Aanvullen!
1. FC Porto - McWie (Qoss)
2.
3.
4.
5.
6. ...
Aanvullen!
2. Braga - svvdamme (Joex)
3.
4.
5.
6. ...
Joex schreef:Aanvullen!
3.Sporting CP - Mathias Ronaldo (Astro)
4.
5.
6. ...
Aanvullen!
3. Sporting CP - Mathias Ronaldo (Astro)
4. FC Paços de Ferreira - Mike McTux [S1] (The_Tuxedo)
5.
6. ...
The_Tuxedo schreef:Heb jij mijn aanvraag gehad? (Mike McTux [S1] normaal gezien) Ik heb namelijk vrijdag die aanvraag gestuurd.
Aanvullen!
3. Sporting CP - Mathias Ronaldo (Astro)
4. FC Paços de Ferreira - Mike McTux [S1] (The_Tuxedo)
5. wacky_one - benfica
6. ...
Qoss schreef:The_Tuxedo schreef:Heb jij mijn aanvraag gehad? (Mike McTux [S1] normaal gezien) Ik heb namelijk vrijdag die aanvraag gestuurd.
Ik heb ze net aanvaard. Ik vond het niet terug op de Bèta versie dus heb ik ze op de normale versie aanvaard. Je kan nu joinen Tux ! Succes !
fatsjie schreef:werkt osm na de update bij jullie ook niet meer?
Joex schreef:fatsjie schreef:werkt osm na de update bij jullie ook niet meer?
Het werk wel nog maar het gaat zeer traag. Ik vind die nieuwe versie maar niets eigenlijk.
sammekeeeeee schreef:Thanks spikky, want ik heb 2 dagen niets kunnen doen omdat dat die nieuwe OSM niet werkte. Gelukkig werkt hij op die oudere versie nog wel.
The_Tuxedo schreef:Alright, voor de mensen die het niet gemerkt hadden: ik was sinds vorige week zaterdag niet in België en kon daarom m'n OSM niet onderhouden (geen internet) maar nu ben ik terug thuisLeuk om te zien dat m'n ploeg toch niet helemaal weggezakt is. Ballack was wel kapot, maar goed
fatsjie schreef:werkt osm bij jullie?
edit: nvm, de link die in mijn favorieten stond, werkte gewoon niet meer goed...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten