie spreekt uzelf al tegen door te zeggen da het 'de community' is die deze site draagt, en daarmee dus nie 1 persoon.

Dus is het ook nie die 1e persoon die deze hele site maakt.

Ik kan er inkomen da er een deel afsterft zo, en da ge nie akkoord zijt met het beleid, ma dees is een beetje belachelijk dramatisch, grow some balls?
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 23 mei 2012 1:52 pm

eclipx schreef:Ik zie net de tekst van keyser, het verbaast me enorm dat hij racistische uitspraken deed, in het topic show yourself deed hij allesbehalve racistisch tegen me gezien het feit dat m'n moeder uit de Filipijnen komt en zelfs iemand uit z'n vriendenkring een Filipijnse is??!!!

En eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n voorstander van Moslims, je hoort altijd negatief nieuws. En volgens mij is dat een publiek geheim

Er is een verschil tussen "geen voorstander zijn" van een bepaalde cultuur en grofweg racistische uitspraken doen.

Maar alvast bedankt Piieter04 voor je gebaar op mijn profiel. Laat alweer zien wat voor een zielig persoontje jij bent. Zo verder doen jongen. Dat iemand grove racistische uitspraken doet en DAARVOOR volgens DE REGELS gebanned wordt vind je blijkbaar niet ok, maar dat iemand zulke uitspraken meldt vind je er blijkbaar zwaar over gaan.

@ chiconer: bans willekeur, dus hiermee zeg je dat KP vanwege zijn racistische uitlatingen mocht verderzetten zonder gevolgen?

hetzelfde met Mayo: altijd lopen huilen voordat ze nog maar de ware toedracht van de zaak kennen. Nuja, Mayo is gewoon KP zijn bitch, dat is nu wel duidelijk geworden.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Anthony op wo 23 mei 2012 1:52 pm

Hier en daar eens een "bedreiging" zoals je zegt gebeurt inderdaad vrij snel. Maar als het blijft aanhouden & daarbovenop nog eens vele racistische uitingen, dat kunnen we gewoonweg niet tolereren. Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen, maar geen gevolg aan gegeven, met dit als gevolg.

Fundalize draait inderdaad om de community, de mensen, maar net dat soort mensen (die zich niet normaal kunnen gedragen) schrikken nieuwe leden gewoon af. Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.

@ eclipx : Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar daarom moet je geen mensen gaan uitschelden. Dus als je geen voorstander bent van moslims, geen probleem, distantieer je er dan van, maar ga ze niet rechtstreeks beledigen.
Anthony
Fundalize Admin
Fundalize Admin

Berichtdoor Mayo op wo 23 mei 2012 1:53 pm

Wafelsap schreef:Gullie spreekt uzelf al tegen door te zeggen da het 'de community' is die deze site draagt, en daarmee dus nie 1 persoon.

Gij kunt de volgende zijn die verbannen of gecensureerd wordt.
Afbeelding

Berichtdoor Chiconer op wo 23 mei 2012 1:53 pm

@Keyser_Soze: Jij kan hier toch zonder gevolgen mensen beledigen? Dus ja.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op wo 23 mei 2012 1:55 pm

Ottorongo schreef:helaas pindakaas, maar zoals altijd zal er vroeg of laat zich wel ne nieuwe mongool komen aanmelden om ons te entertainen.

Der is maar één KP op deze wereld, en niemand die zijn plaats kan inpakken!
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 23 mei 2012 1:56 pm

Mayo schreef:
Keyser_Soze schreef:KP werd gebanned, niet omdat ik gaan klikken ben, maar omdat hij meermaals racistische uitspraken deed op het forum/site. Je weet het mss niet maar FDLZ is een FUNsite waar racisme niet thuishoort. Verder heb ik hier niet de touwtjes in handen, wil je mensen beschuldigen, ga dan lopen zagen bij de mods.

----------

Iedereen die hier de voorbije jaren actief is geweest, weet dat ik absoluut geen fan ben van racistisch gedoe. Elke post waarin men over 'bruine apen' ging praten heb ik steevast de kaart getrokken van de allochtonen. Maar nooit werd iemand verbannen omdat hij racistische opmerkingen maakte. NOOIT. Kevin_Phillippe blijkbaar wel. Twee maten en twee gewichten, zoals ik al zei.

http://www.fundalize.com/fun/Kutventje_ ... it-201930/
Op basis van deze post mogen volgende mensen ook gebanned worden: MLjah, Eclipx, Wooffie.

En er zijn nog veel ergere posts & topics geweest, waar het gewoon één en al racisme was. Nooit is daar een probleem van gemaakt, het werd opgelost doordat er meestal een discussie ontstond.

Nu is dat plots wel een probleem. Twee maten, twee gewichten.

Er staat duidelijk in de regels dat racisme niet kan, en net zoals jij heb ik zijn uitspraken gemeld. Dus wat kom je me in godsnaam met het vingertje wijzen? Gast, je bent zo lachwekkend dat ik medelijden met je krijg...

En geloof me, toen ik mod was werden er al mensen vanwege racisme gebanned dus kom niet liegen dat dat nog nooit gebeurd is.

Er staat duidelijk in de REGELS dat racisme niet toegelaten is. Hou je aan de regels en er is geen probleem, maar als je de regels keer op keer overtreed en al enkele malen een ban gekregen hebt dan VRAAG je erom.

Of zullen we de regels volgen met twee maten en twee gewichten?

Al die bullshit hier... Triest om te zien hoe hij hier verdedigd wordt na al zijn uitspraken, enorm triest.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor PietVerkest op wo 23 mei 2012 1:56 pm

KP basht gewoon op vreemdelingen omdat zij het homo-zijn niet willen aanvaarden. Als dit niet het geval was geweest, dan had hij deze racistische haatgevoelens waarschijnlijk niet. Ik keur het af, maar begrijp hem wel.

Hopelijk is het niet permanent want ik vind ook dat hij leven in de brouwerij brengt.
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Wafelsap op wo 23 mei 2012 1:57 pm

Mayo schreef:
Wafelsap schreef:Gullie spreekt uzelf al tegen door te zeggen da het 'de community' is die deze site draagt, en daarmee dus nie 1 persoon.

Gij kunt de volgende zijn die verbannen of gecensureerd wordt.

ja, ma ze kunnen moeilijk iedereen bannen eh, dan maken ze de site pas echt kapot. Tis nie da hij de enige persoon hier is ofzo eh.. En kvind wel da ze ergens een grens moeten trekken. Of het nu rechtvaardig was da KP gebanned werd, laat ik er ff buiten. En aangezien da momenteel is waar de discussie over gaat, zal ik me stil houden
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor freak-o op wo 23 mei 2012 1:58 pm

Anthony schreef: Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.

De beslissing zorgt dat velen hier zich niet meer welkom voelen. Denk daar maar eens over na.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 23 mei 2012 1:58 pm

Chiconer schreef:@keizer_poser: Jij kan hier toch zonder gevolgen mensen beledigen? Dus ja.

Wat versta je niet aan het woord RACISME?

Ik reageer er verder niet meer op want jij gaat blijkbaar akkoord met de uitspraken van KP. En zoek geen complottheorieën achter dit hele gedoe: ex-mod heeft het hier voor het zeggen en misbruikt zijn macht en al dat gehuil dat er zit aan te komen.

KP werd gebanned vanwege zijn racistische uitlatingen, punt uit.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op wo 23 mei 2012 1:59 pm

Anthony schreef:Hier en daar eens een "bedreiging" zoals je zegt gebeurt inderdaad vrij snel. Maar als het blijft aanhouden & daarbovenop nog eens vele racistische uitingen, dat kunnen we gewoonweg niet tolereren. Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen, maar geen gevolg aan gegeven, met dit als gevolg.

Fundalize draait inderdaad om de community, de mensen, maar net dat soort mensen (die zich niet normaal kunnen gedragen) schrikken nieuwe leden gewoon af. Uiteindelijk is het de bedoeling een open community te vormen waar iedereen zich welkom in kan voelen. Net daarom is deze beslissing genomen.

That's bullshit and you know it.

Komaan, KP zijn post waren gewoon zalig, hilarisch echt een allround entertainer!

De mensen die het erg vonden dat KP weer een flamewar met iemand startte kunnen volgens mij op één hand geteld worden.
Dat was grappig en mensen die daar aanstoot aan nemen moeten maar leren relativeren.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiconer op wo 23 mei 2012 2:00 pm

@keizer_poooo: Dus beledigen van members is ok zolang het niet racistisch is? Dus jij mag hier blijven mensen uitschelden voor het vuil van het straat?

Als je de ene banned moet je de andere ook bannen.
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op wo 23 mei 2012 2:01 pm

bjoerk schreef:NIGGER

BAN THE SHIT OUT OF HIM!!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 23 mei 2012 2:04 pm

elberto schreef:
Anthony schreef:Hier en daar eens een "bedreiging" zoals je zegt gebeurt inderdaad vrij snel. Maar als het blijft aanhouden & daarbovenop nog eens vele racistische uitingen, dat kunnen we gewoonweg niet tolereren. Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen, maar geen gevolg aan gegeven, met dit als gevolg.

That's bullshit and you know it.

Komaan, KP zijn post waren gewoon zalig, hilarisch echt een allround entertainer!

De mensen die het erg vonden dat KP weer een flamewar met iemand startte kunnen volgens mij op één hand geteld worden.
Dat was grappig en mensen die daar aanstoot aan nemen moeten maar leren relativeren.

Dus grove racistische reacties kunnen wanneer ze entertainend zijn? Wie meet er nu met twee maten en twee gewichten?

Zielig hoe deze mentaliteit verdedigd wordt.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op wo 23 mei 2012 2:04 pm

Zie dit maakt de site, mensen die onzin posten op een "serieus" forum.

Tis wachten tot het wisserke er weer aankomt om te neuten dat dit hier niet past.

Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op wo 23 mei 2012 2:04 pm

Het is toch duidelijk wie hier de schuldige is? In de plaats van elkaar hier vol te schijten met beschuldigingen, scheldwoorden en politieke gedoe, zouden we eens het échte probleem moeten aanpakken: de joden.

Keyser_Soze schreef:
[youtube]Sure het is makkelijk om hier nu even het communisme te komen prefereren vanuit jullie luie stoel zonder
het ooit aan den lijve meegemaakt te hebben.
Ondankbare honden.[/youtube]

Uw youtube filmpke wil niet afspelen. Waarschijnlijk ook de schuld van de joden.
Laatst bijgewerkt door hypolicious op wo 23 mei 2012 2:06 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Volgende

Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report