De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
AMGXV schreef:Dat is één van de symptomen dat je een homo be.. ooh wait.
Takai schreef:Ik heb een lange tijd 'kaalheid' gehad aangezien dat ik een tekort aan ijzer had. Na een tijd een veel te groot tekort da mijn haren zelfs amper groeide.
Kweet niet ofdat bij u zo het geval is en ofdat ge veel ijzer eet of niet, maar mijn haarlijn was ook 1,5 cm naar achter opgeschoven, aan beide hoeken vanvoor een inham en veel dunner haar.
Gewoon ijzerpillekes moeten nemen en das nu verleden tijd.
Kunt er altijd is mee naar den dokter gaan, dieje kan altijd wel de oorzaak vinden.
En ex van mijn zus had ook enorm haaruitval en nam pillekes en na een maand had dieje zotveel haar, kunde ook altijd doen
EDIT:AMGXV schreef:Dat is één van de symptomen dat je een homo be.. ooh wait.
This is serious corner.. ooh wait.
the-skullkid schreef:Is uw haarlijn ook terug naar voor gekomen of dat onherstelbaar?
Mayo: draag jij veel een pet ofzo? Denk het niet maar ik dacht dat dat ook ni goed voor uw haar was.
Mayo schreef:En die twee "inhammen" (geen idee hoe dat eigenlijk heet) zijn bij mij een stuk groter dan bij mijn broer.
Sneezy schreef:Mayo schreef:En die twee "inhammen" (geen idee hoe dat eigenlijk heet) zijn bij mij een stuk groter dan bij mijn broer.
Bij mijn vrienden noemen we da "parkeerplekke" ik weet niet of dat officieel antwerps is maar ik hoor dat tamelijk veel.![]()
annyhow, ik dacht dat je er niets aan kon doen, maar zoals takai zegt. Als het te maken heeft met een medisch probleem kan dat opgelost worden. Zijn er in de familie veel kale mannen?
Mayo schreef:Sneezy schreef:Mayo schreef:En die twee "inhammen" (geen idee hoe dat eigenlijk heet) zijn bij mij een stuk groter dan bij mijn broer.
Bij mijn vrienden noemen we da "parkeerplekke" ik weet niet of dat officieel antwerps is maar ik hoor dat tamelijk veel.![]()
annyhow, ik dacht dat je er niets aan kon doen, maar zoals takai zegt. Als het te maken heeft met een medisch probleem kan dat opgelost worden. Zijn er in de familie veel kale mannen?
Grootvaders aan beide kanten en mijn nonkel van moeder's kant waren allemaal redelijk kalend. Mijn vader daarentegen is 61 en heeft nog al zijn haar.
yasmin schreef:Halo,
Ik heb ervaring gehad met overmatig haarverlies kale plekken. Ik heb ook van alles geprobeerd buiten pillekes inslikken omdat ik daar eerlijk gezegd ni echt voor ben. Mijn arts heeft me Herbalicea shampoo, die volledig natuurlijk is en op basis van 12-kruidenextracten, geadviseerd om mijn haarverlies te verminderen. Ik gebruik deze shampoo nu al een jaar en ik moet zeggen dat ik verliefd ben geworden op deze shampooNa enkele wasbeurten is mijn haarverlies drastisch verminderd, na enkele maanden zijn mijn kale plekken gewoon dichtgegroeid, ik kan terug mijn haren vastmaken zonder dat mensen mijn hoofdhuid zien. Mijn haren groeien sneller en veel meer, je kan gewoon het verschil tussen het haar dat het voorbije jaar gegroeid (sterker, dikker, meer, gezonder, glanzender....) is en het geen dat vanonder hangt (minder). Deze herbalicea shampoo is echt een aanrader voor iedereen!
groeten
yasmin
yasmin schreef:Halo,
Ik heb ervaring gehad met overmatig haarverlies kale plekken. Ik heb ook van alles geprobeerd buiten pillekes inslikken omdat ik daar eerlijk gezegd ni echt voor ben. Mijn arts heeft me Herbalicea shampoo, die volledig natuurlijk is en op basis van 12-kruidenextracten, geadviseerd om mijn haarverlies te verminderen. Ik gebruik deze shampoo nu al een jaar en ik moet zeggen dat ik verliefd ben geworden op deze shampooNa enkele wasbeurten is mijn haarverlies drastisch verminderd, na enkele maanden zijn mijn kale plekken gewoon dichtgegroeid, ik kan terug mijn haren vastmaken zonder dat mensen mijn hoofdhuid zien. Mijn haren groeien sneller en veel meer, je kan gewoon het verschil tussen het haar dat het voorbije jaar gegroeid (sterker, dikker, meer, gezonder, glanzender....) is en het geen dat vanonder hangt (minder). Deze herbalicea shampoo is echt een aanrader voor iedereen!
groeten
yasmin
SSjames schreef:Als je kaal zijn niet leuk vind, kun je nu ook de schedel tatoeëren met haarstoppels. Dat heet scalppigmentatie, een methode die zich inspireerde op permanente make-up en tatoeages. Ze simuleren dan haarstoppels in de kleur van je eigen haar, zodat het net lijkt of je daar wel haar hebt maar heel kort geschoren. Ik ben er heel blij mee. Ik heb heel donker bruin haar, waardoor het natuurlijk heel erg opvalt als je kaal word. Ik was 19 toen het begon... dat vond ik wel wat jong. Ik ben nu 26 en het effect is super. Echt, je kunt eigenlijk niet zien dat het niet echte haarstoppels zijn. Ook gemakkelijk, je hoeft er helemaal niets aan te doen. Ik was eerst begonnen met die haarpoeders... man man ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast