register Paswoord vergeten?

Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Berichtdoor the-skullkid op zo 04 nov 2012 9:30 pm

Allee, het ging eventjes redelijk goed met het verwijderen van berichten maar blijkbaar jeukte het bij de mods. Wat doen we dan? Het prachtige (en kinderachtige) *keyser ik ga je op je mulle slaan*-topic verwijderen. Niet op slot gooien maar verwijderen. WAAROM TOCH GODVERDOMME?

Het wordt hier rustiger met de seconde. Funposts halen op de site vlotjes 2000+ views en toch vindt maar een handvol mensen de weg naar het forum? Promoot dat is een keer op de site want het wordt hier echt saai. DOE ER IETS AAN.
Je kan bijvoorbeeld senatoren invoeren. Deze moeten dan de boodschap van de leden overbrengen naar de mods. Want blijkbaar kunnen we dat zelf niet. Maar dat is natuurlijk maar een ruw idee. Allee ja.

Papfles ging dé grote verandering zijn en moeite steken in de site. Natuurlijk gaan jullie zeggen dat jullie achter de schermen druk bezig en het er allemaal z.s.m. aankomt. Maar dat heb ik al gehoord. 6 keer ofzo. Natuurlijk hebben jullie ook een leven en is dit niet jullie full time job maar het is toch niet moeilijk om een paar banners te plaatsen met 'WIJ HEBBEN OOK EEN FORUM HE GASTEN' op de site?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Re: Een heel topic verwijderen./Doe er iets aan mods!

Berichtdoor Takai op zo 04 nov 2012 9:39 pm

Ten eerste neen het is niet verwijderd, ik heb het verplaatst naar het mod-forum en daar kunnen alle mods het nog bekijken en beoordelen.
Zo is het topic al direct 'gesloten' voor jullie dat er niet nog meer chaos onstaat

En ten tweede, alles gaat niet op 1,2,3. We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien, het is niet zo simpel als het lijkt een 'veranderingeske' doorvoeren ;)
En die banners vervangen gaat niet zomaar, die kosten geld en ergens anders nog balksjes zetten ofzo wordt lelijk, tenzij u de reclame voor het forum wilt betalen?
Maar ook hier zal waarschijnlijk verandering in komen
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor the-skullkid op zo 04 nov 2012 9:41 pm

Misschien is het dan een idee om een soort van log te maken en dit openbaar te maken? Want nu komt ge weer af met:
'We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien'

En wat gaat er dan veranderen? De mods hun naam wordt rood en die van de senatoren wordt groen?
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op zo 04 nov 2012 9:56 pm

Takai schreef:En ten tweede, alles gaat niet op 1,2,3. We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien, het is niet zo simpel als het lijkt een 'veranderingeske' doorvoeren ;)

De senatorverkiezingen zijn al van juni geleden ondertussen. Toen zijn er allerlei veranderingen beloofd. Buiten de filmcategorie heb ik wel nog niet veel gezien...
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor PietVerkest op zo 04 nov 2012 9:59 pm

Wat maakt het ook uit dat het forum wat gevuld wordt met onzin? Je komt hier om u zelf wat te vermaken en dan worden alle toffe topics gesloten...
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Takai op zo 04 nov 2012 10:28 pm

Het is inderdaad al even geleden, omdat het vooral veel kleine zaken zijn, maar binnen nu en een paar dagen komt er wel een frontpagepost over wat er wel veranderd is (al is er wel wat achter de schermen gewijzigd, waar de gebruiker niks van ziet, zoals een betere afscherming van de testomgeving tov de echte site of het beschikbaar houden van links, ook al zijn ze via de frontpage niet meer te bereiken).

Ja, soms duurt het wat langer, maar er is wel wat meer veranderd dan enkel de filmcategorie tbh, dus dat is ook wat kort door de bocht. Sorry wel dat het soms wat langer aansleept in elk geval, want het had sowieso al een tijd geleden opgelost moeten zijn.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 04 nov 2012 10:33 pm

Dat een topic zoals die van daarnet gesloten en verplaatst werd kan je toch maar moeilijk aanklagen? Wat draagt zo'n topic bij tot de site? Niks.

Iemand die ruzie zoekt en krijgt en daarna vergeet dat het hier nog steeds het internet is en dan maar begint te dreigen met fysiek geweld. Joepie, wat een plezier zeg! Een écht uithangbord om deze community te promoten.

Dat iemand een topic aanmaakt waarin staat dat hij een ander op zijn gezicht gaat slaan is al absurd genoeg zoals het is, laten we zulke uitspattingen in de kiem smoren, want buiten meer spanningen creëren doet dat helemaal niks.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op zo 04 nov 2012 10:40 pm

Zo'n topic zorgt voor sensatie, gelach.. Het is toch FUNdalize? Dit is een forum zonder centraal onderwerp (automerk/hobby/sport) dus eigenlijk draagt niks bij aan de site.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 04 nov 2012 10:43 pm

the-skullkid schreef:Zo'n topic zorgt voor sensatie, gelach.. Het is toch FUNdalize? Dit is een forum zonder centraal onderwerp (automerk/hobby/sport) dus eigenlijk draagt niks bij aan de site.

Bijdragen is misschien het verkeerde woord. "wenselijk" is beter in deze context.

Ik heb niet veel gelach gezien, enkel beledigingen en mensen die zich in de ruzie gooien omdat ze een drang voelen om dat steeds weer te doen. Mja, wat jij grappig vindt, vindt een ander mss wat minder grappig. ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op zo 04 nov 2012 10:48 pm

Hier heeft Keyser_Soze gelijk, en het is ook onze taak de gemoederen de bedaren tussen de members.
Moest ik het topic laten staan maar wel sluiten? Neen, dan kon er nog miserie van komen omdat ze het nog steeds konden lezen en opende er enkel nog meer topics hierover, en dat is iets dat wij moeten voorkomen.
Daarom dus die actie om het topic te verplaatsen dat het onzichtbaar voor jullie is geworden, omdat wij dit inderdaad niet willen promoten.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op zo 04 nov 2012 10:53 pm

Ik zit hier godverdomme al een gans weekend een paper te schrijven en check dus om de 2 scheten deze site en toch slaag ik erin leute te missen. Dat slaat tegen vandaag!

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen het niet mogen lezen en eens lachen (ook al is het voor sommigen niet grappig). Dat het topic gesloten wordt, daar kan ik tot op zekere hoogte nog inkomen. Moest ik het topic kunnen lezen zou ik een beter oordeel kunnen vellen maar nu het gewoon WEG is kan ik er eigenlijk geen oordeel over vellen.

Mijn voorlopige mening is dus dat dit helemaal niet verwijderd moest worden. Misschien gesloten, maar zeker niet verwijderd. Ik vind het excuus "dan zouden de leden het lezen en er een ander topic over openen" bijzonder zwak en acht het heel onwaarschijnlijk dat de leden dat daadwerkelijk zouden doen. En zelfs al was er één iemand zo stom, hoelang zou dat verhaaltje geduurd hebben en zou die niet direct een sanctie gekregen hebben?

Verder is ook het excuus "het is niet verwijderd maar verplaats" vrij zwak. Alsof het na grondig overleg nog zou terug zichtbaar worden, al dan niet gesloten.
Hoe de mods gehandeld hebben vind ik dus allesbehalve geslaagd en werkt eigenlijk veel meer onvrede in de hand dan dat topic (zelfs al zou het open gebleven zijn) ooit zou hebben gedaan. ;)
Laatst bijgewerkt door elberto op zo 04 nov 2012 10:58 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 04 nov 2012 10:58 pm

elberto schreef:Ik zit hier godverdomme al een gans weekend een paper te schrijven en check dus om de 2 scheten deze site en toch slaag ik erin leute te missen. Dat slaat tegen vandaag!

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen het niet mogen lezen en eens lachen (ook al is het voor sommigen niet grappig). Dat het topic gesloten wordt, daar kan ik tot op zekere hoogte nog inkomen. Moest ik het topic kunnen lezen zou ik een beter oordeel kunnen vellen maar nu het gewoon WEG is kan ik er eigenlijk geen oordeel over vellen.

Mijn voorlopige mening is dus dat dit helemaal niet verwijderd moest worden. Misschien gesloten, maar zeker niet verwijderd. Ik vind het excuus "dan zouden de leden het lezen en er een ander topic over openen" bijzonder zwak en acht het heel onwaarschijnlijk dat de leden dat daadwerkelijk zouden doen. En zelfs al was er één iemand zo stom, hoelang zou dat verhaaltje geduurd hebben en zou die niet direct een sanctie gekregen hebben? Ja natuurlijk.

Verder is ook het excuus "het is niet verwijderd maar verplaats" vrij zwak. Alsof het na grondig overleg nog zou terug zichtbaar worden, al dan niet gesloten.
Hoe de mods gehandeld hebben vind ik dus allesbehalve geslaagd en werkt eigenlijk veel meer onvrede in de hand dan dat topic (zelfs al zou het open gebleven zijn) ooit zou hebben gedaan. ;)

Als ik het goed begrijp heb je het topic niet gelezen? Waarom er dan over oordelen? Of heb je het wél gevolgd?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 04 nov 2012 11:02 pm

Keyser_Soze schreef:
elberto schreef:Ik zit hier godverdomme al een gans weekend een paper te schrijven en check dus om de 2 scheten deze site en toch slaag ik erin leute te missen. Dat slaat tegen vandaag!

Mijn voorlopige mening is dus dat dit helemaal niet verwijderd moest worden. Misschien gesloten, maar zeker niet verwijderd. Ik vind het excuus "dan zouden de leden het lezen en er een ander topic over openen" bijzonder zwak en acht het heel onwaarschijnlijk dat de leden dat daadwerkelijk zouden doen. En zelfs al was er één iemand zo stom, hoelang zou dat verhaaltje geduurd hebben en zou die niet direct een sanctie gekregen hebben? Ja natuurlijk.

Als ik het goed begrijp heb je het topic niet gelezen? Waarom er dan over oordelen? Of heb je het wél gevolgd?

Ik heb het inderdaad niet gelezen. Ik ben gewoon een tegenstander van het verwijderen (wat dit is, laten we niet zeveren) van post of zelfs hele topics. Als het van mij afhing dan bleef alles zichtbaar maar worden er uiteraard dingen gesloten. Ik kan dus niet zeggen of het rechtvaardig is dat het topic "aan keyser" effectief erover ging dat het een slot verdiende. Als het opzet van het topic echt was "Keyser ik ga u op uw muil slaan" was dan ging dat er misschien wel over ja (ook al had ik het waarschijnlijk wel grappig gevonden, sorry keyser, sterker dan mezelf).

Maar ik kan inderdaad niet oordelen want ik kan het niet lezen en het is dat wat ik zo stom vind.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 04 nov 2012 11:05 pm

Als het opzet van het topic echt was "Keyser ik ga u op uw muil slaan" was dan ging dat er misschien wel over ja (ook al had ik het waarschijnlijk wel grappig gevonden, sorry keyser, sterker dan mezelf).

Ik zal dus verklaren waarover het ging: VAMPIRO stelde dat hij me op mijn gezicht ging slaan, waarbij hij beledigingen strooide over mij, mijn moeder enzovoort, dit allemaal op aanzet van birdshit. Het ging zelfs zo ver dat hij mijn adres ging opzoeken en mij terug in mijn moeder steken en nog een paar heel onvriendelijke woorden.

Het zal allicht wel grappig geweest zijn, en tbh vond ik het er zo over gaan dat het ergens ook wel grappig was, maar al bij al was het gewoon laag en ordinair gedreig en gescheld van een gefrustreerde puber.

Niks gemist dus ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 04 nov 2012 11:10 pm

Ok, ik dacht het al dat het zoiets was.

Als ik mij van mijn volwassen kant toon dan gaat dat er inderdaad wel over ja, zeker als opzet voor een topic. Een topic openen puur om op iemand te kappen, daar hebben we profielen voor he.

Maar toch vind ik niet dat het verwijderd moest worden. Gesloten wel, maar verwijderd niet. Dat heeft een heel averechts effect want wekt enkel frustraties op bij verschillende leden omdat alleen al het feit dat ze dat niet KUNNEN lezen ervoor zorgt dat ze het net keihard WILLEN lezen.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op zo 04 nov 2012 11:18 pm

the-skullkid schreef:
Je kan bijvoorbeeld senatoren invoeren. Deze moeten dan de boodschap van de leden overbrengen naar de mods. Want blijkbaar kunnen we dat zelf niet. Maar dat is natuurlijk maar een ruw idee. Allee ja.

eindelijk iemand die er ook zo over denkt :lol:
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 05 nov 2012 12:19 am

elberto schreef:Ok, ik dacht het al dat het zoiets was.

Als ik mij van mijn volwassen kant toon dan gaat dat er inderdaad wel over ja, zeker als opzet voor een topic. Een topic openen puur om op iemand te kappen, daar hebben we profielen voor he.

Maar toch vind ik niet dat het verwijderd moest worden. Gesloten wel, maar verwijderd niet. Dat heeft een heel averechts effect want wekt enkel frustraties op bij verschillende leden omdat alleen al het feit dat ze dat niet KUNNEN lezen ervoor zorgt dat ze het net keihard WILLEN lezen.

Dan moet je ook geen dingen illegaal maken enzo, the forbidden fruit ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op ma 05 nov 2012 1:46 pm

the-skullkid schreef:Het wordt hier rustiger met de seconde. Funposts halen op de site vlotjes 2000+ views en toch vindt maar een handvol mensen de weg naar het forum? Promoot dat is een keer op de site want het wordt hier echt saai.

klopt op zich wel. Ik kom toch alweer eventjes op deze site, maar ik ben nooit echt actief op het forum geweest. Ik lees zo'n beetje topics die ook op de main pagina links in beeld staan met een leuke titel (zoals dit topic), en daar houdt het wel een beetje bij op.
Volgens mij krijg je hier een beetje wat veel online communities hebben; het wordt steeds lastiger voor nieuwe leden om te aarden. En van de oudere leden gaan er telkens weer wat weg, en dan houd je maar een klein pak mensen over. Ik merk goed dat 'jullie' elkaar allemaal kennen en ik niet ;) dat is logisch en ook niet vervelend of erg ofzo, maar het is wel zo.

(misschien dat de 'taalbarrière' ook meetelt, Vlamingen typen toch een pak anders dan hier in NL. Maar dat is meer mijn probleem, niet vd site)
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op ma 05 nov 2012 2:10 pm

Matah schreef:
the-skullkid schreef:Het wordt hier rustiger met de seconde. Funposts halen op de site vlotjes 2000+ views en toch vindt maar een handvol mensen de weg naar het forum? Promoot dat is een keer op de site want het wordt hier echt saai.

klopt op zich wel. Ik kom toch alweer eventjes op deze site, maar ik ben nooit echt actief op het forum geweest. Ik lees zo'n beetje topics die ook op de main pagina links in beeld staan met een leuke titel (zoals dit topic), en daar houdt het wel een beetje bij op.
Volgens mij krijg je hier een beetje wat veel online communities hebben; het wordt steeds lastiger voor nieuwe leden om te aarden. En van de oudere leden gaan er telkens weer wat weg, en dan houd je maar een klein pak mensen over. Ik merk goed dat 'jullie' elkaar allemaal kennen en ik niet ;) dat is logisch en ook niet vervelend of erg ofzo, maar het is wel zo.

(misschien dat de 'taalbarrière' ook meetelt, Vlamingen typen toch een pak anders dan hier in NL. Maar dat is meer mijn probleem, niet vd site)

Je mag gerust typen hoe je wilt hoor jonguuh!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Matah op ma 05 nov 2012 2:59 pm

Nja het platte boereBrabants kan ik alleen praten, niet typen ;) maar dan wordt ik hier toch niet begrepen
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op ma 05 nov 2012 6:03 pm

Matah schreef:Nja het platte boereBrabants kan ik alleen praten, niet typen ;) maar dan wordt ik hier toch niet begrepen

Brabantpower jongen! :p

Fuck België
Fuck Nederland
Fuck Vlaanderen
Verover Limburg

Afbeelding

Het hertoghdom zal wederkeren!
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op zo 09 dec 2012 5:34 pm

Takai schreef:
En ten tweede, alles gaat niet op 1,2,3. We zijn met bepaalde dingen bijna klaar en die veranderingen zullen jullie binnekort dan ook gauw zien, het is niet zo simpel als het lijkt een 'veranderingeske' doorvoeren ;)

:-=
1 maand later.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Redboyke op zo 09 dec 2012 5:48 pm

triestig seg!
Afbeelding
Redboyke (oude nickname: redboyke)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor AMGXV op zo 09 dec 2012 5:53 pm

You know all faith in humanity is lost when people nag about how bad their funsite is :roll:

Een door iedereen gekende uitspraak; "atje iere nie oanstoat ééh, go ton weh ééh vule makak!" =D>
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor PietVerkest op zo 09 dec 2012 9:04 pm

the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

hahaha gebakken lucht blijkbaar
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor papfles op zo 09 dec 2012 9:23 pm

the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

Het ligt in elk geval niet aan Takai. We hebben een testomgeving klaargezet om vanaf nu eerst fixes daarop te testen, maar het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad vooraleer iedereen op de hoogte was van diens werking en dat we een aantal zaken konden oplossen. (kwestie van te kunnen voorkomen dat fixes plots andere zaken scheef trokken, zoals een tijd geleden wel durfde gebeuren en niemand van de crew wist hoe of wat)

Dat had veel sneller moeten gebeuren, maar ja, vijgen na Pasen, dus veel kunnen we er nu niet aan doen. Sowieso zijn er wel wat zaken veranderd hier, maar die moeten nog in een post worden samengevat, want ze vallen niet (allemaal) meteen op. Sowieso moet er ook nog wat geactiveerd worden ook.

Er staat in elk geval heel wat op het programma (en er is in 2012 qua fixes wel al heel wat verbeterd), maar ik ga geen beloftes doen over wanneer en wat, als we er zelf niet altijd controle over hebben .
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor bjoerk op zo 09 dec 2012 9:28 pm

papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

Het ligt in elk geval niet aan Takai. We hebben een testomgeving klaargezet om vanaf nu eerst fixes daarop te testen, maar het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad vooraleer iedereen op de hoogte was van diens werking en dat we een aantal zaken konden oplossen. (kwestie van te kunnen voorkomen dat fixes plots andere zaken scheef trokken, zoals een tijd geleden wel durfde gebeuren en niemand van de crew wist hoe of wat)

Dat had veel sneller moeten gebeuren, maar ja, vijgen na Pasen, dus veel kunnen we er nu niet aan doen. Sowieso zijn er wel wat zaken veranderd hier, maar die moeten nog in een post worden samengevat, want ze vallen niet (allemaal) meteen op. Sowieso moet er ook nog wat geactiveerd worden ook.

Er staat in elk geval heel wat op het programma (en er is in 2012 qua fixes wel al heel wat verbeterd), maar ik ga geen beloftes doen over wanneer en wat, als we er zelf niet altijd controle over hebben .

Wat jullie nodig heb is iemand die de efficiëntie eens bekijkt van hoe jullie achter de schermen werken, want die is ver zoek me dunkt.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor papfles op zo 09 dec 2012 9:31 pm

bjoerk schreef:
papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

Wat jullie nodig heb is iemand die de efficiëntie eens bekijkt van hoe jullie achter de schermen werken, want die is ver zoek me dunkt.

Ik weet zeker dat dat niet het geval is, maar ik kan er echter niet meer over kwijt
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor bjoerk op zo 09 dec 2012 9:33 pm

papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

Ik weet zeker dat dat niet het geval is, maar ik kan er echter niet meer over kwijt

ik geef natuurlijk ook maar mijn domme boerenmening natuurlijk :)
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor papfles op zo 09 dec 2012 9:42 pm

bjoerk schreef:
papfles schreef:
bjoerk schreef:
papfles schreef:
the-skullkid schreef:
Takai schreef:

1 maand later.

ik geef natuurlijk ook maar mijn domme boerenmening natuurlijk :)

Je hebt gelijk hoor, maar de crew kan er weinig aan doen en dan is het jammer (al is het ook begrijpelijk) dat zij de volle laag krijgen.
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Volgende

Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report