register Paswoord vergeten?

Opstellen CURRICULUM VITAE

Re: Opstellen CURRICULUM VITAE

Berichtdoor bulck op za 05 apr 2014 11:15 pm

Didier Deluxe schreef:
bulck schreef:
Sneezy schreef:
Keyser_Soze schreef:
Gazebo schreef:Ben ook werk aan het zoeken en denk niet da hoe uw cv er uit ziet (behalve denk ik voor een grafische of creatieve functie) heeeel veel uitmaakt.

Zorg ervoor dat hij op 2 pagina's kan, daarom zou ik die "puntjes" onder elkaar (opsomming) weglaten en naast elkaar zetten, gescheiden door een komma.

En bulck, zoals ik u al eerder had laten weten. Een link plaatsen naar uw online portfolio in uw motivatiebrief is ook altijd een plus.

Blijkbaar heeft een online portfolio voor mij geen enkele bijdrage/nut aangezien ik geen grafische functie ga vervullen.
Ik zal mogelijk als CNC'er beginnen (vervaardigen van onderdelen) aangezien er op de markt geen/amper vraag is naar industriele ontwerpers.

(had ik dit geweten, had ik nooit 4 jaren hogeschool gedaan)

Zeveraar :)
(Industrieel) ingenieur is een knelpuntberoep, het is zelfs de job met het op 1 na hoogste aantal vacatures. (na schoonmaker)
En een portfolio is altijd een meerwaarde voor een ontwerper, of dat nu grafisch, industrieel, mode, of om het even wat is. Het geeft zeer snel een duidelijk beeld van uw ervaring. (in uw geval schetsen, prototyping, CAD/CAE kennis, ...)

Thanks for the input maar het probleem bij is dat ik mijn diploma niet behaald heb. Long long story, maar dat is het nu eenmaal. Ik heb al via via kunnen horen dat ze mijn functie moeilijk kunnen invullen in bedrijven (ook met diploma).
En ik wil ook geen maanden lang thuis zitten. Ik wil nuttig bezig zijn, ik wil bijleren (op werkvloer gebied), en ik wil eindelijk eens boven de 3 cijfertjes gaan op men banksaldo 8-[
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op di 08 apr 2014 2:25 pm

Ooit al gedacht aan een HIBO opleiding voor te stellen bij zo'n bedrijf? Praktisch een betaalde stage aangaan met kans op vast werk, heb je die job niet, dan ben je tenminste 6 maanden actief geweest in de sector (ervaring!)

Je loon hangt dan ook vast aan een maandelijks barema dat stijgt om de maand. Hoe ze precies in elkaar zitten weet ik niet maar dacht dat het de eerste maand iets aan 60% van een normaal loon van een vaste werkgever daar zou zijn, dan 65%, dan 70% enz...

Kheb een maat die zo aan een job is geraakt zonder een diploma, tonen dat je op vrijwillige basis ergens wilt werken en het daar goed genoeg heeft gedaan om op het einde van dat traject dan een vaste job te krijgen.

Tis maar ne voorstel eh.
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Sneezy op di 08 apr 2014 2:28 pm

bulck schreef:Blijkbaar heeft een online portfolio voor mij geen enkele bijdrage/nut aangezien ik geen grafische functie ga vervullen.
Ik zal mogelijk als CNC'er beginnen (vervaardigen van onderdelen) aangezien er op de markt geen/amper vraag is naar industriele ontwerpers.

Wie zegt dat (van dat online protfolio?)
Want dat is altijd een mooie plus hoor.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Vorige

Keer terug naar Algemeen