register Paswoord vergeten?

Uploads

Voorstellen voor de site, een nieuwe poll, kritieken, een fout op de site gevonden, ...?

Uploads

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 20 okt 2013 5:26 pm

Op dit moment zit het systeem van uploads zo in elkaar dat je via PM een melding krijgt als en wanneer je uploads zijn goedgekeurd. Als ze niet zijn goedgekeurd, moet je echter uren wachten voordat je kan gokken dat ze wel afgekeurd zullen zijn. En daarna moet je er dan proberen achter te komen waarom dat in godsnaam het geval is. Dat is al helemaal moeilijk als je uploads op geen enkele manier een regel lijken te overtreden.

Ik stel dus voor om ook een PM te sturen als een upload niet wordt goedgekeurd, met een woordje uitleg. Dat lijkt me niet al te veel gevraagd, toch? Voor dingen die duidelijk een regel overtreden, kan gewoon een standaard "Deze upload overtreedt de regels van FDLZ." of iets dergelijks gebruikt worden. Maar dan weet je op z'n minst dat je niet moet verwachten dat die upload er nog doorkomt.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Re: Uploads

Berichtdoor ikke op zo 20 okt 2013 6:02 pm

Volledig mee eens. Vreemd dat dat zo nog niet eerder was.
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Re: Uploads

Berichtdoor Takai op zo 20 okt 2013 6:21 pm

Hmmmm, ik dacht dat dit wel zo was.
Ik heb vroeger ook genoeg PM's gehad met 'uploads afgekeurd' of een paar maar terug soms zelfs een reactie erop om te vragen wat de reden was. Dan zal dit sedert enkele maanden niet meer zijn denk ik.
Al weet ik niet waarom
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Keer terug naar Feedback, Suggesties & Bug Report