register Paswoord vergeten?

Onze held is verbannen!

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Moet KP gebanned blijven

Ja
39
39%
Nee
60
61%

Totaal aantal stemmen : 99

Re: Onze held is verbannen!

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 30 mei 2012 9:19 am

En hoe ga je al die OP rechten geven om iemands reactie aan te passen?

Face it, velen hier op FDLZ zouden enkel misbruik maken van dat recht. Wat jij voorstelt gaat er nooit komen.

Net zoals KP een topic zou openen waarin hij de moslims afschilderd als vuile bruine homohaters. Wat een topic zou dat niet worden zeg... (gewoon een voorbeeld).

Ik heb nooit gezegd dat politieke topics zouden eindigen met gezever, wat ik wel wil zeggen, en KP is hier een dankbaar voorbeeld voor: dat zo'n politiek topic, opgestart door bijvoorbeeld KP nooit zou werken aangezien hij een andere mening als de zijne afdoet als "propaganda" en doctrine.

Kp is hierin niet de enige. Er is simpelweg niet genoeg discipline voor wat jij voorstelt.

Geloof me, ik ben niet de enige die dat getroll beu raakt. Zegt het niet genoeg dat zowel de mods als de oprichters het ook grondig beu zijn? Zij beslissen de koers van de site, en als je dat niet aanstaat dan ga je maar ff op 9gag liggen zeveren of gewoon ff /b/.

De topics die ik aanhaalde zijn niet de beste van de laatste tijd: het zijn topics waarin ruzie wordt gemaakt om niks, en als dat jouw invulling van "fun" is dan is dat maar zo. Gelukkig denkt het leidingsteam daar anders over.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ikke op wo 30 mei 2012 9:30 am

Piieter04 schreef:verwijder keyser zijn comment heeft, dat heeft helemaal niets met kp te maken

Als ik dat verwijder, gaat al de rest mee de vuilbak in, of is dat allemaal wel relevant?
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Piieter04 op wo 30 mei 2012 9:34 am

ikke schreef:
Piieter04 schreef:verwijder keyser zijn comment heeft, dat heeft helemaal niets met kp te maken

Als ik dat verwijder, gaat al de rest mee de vuilbak in, of is dat allemaal wel relevant?

Afbeelding

Hier is toch al zoveel verwijderd dat het op die paar comments niet meer steekt he
Laatst bijgewerkt door Piieter04 op wo 30 mei 2012 9:35 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 30 mei 2012 9:34 am

De discussie met elberto vind ik relevant, zulke kinderachtige opmerkingen van Piieter04 niet.

Maar als je wil dat we het in pm voortzetten dan is dat geen probleem hoor
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 30 mei 2012 9:36 am

Misschien moet Keyser zich maar eens verplaatsen naar wetenschapsforum of politics.be (alhoewel het intellectueel niveau daar soms bedroevend is), dan is hij van den eerste keer af van het puberaal niveau hier!

Als topics als "hoe kuis jij uw gat af" niet meer thuishoren op Fundalize, dan weet ik het ook niet meer.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor elberto op wo 30 mei 2012 9:37 am

We kunnen misschien best overgaan naar het topic over reacties verwijderen. Ik zal mijn reply daar neerpennen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FuckThisShit op wo 30 mei 2012 10:25 am

ikke schreef:

En mijn post was natuurlijk minder relevant dan dit off-topic gezever....

Als het vermelden dat 60% van de actieve leden KP wel trg wilt al off-topic is... Dat verwijderen is te random voor woorden...
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor den_gino op wo 30 mei 2012 11:36 am

ik ken kp niet, maar zo te lezen is zijn ban wel wat onterecht geweest.
al zal ik niet ontkennen dat alle racistische uitspraken al dan niet goed of slecht zijn.

mensen geef zelf eerlijk toe, wie heeft er al dan niet eens een racistische uitspraak gemaakt tegenover aan minderheidsgroep?
ik ga zelf geen namen of termen gebruiken om zelf een ban te vermijden.

en ja ik stem ook voor vb en ik kom hier eerlijk voor uit, ben ik dan een 2de hitler of een neo nazi of een hans van temsche/anders breivik wannabe?
NEE!! ik heb op katoennatie gewerkt in een team met 20+ negers, marokanen, indi's, polen, en weet ik veel wat nog allemaal.
die kerels verdienen ongeloofelijk veel respect van mij omdat ze zich aanpassen en werken, en proberen om onze taal te spreken.
ik ben racist tegen het krapuul dat hier binnen komt vallen met hele bussen, en alles krijgen van ocmw en daarna doen alsof ze hier de baas zijn.
die "bruine apen" moeten ze buiten gooien.

maar aangezien dat ik ook voor vb stem ben ik dus ook een slechte en zou ik ook een ban moeten krijgen?

ontopic: er hebben al meer dan 60% gestemd om kp zen ban stop te zetten, dat zegt toch genoeg?
den_gino
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 30 mei 2012 11:52 am

den_gino schreef:ik ken kp niet, maar zo te lezen is zijn ban wel wat onterecht geweest.
al zal ik niet ontkennen dat alle racistische uitspraken al dan niet goed of slecht zijn.

(...)

Ik veronderstel dat uw mening gebaseerd is enkel en alleen op de informatie die hier te vinden is?
Het is vrij makkelijk om te menen dat de ban onterecht was als je enkel en alleen de informatie bezit die je op dit topic leest. Het gaat verder dan enkel zijn racistische uitspraken, die wel nog steeds fout waren, en veel verder dan dat.

Ik heb vlak daarna gebeld met KP zelf en die begreep onze keuze op zich wel, hij vond enkel de timing verkeerd. En natuurlijk ook het feit dat hij zijn account niet graag voor eeuwig kwijt is.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor elberto op wo 30 mei 2012 12:05 pm

FuckThisShit schreef:
ikke schreef:

Als het vermelden dat 60% van de actieve leden KP wel trg wilt al off-topic is... Dat verwijderen is te random voor woorden...

Als dat uw reactie was dan is het inderdaad onbegrijpelijk dat die gewist werd.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op wo 30 mei 2012 12:08 pm

den_gino schreef:ik ken kp niet, maar zo te lezen is zijn ban wel wat onterecht geweest.

mensen geef zelf eerlijk toe, wie heeft er al dan niet eens een racistische uitspraak gemaakt tegenover aan minderheidsgroep?
ik ga zelf geen namen of termen gebruiken om zelf een ban te vermijden.

en ja ik stem ook voor vb en ik kom hier eerlijk voor uit, ben ik dan een 2de hitler of een neo nazi of een hans van temsche/anders breivik wannabe?
NEE!! ik heb op katoennatie gewerkt in een team met 20+ negers, marokanen, indi's, polen, en weet ik veel wat nog allemaal.
die kerels verdienen ongeloofelijk veel respect van mij omdat ze zich aanpassen en werken, en proberen om onze taal te spreken.
ik ben racist tegen het krapuul dat hier binnen komt vallen met hele bussen, en alles krijgen van ocmw en daarna doen alsof ze hier de baas zijn.
die "bruine apen" moeten ze buiten gooien.

maar aangezien dat ik ook voor vb stem ben ik dus ook een slechte en zou ik ook een ban moeten krijgen?

ontopic: er hebben al meer dan 60% gestemd om kp zen ban stop te zetten, dat zegt toch genoeg?

Tja jong, helaas, je zal moeten verbannen worden. Enkel zij die het links gedachtegoed onderschrijven horen thuis op Stalinize
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor ikke op wo 30 mei 2012 12:45 pm

FuckThisShit schreef:
ikke schreef:

Excuses als de uwe wel ontopic was, die zal (zoals je voor uw edit gezegd hebt) meegesleurd zijn in de offtopic resem door anderen.
Plaats het gerust opnieuw als je het een terechte post vindt.
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke

Berichtdoor UltimateTetten op wo 30 mei 2012 12:51 pm

Mayo schreef:Misschien moet Keyser zich maar eens verplaatsen naar wetenschapsforum of politics.be (alhoewel het intellectueel niveau daar soms bedroevend is), dan is hij van den eerste keer af van het puberaal niveau hier!

Als topics als "hoe kuis jij uw gat af" niet meer thuishoren op Fundalize, dan weet ik het ook niet meer.

Groot gelijk
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 30 mei 2012 1:01 pm

UltimateTetten schreef:
Mayo schreef:Misschien moet Keyser zich maar eens verplaatsen naar wetenschapsforum of politics.be (alhoewel het intellectueel niveau daar soms bedroevend is), dan is hij van den eerste keer af van het puberaal niveau hier!

Groot gelijk

Groot gelijk? Leer dan toch eens lezen man! Nergens heb ik verkondigd dat zulke topics verboden moeten worden, wat mijn mening daarover is dat is mijn zaak.

Trollen moet kunnen, fun maken MOET kunnen maar doe dat dan in de topics die ervoor bedoelt zijn en niet in alle topics. DAT was mijn punt.

Dus ipv mee te lopen met iemand die steevast mijn woorden verdraaid naar eigen bestwil zou je mss eens wat meer kunnen lezen over de discussie zelf Ultimate Tetten. Het zou je sieren moest je voor jezelf denken ipv dat anderen dat voor jou doen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 30 mei 2012 1:06 pm

UltimateTetten schreef:

Groot gelijk

Die topics horen hier zeker en vast thuis.
Maar als ge het normaal vindt dat eclipx op ELK topic wordt achtervolgd om grappen over hem te maken? Dat ge eens een occasioneel grapje maakt, oké. Maar als het al zo ver komt dat ze in een topic over kak en pis over pedofilie en eclipx beginnen? Komaan :P Dan kunt ge al evengoed elk topic hernoemen naar "geef commentaar op eclipx".
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor los_lampos op wo 30 mei 2012 2:39 pm

Van waar komt die insinuatie eigenlijk dat het topic 'een ode aan KP' moet zijn (van Ikke of whoever)? Enkel 'bloemen en kransen'?
Ik dacht dat het hier was om zijn ban aan te klagen.

(poging nummer drie, want tis al twee keer gewist)

En Queen, modje Bistiriko zat ook 'off topic' met Eclipx te lachen (wat hij voor alle duidelijkheid van mij mag)
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 30 mei 2012 2:50 pm

Die "insinuaties" (eerder duidelijke richtlijn) is reeds meerdere pagina's geleden meegegeven.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 30 mei 2012 2:51 pm

los_lampos schreef:Van waar komt die insinuatie eigenlijk dat het topic 'een ode aan KP' moet zijn (van Ikke of whoever)? Enkel 'bloemen en kransen'?
Ik dacht dat het hier was om zijn ban aan te klagen.

En Queen, modje Bistiriko zat ook 'off topic' met Eclipx te lachen (wat hij voor alle duidelijkheid van mij mag)

Omdat het hier telkens afdwaalde naar een discussie tussen Keyser_Soze en nog mensen.. Discussies die zowel geen bijdrage waren voor KP als voor zijn (un)ban.

Als ik de situatie over eclipx hier aanvat dan gaat dat ook over mods die daar in meegingen, ja. Zoals gezegd moet een occasioneel grapje kunnen maar ik vind de situatie momenteel erover gaan, en ik denk dat eclipx dat toch ook vrij beu is.
En vermits dit KP zijn topic is; die heeft in zijn gesprek met mij duidelijk gezegd: ik snap niet waarom de mensen die eclipx zo zitten te pesten niet worden gebanned. Misschien ook eens iets om over na te denken.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor elberto op wo 30 mei 2012 3:07 pm

Queen schreef:
UltimateTetten schreef:

Groot gelijk

Maar als ge het normaal vindt dat eclipx op ELK topic wordt achtervolgd om grappen over hem te maken? Dat ge eens een occasioneel grapje maakt, oké. Maar als het al zo ver komt dat ze in een topic over kak en pis over pedofilie en eclipx beginnen? Komaan :P Dan kunt ge al evengoed elk topic hernoemen naar "geef commentaar op eclipx".

Ja daar hebde een punt. Maar da is bij mijn weten het enige voorval dat 'getroll' zich naar andere topics verspreidde. Als ge er nog meer weet zeg ze maar, ik kan er mij gewoon geen andere voor de geest halen.

En trouwens, ik weet niet of Eclipx geklaagd heeft maar zo erg vond hij het denk ik niet. Allé, ik had toch niet echt de indruk dat hij zich dat écht écht aantrok. Ik kan mij vergissen he.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op wo 30 mei 2012 3:09 pm

Kheb nie alles gelezen Keyser, maar hier mag zijn ban dan nie meer worden aangeklaagd? In tegenstelling tot wa de titel en de beginpost doet vermoeden.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op wo 30 mei 2012 3:18 pm

elberto schreef:
Queen schreef:
UltimateTetten schreef:

Groot gelijk

Ja daar hebde een punt. Maar da is bij mijn weten het enige voorval dat 'getroll' zich naar andere topics verspreidde. Als ge er nog meer weet zeg ze maar, ik kan er mij gewoon geen andere voor de geest halen.

En trouwens, ik weet niet of Eclipx geklaagd heeft maar zo erg vond hij het denk ik niet. Allé, ik had toch niet echt de indruk dat hij zich dat écht écht aantrok. Ik kan mij vergissen he.

Welja, maar als het over off-topic reacties verwijderen ging ging het geklaag meestal over die posts in het 'gat afvegen'-topic die ik heb verwijderd. Die dus al een hele pagina enkel en alleen gebash waren op eclipx. Dan vraag ik mij af waar die mensen de grens willen trekken, volgens mij willen zij er gewoonweg geen... iets dat toch echt niet kan imo.

En ik heb eclipx toch al meerdere keren een reactie zien geven waarin hij duidelijk maakte dat hij het beu was :P Ik weet niet of hij dat nu echt op z'n hart neemt, maar op zich doet dat er zelfs niet toe.

@ los_lampos; als mensen een ode willen brengen aan KP door de ban aan te klagen... is dat nog altijd binnen de grenzen van het topic
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Chiconer op wo 30 mei 2012 4:08 pm

Spannend wie het eerste gaat kraken
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor los_lampos op wo 30 mei 2012 4:13 pm

Keyser mag geen onjuiste info verspreiden en zijn post is verwijderd
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 30 mei 2012 4:18 pm

los_lampos schreef:Keyser mag geen onjuiste info verspreiden en zijn post is verwijderd

Hahaha :p

Neen, ik denk gewoon dat als Queen het in 1 keer duidelijk zegt, dat ik het niet hoef te herhalen en dat zo alles duidelijk wordt voor iedereen ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op wo 30 mei 2012 4:21 pm

Queen schreef:
elberto schreef:
Queen schreef:
UltimateTetten schreef:

Groot gelijk

Welja, maar als het over off-topic reacties verwijderen ging ging het geklaag meestal over die posts in het 'gat afvegen'-topic die ik heb verwijderd. Die dus al een hele pagina enkel en alleen gebash waren op eclipx. Dan vraag ik mij af waar die mensen de grens willen trekken, volgens mij willen zij er gewoonweg geen... iets dat toch echt niet kan imo.

En ik heb eclipx toch al meerdere keren een reactie zien geven waarin hij duidelijk maakte dat hij het beu was :P Ik weet niet of hij dat nu echt op z'n hart neemt, maar op zich doet dat er zelfs niet toe.

@ los_lampos; als mensen een ode willen brengen aan KP door de ban aan te klagen... is dat nog altijd binnen de grenzen van het topic

BLASFEMIE, het heet 'gat afkuisen'
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor los_lampos op wo 30 mei 2012 5:41 pm

Keyser_Soze schreef:
los_lampos schreef:Keyser mag geen onjuiste info verspreiden en zijn post is verwijderd

Hahaha :p

Neen, ik denk gewoon dat als Queen het in 1 keer duidelijk zegt, dat ik het niet hoef te herhalen en dat zo alles duidelijk wordt voor iedereen ;)

Ge zoekt het veel te ver gij :mrgreen:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Deo_Volente op vr 01 jun 2012 4:24 am

Ottorongo schreef:helaas pindakaas, maar zoals altijd zal er vroeg of laat zich wel ne nieuwe mongool komen aanmelden om ons te entertainen.

Nonsens! Niemand kan KP vervangen. Let op je woorden!

Ik vind dit persoonlijk heel droevig om te vernemen.
Fundalize gaat de foute kant op.

Vrolijk Kerstmis KP!
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FuckThisShit op vr 01 jun 2012 5:15 am

Deo_Volente schreef:
Ottorongo schreef:helaas pindakaas, maar zoals altijd zal er vroeg of laat zich wel ne nieuwe mongool komen aanmelden om ons te entertainen.

Nonsens! Niemand kan KP vervangen. Let op je woorden!

Ik vind dit persoonlijk heel droevig om te vernemen.
Fundalize gaat de foute kant op.

Vrolijk Kerstmis KP!

Oooooohhh he's back!!!!
Afbeelding

We zijn KP miss kwijt maar we hebben toch DeoV terug :D
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jellesg op vr 01 jun 2012 8:42 am

What the fuck is this shit!?
Wij vragen de vrijlating van onze wereldwijd aanboden held, KP, en jullie sturen ons DeoV? DEOV!?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Kenny_Brent op vr 01 jun 2012 12:05 pm

Alhoewel ik nooit actief heb deelgenomen aan het Fundalize
gebeuren in de tijd dat ik hier kom voel ik met dit topic
de onweerstaanbare drang om dit wel te doen.

Omdat ze imho een gigantische blunder gemaakt hebben met
KP te bannen.
Dat is toch wel duidelijk als je ziet hoeveel steunbetuigingen
hij krijgt, nooit eerder gezien op een forum en al zeker
hier niet.
Dit topic alleen al, 14 pagina's in goed een week,
de steun-sigs, de shouts, nog een (temp)ban, enz..
Het lijkt mij dat KP voor nog meer controverse zorgt dan
toen hij hier nog was.
En KP kon als geen ander zorgen voor een toch wel heel
aparte soort ongeremd entertainment, zij het dan op zijn
eigen unieke manier die sommigen onder jullie dan weer niet
konden hebben.

Behalve de funposts, de soms leerrijke en ook hilarische topics,
zijn KP en nog een paar anderen hier die boven de grijze massa
uitsteken de reden waarom ik hier altijd bleef terugkomen.
Op elk forum vind je wel zo'n mensen en alhoewel zij misschien
niet direct de grootste bijdrage leveren op het gebied van
creatieve of informatieve waarde zijn zij het wel dikwijls waarvoor
men in eerste en latere instantie steeds blijft terugkomen.

Wat is nu de meerwaarde van bv. azijnepissers die hier persé dit
topic willen laten sluiten en daarbij iedereen weer terug willen
laten afzakken in de grijsheid van de dagelijkse routine en
daarmee ongetwijfeld Fundalize weer een stukje minder traffic
gaan bezorgen ?
Of van die wild om zich heen schoppende leraar die gefrustreerd is
omdat de tijden van openlijke dictatuur op Fundalize voorbij zijn.
En daar er anno 2012 steeds minder betrekkingen voor dictator vacant
komen is leraar misschien nog een alternatief.
Overigens is iemand met een schoolmeestersmentaliteit wel het laatste
wat je wil tegenkomen op een funsite na een dag hard studeren/werken.
Maar soit, daarover wil ik het niet hebben, straks krijg ik ook
een stortvloed aan goor over me.

m.a.w. dame en heren van Fundalize, waar is de democtratie ?
58 members of 60 procent willen KP terug.
Er zijn al heel wat presidenten verkozen met een veel niptere
meerderheid.
Wij willen onze held terug !!
Wat gaan jullie daar aan doen ?

En om solidair te zijn voer ik ook de KP-sig, nog meer members
zouden dit moeten doen.
Afbeelding

Afbeelding
Kenny_Brent
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende