register Paswoord vergeten?

Leest iemand dit nog? Ik zoek een klokpen!

Iets te koop of zoek je iets? plaats het hier !

Leest iemand dit nog? Ik zoek een klokpen!

Berichtdoor The_Tuxedo op do 22 jun 2017 10:02 pm

Geen idee of hier nog echt volk op het forum ronddwaalt, maar het kan geen kwaad om eens in de leegte te roepen en te hopen dat er iets anders je begroet dan een deprimerende echo van verlatenheid of het proza van een half z'n gat geprogrammeerde bot. Aangezien de sticky voor dit subforum nog gewag maakt van "dingen te koop stellen op Intertet" en de naam Fundalize ondertussen al ettelijke jaren beklaagd wordt door iedereen die zich vol nostalgie nog Teletet herinnert, vermoed ik dat dit hoekje zelfs nog meer onbewoond is dan de rest van de website.

Soit, genoeg gezeverd. Zoals de titel al zegt: ik zoek een klokpen. Ik betwijfel dat "klokpen" een echt woord is, maar een betere beschrijving heb ik niet tenzij misschien "penklok." Het zit namelijk zo: een goede vriend van mij is grote fan van Friends (zoals behoort) en verdedigt volgende week donderdag zijn doctoraatsthesis. Bij wijze van humoristisch aperitiefje voor hij zijn eigenlijk geschenk krijgt ter ere van deze mijlpaal, zou ik hem dus een klokpen cadeau willen doen. Iets eenvoudigs zoals op de afbeelding hieronder zou al perfect zijn.
Afbeelding

Mijn vraag aan jullie: weet er iemand waar ik zoiets vind ik? Uiteraard liefst zodat ik ze zelf kan gaan halen of kan laten leveren vóór volgende week woensdag.

close Bekijk spoiler:
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Re: Leest iemand dit nog? Ik zoek een klokpen!

Berichtdoor Amberke op vr 23 jun 2017 6:04 pm

Hey hoi! Fijn dat ik nog eens een topic zie dat niet door een bot is gemaakt.

Ik heb zelf ook eens rond zitten snuffelen en jammerlijk genoeg vind ik enkel buitenlandse dingen die te lang onderweg zijn...
Maar (!) Ik heb ook wel een Nederlandstalige site gevonden die heeft enkel zo'n witte pennen (250 stuks is het laagste dat je kan kopen) en levert in 1 à 2 werkdagen als je het onbedrukt laat. Maar als je misschien eens goed zaagt, misschien sneller als je het laat bedrukken :clown:

https://www.budgetgift.nl/pennen-bedruk ... fp5265=0,0

Hopelijk is het wat voor jou. :)
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op vr 23 jun 2017 6:15 pm

China als je tijd hebt maar aangezien je dat niet hebt stel ik voor. Een vlucht naar china daar 1 kopen en terug komen. Komt duur uit maar is een leuke trip O:)
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 23 jun 2017 10:45 pm

Hoera! Reacties van echte mensen! :mrgreen:

Bedankt voor de suggesties, ik apprecieer jullie zoekinspanningen. Die Nederlandse website had ik ook al gevonden, maar ik betwijfel of de humoristische waarde van de klokpen een investering in 250 stuks rechtvaardigt :D Uit China laten komen schijnt inderdaad mogelijk, maar afgezien van de tijdsduur lijkt ook dat een beetje overkill. En zelf tot ginder gaan klinkt aanlokkelijk in principe maar is in de praktijk jammer genoeg onhaalbaar en nog meer overkill dan de andere mogelijkheden...

Idealiter zou ik er ergens in een lokale shop ééntje willen kopen. Ik hoopte (misschien enigszins tegen beter weten in :p) dat iemand mij misschien naar een Blokker of Fun of weet ik veel ging kunnen verwijzen waar ze dat toevallig eens hadden zien liggen. Ik zal dan toch gewoon eens moeten gaan zien in een paar van dat soort winkels in de hoop het daar te vinden. Eventueel suggesties waar ik sjaans zou kunnen hebben?

In elk geval goed om te zien dat het forum toch nog af en toe door volk gefrequenteerd wordt! :)
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lisaa- op za 24 jun 2017 2:37 pm

Lijkt me ondertussen al wat gedateerd helaas. Anders zouden we dat sowieso wel verkopen op mijn werk :mrgreen:
Maar ik vrees er wat voor dat je dat hier nog ergens zal vinden...
Ik zou misschien eerder neigen naar nen Action of ne souvenirwinkel of zo van die cadeauwinkeltjes à la Bozzy of speelgoedwinkels. Daar lijkt mij de kans nog het grootst om zoiets te vinden. Gezien het wereldwijde web niet veel antwoorden biedt zou ik er toch niet teveel meer op hopen :p
Wie weet vindt ge daar wel een ander stom voorwerp met een klok in :)
Anyway, good luck!
Lisaa-
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor roadrunner op za 24 jun 2017 3:32 pm

http://www.allebladmuziek.nl/Cherub-Rhypen

meer dan alleen een klokpen :)
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Amberke op zo 25 jun 2017 5:16 pm

The_Tuxedo schreef: maar ik betwijfel of de humoristische waarde van de klokpen een investering in 250 stuks rechtvaardigt :D

Ge kunt de rest verkopen? :mrgreen:

Maar ik denk dat de reactie van Roadrunner wel een betere qua prijs/hoeveelheid is ^^
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op do 29 jun 2017 8:54 pm

Uiteindelijk heb ik ontdekt dat je een gratis sample kan aanvragen op budgetgift.nl en dat heb ik dan maar gedaan :mrgreen: Het probleem daarmee is dat wel verwacht wordt dat je vervolgens een grotere bestelling plaatst. Als je dit niet doet, rekent men toch nog €10 aan voor het sample. Op zich was ik hiertoe bereid voor een éénmalige grap ter ere van een belangrijke achievement van een goede vriend. Jammer genoeg is de klok in het klokpen sample dat ik vandaag heb aangekregen defect. (N) Ik ben nu dan ook niet meer van plan om die €10 op tafel te leggen.

De pen terugsturen is ook geen optie aangezien samples klaarblijkelijk niet worden teruggenomen. Dat vind ik op zich al een idiote policy: je kan een sample aanvragen om de kwaliteit te beoordelen voordat je een grotere bestelling plaatst, maar als de kwaliteit zo slecht is dat je geen bestelling wilt plaatsen, moet je nog steeds €10 (of de prijs van 1 item, als die hoger is) ophoesten voor het belabberde artikel dat je hebt aangekregen als sample.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Amberke op zo 02 jul 2017 6:36 pm

Ahw, dat is wel vrij kut van die Hollanders. :?

Wat is het plan nu dan?
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 04 jul 2017 10:39 pm

Amberke schreef:Ahw, dat is wel vrij kut van die Hollanders. :?

Wat is het plan nu dan?

Jep. Ik heb een mailtje gestuurd om te melden dat de klok in mijn klokpen niet werkt. Ze stelden daarop voor om een nieuw sample te verzenden, hetgeen ik vriendelijk geweigerd heb met de melding dat ik niet van plan ben nog een grotere bestelling te plaatsen. Als ze me dan toch €10 proberen aan te rekenen, mogen ze een nieuw mailtje verwachten.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op wo 05 jul 2017 6:55 pm

The_Tuxedo schreef:
Amberke schreef:Ahw, dat is wel vrij kut van die Hollanders. :?

Wat is het plan nu dan?

Jep. Ik heb een mailtje gestuurd om te melden dat de klok in mijn klokpen niet werkt. Ze stelden daarop voor om een nieuw sample te verzenden, hetgeen ik vriendelijk geweigerd heb met de melding dat ik niet van plan ben nog een grotere bestelling te plaatsen. Als ze me dan toch €10 proberen aan te rekenen, mogen ze een nieuw mailtje verwachten.

and that's the way the cookie crumbles
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor safri_duo op ma 17 jul 2017 10:27 pm

Nog nooit van gehoord :p Geen alternatieven?
Afbeelding
safri_duo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 23 jul 2017 10:47 am

safri_duo schreef:Nog nooit van gehoord :p Geen alternatieven?

Sowieso is het ondertussen te laat, maar ik heb wel overwogen om zo'n pen te kopen met een afbeelding van een vrouw die haar kleren verliest als je de pen aanklikt. Zo'n pen komt ook voor in Friends, maar ik dacht dat zijn vriendin dat misschien minder zou appreciëren en sowieso zijn die al even moeilijk te vinden. ;)

Een andere mogelijkheid was om het spel Bamboozle te zoeken, maar dat bestaat eigenlijk enkel als app in de iStore en hij heeft geen iPhone. Zelf dat spel namaken heb ik dan ook nog overwogen, maar daar was geen tijd meer voor... :)
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Keer terug naar Kopen en Verkopen