register Paswoord vergeten?

Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Re: Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 09 dec 2012 9:47 pm

papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:
En ten tweede, alles gaat niet op 1,2,3. We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien, het is niet zo simpel als het lijkt een 'veranderingeske' doorvoeren ;)

:-=
1 maand later.


Het ligt in elk geval niet aan Takai. We hebben een testomgeving klaargezet om vanaf nu eerst fixes daarop te testen, maar het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad vooraleer iedereen op de hoogte was van diens werking en dat we een aantal zaken konden oplossen. (kwestie van te kunnen voorkomen dat fixes plots andere zaken scheef trokken, zoals een tijd geleden wel durfde gebeuren en niemand van de crew wist hoe of wat)

Dat had veel sneller moeten gebeuren, maar ja, vijgen na Pasen, dus veel kunnen we er nu niet aan doen. Sowieso zijn er wel wat zaken veranderd hier, maar die moeten nog in een post worden samengevat, want ze vallen niet (allemaal) meteen op. Sowieso moet er ook nog wat geactiveerd worden ook.

Er staat in elk geval heel wat op het programma (en er is in 2012 qua fixes wel al heel wat verbeterd), maar ik ga geen beloftes doen over wanneer en wat, als we er zelf niet altijd controle over hebben .

Wat jullie nodig heb is iemand die de efficiëntie eens bekijkt van hoe jullie achter de schermen werken, want die is ver zoek me dunkt.


Ik weet zeker dat dat niet het geval is, maar ik kan er echter niet meer over kwijt


ik geef natuurlijk ook maar mijn domme boerenmening natuurlijk :)


Je hebt gelijk hoor, maar de crew kan er weinig aan doen en dan is het jammer (al is het ook begrijpelijk) dat zij de volle laag krijgen.


Een beetje communicatie is wenselijk als je wilt dat mensen niet gaan klagen. Je zegt vaag dat er zaken wel degelijk gebeurt zijn maar dat er "dingen" tussenkomen waardoor jullie vertraging oplopen. Zijn die zo geheim dan dat wij het niet mogen weten? Geef wat uitleg en je zal zien dat ook wij meer geduld én begrip zullen kunnen opbrengen voor deze vertraagde werken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 13490
Karma: 8
Geregistreerd op: zo 11 jul 2004 6:48 pm

Re: Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Berichtdoor papfles op zo 09 dec 2012 9:54 pm

Keyser_Soze schreef:
papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:
En ten tweede, alles gaat niet op 1,2,3. We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien, het is niet zo simpel als het lijkt een 'veranderingeske' doorvoeren ;)

:-=
1 maand later.


Het ligt in elk geval niet aan Takai. We hebben een testomgeving klaargezet om vanaf nu eerst fixes daarop te testen, maar het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad vooraleer iedereen op de hoogte was van diens werking en dat we een aantal zaken konden oplossen. (kwestie van te kunnen voorkomen dat fixes plots andere zaken scheef trokken, zoals een tijd geleden wel durfde gebeuren en niemand van de crew wist hoe of wat)

Dat had veel sneller moeten gebeuren, maar ja, vijgen na Pasen, dus veel kunnen we er nu niet aan doen. Sowieso zijn er wel wat zaken veranderd hier, maar die moeten nog in een post worden samengevat, want ze vallen niet (allemaal) meteen op. Sowieso moet er ook nog wat geactiveerd worden ook.

Er staat in elk geval heel wat op het programma (en er is in 2012 qua fixes wel al heel wat verbeterd), maar ik ga geen beloftes doen over wanneer en wat, als we er zelf niet altijd controle over hebben .

Wat jullie nodig heb is iemand die de efficiëntie eens bekijkt van hoe jullie achter de schermen werken, want die is ver zoek me dunkt.


Ik weet zeker dat dat niet het geval is, maar ik kan er echter niet meer over kwijt


ik geef natuurlijk ook maar mijn domme boerenmening natuurlijk :)


Je hebt gelijk hoor, maar de crew kan er weinig aan doen en dan is het jammer (al is het ook begrijpelijk) dat zij de volle laag krijgen.


Een beetje communicatie is wenselijk als je wilt dat mensen niet gaan klagen. Je zegt vaag dat er zaken wel degelijk gebeurt zijn maar dat er "dingen" tussenkomen waardoor jullie vertraging oplopen. Zijn die zo geheim dan dat wij het niet mogen weten? Geef wat uitleg en je zal zien dat ook wij meer geduld én begrip zullen kunnen opbrengen voor deze vertraagde werken.


Een paar vertragende aspecten:

Opzet van de testomgeving
Nieuwe manier van fixes doorduwen naar de front (waar niet iedereen van wist hoe het werkte en die moest dan eerst ingewerkt worden)
Reeks fixes klaargezet, werkten niet op de testomgeving, dan werkte de testomgeving op zich niet meer, moest die weer worden rechtgetrokken enz.

Specifieke details ga ik achterwege laten.
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator
 
Berichten: 435
Karma: 3
Geregistreerd op: wo 01 feb 2012 1:50 pm

Re: Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 09 dec 2012 9:56 pm

Niet dat ik daar iets van snap maar het is toch al weer wat concreter. De vertraging heeft nu "een naam" en "een gezicht". Dank u daarvoor.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 13490
Karma: 8
Geregistreerd op: zo 11 jul 2004 6:48 pm

Vorige

Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron