register Paswoord vergeten?

Fundalize ver dood???

Re: Fundalize ver dood???

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 22 mei 2015 8:00 am

roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:
roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:Alweer een scherpe inhoudelijke commentaar van Roadrunner! :mrgreen:

Niet erg ventje, het is niet uw schuld dat ge mentaal beperkt zijt. Ge doet ook maar om goed te doen. :)

toch raar he, gij moogt iedereen verbeteren, maar als ze het bij u doen, zijn ze mentaal beperkt???
nu ja, de enige die beperkt is zijt gij ventje... beperkt in zelfkennis!! :lol:

Oh geloof me, als er iets is wat ik wél bezit dan is het zelfkennis. Maar daarom moet ik dat nog niet tentoon spreiden op het internet natuurlijk ;)

Leer eerst hoofdletters te gebruiken. Pot, zwart en ketel enzo ;)

hoofdletters is minder erg dan schrijfouten, het ene is vrijwillig, het andere is een voorbeeld van stupidity, past dus perfect bij u!

"Hoofdletters ZIJN minder erg". Meervoud enzo...

SchrijFFouten

Zo verschrikkelijk pijnlijk gast. Stupidity enzo.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op vr 22 mei 2015 12:35 pm

Keyser_Soze schreef:
roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:
roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:Alweer een scherpe inhoudelijke commentaar van Roadrunner! :mrgreen:

Niet erg ventje, het is niet uw schuld dat ge mentaal beperkt zijt. Ge doet ook maar om goed te doen. :)

toch raar he, gij moogt iedereen verbeteren, maar als ze het bij u doen, zijn ze mentaal beperkt???
nu ja, de enige die beperkt is zijt gij ventje... beperkt in zelfkennis!! :lol:

Oh geloof me, als er iets is wat ik wél bezit dan is het zelfkennis. Maar daarom moet ik dat nog niet tentoon spreiden op het internet natuurlijk ;)

Leer eerst hoofdletters te gebruiken. Pot, zwart en ketel enzo ;)

hoofdletters is minder erg dan schrijfouten, het ene is vrijwillig, het andere is een voorbeeld van stupidity, past dus perfect bij u!

"Hoofdletters ZIJN minder erg". Meervoud enzo...

SchrijFFouten

Zo verschrikkelijk pijnlijk gast. Stupidity enzo.

sarcasme is u zeker vreemd? waarom verwondert mij dat niet? ](*,)
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 22 mei 2015 12:37 pm

Steek het maar op sarcasme. ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op zo 24 mei 2015 7:22 am

Keyser_Soze schreef:Steek het maar op sarcasme. ;)

nu doet ge er toch om, of zijt ge écht zo dom?? :?
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op zo 24 mei 2015 11:15 am

close Bekijk spoiler:

Ik herinner mij dit nog levendig van in de lagere school. Alleen kon 'het publiek' toen nog zeggen "Ach, dat gaat er wel uit als ze wat ouder worden."
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor vandalize op wo 27 mei 2015 9:34 pm

Ex MOD van TeleTet hier.

Ik verschiet ervan dat deze site nog altijd online is, daarvoor =D>
Maar idd facebook en youtube doen sites zoals deze wel de das om.

En ik zou zegge aan de organisatie, geef het nog niet op!

grtz

*edit* zelfs mijn forum signature is nog een beetje outdated O:)
vandalize
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op ma 01 jun 2015 11:35 am

Als KP nu de site had gekocht toen hé, dan hadden we misschien wel vele vuile foto's gezien en veel discussies.
Maar veel is veel en papfles is dood.
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Piieter04 op ma 01 jun 2015 12:01 pm

Als KP de site gekocht had, was deze 3 jaar geleden al dood geweest.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op ma 01 jun 2015 4:26 pm

Precies of papfles heeft nu iets gedaan, KP is leven :clown:
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dennis_911 op ma 01 jun 2015 9:45 pm

freak-o schreef:Als KP nu de site had gekocht toen hé, dan hadden we misschien wel vele vuile foto's gezien en veel discussies.

'Vele vuile foto's' ? damn freak-o ik heb begrepen dat KP u hier zeer waardeert en ik bedoel erg veel maar ik ken hem ook al lang en mij heeft ie nog geen 'vuile foto's' laten zien hoor ;)

Piieter04 schreef:Als KP de site gekocht had, was deze 3 jaar geleden al dood geweest.

Als KP de site gekocht had dan zaten gij en uw mede narcisme patient kaiser al lang in een apart hoekje als studie object voor de faculteit psychologie.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 01 jun 2015 10:01 pm

Dennis_911 schreef:
freak-o schreef:Als KP nu de site had gekocht toen hé, dan hadden we misschien wel vele vuile foto's gezien en veel discussies.

'Vele vuile foto's' ? damn freak-o ik heb begrepen dat KP u hier zeer waardeert en ik bedoel erg veel maar ik ken hem ook al lang en mij heeft ie nog geen 'vuile foto's' laten zien hoor ;)

Piieter04 schreef:Als KP de site gekocht had, was deze 3 jaar geleden al dood geweest.

Als KP de site gekocht had dan zaten gij en uw mede narcisme patient kaiser al lang in een apart hoekje als studie object voor de faculteit psychologie.

Wordt gij betaald om constant in uw meester zijn naam te spreken of vindt ge dat geil? :roll:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op ma 01 jun 2015 10:27 pm

Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:

Wordt gij betaald om constant in uw meester zijn naam te spreken of vindt ge dat geil? :roll:

gwn een paar facts kaiser :

1) ge zijt ex mod hier, ze hebben hier quite a few 'mental patients' als mod gehad, met u als topper
2) KP laten bannen, makkelijk als ex-mod met nog een paar gestoorde frientjes als active mod
3) misvatting : KP is weg, nu ben ik hier weer heer en meester en in het middelpunt van de belangstelling
mis jonge.. ik ben hier nog, het heeft mij hier nooit veel geinteresseerd maar nu toch meer en meer vooral sinds ik jou leren kennen heb hier en besef dat KP wel gelijk had
4) uw rijk is over kaiser, vanaf nu word ge continu in vraag gesteld, hetzij door mij, hetzij door anderen
5) ik ga niet meer weg en ge gaat er niet in slagen om mij ook te laten bannen
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 01 jun 2015 10:38 pm

Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:

gwn een paar facts kaiser :

1) ge zijt ex mod hier, ze hebben hier quite a few 'mental patients' als mod gehad, met u als topper
2) KP laten bannen, makkelijk als ex-mod met nog een paar gestoorde frientjes als active mod
3) misvatting : KP is weg, nu ben ik hier weer heer en meester en in het middelpunt van de belangstelling
mis jonge.. ik ben hier nog, het heeft mij hier nooit veel geinteresseerd maar nu toch meer en meer vooral sinds ik jou leren kennen heb hier en besef dat KP wel gelijk had
4) uw rijk is over kaiser, vanaf nu word ge continu in vraag gesteld, hetzij door mij, hetzij door anderen
5) ik ga niet meer weg en ge gaat er niet in slagen om mij ook te laten bannen

Het wordt met iedere reactie zieliger :)

Denkt ge dat iemand hier nog ene fuck geeft om wat gij denkt of zegt? Teletet is dood en het zijn steeds weer dezelfden die hier komen zeveren, niks meer,niks minder. Dus laat uw uiterst povere complottheorieën maar achterwege.

"Ik ben mod geweest, en kwam goed overeen met andere mods en daarom is KP verbannen en mag niemand mij iets doen". Seriously, is dat het? Is dat uw (en KP) theorie?

W-a-u-w.

De reden waarom KP verbannen werd is omdat hij mensen bedreigde. Omdat hij zo ziekelijk bezig was met alles wat hier gebeurde dat hij zich liet meeslepen en net iets té enthousiast werd in het afdreigen van mensen.

Iedereen kakt hier op iedereen, maar er zijn er maar weinigen die het écht serieus nemen. Behalve jullie 2 homoseksuele Einsteins natuurlijk. Voor jullie is dit bittere ernst :lol:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op ma 01 jun 2015 10:43 pm

Oei oei oei :( tzit er meteen weer op!
Kbedoelde het trouwens niet slecht van die vuile foto's he maar bedoelde vooral dat KP een snoeper is :clown:
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiesel op ma 01 jun 2015 10:47 pm

Zijn we hier nu écht aan het wenen omdat er ooit eens iemand - schijnbaar - terecht gebanned is van deze site?
Er gebeuren ergere dingen in de wereld (en op fundalize wss ook).
Afbeelding

Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 01 jun 2015 10:55 pm

Chiesel schreef:Zijn we hier nu écht aan het wenen omdat er ooit eens iemand - schijnbaar - terecht gebanned is van deze site?

EN DAAR ZITTE GIJ DUS FOUT HE CHIJTSEL!
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FuuF op ma 01 jun 2015 11:01 pm

elberto schreef:
Chiesel schreef:Zijn we hier nu écht aan het wenen omdat er ooit eens iemand - schijnbaar - terecht gebanned is van deze site?

EN DAAR ZITTE GIJ DUS FOUT HE CHIJTSEL!

Tis wel Chijtzo* he gast!
FuuF
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dennis_911 op ma 01 jun 2015 11:12 pm

Allee 'chijtsel' blijkbaar werd KP terecht gebannen?
Ge zijt just zo'n zielige zwakkeling als de rest van de kudde dan?

Keyser_Soze schreef:Denkt ge dat iemand hier nog ene fuck geeft om wat gij denkt of zegt?

Dat is het juist, gij met uw groot ego zijt de enige hier nog van betekenis. denkt dat ge hier nog steeds een kudde volgers hebt die uw narcistische persoon aanbidden. tough luck, ik ben hier om de dwaze kudde een wake up call te geven, gij zijt een persoon die zijn pseudo-charisma uitbuit om verheerlijkt te worden, liefst op fora want IRL gaan ze daar niet meer in trappen.

Keyser_Soze schreef:De reden waarom KP verbannen werd is omdat hij mensen bedreigde. Omdat hij zo ziekelijk bezig was met alles wat hier gebeurde dat hij zich liet meeslepen en net iets té enthousiast werd in het afdreigen van mensen.

Niet overdrijven kaiser, de enige reden dat KP gebanned werd is omdat hij het lef had uw almachtig ego aan te tasten en gij (toen nog) goeie vriendjes was met cab dat netjes geregeld hebt. pure politics. nix met bedreigen of wat je daar ook maar allemaal reutelt te zien.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 02 jun 2015 12:26 am

Dennis; volgens wat ik overal hoor en lees is ie terecht gebanned. Kan zijn dat ik helemaal mis ben ook.
Het boeit mij niet genoeg om hierin partij te trekken.
Ik stel wel voor om er u niets meer van aan te trekken aangezien het maar iets banaal is + tis blijkbaar lang geleden ook.
Relax mannnnnnnnnn
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 02 jun 2015 7:30 am

Dat is het juist, gij met uw groot ego zijt de enige hier nog van betekenis. denkt dat ge hier nog steeds een kudde volgers hebt die uw narcistische persoon aanbidden. tough luck, ik ben hier om de dwaze kudde een wake up call te geven, gij zijt een persoon die zijn pseudo-charisma uitbuit om verheerlijkt te worden, liefst op fora want IRL gaan ze daar niet meer in trappen.

Doe een keer kalm gij zielig sujet... De enige die hier iemand aanbidt zijt gij.

Zoals gezegd is deze site al heel lang dood. De enigen die hier nog komen zijn steeds dezelfde 10-20 mensen. En wat we doen is ook steeds hetzelfde: een ernstige discussie houden tot iemand begint te schelden en dan elkaar kapot maken. Zo gaat dat hier, al jaren. Dus calm the fuck down met uw "missie" om mensen hun "ogen te openen". De enige wiens ogen geopend moeten worden zijn de uwe hoor ;)

KP werd wel degelijk na overleg met de voltallige mods gebanned vanwege het uiten van bedreigingen. Dat was, zoals jezelf ookw eet, niet zijn eerste wapenfeit. In het verleden heeft hij ook meermaals mensen irl lastiggevallen en afgedreigd, racistische praat verkocht, afbeeldingen en filmpjes gepost die niet voldeden aan de regels, zonder dat hij zich er iets van aantrok. Als er een iemand was die vond dat hij boven alles en iedereen stond dan is het wel KP geweest. Hij is in totaal 3-4 keer gebannen en steeds bleef hij dezelfde idiote fouten maken. Als ge na 3-4 keer een permban krijgt dan is dat gewoon omdat ge een achterlijke sul zijt die niet leert uit zijn fouten.

En met al mijn vriendjes hier? Ik ben ook al eens tijdelijk gebanned in het verleden dus stop uw heilige missie maar en open eens niet uw anus maar uw ogen. Die blinde adoratie die gij hebt tegenover KP geeft mij kotsneigingen.

Een oudere homoseksuele man die een jong ventje in zijn greep heeft. Bij de computer crime unit zouden ze er een hele vette kluif aan hebben... In de psychiatrie ook natuurlijk...
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor freak-o op di 02 jun 2015 11:02 am

Nuja KP terecht gebanned kan wel maar dan kan je ook de helft van de mods bannen en nog andere ook he.
Alles wat KP zei werd altijd zwaar aangetild terwijl men met massas hier elkaar zit uit te maken en te zeggen sterf jij vuile hoer etc. Dusja je kan het terecht noemen van KP maar het doet er niet zoveel meer toe atm.
Ik eis nog altijd een ban voor takai die massas foto's poste die niet door beugel konden om nog maar te zwijgen over andere zaken but ja mods he.

Aangezien papfles een leugenaar/bedrieger en luie patat is, kan er eigenlijk iemand nog fundalize opkrikken?
En daarmee bedoel ik dus niet polls maken om mensen buiten te krijgen #-o
freak-o
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Piieter04 op di 02 jun 2015 11:14 am

Hoeveel kost fundalize in feite?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op di 02 jun 2015 11:15 am

Is het nog al iemand opgevallen dat Keyser Shitstain en Chijtsel wel erg goede vriendjes blijken te zijn? Ze wonen dan ook nog eens dicht bij elkaar en hebben elkaar al meermaals ontmoet in een dance etablissement in Gent. Ik zeg niets, maar het zou mij niet verwonderen moest een bepaald persoon een ander persoon geld zou toegestopt hebben om hem bij te staan in discussies hier op de site..
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 02 jun 2015 11:23 am

Piieter04 schreef:Hoeveel kost fundalize in feite?

Met 50 euro komt ge hier al ver peis ik.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 02 jun 2015 1:51 pm

los_lampos schreef:Is het nog al iemand opgevallen dat Keyser Shitstain en Chijtsel wel erg goede vriendjes blijken te zijn? Ze wonen dan ook nog eens dicht bij elkaar en hebben elkaar al meermaals ontmoet in een dance etablissement in Gent. Ik zeg niets, maar het zou mij niet verwonderen moest een bepaald persoon een ander persoon geld zou toegestopt hebben om hem bij te staan in discussies hier op de site..

Afbeelding
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 02 jun 2015 8:12 pm

Keyser_Soze schreef:Een oudere homoseksuele man die een jong ventje in zijn greep heeft.

Ge zijt een kei in smerige overdrijvingen omdat er met meer realisch feitenmateriaal weinig tegen mij in te brengen is.
De onwetende lezer denkt hierbij aan een 'jong ventje' pakweg 18 jaar die een gay verhouding heeft met een oudere gepensioneerde heer met vieze handjes. wel, het is u mss ontgaan da ik 31 ben.. en nogmaals : HETERO en dat KP verre van pensioengerechtigd is.
Het eerste waar ik moest aan denken als ik deze BS las was Joseph Goebbels. er zijn behoorlijk wat parallellen met u, hij was OOK leraar en OOK een nul in het dagelijks leven toen hij minister van propaganda werd. (gij mod) hij heeft net als gij ook (ex) staatshoofden ontmoet, ook zo'n valse smoel en gefrustreerd door persoonlijke tegenslagen en fysieke minpunten. hij voelde zich bijzonder goed in zijn rol als minister van propaganda (gij ook in uw rol als mod) en was een meester in het met veel retoriek en leugens misleiden van zijn toehoorders net als gij hier doet op dit forum. als 'leraar' geschiedenis moeten deze gelijkenissen jou toch niet ontgaan zijn zeker ?

Keyser_Soze schreef:KP werd wel degelijk na overleg met de voltallige mods gebanned vanwege het uiten van bedreigingen. Dat was, zoals jezelf ookw eet, niet zijn eerste wapenfeit. In het verleden heeft hij ook meermaals mensen irl lastiggevallen

Nu zou je mij en de rest van het forum toch es moeten vertellen wie hij IRL heeft lastiggevallen. het lijkt mij dat jij hier gwn maar vanalles uitvind wat best in je kraam past en niet vies bent van totale verzinsels om hier toch nog een beetje je gelijk te halen. de enige members die hij ooit IRL ontmoet heeft wel dat is prima verlopen, ik ben er zelf ook nog bijgeweest, de members waarvan sprake weten wel wat ik bedoel. jij daarentegen laat je smoeleke liever niet zien zelfs al is de meeting in je zogezegde hometown als je weer eens zelfstandig zou wonen en je weet ook wrm je je beperkt tot je keyboard.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op di 02 jun 2015 8:19 pm

Dennis_911 schreef:Nu zou je mij en de rest van het forum toch es moeten vertellen wie hij IRL heeft lastiggevallen.

Wat dacht ge van Takai zijn ouders ne brief sturen?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dennis_911 op di 02 jun 2015 8:34 pm

the-skullkid schreef:
Dennis_911 schreef:Nu zou je mij en de rest van het forum toch es moeten vertellen wie hij IRL heeft lastiggevallen.

Wat dacht ge van Takai zijn ouders ne brief sturen?

Takai? wilt ge wel es weten dat KP vrij goed overeenkomt met takai en hem regelmatig spreekt via skype, dus hou uw zever maar voor uzelf.
Het is mij al opgevallen dat ge een kaiser-lover zijt maar als ge maar derg uit de lucht gegrepen zever weet om uw vriendje wat bij te staan, zwijg dan liever
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 02 jun 2015 10:21 pm

Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:Een oudere homoseksuele man die een jong ventje in zijn greep heeft.

Ge zijt een kei in smerige overdrijvingen omdat er met meer realisch feitenmateriaal weinig tegen mij in te brengen is.
De onwetende lezer denkt hierbij aan een 'jong ventje' pakweg 18 jaar die een gay verhouding heeft met een oudere gepensioneerde heer met vieze handjes. wel, het is u mss ontgaan da ik 31 ben.. en nogmaals : HETERO en dat KP verre van pensioengerechtigd is.
Het eerste waar ik moest aan denken als ik deze BS las was Joseph Goebbels. er zijn behoorlijk wat parallellen met u, hij was OOK leraar en OOK een nul in het dagelijks leven toen hij minister van propaganda werd. (gij mod) hij heeft net als gij ook (ex) staatshoofden ontmoet, ook zo'n valse smoel en gefrustreerd door persoonlijke tegenslagen en fysieke minpunten. hij voelde zich bijzonder goed in zijn rol als minister van propaganda (gij ook in uw rol als mod) en was een meester in het met veel retoriek en leugens misleiden van zijn toehoorders net als gij hier doet op dit forum. als 'leraar' geschiedenis moeten deze gelijkenissen jou toch niet ontgaan zijn zeker ?

Keyser_Soze schreef:KP werd wel degelijk na overleg met de voltallige mods gebanned vanwege het uiten van bedreigingen. Dat was, zoals jezelf ookw eet, niet zijn eerste wapenfeit. In het verleden heeft hij ook meermaals mensen irl lastiggevallen

Nu zou je mij en de rest van het forum toch es moeten vertellen wie hij IRL heeft lastiggevallen. het lijkt mij dat jij hier gwn maar vanalles uitvind wat best in je kraam past en niet vies bent van totale verzinsels om hier toch nog een beetje je gelijk te halen. de enige members die hij ooit IRL ontmoet heeft wel dat is prima verlopen, ik ben er zelf ook nog bijgeweest, de members waarvan sprake weten wel wat ik bedoel. jij daarentegen laat je smoeleke liever niet zien zelfs al is de meeting in je zogezegde hometown als je weer eens zelfstandig zou wonen en je weet ook wrm je je beperkt tot je keyboard.

Gij zijt 31 en ge houdt u bezig met shit zoals dit? Ok nuff said, you win ;)

Pls, have a most enjoyable stay here at FDLZ!
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op wo 03 jun 2015 11:53 pm

freak-o schreef:...
Ik eis nog altijd een ban voor takai die massas foto's poste die niet door beugel konden ...
...

Enlighten me... :-k

Dennis_911 schreef:...
Het eerste waar ik moest aan denken als ik deze BS las was Joseph Goebbels.
...

En we zijn alweer op het punt in een discussie waar de een de ander vergelijkt met een Nazi :p

Tbh is het complot wel duidelijk:

Keyser -> Kaiser -> Führer

Betekent dit ook dat ge maar 1 teelbal hebt? (KS) :o
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen