register Paswoord vergeten?

Trip Ierland

Trip Ierland

Berichtdoor Hasjiesj op ma 11 aug 2014 12:38 pm

Vermits dat hier toch al een half reis forum is, mensen die leuke tips hebben wanneer je naar Ierland gaat?(voor/na dat je naar Noorwegen bent geweest, 't doeternietoe) 't Plan zou zijn om eerst de ferry te nemen naar Engeland, doorheen Engeland te reizen (met trein, beschikken niet over voldoende rij ervaring (lees: geen rijbewijs)) en vanuit Engeland nogmaals ferry te nemen richting Dublin/Ierland om dan terug te keren met 't vliegtuig.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Re: Trip Ierland

Berichtdoor Bistiriko op ma 11 aug 2014 5:21 pm

Hasjiesj schreef:Vermits dat hier toch al een half reis forum is, mensen die leuke tips hebben wanneer je naar Ierland gaat?(voor/na dat je naar Noorwegen bent geweest, 't doeternietoe) 't Plan zou zijn om eerst de ferry te nemen naar Engeland, doorheen Engeland te reizen (met trein, beschikken niet over voldoende rij ervaring (lees: geen rijbewijs)) en vanuit Engeland nogmaals ferry te nemen richting Dublin/Ierland om dan terug te keren met 't vliegtuig.

Toen ik de laatste keer naar Ierland ben geweest (met uitzondering op Dublin waar ik geregeld naar toe ga) zijn wij tot Dublin gevlogen en met de trein naar Wicklow gereden om dan terug te stappen naar Bray (vlak onder Dublin).

Zeker de moeite! Al is de West-kust eigenlijk veel interessanter. Vliegen op Galway en richting de cliffen van Moher, the ring of Kerry, KIllarney, Galway.
Maar zeker ook Dublin aandoen, prachtige stad!
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Hasjiesj op ma 18 aug 2014 5:24 pm

Hasjiesj schreef:doorheen Engeland te reizen (met trein, beschikken niet over voldoende rij ervaring (lees: geen rijbewijs)

Mensen die me misschien kunnen vertellen als het al dan niet mogelijk is om via een goedkoper tarief in UK te reizen? Iets à la Go-Pass of een 3dagen toeristenkaart? Iets zodoende het ons toch voordeliger uitkomt dan telkens de belachelijk dure prijzen te betalen die ze daar vragen. Iemand die over wat meer info beschikt? Alvast merci ;)
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor somi op di 09 sep 2014 11:16 am

Ik wil hier gerust flink wat tijd insteken qua organisatie en documentatie, opzoekwerk indien nodig, rondbellen voor afspraken of weet ik veel wat, ...
Try out our free brain dumps and latest comptia certification training courses to get high flying success in final Johns Hopkins University & IBQH exams, mcts Washington University in St. Louis is also very useful tool.
somi
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Algemeen