register Paswoord vergeten?

Celeb Gossip

Showbizz, make-up, flair, roddels, .. alles voor de meisjes.. maar ook voor de jongens als hun dat zint.

Berichtdoor Schoor op wo 04 feb 2009 12:02 pm

De Standaard Online schreef:Scarlett Johansson is brunette

Scarlett Johansson heeft een nieuwe look, de blonde actrice showde op de première van haar nieuwste film 'He's Just Not That Into You' haar bruine lokken.
Scarlett nam op de rode loper uitgebreid de tijd om haar kapsel te tonen aan de fotografen. 'Het is een onderdeel van het vrouw zijn. We moeten voortdurend veranderen en verwarring veroorzaken', verklaarde ze haar metamorfose.

Niet iedereen is enthousiast over de nieuwe Scarlett. 'Ronduit saai' is de mening van een journaliste van Marie Clair.

Afbeelding

Damn wat was er fout met dat blond? Dat stond haar wel veel beter :|
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lennert op wo 04 feb 2009 12:13 pm

[Herman Brusselmans]Wa voor een janette topic is me da hier?![/Herman Brusselmans]

:lol:
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Schoor op wo 04 feb 2009 12:46 pm

Lennert schreef:[Herman Brusselmans]Wa voor een janette topic is me da hier?![/Herman Brusselmans]

:lol:

Het topic is niet scarlett maar celebgossip. het bestaat al lang. Maar ik kwam dit tegen en dacht, ik blaas er nog eens wat leven in.
De Story, maar dan op IT
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 04 feb 2009 4:02 pm

oeeeeh ik heb gehoord dat Jacky Lafon zwanger is van Odilon van de Kotmadam, en dat ze vaak partnerruil doen met Micha Mara en Gary Hagger. Dus Jacky is nog ni zeker of het van haar is of van Micha Mara.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TurboMan op zo 15 feb 2009 10:52 pm

Seka Dobric veilt bezittingen voor losgeld

Afbeelding
© koen fasseur / van Beygaerden

Miss Belgium Globe Seka Dobric wil geld bijeenkrijgen om haar ontvoerde ex-man Kurt Jansen vrij te krijgen.

De voormalige discotheekuitbater en vader van Seka's zoon werd eind januari ontvoerd in het Mexicaanse Cancún.

De ontvoerders vragen 1,5 miljoen euro losgeld. Door enkele kostbare bezittingen, zoals een rode galajurk van Anakaël en een kostbaar schilderij van Don Ken, te veilen wil Seka een deel van die centen verzamelen. (arg)

Bron : http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 69&ref=rss

Tja haar lichaam veilen zou wellicht maar weinig opbrengen zeker ;)
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op ma 16 feb 2009 3:46 pm

Seka Dobric veilt bezittingen voor losgeld

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2009/02/15/NBN_A19_dobric.MM.jpg© koen fasseur / van Beygaerden

*knip*

Tja haar lichaam veilen zou wellicht maar weinig opbrengen zeker ;)

Hare kop toch niet. Zo lelijk geschminkt.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kickass op ma 16 feb 2009 4:58 pm

Afbeelding

16/02/09 12:18 - Lily Allen heeft weer een mooie uitspraak gedaan: "Ouders moeten hun kinderen toestemming geven om te experimenteren met illegale harddrugs zoals cocaïne en XTC. Het is misschien helemaal niet slecht voor je kinderen. Ze moeten het eens proberen en dan kijken of het goed bevalt... Sommige bevalt het, sommige niet... ."

"Als ik niet beroemd was geweest, dan had ik heel veel drugs gebruikt. Maar dat zou nu niet slim zijn. Ik kan niet goed tegen dat spul, ik word dan héél erg kwaad over alles… En van heroïne of crack blijf ik al helemaal uit de buurt. Moeders en zussen moeten rolmodellen zijn voor de jeugd. Niet actrices of popsterren."

Lily Allen heeft zelf nog steeds een alcoholprobleem, ondanks dat ze laatst beweerde dat ze zou stoppen. "Ik kan niet tegen alcohol, ik weet niet wanneer ik moet stoppen met drinken. Drinken helpt mij, ik vind het namelijk moeilijk om te praten met vreemden."

En Lily of all people vind dat ouders hun kinderen moeten laten experimenteren? Waarom? Zodat ze zoals haar terecht kunnen komen? We dachten juist dat Lily zich weer een beetje op het rechte pad bevond. En dan krijg je dit!
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Xqlusive op ma 16 feb 2009 6:10 pm

rihanna hee motte gekrege van chrikkie
life is a dance, and then you chill
Xqlusive (oude nickname: XqLuSive)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op ma 16 feb 2009 7:10 pm

XqLuSive schreef:rihanna hee motte gekrege van chrikkie

ik zei haar nog dat ze beter af was met mij, maar niet luisteren hé. Niet moeilijk dat ze klop krijgt.

Nee serieus. Dat is nu een van de dingen waar ik echt niet tegen kan. Dat een vent zijn vrouw slaagt. Dat vind ik echt laag.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op ma 16 feb 2009 10:54 pm

Schoor schreef:

ik zei haar nog dat ze beter af was met mij, maar niet luisteren hé. Niet moeilijk dat ze klop krijgt.

Nee serieus. Dat is nu een van de dingen waar ik echt niet tegen kan. Dat een vent zijn vrouw slaagt. Dat vind ik echt laag.

me zo'n arrogant bitchke leve kan vrij irriterend zijn, gij weet ni hoe die is int dagelijks leve he, voort zelfde geld doe die gelek madonna ofzo.
chris brown hee zenne riem is bovegehaald om te late zien wie de broek draagt :mrgreen:
da wordt ook zo opgeblaze he zogezegd zat ze vol blauw plekke en sneje in haar gezicht, just of het was me ne knuppel gedaan :roll:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kickass op di 17 feb 2009 5:17 pm

17/02/09 13:51 - Iedereen heeft een mening over het gedoe tussen Rihanna en Chris Brown en ook Amerikaanse celebrities geven commentaar op de situatie. Aan welke kant staan de sterren?

Akon geeft zijn steun aan Rihanna met de woorden: "Blijf doen waar je mee bezig bent, baby. Denk positief!" Aan zijn peptalk voegt de zanger nog de volgende woorden toe: "Rihanna is een sterke vrouw, die slaat zich er wel doorheen".

Rihanna's goede vriend en mentor Jay-Z: "Dit is een echte situatie, met echte mensen. Denk je eens in dat het met jouw moeder of zus gebeurd zou zijn en hoe we daarover zouden moeten praten. Ik denk dat we Rihanna vooral moeten ondersteunen." Ook Mary J. Blige gaf haar korte mening: "Ze zijn allebei jonge en hele fijne mensen. Dat is dat."
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Kickass op do 19 feb 2009 5:44 pm

19/02/09 13:16 - Katy Perry heeft gekotst na het in ontvangst nemen van haar award gisteravond bij de Brit Awards. Katy hield een korte speech nadat zij haar award voor beste internationale vrouwelijke soloartiest had gekregen van Lionel Richie.

"Ik ben zo ziek op dit moment. Maar ze zeiden dat ik moest komen, want er zou misschien iets speciaals gebeuren. Thank you, voor iedereen bij mijn platenmaatschappij. Ik heb laten zien dat ik erg hard werk, ik ben zo ziek dat ik dood zou willen gaan," vertelde Katy.

Het moment dat Katy het podium af liep, begon ze backstage over te geven. Vervolgens is ze naar huis gegaan. Katy sms'te Perez Hilton later op de avond om het nieuws te bevestigen. "Very Punk Rock", sms'te Katy.
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Xqlusive op do 05 maart 2009 3:34 pm

ze zijn getrouwd!
STOP DE PERSEN!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op do 05 maart 2009 5:07 pm

XqLuSive schreef:
Schoor schreef:

me zo'n arrogant bitchke leve kan vrij irriterend zijn, gij weet ni hoe die is int dagelijks leve he, voort zelfde geld doe die gelek madonna ofzo.
chris brown hee zenne riem is bovegehaald om te late zien wie de broek draagt :mrgreen:
da wordt ook zo opgeblaze he zogezegd zat ze vol blauw plekke en sneje in haar gezicht, just of het was me ne knuppel gedaan :roll:

Als je die politiefoto ziet, ze zag er echt niet goed uit. Vind ik echt schandalig.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Xqlusive op do 05 maart 2009 5:28 pm

Schoor schreef:
XqLuSive schreef:
Schoor schreef:

Als je die politiefoto ziet, ze zag er echt niet goed uit. Vind ik echt schandalig.

ok die comment was voor ik die foto had gezien ;)
nu, in de krant werd het zo beschreven dat ze halfdood in het ziekenhuis aankwam, en daar had ik toch zo mijn bedenkingen bij.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kickass op ma 23 maart 2009 9:02 pm

Kathleen Aerts stapt uit K3. Dat werd bekend gemaakt tijdens een persconferentie in Antwerpen. De 30-jarige blondine uit Geel was de jongste zangeres van de populaire meidengroep. Karen Damen en Kristel Verbeke gaan verder met K3. Ook Kathleen wil blijven zingen.

Kathleen Aerts ging al verschillende keren haar eigen weg in de musicals 'Sneeuwwitje' en 'De kleine zeemeermin'. Ze is voorlopig nog vrijgezel, hoewel ze eind 2007 wel trouwplannen had met haar zeven jaar jongere ex-vriend.

Ik vond da ik da hier moest meedelen.
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Xqlusive op ma 23 maart 2009 10:33 pm

we zullen het overleven.

OT:
Afbeelding

whatwhatwhat?
gaan el sympatico en carmen scheiden?!
Onwetende
Onwetende

Re: Celeb Gossip

Berichtdoor TurboMan op wo 06 mei 2009 6:48 pm

Too posh to push?

Afbeelding
ap

Wat hebben Angelina Jolie (1), Kate Hudson (2), Gwyneth Paltrow (3), Britney Spears (4) en Victoria Beckham (5) met elkaar gemeen? Juist: hun spruiten zijn met een keizersnede ter wereld gebracht. Vaak wordt de ingreep door de beroemdheden op voorhand gepland, liefst een tijdje voor de uitgerekende datum. 'Damage control' heet dat: ze vermijden enkele lastige weken, houden de rek op hun buik en de 'schade' aan de vagina beperkt. De Britse tabloids gaven de celeb trend meteen een label 'too posh to push', met 'Posh Spice' Victoria Beckham in het achterhoofd.

Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G4V295KF7

't zal bij die glamour-kakmadams kwestie v geld zijn , anders lieten ze de zwangerschap zelf wellicht over aan 1 of andere draagmoeder .

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G4V295KFI
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TurboMan op di 19 mei 2009 4:23 pm

Gwyneth Paltrow vraagt regisseur borsten te keuren

Afbeelding
De bewuste scène uit de film.
rr

Gwyneth Paltrow was zo onzeker over haar borsten na het krijgen van twee kinderen, dat ze de regisseur van haar nieuwe film eerst vroeg om ze te keuren.

Voor de opnames van een naaktscène in de film 'Two Lovers' vroeg Paltrow aan regisseur James Gray om even langs te komen in haar trailer.

'Gwyneth zei me, ik heb geen problemen met naakt, ik wil je alles geven wat je nodig hebt. Maar ik heb twee kinderen gehad en ik denk dat mijn borsten er niet meer zo goed uitzien,' onthulde Gray.

'Doe me een plezier en kom naar mijn trailer, ik zal ze u tonen, als jij denkt dat ze nog in orde zijn, doe ik het'.

Gray vervulde zijn plicht en vertelde Paltrow dat haar borsten er nog prachtig uitzien.

sdg (The Sun)

Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 052009_029

In zijn plaats had ik gezegd dat ik een klein beetje twijfel had over de stevigheid , dat uitgebreid aftasten meer duidelijkheid kon brengen :-k en na het aftasten zeggen dat het wel ok was maar toch voor de zekerheid haar aanbieden haar borsten dagelijks aan een verstevigende kneed-of massage-beurt te onderwerpen ;)
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Re:

Berichtdoor xjessiix op zo 30 aug 2009 12:38 pm

Schoor schreef:

Scarlett Johansson heeft een nieuwe look, de blonde actrice showde op de première van haar nieuwste film 'He's Just Not That Into You' haar bruine lokken.
Scarlett nam op de rode loper uitgebreid de tijd om haar kapsel te tonen aan de fotografen. 'Het is een onderdeel van het vrouw zijn. We moeten voortdurend veranderen en verwarring veroorzaken', verklaarde ze haar metamorfose.

Niet iedereen is enthousiast over de nieuwe Scarlett. 'Ronduit saai' is de mening van een journaliste van Marie Clair.

Afbeelding

idd, met blond was ze veel knapper :(
stop looking at what you ain't got, start looking at what you do got.
xjessiix
Onwetende
Onwetende

Re: Re:

Berichtdoor Asshole op ma 31 aug 2009 11:01 am

xjessiix schreef:
Schoor schreef:

Afbeelding

idd, met blond was ze veel knapper :(

² dadde
Afbeelding
Asshole
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TurboMan op vr 06 nov 2009 10:16 pm

Yolanthe heeft ook maar gewoon maat 40

Afbeelding
rr

Yolanthe Cabau van Kasbergen hoeft geen maatje 36. Op foto's ziet de Nederlandse er vaak hyperslank uit, maar de vriendin van voetballer Wesley Sneijder geeft zonder problemen toe dat ze eigenlijk wat voller is dan de meeste modellen.
In een interview met het modemagazine Jackie vertelt Yolanthe dat ze maat 40 heeft. En ook al woont ze nu in Italië, toch is de presentatrice is niet zo gefocust op haar slanke lijn. Momenteel spendeert ze al haar vrije tijd aan het inrichten van haar stulpje met Sneijder.

Ze is zich wel bewust van het belang van mode in haar nieuw thuisstad Milaan. 'Het leven in Milaan is heel anders dan het gewone leven in Nederland. In Italië draait het om glamour. Zelfs naar middagshows ga je in galakledij', aldus Yolanthe.

ivb (de telegraaf

Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112009_016

Daar moet niks af zo te zien (tenzij misschien stukje textiel ) ;)
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TurboMan op zo 14 feb 2010 10:27 pm

Supermodel Bar Refaeli betaalt geen belastingen

Afbeelding

Supermodel Bar Refaeli betaalt geen belastingen

rr

Het Israëlische supermodel Bar Refaeli betaalt al een hele tijd geen belastingen. Dat schrijft de Israëlische krant Haaretz.

Hoewel supermodel Bar Refaeli goed haar boterham verdient met modellenwerk, heeft ze toch moeite om haar belastingen te betalen. De 24-jarige Israëlische schone brengt voor haar werk het grootste deel van het jaar in de Verenigde Staten door. Haar advocaten willen daarom dat de Israëlische belastingdienst haar als buitenlandse beschouwt, iets wat haar een fors belastingvoordeel zou opleveren.

Maar de Israëlische belastingdienst geeft zich niet zo snel gewonnen. Omdat Refaeli ook in de Verenigde Staten geen belastingen betaalt, eist de Israëlische belastingdienst nu tienduizenden euro's aan achterstallige belastingen van het model. Afwachten of ze nu wel betaalt.

oom (haaretz)

Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 100214_058

Moest ik belastingcontroleur zijn , ik zou haar doen betalen in natura :-k ;)
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op zo 14 feb 2010 10:29 pm

wow ze is van israël?

nu versta ik wrm ze daar altijd vechten...

...

om haar belastingen te innen natuurlijk! bende pervs wat denken jullie wel! 8-)
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor TurboMan op di 19 jun 2012 11:49 pm

Pfaffs betalen 300.000 euro om rechtszaak te vermijden

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120619_054

Dan moet ke al ferm gefraudeerd hebben om te denken dat je beter 300 000€ kunt betalen dan proces te riskeren :-k
TurboMan
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Lifestyle