register Paswoord vergeten?

Het "Deel je gevoelens en krijg een serieuze reactie"-topic

Re: Het "Deel je gevoelens en krijg een serieuze reactie"-topic

Berichtdoor Nasa op za 28 dec 2013 12:40 pm

Op de buik kan zij effe blijven liggen terwijl gij rustig papier gaat halen en blijven u lakens tenminste droog ;) . Als da allemaal op u lakens druipt is da ook maar dirty shit ze want da krijgt ge ni weg :lol: Alé toch ni allemaal
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 2:53 pm

Even update over de discussie van die backstabbende 'vriend'. Hij heeft dus effectief geprobeerd bij Derpina 1. Na de date stuurde hij haar blijkbaar een bericht om te zeggen dat hij meer wil zijn dan vrienden (ben er uiteindelijk niet naartoe geweest, had footballpractice op het moment van de date). Na de training kom ik online op facebook en dat meiske spreekt mij aan en vertelt mij alles en ze vraagt mijn mening :mrgreen: . Guess how that one went :lol:

Ik heb dan eerlijk tegen Derpina 1 gezegd dat hij tegen mij zei dat hij op Derpina 2 viel en dat ik het vreemd vind dat hij nu bij haar probeert. Heb haar ook min of meer vertelt dat ik niet meer overeenkom met hem en dat ik haar dat later wel eens zou uitleggen.

We hebben afgesproken na de examens om iets te gaan drinken. Wordt vervolgd!
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op ma 06 jan 2014 2:55 pm

Nasa schreef:Even update over de discussie van die backstabbende 'vriend'. Hij heeft dus effectief geprobeerd bij Derpina 1. Na de date stuurde hij haar blijkbaar een bericht om te zeggen dat hij meer wil zijn dan vrienden (ben er uiteindelijk niet naartoe geweest, had footballpractice op het moment van de date). Na de training kom ik online op facebook en dat meiske spreekt mij aan en vertelt mij alles en ze vraagt mijn mening :mrgreen: . Guess how that one went :lol:

Ik heb dan eerlijk tegen Derpina 1 gezegd dat hij tegen mij zei dat hij op Derpina 2 viel en dat ik het vreemd vind dat hij nu bij haar probeert. Heb haar ook min of meer vertelt dat ik niet meer overeenkom met hem en dat ik haar dat later wel eens zou uitleggen.

Pics ?
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 2:58 pm

bulck schreef:
Nasa schreef:Even update over de discussie van die backstabbende 'vriend'. Hij heeft dus effectief geprobeerd bij Derpina 1. Na de date stuurde hij haar blijkbaar een bericht om te zeggen dat hij meer wil zijn dan vrienden (ben er uiteindelijk niet naartoe geweest, had footballpractice op het moment van de date). Na de training kom ik online op facebook en dat meiske spreekt mij aan en vertelt mij alles en ze vraagt mijn mening :mrgreen: . Guess how that one went :lol:

Pics ?

Geen pics bulckje! Ik zou niet willen da ge haar bezoedeld [-(
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op ma 06 jan 2014 3:05 pm

Nasa schreef:Na de training kom ik online op facebook en dat meiske spreekt mij aan en vertelt mij alles en ze vraagt mijn mening

Afbeelding
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 06 jan 2014 3:08 pm

Mayo schreef:
Nasa schreef:Na de training kom ik online op facebook en dat meiske spreekt mij aan en vertelt mij alles en ze vraagt mijn mening

Afbeelding

this.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 3:10 pm

Ja manne, kweet het al, wrijf het er nog wa in :mrgreen:

Maar ik ga nog een ultieme poging ondernemen om dat om te draaien!
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op ma 06 jan 2014 3:22 pm

Nasa schreef:Ja manne, kweet het al, wrijf het er nog wa in :mrgreen:

Niet overdrijven in je doen. Gewoon uzelf zijn.
Glecky heeft dat ook paar keren meegemaakt, het went wel na een tijd !
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 06 jan 2014 5:15 pm

bulck schreef:

Da's juist het tegenovergestelde van wat hij wilt he. "Dat het went"...

Mijn advies: friendzone is niet noodzakelijk een slechte startpositie. Het is slecht als ge er in blijft zitten. Dan zit ge elke dag met haar te communiceren, te fappen op haar gedachte en ondertussen te klagen op internet over die fucking friendzone. Meiskes stoppen misschien gasten in de friendzone maar het zijn gasten dat er zichzelf inhouden.

Da's niet specifiek naar Nasa gericht maar als ge in de friendzone zit dan moet ge kunnen kiezen tussen daarin blijven zitten of de ballen groeien om eruit te stappen. Wilt gij haar vriend zijn? NEEN. Dus dan is het een kwestie van ervoor te gaan want als ge niet schiet is het altijd mis.

Mogelijkheden:
A) ze wilt niks met u: pech gehad! Ander en beter. Friendzone verlaten!
B) ze wilt wel iets: nice! Friendzone verlaten!
C) ze wilt gewoon vrienden blijven: als ge hierop ingaat dan verdiende het om tot aan uw dood in de friendzone te blijven zitten.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 5:35 pm

Ga ik mee akkoord elberto. Ze heeft mij toch al enkele signalen gegeven ook hoor. Maar zoals ik, denk ik, in vorige posts al zei gaat ze amper uit, heeft ze al jaar en dag geen vriend gehad en ze heeft mij specifiek verteld dat ze enkel iets wil beginnen met iemand die ze vertrouwt en goed kent. Ze heeft totaaaaal geen ervaring met mannen en hoe ze op dingen moet reageren dus ze is vrij moeilijk in te schatten. Soms geeft ze me ook de indruk wel te willen, maar niet te durven ingaan op signalen van mij... Ik heb het haar ook nog niet zwart op wit duidelijk gemaakt tbh...

Vandaar heb ik genoeg van al die poespas, ga ik na de examens met haar iets drinken en proberen uit de friendzone te geraken. Lukt het, des te beter, lukt het niet dan heb ik nog genoeg andere mogelijkheden lined up :twisted:

To be continued...
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op ma 06 jan 2014 5:35 pm

elberto schreef:
bulck schreef:

Da's juist het tegenovergestelde van wat hij wilt he. "Dat het went"...

Mijn advies: friendzone is niet noodzakelijk een slechte startpositie. Het is slecht als ge er in blijft zitten. Dan zit ge elke dag met haar te communiceren, te fappen op haar gedachte en ondertussen te klagen op internet over die fucking friendzone. Meiskes stoppen misschien gasten in de friendzone maar het zijn gasten dat er zichzelf inhouden.

Da's niet specifiek naar Nasa gericht maar als ge in de friendzone zit dan moet ge kunnen kiezen tussen daarin blijven zitten of de ballen groeien om eruit te stappen. Wilt gij haar vriend zijn? NEEN. Dus dan is het een kwestie van ervoor te gaan want als ge niet schiet is het altijd mis.

Mogelijkheden:
A) ze wilt niks met u: pech gehad! Ander en beter. Friendzone verlaten!
B) ze wilt wel iets: nice! Friendzone verlaten!
C) ze wilt gewoon vrienden blijven: als ge hierop ingaat dan verdiende het om tot aan uw dood in de friendzone te blijven zitten.

Agreed, ballen kweken en het echt zeggen!

Des te langer je wacht des te harder ze u als vriend gaat zien en u nooit op die manier gaat zien die jij wil!
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Amberke op ma 06 jan 2014 6:12 pm

Als vrouw-zijnde zet ik ook jongens in de friendzone, iets beginnen met iemand dat ik van haar noch pluim ken zou ik persoonlijk wat raar vinden. Je zou er al een band mee moeten hebben imo...

De friendzone is eigenlijk geen slechte plaats, het is wel redelijk ambetant om er te zitten als je iets meer voelt voor de andere persoon. Maar ik ben liever vrienden dan vreemden/kennissen van elkaar. En daarbij, je weet nooit wat er kan gebeuren. ;)
Afbeelding
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 6:20 pm

Amberke schreef:iets beginnen met iemand dat ik van haar noch pluim ken zou ik persoonlijk wat raar vinden.

Eén keer gedaan... Nooit meer! Ik heb miserie voor 20 jaar meegemaakt in 1 jaar. =(wtf)=
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op ma 06 jan 2014 6:32 pm

Heel dat gedoe als "de friendzone" is gewoon deel van de pseudoliefdeswetenschap die boekskes als de flair ons proberen te verkopen. Wie gelooft er in? Mensen die onzeker zijn en door de uitvinding van de friendzone nog wat onzekerder worden.

Als ge een meisje leert kennen dat ge ziet zitten, dan ist toch logisch dat ge er mee flirt? Als ze terugflirt, hebt ge kans. Als ze niet terugflirt, hebt ge pech en gaat ge verder. Een betere indicatie om te weten of ge kans maakt, ken ik niet.

Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik in een of andere friendzone zat en dat betekent helemaal niet dat ik een succesrate van 100% heb.

Liefde is absoluut geen wetenschap, dus behandel het niet zo. Liefde is geen vaste aaneenschakeling van fases. Stop met zo hard na te denken en doe hetgeen wat juist voelt.

Waar is de tijd dat mannen nog mannen waren?
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jo op ma 06 jan 2014 6:42 pm

Iets wat we nog niet gehad hebben hier,

hoe kom je verdomme (in mijn nog maar korte leven) over een relatie heen? Het was een niet AL te lange relatie (ongeveer 2 jaar) en we zijn nog "maar" zo'n 7 maanden uit elkaar... t probleem is: veel te veel gemeenschappelijke vrienden...

suggesties? btw een rebound heeft niet echt gewerkt...
Jo (oude nickname: JO_MINIMAN)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op ma 06 jan 2014 7:03 pm

Jo schreef:Iets wat we nog niet gehad hebben hier,

hoe kom je verdomme (in mijn nog maar korte leven) over een relatie heen? Het was een niet AL te lange relatie (ongeveer 2 jaar) en we zijn nog "maar" zo'n 7 maanden uit elkaar... t probleem is: veel te veel gemeenschappelijke vrienden...

Ondanks de gemeenschappelijke vrienden echt gewoon alle contact verbreken. Dat blijft de beste remedie in mijn ogen. Hard maar efficiënt. De meeste van die 'vrienden' zijn ongetwijfeld toch maar kameraden en je echte vrienden zullen daar wel begrip voor hebben. In elk geval zeker NIET proberen vrienden te blijven. Maak haar in gedachten synoniem aan de duivel, 'pure evil'. Dat heeft mij al geholpen. Vrienden zijn kunnen jullie altijd nog proberen als je gevoelens helemaal weg zijn.

Succes! Tenzij jullie niet meer samen zijn omdat jij haar bedrogen hebt, in which case you actually deserve to suffer for a while.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Nasa op ma 06 jan 2014 7:04 pm

Probleem als in: door de gemeenschappelijke vrienden ziet ge haar nog regelmatig?

Tuxedo was me net voor :) Maar zoals hij zegt idd, alle contact verbreken! Heb ook tijdje nog contact gehad met mijn ex na de breuk, er terug mee in bed geëindigd en da maakt alles zoveel moeilijker. Daarna direct contact verbroken en nu heb ik al meer dan 4 maanden niets meer van haar gehoord. Die eerste maand is fucking moeilijk, maar daarna wordt het beter. Als ge elkaar blijft zien is er vrijwel altijd één van de twee da nog gevoelens heeft, of terug krijgt en dan zijt ge fucked.

Ahja, en smijt alles weg wa ge van haar hebt of wa u aan haar doet denken. Cadeautjes, opschriften in uw kamer, foto's, die shit.
Laatst bijgewerkt door Nasa op ma 06 jan 2014 7:08 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jo op ma 06 jan 2014 7:07 pm

The_Tuxedo schreef:

Ondanks de gemeenschappelijke vrienden echt gewoon alle contact verbreken. Dat blijft de beste remedie in mijn ogen. Hard maar efficiënt. De meeste van die 'vrienden' zijn ongetwijfeld toch maar kameraden en je echte vrienden zullen daar wel begrip voor hebben. In elk geval zeker NIET proberen vrienden te blijven. Maak haar in gedachten synoniem aan de duivel, 'pure evil'. Dat heeft mij al geholpen. Vrienden zijn kunnen jullie altijd nog proberen als je gevoelens helemaal weg zijn.

Succes! Tenzij jullie niet meer samen zijn omdat jij haar bedrogen hebt, in which case you actually deserve to suffer for a while.

Nope, niet bedrogen, maar ja het zijn voor ons beide allemaal echt goede vrienden. Dus ja, we zien elkaar nog heel regelmatig... we hebben ook lange tijd echt ruzie gehad, maar dit hebben we uiteindelijk toch kunnen bij leggen (voor onze vrienden grotendeels wel)
Jo (oude nickname: JO_MINIMAN)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op za 11 jan 2014 9:40 pm

Hmmmm, misschien dat de echte alpha's hier raad mee weten.

Dus, een vriendin in kwestie heeft troubles. En dan bedoel ik real troubles. Zelfmoordpogingen, been raped, soit de hele bazaar. En ik kom er goed me overweg, al jaren. Ik ken ze al van in me middelbaar.
Nu vroeg ze een week of 2 geleden, om haar wa gerust te laten. Ze stootte zich af bij iedereen.
No big deal denk ik dan, u vraagt, wij spinnen.

Krijg ik een goed uurtje geleden een smsje, met van het feit dat ik me haar kloten speelt en dat ik beter een bezemsteel in men anus stop en er is goe me keuter.
Nog niet op terug gestuurd, want mijn hoofd (en anus) is wel in de war nu.

Wat o wat zou ik nu moeten doen !! Moet ik de real bish uithangen of een 'gepast' antwoord geven.

Shoot
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op za 11 jan 2014 9:42 pm

Zijn de zelfmoordpogingen etc recentelijk?

In ieder geval niet met uw voeten laten spelen.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor hypolicious op za 11 jan 2014 9:48 pm

Op welke manier heb je met haar kloten gespeeld? Vriendin van aar gelebberd? Achter haar rug over haar problemen gepraat? Iets gedaan dat jij dacht dat goed was voor haar, maar wat zij niet kon appreciëren?

Iedereen wil altijd helpen maar als iemand met zelfmoordneigingen vraagt om alleen gelaten te worden dan is het beter om daarin mee te spelen. Want voor hen zijn "hoe gaat het met je?" smsjes etc het laatste van ulder zorgen. Zeggen dat het allemaal goed komt kan haar ook parten spelen want als je als depressieveling dat constant te horen krijgt van iedereen dan gaat dat ferm op je zenuwen beginnen werken ook.

En bel haar gewoon ipv te sms-en als het niet iets van hierboven was.
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor bulck op za 11 jan 2014 9:52 pm

De zelfmoordepogingen zijn heel recent. En ik heb de laatste kunnen voorkomen.
Zei ze zelf en haar moeder, dus ik begrijp de reactie niet echt van haar.

Niet dat ze mij hoeft te verafgoden, maar toch hoe haar gedrag was/is.

Ik heb haar niets in de weg gelegt, ik zeg het, wij praten zoals altijd.
Over vanalles, nuttin' special.

Ik heb ne hoek eraf, maar zijn is nog een pak erger I guess..

En ik heb haar niet benaderd met zulke woorden van 'gaat het', 'wa kan ik doen'

Ne mens heeft nog altijd nen mond om te prate, dus als men iets nodig heeft, zullen ze het wel zeggen.

Niet dat ik me meteen zorgen maak, maar dit is wel een wtf momentje.
Dan hebt ge die door dik en dun gesteund, en dan worde bekan in uw hol genomen.

Bijna letterlijk en figuurlijk nu
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op za 11 jan 2014 10:02 pm

Je moet verstaan dat mensen met zelfmoordneigingen dingen vlugger uit hun mond laten komen zonder dat ze beseffen wat voor impact dat heeft op de gevoelens van andere mensen.
Ze is gewoon "op" en dan kun je van die uitbarstingen hebben.

Neem het dus vooral niet persoonlijk op, hoe erg ze het ook laat klinken. Ik zou haar bellen, zeggen dat je het berichtje juist gelezen hebt en niet weet waarover ze het heeft. Het kan zijn dat ze u nog meer gaat uitkakken en als dat zo is, laat ze doen (ook al hangt ze zelf op). Dan toon jij aan dat je geprobeerd hebt het uit te zoeken, niemand kan u iets kwalijk nemen, heeft ze haar scheldwoorden-tirade/verlossing eens gehad en kan het zijn dat ze binnen een paar dagen wel een "sorry" zal zeggen.

Je mag haar zeker niet laten vallen door die sms, maar zoek het uit via woorden ipv geschreven tekstjes.
Laatst bijgewerkt door hypolicious op za 11 jan 2014 10:04 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Piieter04 op za 11 jan 2014 10:04 pm

hypolicious schreef:Je moet verstaan dat mensen met zelfmoordneigingen dingen vlugger uit hun mond laten komen zonder dat ze beseffen wat voor impact dat heeft op de gevoelens van andere mensen.
Ze is gewoon "op" en dan kun je van die uitbarstingen hebben.

Neem het dus vooral niet persoonlijk op, hoe erg ze het ook laat klinken. Ik zou haar bellen, zeggen dat je het berichtje juist gelezen hebt en niet weet waarover ze het heeft. Het kan zijn dat ze u nog meer gaat uitkakken en als dat zo is, laat ze doen (ook al hangt ze zelf op).

Afbeelding
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op zo 12 jan 2014 12:54 am

Haha Pieter man... :mrgreen:

Hypo heeft gelijk. Maar ge moet een beetje kunnen inschatten hoe serious de zelfmoordneigingen zijn ook. Das moeilijk, maar nodig. Als ge den indruk krijgt dat het om aandacht is zou ik er mij buiten houden. Zo'n mensen zuigen u energie letterlijk op. Heb het zelf ook meegemaakt met iemand dat heeeel dicht bij mij stond.

Uiteindelijk heb ik de juiste keuze gemaakt het contact te verbreken. Mijn leven is er veel rustiger op geworden, veel minder zorgen. Ik droeg haar last constant bij mijn eigen last en ik ging daar gewoon zelf aan kapot. Het was ook een type dat problemen aantrok en creëerde... Daarbij kwam dat ze totaal niet dankbaar reageerde op alles wat ik voor haar deed (kinda gelijk in uw geval dus).

Een jaar geleden heeft een goede vriend van me zelfmoord gepleegd en dat bewuste meisje was mee naar zijn begrafenis. Drie dagen voor zijn zelfmoord zat ik met hem nog op café en hij liet niets merken of uitschijnen dat er iets fout zat. Laat staan dat duidelijk was dat hij met die gedachte speelde. Mensen die zelfmoord willen plegen gaan dit vaak verstoppen zodat ze slagen in hun zelfmoord (hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans dat ze 'gered' worden namelijk). Dat meisje wist hoe moeilijk ik het daarmee had. Maanden daarna stuurde ze mij een berichtje dat ik hem niet heb kunnen redden, maar dat ik haar wel kon redden en dat ze een overdosis genomen had omdat ze niet meer wou leven (was ook niet de eerste keer dat ik zo'n bericht kreeg).

Dat was echt de druppel voor mij. Ze wist dat ze mij zo kon raken. Ik ben er niet op ingegaan, niet geantwoord op haar bericht en heb haar stiefmoeder gebeld die ernaar toe is gegaan. Da meiske was furieus op mij, maar ik heb wel de juiste keuze gemaakt toen. Had ik bij haar gegaan zou ze denken dat haar gedrag effect heeft en mensen blijven manipuleren. Die shitstorm van een week (scheldtirades, leugens, etc) heeft mij uiteindelijk wel rust gebracht. Ik hoor niets meer van haar en ze leeft nog ...

Careful in wie ge u energie steekt zou ik zeggen.
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op zo 12 jan 2014 6:33 pm

Pardon dat ik door deze serieuze reacties op Bulck een bombshell hier in gooi, maar dan:

Een vriend van me die in juli een ongeluk heeft gehad en daar grotendeels verlamd uit is gekomen heeft ons gisteren op de hoogte gebracht van zijn beslissing om uit het leven te stappen. Het zal nog wel enkele maanden duren, maar de beslissing tot euthanasie is genomen.

Hij weet wat hij achterlaat en hoeveel mensen hij pijn doet, maar zijn dagelijkse leven is nu zo intens kut dat het voor hem liever vandaag dan morgen klaar kan zijn. Hij heeft zn excuses aangeboden voor zijn beslissing (natuurlijk niet nodig) maar hij trekt het leven gewoon niet meer. Het bericht dat euthanasie mogelijk is was het beste bericht dat hij sinds het ongeluk heeft gehad, zei hij. Ik kan me niet voorstellen hoe slecht hij het moet hebben en hoop voor hem dat het traject snel kan worden doorlopen. Maar we zullen hem missen.

Ik heb nog niemand verloren die zo dichtbij stond (ken hem al 12 jaar) en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en om zal moeten gaan. Ik ga hem natuurlijk nog een paar keer zien (dit traject zal dus maanden duren), maar het wordt er niet beter op.
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op zo 12 jan 2014 6:42 pm

Das pas heftig... Maar tis ergens 'goed' dat er euthanasie kan gebeuren ?

In mijn ogen. Moest ik in die situatie komen, zou ik er ook voor kiezen. Als een plantje leven, en men moet zorgen voor u en hun dagen spenderen aan uw verzorging, neen dank u ...

Hou u recht aan de goeie momenten. En hem niet anders behandelen of bezien. Dat zou hij ook niet graag hebben denk ik.
Moet wel verwoestend zijn, voor zijn familie en vrienden.

Ik heb over 4 jaar terug, 2 maten voor mijn neus zien verongelukken, ik kan me beetje inbeelden hoe je u voelt.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op zo 12 jan 2014 7:12 pm

Bedankt :)

Hem nog 40-60 jaar verlamd laten leven terwijl hij het zelf niet trekt zou onmenselijk zijn, in deze situatie is dit helaas de 'beste' optie. Hij zou niet eens in staat zijn om zelfmoord te plegen, hoe belachelijk is dat dan.

Je vrienden zien verongelukken is ook heftig. Hoe zwaar het traject ook zal zijn, er is wel de mogelijkheid om afscheid te nemen. Dat zal wel waardevol zijn denk ik.

Ook alle succes in uw situatie trouwens, daar mag ik ook niet aan voorbij lopen. Mijn advies zou zijn; die zit in een donkere periode. Hopelijk komt ze ooit daar weer uit, en dan ziet ze ook wie haar door dik en dun gesteund heeft en wie afstand heeft genomen. Zo lang je niet het idee hebt dat je jezelf of je integriteit kwijtraakt en je denkt dat de vriendschap het waard is zou ik de energie er absoluut in steken.
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 7:33 pm

Blijkbaar moete met uwe depressieve brol hier zijn:

Ik weet niet wat ik de laatste weken heb, maar tis allemaal wa begonnen na een druk einde van de lessen begin van de blok. Ik was echt constant moe, haast niet te genieten. Een paar leuke kerstfeestjes dat wel en die vrolijkte me wel op. Ook omdat ik dan de vriendin tenminste zag. Ma na nieuwjaar is het allemaal een beetje bergaf gegaan. Geen enkele keer echt deftig aan het leren kunnen zetten. Eerste examen dan toch perfect gedaan. Werkelijk perfect, maar tis een vak da me enorm ligt daarmee misschien.

Nu de dag na het examen weer het zelfde nie echt kunne leren, ongemotiveerd, kzou zelfs durven zeggen depri. Niet dat ik weet wat depressief zijn is, nooit geweest, maar ik gok dat dit het is. Mijn vriendin al weken aant zagen om eens deftig af te spreken da we gewoon is ergens alleen kunne zijn met 2 niemand anders gewoon ja eens deftig intiem kunnen zijn, over alles praten, kussen knuffelen, ... Maar steeds nee het gaat nie, leren, geen van de 2 ooit alleen thuis dusja. Dan daar wat op beginne door flippen. Denken dat er iets scheelt, terwijl datk weet dat het nie zo is. Mja dan half ambras gehad voor mijn examen wiskunde/statistiek. Immens gefaalt op het examen aangezien dak me gewoon nie aan het leren kreeg voor da examen. Dan na het examen toch wa kunne praten met het liefke, maarja op school dusja. Thuis gekomen 2 dagen aan een stuk kunne blokken van nie normaal, kdacht dak er wel boven op was.

Examen half gefaalt, hopelijk tolereerbaar cijfer. Nu vandaag en gisteren gewoon weer hetzelfde als vorige week, ongemotiveerd, moe, half en half ambras gehad met de vriendin. Echt deze blok zit mij zo hard tegen. En ik weet nie waarom normaal heb ik nooit stress voor de blok, ik leer gewoon en laat het op mij afkomen en dan komt da goed. Ma nu loop ik constant gespannen rond. Ik kan mij op niks concentreren buiten de gedachten die in mijne kop zitten. Da spookt echt door mijn hoofd constant die "ambras" met mijn lief. En dan begin ik daar meer en meer aan te denken en dat helpt eigelijk totaal niet want dan begin u zelf dingen wijs te maken die totaal onlogisch en nie waar zijn. En ergens besef ik da wel maar toch blijft dat dan spoken.

ppfff moest er efkes uit.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nasa op wo 15 jan 2014 7:42 pm

Das kut... Hoe lang zijt ge al aant studeren misschien (ik bedoel dus voortstuderen hé, niet deze examenperiode)? En hebde nog lang te gaan?

Kunde nekeer ni weggaan met uw vriendin? Ne gezelligen avond fixen ofzo, restaurantje, filmke gaan zien enzo. Dan zijt ge toch opt gemak onder jullie 2? Rij daarna desnoods met den auto naar een afgelegen baantje, drinkt een pintje in den auto, praat wa, chill muziekske op. Of boekt een weekendje met haar voor na uw examenperiode? Dan hebde iets om naar uit te kijken waardoor de examens mss iets vlotter zullen passeren?
Nasa
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen