register Paswoord vergeten?

Fundalize ver dood???

Re: Fundalize ver dood???

Berichtdoor elberto op do 07 mei 2015 3:27 pm

eclipx schreef:RIP FUNDALIZE & CO :'( [-o<

RIP

Doei!

eclipx schreef:
Ik ben nooit weggeweest...

=D>
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Magicburst op do 07 mei 2015 4:03 pm

De champagne staat koud.
Magicburst
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 5:10 pm

eclipx schreef:
elberto schreef:Als Eclipx komt zeggen dat hij weg is kunnen we er zeker van zijn dat de site een grote heropleving te wachten staat. Tot binnen drie dagen Eclipx.

Nee? Ik kom gewoon mijn medeleven betuigen gezien deze site elk moment kan doodvallen.

Had jij niet iets aan de hand ? letterlijk.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op di 12 mei 2015 7:35 pm

ik bedenk net iets... heet Eclipx niet ook Dennis? :-k
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 7:46 pm

Lupes schreef:ik bedenk net iets... heet Eclipx niet ook Dennis? :-k

Das al jaren 'common knowledge' sherlock ;-)

Ik heet Dennis D

Eclipx is Dennis W

btw. wij kennen ook mekaar in irl, ik ken kp zeer goed en eclipx kent kp ook zeer goed en ik ken eclipx

Nog complottheorieën? iemand? ;)
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op di 12 mei 2015 8:54 pm

Was 9/11 een inside job?
Waar staat die 911 in je nick voor? Zat jij achter 9/11?
Komt halflife 3 nu uit? Wat met darude - donkey kong?
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 9:24 pm

hypolicious schreef:Was 9/11 een inside job?
Waar staat die 911 in je nick voor? Zat jij achter 9/11?
Komt halflife 3 nu uit? Wat met darude - donkey kong?

hahahhahaa 9/11 seriously? eerste keer dak die vraag krijg, zoek het niet te ver he :lol:

kijk hier t zal u duidelijk worden

Afbeelding

Darude - sandstorm ken ik, is iets van lang geleden
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 12 mei 2015 9:47 pm

Dennis_911 schreef:
Lupes schreef:ik bedenk net iets... heet Eclipx niet ook Dennis? :-k

Das al jaren 'common knowledge' sherlock ;-)

Ik heet Dennis D

Eclipx is Dennis W

btw. wij kennen ook mekaar in irl, ik ken kp zeer goed en eclipx kent kp ook zeer goed en ik ken eclipx

Nog complottheorieën? iemand? ;)

Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 10:18 pm

Niet meer inspiratie dan dat kaiser ?t heeft weinig zin hoor, ge zult me er niet toe kunnen bewegen dat ik acties neem
waardoor ik gebannen word zoals ge met kp deed. zo dom ben ik dan weer niet. nu voor één avond hier loopt de nulmeridiaan eens niet door uw gat. jammer he voor je
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 12 mei 2015 11:06 pm

Dennis_911 schreef:Niet meer inspiratie dan dat kaiser ?t heeft weinig zin hoor, ge zult me er niet toe kunnen bewegen dat ik acties neem
waardoor ik gebannen word zoals ge met kp deed. zo dom ben ik dan weer niet. nu voor één avond hier loopt de nulmeridiaan eens niet door uw gat. jammer he voor je

Ze loopt duidelijk door jouw gat vanavond, maar gezien je een "heel dichte vriend" van KP bent zul je dat wellicht al gewoon zijn. :lol:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 11:41 pm

Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:Niet meer inspiratie dan dat kaiser ?t heeft weinig zin hoor, ge zult me er niet toe kunnen bewegen dat ik acties neem

Ze loopt duidelijk door jouw gat vanavond, maar gezien je een "heel dichte vriend" van KP bent zul je dat wellicht al gewoon zijn. :lol:

Toen ze jouW donkere ex-vriendin op de korrel namen was het kot te klein. meneer schreeuwde moord en brand dat er racistische uitspraken gedaan werden en 'politiek correct' als hij beweert te zijn vond hij dat dit niet kon. echter homo's belagen kan dan weer wel. het heeft weinig zin dat ik zeg dat je een ziekelijk slecht karakter hebt want daar ben je toch maar fier op, das eigen aan uw ziekte.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 13 mei 2015 9:28 am

Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:

Toen ze jouW donkere ex-vriendin op de korrel namen was het kot te klein. meneer schreeuwde moord en brand dat er racistische uitspraken gedaan werden en 'politiek correct' als hij beweert te zijn vond hij dat dit niet kon. echter homo's belagen kan dan weer wel. het heeft weinig zin dat ik zeg dat je een ziekelijk slecht karakter hebt want daar ben je toch maar fier op, das eigen aan uw ziekte.

De reden waarom ik "moord en brand" schreeuwde was omdat zij niks met de discussie te maken had en ik het laag vond om iemand extern erbij te halen om een ander te kwetsen.

In dit geval belaag ik niemand die er niet zelf bij was. KP is een homo, en maakt deel uit van de discussie, of gaat dat jouW petje te boven?

En ik belaag homo's? Hoe dan? Ik zeg enkel dat hij ziek is geweest (iets met schimmel en rotten); wat de waarheid is, en dan insinueer ik enkel dat hij anale seks zou hebben met jou, wat ook niet ver gezocht is gezien jij een héél dichte vriend bent, en veel homo's nu eenmaal anale seks hebben.

Dus hij is ziek geweest en heeft anale seks. Wauw, als jij dat "belagen" noemt... :lol:

Net hetzelfde als zeggen dat ik enkele maanden geleden de griep had en heteroseksuele seks had met mijn vriendin.

Mietje.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op za 16 mei 2015 7:31 pm

Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:

De reden waarom ik "moord en brand" schreeuwde was omdat zij niks met de discussie te maken had en ik het laag vond om iemand extern erbij te halen om een ander te kwetsen.

Wel, dat geld NU evenzeer. IK ben met JOU aan het discussieeren, of toch iets wat er op lijkt en toch haal jij er KP steeds weer bij, lekker makkelijk omdat hij zich toch niet kan verdedigen 100% dank zij jou

Keyser_Soze schreef:In dit geval belaag ik niemand die er niet zelf bij was. KP is een homo, en maakt deel uit van de discussie, of gaat dat jouW petje te boven?

KP maakt deel uit van de discussie? leg eens uit hoe dan? en ja hij is een homo maar volgens ik van KP vernomen heb ben jij een narcistische sociopaat. liever een homo dan

Keyser_Soze schreef:En ik belaag homo's? Hoe dan? Ik zeg enkel dat hij ziek is geweest (iets met schimmel en rotten); wat de waarheid is, en dan insinueer ik enkel dat hij anale seks zou hebben met jou, wat ook niet ver gezocht is gezien jij een héél dichte vriend bent, en veel homo's nu eenmaal anale seks hebben.

En jij weet dat allemaal hoe?

Keyser_Soze schreef:Dus hij is ziek geweest en heeft anale seks. Wauw, als jij dat "belagen" noemt... :lol:

Ziek geweest zeg je. Als in 'ziekte is nu over' helaas is er voor jou geen genezing mogelijk

Keyser_Soze schreef:Net hetzelfde als zeggen dat ik enkele maanden geleden de griep had en heteroseksuele seks had met mijn vriendin.

Zul je toch een wreed sociaal geval of armoedig geval moeten voor vinden wil ze vrijwillig met jou omgaan

Keyser_Soze schreef:Mietje.

Sukkel
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op za 16 mei 2015 8:50 pm

Wel, dat geld NU evenzeer. IK ben met JOU aan het discussieeren, of toch iets wat er op lijkt en toch haal jij er KP steeds weer bij, lekker makkelijk omdat hij zich toch niet kan verdedigen 100% dank zij jou

Vreemd, gezien jij de eerste was om de naam KP te laten vallen. Weet je nog dat je zei dat hij me nog niet vergeten was?

En hij kan zich niet verdedigen? Hij heeft ooit eens naar mijn ouders gebeld om me eens goed te zeggen dat wat ik zei tegen hem niet kon. Van een psycho-sociopaat gesproken O.o

Plus het feit dat hij bepaalde leden bedreigde om ze te laten afslaan, met bakstenen door hun ruit te gooien en een brief te sturen naar hun ouders met de boodschap dat hun opvoeding gefaald had. En dat voor een homo die zelf nooit iemand zal moeten opvoeden, behalve zijn minderjarige autistische en gatachterlijke (jij dan) aanbidders.

Maar ik ben de sociopaat.

Hahahahahahahahahaha :lol:

Btw, JIJ bent met MIJ aan het discussiëren? Ik heb helemaal geen zin om met randgevallen zoals jij om te gaan, zelfs niet op het internet. Ik ben van goede komaf en mijn ouders zouden zich schamen mochten ze mij nu bezig zien: omgaan met marginale randgevallen. Ik bied hen alvast mijn oprechte excuses aan, ik heb hen gefaald.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op za 16 mei 2015 9:48 pm

Keyser_Soze schreef:

Vreemd, gezien jij de eerste was om de naam KP te laten vallen. Weet je nog dat je zei dat hij me nog niet vergeten was?

Ik meen dat ik voorafgaand aan de zogezegde beledigingen aan het adres van jouw ondertussen ex-vriendin hier ook gezien had dat jij haar hier vol trots presenteerde, ik heb het over die afbeelding van de wansmaak (volgens cab jouw ex buddy) short, witte schoenen en zwarte kousen remember steekt niet nauw als je een geimporteerde slaaf hebt ipv een echte vriendin

Keyser_Soze schreef:En hij kan zich niet verdedigen? Hij heeft ooit eens naar mijn ouders gebeld om me eens goed te zeggen dat wat ik zei tegen hem niet kon. Van een psycho-sociopaat gesproken O.o

Alweer stemmingmakerij kaiser, nee jong doe geen moeite ik ben het wel eens met KP maar toch ietsje anders je krijgt me niet zodanig op de kast dat je me uitspraken of daden zult ontlokken die een ban zouden rechtvaardigen mss had je moeten zeggen dat KP je =ouders gebeld had omdat je daar woont en eens hij jou aan de lijn kreeg je gezegd heeft waar het op stond.

Keyser_Soze schreef:Plus het feit dat hij bepaalde leden bedreigde om ze te laten afslaan, met bakstenen door hun ruit te gooien en een brief te sturen naar hun ouders met de boodschap dat hun opvoeding gefaald had. En dat voor een homo die zelf nooit iemand zal moeten opvoeden, behalve zijn minderjarige autistische en gatachterlijke (jij dan) aanbidders.

En maar smijten met het feit dat KP homo is, alsof dat een rechtvaardiging is voor jouW gedrag noch dat dit iets toe zou bijdragen aan jouW gelijk. had ik ergens in de 'discussie' gezegd dat jouw ex-vriendin een negroïde bitch is werd ik er terecht op afgerekend, jij kan hier blijkbaar blijven verderdoen alsof het de normaalste zaak van de wereld is

Is OK :

Afbeelding

is NOT OK :

Afbeelding

Keyser_Soze schreef:Maar ik ben de sociopaat.

Weinig gestoorden weten de definitie van hun eigen aandoening, immers een sociopaat gaat ervan uit dat hij perfect is

Keyser_Soze schreef:Btw, JIJ bent met MIJ aan het discussiëren? Ik heb helemaal geen zin om met randgevallen zoals jij om te gaan, zelfs niet op het internet. Ik ben van goede komaf en mijn ouders zouden zich schamen mochten ze mij nu bezig zien: omgaan met marginale randgevallen. Ik bied hen alvast mijn oprechte excuses aan, ik heb hen gefaald.

hahahaha JOUW ouders, ik vermoed dat die wel al weten welk gedrocht ze gebaard hebben en zoniet zouden ze dringend es wakker geschud moeten worden. zijn ze met JOU ook al op 14-jarige leeftijd al naar de psychiater geweest voor wat hun toen onverklaarbaar gedrag leek? schijnt een constante te zijn bij veel sociopaten
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor dOrine op zo 17 mei 2015 8:04 am

Don't mind me, only regel 2 (maybe 3).
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op zo 17 mei 2015 11:02 am

^Geweldig zeg, dat ik dat nog nooit gezien had! :lol:

Regel 6 is wel niet meer van toepassing.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op zo 17 mei 2015 12:33 pm

dOrine schreef:Don't mind me, only regel 2 (maybe 3).

Zalig :D

had ik ook nog niet gezien
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Iandras op zo 17 mei 2015 2:47 pm

Is fundalize ver dood?

Nee, maar dat duurt niet meer lang. Ben niet echt een actief member (postend, chattend) maar al wel iemand die al jaar en dag actief de site bekijkt (early intertet days). Nu kijk ik nog geregeld of er niets gepost is, maar dat is het dan ook wel.

Het forum is alleszins naar de klote. Niets dan gemekker en nutteloze discussies, elkaar uitschelden voor geen leven te hebben, maar dan wel de moeite willen doen om eindeloos te repliceren.

T'is schoon weer doe iets dat uwen dag goed maakt, in plaats van hier te zitten mekkeren over de meest banale dingen. Praat in plaats daarvan over toffe dingen
Hence the name FUNdalize.

En als ge dan wilt mekkeren of discussiëren doe dan dan via chat, mail of spreekt ergens af, maar ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik echt geen behoefte heb om jullie zever te lezen.
Iandras
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 17 mei 2015 9:21 pm

Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:

Ik meen dat ik voorafgaand aan de zogezegde beledigingen aan het adres van jouw ondertussen ex-vriendin hier ook gezien had dat jij haar hier vol trots presenteerde, ik heb het over die afbeelding van de wansmaak (volgens cab jouw ex buddy) short, witte schoenen en zwarte kousen remember steekt niet nauw als je een geimporteerde slaaf hebt ipv een echte vriendin

Keyser_Soze schreef:En hij kan zich niet verdedigen? Hij heeft ooit eens naar mijn ouders gebeld om me eens goed te zeggen dat wat ik zei tegen hem niet kon. Van een psycho-sociopaat gesproken O.o

Alweer stemmingmakerij kaiser, nee jong doe geen moeite ik ben het wel eens met KP maar toch ietsje anders je krijgt me niet zodanig op de kast dat je me uitspraken of daden zult ontlokken die een ban zouden rechtvaardigen mss had je moeten zeggen dat KP je =ouders gebeld had omdat je daar woont en eens hij jou aan de lijn kreeg je gezegd heeft waar het op stond.

Keyser_Soze schreef:Plus het feit dat hij bepaalde leden bedreigde om ze te laten afslaan, met bakstenen door hun ruit te gooien en een brief te sturen naar hun ouders met de boodschap dat hun opvoeding gefaald had. En dat voor een homo die zelf nooit iemand zal moeten opvoeden, behalve zijn minderjarige autistische en gatachterlijke (jij dan) aanbidders.

En maar smijten met het feit dat KP homo is, alsof dat een rechtvaardiging is voor jouW gedrag noch dat dit iets toe zou bijdragen aan jouW gelijk. had ik ergens in de 'discussie' gezegd dat jouw ex-vriendin een negroïde bitch is werd ik er terecht op afgerekend, jij kan hier blijkbaar blijven verderdoen alsof het de normaalste zaak van de wereld is

Is OK :

Afbeelding

is NOT OK :

Afbeelding

Weinig gestoorden weten de definitie van hun eigen aandoening, immers een sociopaat gaat ervan uit dat hij perfect is

Keyser_Soze schreef:Btw, JIJ bent met MIJ aan het discussiëren? Ik heb helemaal geen zin om met randgevallen zoals jij om te gaan, zelfs niet op het internet. Ik ben van goede komaf en mijn ouders zouden zich schamen mochten ze mij nu bezig zien: omgaan met marginale randgevallen. Ik bied hen alvast mijn oprechte excuses aan, ik heb hen gefaald.

hahahaha JOUW ouders, ik vermoed dat die wel al weten welk gedrocht ze gebaard hebben en zoniet zouden ze dringend es wakker geschud moeten worden. zijn ze met JOU ook al op 14-jarige leeftijd al naar de psychiater geweest voor wat hun toen onverklaarbaar gedrag leek? schijnt een constante te zijn bij veel sociopaten

Het is grappig hoe je mij beschuldigt van marginale, lage platvloersheid terwijl je constant zelf weelderig met beledigingen strooit. Kenbaar is het in jouw geval dan niet marginaal en platvloers maar eerder "gepermitteerd"?

"Een geïmporteerde slaaf ipv vriendin". Man toch, hoe kan iemand u nog serieus nemen als ge net hetzelfde doet waarvan ge mij beschuldigt? Zijt gij echt zo stom om mij te vergelijken met een platvloerse marginaal terwijl ge zelf zo spreekt? Even lekker racistisch uit de hoek komen maar HO MAAR als er iets gezegd wordt over homo's :lol:

FYI, ze was Indische, geen Afrikaanse, maar ik verwacht dan ook niet dat je het verschil zou kennen gezien het bij jou allicht gewoon "een bruine" was. ;)

Verder grappig ook hoe je mij een sociopaat, psychopaat, ziekelijk mens noemt terwijl je geen antwoord geeft op het feit dat jouw vriend, KP hier mensen heeft staan afdreigen op de meest ranzige manier. Of over het feit dat jouw vriend, een volwassen man, zo bezig was met wat op het internet over hem gezegd werd dat hij zelfs de moeite deed om mijn adres en mijn nummer op te zoeken om het allemaal nog eens uit te leggen en dan eigenlijk aan de telefoon allesbehalve een held te zijn.

Eerlijk, van een volwassen man vind ik dat door en door intriest. Nuja, iemand dreigen te laten afslaan of dreigen met persoonlijk een baksteen door de ruit te komen gooien is érg volwassenen en heeft absoluut niks met psychopathische trekjes te maken ;)
Laatst bijgewerkt door Keyser_Soze op ma 18 mei 2015 5:02 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheMole op zo 17 mei 2015 10:46 pm

Is Dennis nu aan het trollen of niet?
Afbeelding
TheMole (oude nickname: The Mole)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 18 mei 2015 10:38 am

TheMole schreef:Is Dennis nu aan het trollen of niet?

Die gast meent alles wat hij zegt, I kid you not :mrgreen:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Member op ma 18 mei 2015 4:38 pm

Das hier nog grappig :p
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op wo 20 mei 2015 12:44 am

Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:
Keyser_Soze schreef:

Is OK :

Afbeelding

is NOT OK :

Afbeelding

Keyser_Soze schreef:blablablablabla² (² dezelfde grote onnozelheden die Emo zoals gewoonlijk l*lt)

Eerlijk, van een volwassen man vind ik dat door en door intriest. Nuja, iemand dreigen te laten afslaan of dreigen met persoonlijk een baksteen door de ruit te komen gooien is érg volwassenen en heeft absoluut niks met psychopathische trekjes te maken ;)

volwassenen???? voor ge anderen durft te verbeteren op hun fouten, zou ge er best voor zorgen dat ge er zelf geen maakt! :lol:
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 20 mei 2015 6:53 am

Alweer een scherpe inhoudelijke commentaar van Roadrunner! :mrgreen:

Niet erg ventje, het is niet uw schuld dat ge mentaal beperkt zijt. Ge doet ook maar om goed te doen. :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op do 21 mei 2015 7:37 am

Keyser_Soze schreef:Alweer een scherpe inhoudelijke commentaar van Roadrunner! :mrgreen:

Niet erg ventje, het is niet uw schuld dat ge mentaal beperkt zijt. Ge doet ook maar om goed te doen. :)

toch raar he, gij moogt iedereen verbeteren, maar als ze het bij u doen, zijn ze mentaal beperkt???
nu ja, de enige die beperkt is zijt gij ventje... beperkt in zelfkennis!! :lol:
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 21 mei 2015 8:47 am

roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:Alweer een scherpe inhoudelijke commentaar van Roadrunner! :mrgreen:

toch raar he, gij moogt iedereen verbeteren, maar als ze het bij u doen, zijn ze mentaal beperkt???

Oh geloof me, als er iets is wat ik wél bezit dan is het zelfkennis. Maar daarom moet ik dat nog niet tentoon spreiden op het internet natuurlijk ;)

Leer eerst hoofdletters te gebruiken. Pot, zwart en ketel enzo ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op do 21 mei 2015 12:49 pm

Keyser_Soze schreef:... Pot, zwart en ketel enzo ;)

euhm zijt gij nu MIJ aan het beledigen? :shock: :shock: :evil:

Gij fictief personage!
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor hypolicious op do 21 mei 2015 6:57 pm

Dit topic op een vrijdagavond met een paar pinten in RL, moet zalig zijn.
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor roadrunner op do 21 mei 2015 10:08 pm

Keyser_Soze schreef:
roadrunner schreef:

Oh geloof me, als er iets is wat ik wél bezit dan is het zelfkennis. Maar daarom moet ik dat nog niet tentoon spreiden op het internet natuurlijk ;)

Leer eerst hoofdletters te gebruiken. Pot, zwart en ketel enzo ;)

hoofdletters is minder erg dan schrijfouten, het ene is vrijwillig, het andere is een voorbeeld van stupidity, past dus perfect bij u!
roadrunner
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen