Voor hen die OSM nog niet kennen, het principe is simpel: drie dagen voorbereiding en vanaf dan elke dag een volgende speeldag, af en toe onderbroken door een wedstrijd in de beker. Transfers kunnen heel de competitie lang en je kan je team volledig naar je eigen stijl afstellen. Registreren op de site is gratis en kan je doen op http://www.onlinesoccermanager.nl/signup.asp?ref=.
Ik vraag van deelnemers enkel een donatie van 50 FDLZ euros voor je deelname om op het einde van de competitie die gelden terug te verdelen naargelang ieders eindpositie in het klassement.
LET OP: er zijn een aantal zaken veranderd in vergelijking met vorige seizoenen. Zo worden de ploegen niet meer samen met de inschrijving gekozen. In plaats van dit first-come-first-serve systeem zal er nu geloot worden om managers aan ploegen te linken. Verder zijn seizoenskaarten niet meer elk seizoen verboden. Tijdens oneven edities - zoals deze - zullen seizoenskaarten (SK'en) toegelaten zijn (maar niet verplicht). Mensen die tijdens zulke edities toch zonder SK'en spelen, zullen een extra bonus krijgen bij de uitbetaling van de prijzen. Tijdens even edities zullen SK'en strikt verboden zijn, zoals vroeger het geval was.
Met andere woorden, je kandidatuur stellen doe je zo: je zegt dat je meedoet en geeft je accountnaam op OSM. In het geval van een oneven editie, vermeld je ook nog of je met SK'en zal spelen of niet. Als er dan genoeg spelers zijn, doneert iedereen die 50 FDLZ euros aan mij. Vervolgens worden de ploegen geloot waarna de competitie kan beginnen. Ik geef dan hier de link naar de competitie zodat iedereen zich kan aanmelden. Let op: enkel FDLZ-leden (die de 50 FDLZ-euros gedoneerd hebben) zullen geaccepteerd worden in deze competitie! Bij wijze van voorbeeld is dit mijn kandidatuur:
Ik doe mee!
Accountnaam op OSM: Mike McTux
[Ik speel met SK'en.]
Het stukje tussen vierkante haakjes is dus enkel van toepassing op oneven seizoenen.
Op het einde van de competitie wordt op basis van onder andere je eindklassering, doelstelling aan het begin van het seizoen en je prestaties in de beker berekend hoeveel FDLZ euros je ontvangt van de pot. Sponsors zijn ook meer dan welkom!
Joex (1009 IT€)
VAMPIRO (400 IT€)
wacky_one (1300 IT€)
Astro (250 IT€)
The_Unforgiven (18542 IT€)
Gazebo (890 IT€)
Ikzelf (The_Tuxedo) sponsorde 9 IT€ om een mooi rond getal te behouden.
De 2e 'IT meets OSM'-competitie (Nederland) werd gesponsord door:
quastinado (730 IT€)
spikky7 (1000 IT€)
Joex (300 IT€)
CommaYou (1000 IT€)
wacky_one (1650 IT€)
The_Tuxedo (2000 IT€)
De 3e 'IT meets OSM' competitie (Duitsland) dankt haar sponsors:
spikky7 (2000 IT€)
CommaYou (1000 IT€)
jarou011 (450 IT€)
Joex (250 IT€)
Moonknight (10.000 IT€)
Qoss (500 IT€)
Astro (800 IT€)
The_Tuxedo (1000 IT€)
(en Chiconer die al z'n winst op het einde van het seizoen onder de rest van de deelnemers liet verdelen)
'IT meets OSM 4' (Engeland) kreeg ook serieuze flappen van:
Qoss (6000 IT€)
Joex (1500 IT€)
spikky7 (1500 IT€)
The_Tuxedo (1000 IT€)
jarou011 (1000 IT€)
CommaYou (1000 IT€)
zillEh (500 IT€)
Erg veel dank ook aan Qoss voor het overnemen van de organisatie na mijn vertrek.
De 5e 'IT meets OSM'-competitie (Portugal) werd gesponsord door:
Joost mag het weten.
Ook deze editie werd georganiseerd door Qoss, waarvoor dank.
De oliesjeiks voor 'FDLZ meets OSM 6' (Engeland):
spikky7 (1000 FDLZ€)
The_Tuxedo (5156 FDLZ€)
VAMPIRO (4000 FDLZ€)
Rbbz (805 FDLZ€)
Durango (317 FDLZ€)
krack (750 FDLZ€)
Ik ben terug en deze en volgende edities worden vanheir georganiseerd door yours truly.
De 7e editie van 'FDLZ meets OSM' werd mede mogelijk gemaakt door:
The_Tuxedo (1000 FDLZ€)
Rbbz (1950 FDLZ€)
Durango (2000 FDLZ€)
Piieter04 (500 FDLZ€)
spikky7 (1000 FDLZ€)
VAMPIRO (7950 FDLZ€)
freak-o (6 FDLZ€)