skatesmurf schreef:hahaha zoals ik zei: nobody cares, except grammar nazi

skatesmurf schreef:hahaha zoals ik zei: nobody cares, except grammar nazi
reinosotje schreef:skatesmurf schreef:hahaha zoals ik zei: nobody cares, except grammar nazi, hebt gij tattoo's die hier in het forum staan ?
skatesmurf schreef:reinosotje schreef:skatesmurf schreef:hahaha zoals ik zei: nobody cares, except grammar nazi, hebt gij tattoo's die hier in het forum staan ?
nee...
SexPistol schreef:skatesmurf schreef:reinosotje schreef:skatesmurf schreef:hahaha zoals ik zei: nobody cares, except grammar nazi, hebt gij tattoo's die hier in het forum staan ?
nee...
Er staat touch my funky banana op z'n borstkas
reinosotje schreef:skatesmurf schreef:reinosotje schreef:skatesmurf schreef:de tekst vindik echt nie mooi, die hoofdletter S bijvoorbeeld
was mijn keuze van lettertypehad die tekst origineel in dat soort lettertype en vanwege de betekenis wou ik niet dat deze verandert werd
gelukkig kent de tattoeerder zijn dt-regels
GRAMMAR NAZI STRIKES AGAIN
ga naar de kleutertuin wenen jongen damn
reinosotje schreef:heb deze van gisterenis enkel nog maar lijnen en schaduwen in het zwart, moet nog heel wat kleur bijkomen ook op het lijf van de slang enzo
u-topic schreef:
Sneezy schreef:u-topic schreef:[img]Knip
Ik kan chinees...
en oftewel zagen uw ouders u ni graag, oftewel had diene tattooeerder u goe ligge...
Astro schreef:Sneezy schreef:u-topic schreef:[img]Knip
Ik kan chinees...
en oftewel zagen uw ouders u ni graag, oftewel had diene tattooeerder u goe ligge...
Wat staat er dan?
clappie schreef:Astro schreef:Sneezy schreef:u-topic schreef:[img]Knip
Ik kan chinees...
Wat staat er dan?
"Ik ben een lelijke tatoeage."
Takai schreef:I want to lick you every hour, every minute, every day!
clappie schreef:Uw schedel heeft precies een rotte tand maar het is een pigmentvlek.
En zit er geen fout in die tekening? Wanneer die slang door het oog gaat staan zijn schubben rechts en onmiddellijk er na staan ze links.
reinosotje schreef:nee er zit geen fout in hoor, de staart gaat onderaan in de schedel en komt via oog er terug uit , dan draait die daar rechts omhoog en loop achter de schedel (waar de slang hem draait ) verder omhoog naar de slangenkop , snap je ? nuja je zou eigenlijk de fotos voor versmelting moeten zien eer je het volledig snapt denk ik
reinosotje schreef:tattoo afgewerkt![]()
ben er blij mee
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4717_n.jpg
Audioholic schreef:reinosotje schreef:tattoo afgewerkt![]()
ben er blij mee
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4717_n.jpg
Jawadde, no offence, maar 'k zou direct naar een andere, ervaren tattooeur gaan en hem er zijn ding laten mee doen.
Er kan veel beter met schaduwen gewerkt worden dan wat er bij jou opstaat, om van de kleuren van de slang nog maar te zwijgen.
Dan nog de keuze van je tattoo, das natuurlijk persoonlijke smaak. Maar een slang en een schedel? Lijkt me meer een design voor op zo'n fake-tattoo's die je in de gazettewinkel kan kopen. Ik snap trouwens de link tussen je tekening en je tekst niet.
Nogmaals, no offence é.
Takai schreef:I want to lick you every hour, every minute, every day!
Ilikeicecream schreef:Slecht gephotoshopt![]()
clappie schreef:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6440_n.jpg
1 van de eerste tatoeages die ik tegen kom dat ik echt mooi vind.
reinosotje schreef:schaduwlijnen enzo heb ik met bepaalde redenen niet genomen , misschien dat ik ooit wel nog eens laat bijwerken maar nu vind ik hem top.
Enja het ontwerp heeft voor mij een hele diepe betekenis die ik hier niet zomaar op het internet kan delen , gaat over het doodgaan van een vriendin ( liefde) ik heb dat ontwerp altijd zo voor me gezien enja daarom is het er ook zo opgekomen, ik neem enkel een tattoo met een diepe betekenis voor mezelf ( wat anderen ervan denken , i don't care he ) en daarom staat ze ook op mijn rug en niet zichtbaar op een arm ofzo.
Het is niet de bedoeling dat die tattoo alle dagen zichtbaar is voor anderen, enja wat betreft de connectie tussen tekst en tekening de slang staat dus voor het goede en de schedel staat voor het slechte in het leven , de slang overwint de doodskop dus het goeie van de innerljike mens overwint al het negatieve in de wereld nouja daar komt het ongeveer op neer, maar zoals ik al zij de betekenis van deze tattoo zit vooral voor mij heel diep in het hart dusja.
en no offence is niet nodig hoor, meningen zijn verdeeld , smaken ook en ik kan er gerust inkomen dat jij dit geen zo een mooie tattoo vind maarja
Pieter_BA schreef:
Zoek de FCB:
Deze vind ik fantastisch.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten