register Paswoord vergeten?

Het probleem "Azlannagh"

Re: Het probleem "Azlannagh"

Berichtdoor eclipx op vr 05 dec 2014 1:41 am

Wat houdt jullie tegen om die layout af te werken? Geld? Als we met alle leden elk een euro geven..?
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Takai op vr 05 dec 2014 2:45 am

eclipx schreef:Wat houdt jullie tegen om die layout af te werken? Geld? Als we met alle leden elk een euro geven..?

Queen schreef:...De laatste stap, de frontpage volledig codegewijs juist krijgen, is momenteel de stap die alles vertraagt. Dit omdat de code, waar ze al jaren mee moeten sukkelen, een merde is.

Dat dus.
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Sneezy op vr 05 dec 2014 1:24 pm

De reacties op Azlannagh worden elke dag triestiger.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Proto op vr 05 dec 2014 1:26 pm

In de plaats van nieuwe designs te zitten maken al wetende dat jullie problemen zullen hebben met de code is parels voor de zwijnen. Werk eerst aan de inhoud en dan pas aan het uiterlijk. Carapils zal ook niet meer verkopen als ze hetzelfde geïnfecteerde water verkopen in een nieuw blikje.

Diepe zucht... :roll:

En ik heb nooit problemen met members en de activiteit van Azlannagh kan ik wel smaken, hij doet tenminste iets. Maar zoals altijd moet er weer geklaagd worden. En rarara, door wie weer?

Een gegeven koe kijk je niet in de bek nietwaar? :roll:
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Qabesha op vr 05 dec 2014 1:39 pm

Ik kom hier nu al jaren maar wat ik nu dus niet snap aan het probleem is dat jullie klagen over een actief lid?
Oké, zijn post zijn misschien middelmatig maar als het zoveel beter kan, doe het dan of klaag er niet over :/

'Ja maar hij post zoveel dat onze posts verdwijnen van de frontpage'

- Dat was vroeger ook al het geval daarom dat je kan filteren per categorie. Als vroeger je post een halve dag op de frontpage stond mocht je tevreden zijn, nu is er geklaag dat hij er geen dag op zou kunnen staan.

En volgens mij zijn er nog steeds heel veel oud-leden die regelmatig komen kijken naar nieuw materiaal maar niet meer zelf posten omdat goede posts maken (te) tijdrovend zijn. Als er dan al eens iemand de moeite deed om vanop een andere site een post over te nemen werd dit ook negatief onthaald. Dit terwijl niet iedereen ook op die andere community zit.

Punt is: wees een constructief bij nieuwe posters/ leden ipv ze telkens weg te jagen.
Afbeelding

http://www.intertet.org/sig/1-3-1.png
"To moo or not to moo, that is the cow to decide." ~ nagasy
Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op vr 05 dec 2014 2:36 pm

@Proto: wat bedoel je met de inhoud? De code of de posts?
Er was alleszins wel een inschatting gemaakt qua code zodat we niet op teveel problemen zouden botsen. Maar af en toe durft er wel eens een lijk uit de kast vallen..

@Qab: Ha, wat heb ik u gemist.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Qabesha op vr 05 dec 2014 4:11 pm

Ik ben nooit weggeweest hoor Queen, maar ik volgde het hier op de achtergrond. Het stoort me alleen dat het al jaren over het stilvallen van de site/ forum gaat en nieuwe leden telkens worden weggejaagd door de "leuke" internetmentaliteit. ](*,)

Waarom zou je hier als nieuweling blijven hangen wanneer je een topic aanmaakt om hulp en merkt dat je alleen maar de wind van voren krijgt.
Enige uitzonderingen: leden met tetten...

Nuja, binnenkort eens kijken of ik geen meisjes repost kan maken, want 10 pics per babe-post... 10 pics zijn nog geen opwarmer van wat Nielsi en anderen vroeger maakten :mrgreen: .
Afbeelding

Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op vr 05 dec 2014 4:25 pm

Qabesha schreef:Ik ben nooit weggeweest hoor Queen, maar ik volgde het hier op de achtergrond. Het stoort me alleen dat het al jaren over het stilvallen van de site/ forum gaat en nieuwe leden telkens worden weggejaagd door de "leuke" internetmentaliteit. ](*,)

Waarom zou je hier als nieuweling blijven hangen wanneer je een topic aanmaakt om hulp en merkt dat je alleen maar de wind van voren krijgt.

Nuja, binnenkort eens kijken of ik geen meisjes repost kan maken, want 10 pics per babe-post... 10 pics zijn nog geen opwarmer van wat Nielsi en anderen vroeger maakten :mrgreen: .

ela, ela, ik steun Azlannagh wel en ik heb geen tetten, de enigen die er zich aan storen zijn piieter04 (nuja, van zoiets kunt ge da verwachten), en van KS... ook, daar ook te verwachten, kan het wss nog altijd nie verkroppen dat hij geen mod meer is maar een "gewoon" lid??
zoals ge al aangeeft, een paar personen (waaronder bovenstaande vallen!!) verzieken het hier voor nieuwe én oude leden!
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op vr 05 dec 2014 4:42 pm

roadrunner schreef:de enigen die er zich aan storen zijn piieter04 (nuja, van zoiets kunt ge da verwachten), en van KS

Selectief blind noemt men dat.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Qabesha op vr 05 dec 2014 4:45 pm

roadrunner schreef:
Qabesha schreef:Waarom zou je hier als nieuweling blijven hangen wanneer je een topic aanmaakt om hulp en merkt dat je alleen maar de wind van voren krijgt.

ela, ela, ik steun Azlannagh wel en ik heb geen tetten.

Hierbij bedoelde ik dat alleen nieuwe vrouwelijke leden steeds heel warm onthaald worden/werden...

Dit is ook maar een nationale site, terwijl een heleboel fun- sites internationaal zijn met leden over de hele wereld.
Kijk bvb naar memecenter, zelfs de Belgische Jeroom post daar. Veel mensen die ik ken zitten ook op TheChive... en zo zullen er wel honderden sites zijn. Eigenlijk zou fundalize in een specifiek iets moeten uitblinken zoals vroeger bvb. de babes- en fun posts waarvoor mensen speciaal lid werden.

En een optie is misschien om ipv posts domweg van daar te kopiëren (waar ik niets op tegen heb, hier een résume van het beste dat je tegenkomt vind ik geweldig) ook het omgekeerde te doen, op andere sites posts maken met een fundalize watermerk waardoor je onbewust toch ook reclame maakt en misschien wel mensen naar hier lokt.
Afbeelding

Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op vr 05 dec 2014 4:51 pm

Blijkbaar zijn er slechts 3 leden (moi, KS en piieter04) die zich storen aan de randdebielenposts van Azlannagh.
Vandaar dat ik gedwongen word te concluderen dat het probleem wel eens niet bij Azlannagh zou kunnen liggen, maar oa bij mezelf. Dit kon natuurlijk wel even tellen als aha-erlebnis.

Mea culpa, mea maxima culpa!

Het viel me in den beginne even zwaar om die conclusie te aanvaarden. Maar zoals mijn grootvader altijd zei:"Het behoeft een groot man te zijn, hij die van koers durft veranderen."

Na enige tijd kwam ook het besef dat F.C. De Kampioenen nog steeds razend populair is en er dus een grote afzetmarkt bestaat voor troep en bagger van inferieure kwaliteit. (Bij wijlen vergeet ik dat het plebs helaas nog steeds in grotere getale aanwezig is dan de intellectuele elite.) Het wordt misschien eens dringend tijd dat ik, piieter04 en KS afdalen van de olympus door ons aan te passen aan de lage eisen hier aanwezig.

Opnieuw mea maxima culpa!

Ik heb dan ook heel de nacht liggen piekeren over hoe ik mijn negatieve, vervelende en leden-afschrikkende gedrag kan omzetten tot een soort positieve energie die over fundalize kan waken alsof het ware Jesus Christo over alle bonafide christentjes, hetzij gereformeerd, hetzij onbeholpen en overdreven "kindvriendelijk".

In mijn hoofd rees er een ultiem idee. Een soort wedstrijd mag u het zeker noemen. Volgens ene Julius Caesar vergaf het plebs je alles in ruil voor wat brood en spelen.

Meer info volgt...
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 05 dec 2014 5:27 pm

Durango schreef:<Epic buildup.>

Meer info volgt...

I don't know about you guys but I'm stupendously excited for this! :D

P.S. Ik zie niet in hoe je kan concluderen dat er geen andere leden zijn die een vrij groot percentage van de Azzie-posts van middelmatige tot lage kwaliteit vinden. De meesten zeggen gewoon: we hebben niks anders dus moeten we er ook niet over klagen. En daar hebben ze wel een punt. Al moeten die mensen ook inzien dat nieuwe bezoekers niet alleen "niet afgeschrikt" moeten worden (bvb. door de reacties hier soms) maar dat ze ook "wel aangetrokken" moeten worden. En daarvoor heb je kwaliteitsvolle posts nodig. Zoals ik al eerder aangaf ben ik gematigd, grijs in deze kwestie. Dat lijkt misschien saai maar als je twee minuten nadenkt weet iedereen met een half brein dat dit (zoals bijna altijd) het minst karikaturistisch en dus het meest accurate standpunt is. Mijn advies: lead by example. Toon Azlannagh hoe het moet, enerzijds door het zelf wel goed te doen en anderzijds door hem commentaar te geven. Dat gebeurt al, ik weet het. Maar het moet meer gebeuren (vooral die "enerzijds"). Ik heb zelf geen tijd voor het eerste en ik trek het me niet genoeg aan om veel bezig te zijn met het tweede.

Qabesha haalt een valabel punt aan dat je posts vroeger ook vrij snel van de frontpage verdwenen, maar ik denk dat KS & the likes zouden counteren met het feit dat je vroeger verdween in een zee van kwaliteit terwijl je nu (en ik druk het uit zoals ik vermoed dat KS het zou uitdrukken) verdwijnt in een zee van stront. Zelf zou ik het niet zo sterk uitdrukken, maar ik probeer maar in de mindset van KS te komen he.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 05 dec 2014 6:25 pm

roadrunner schreef:
Qabesha schreef:Ik ben nooit weggeweest hoor Queen, maar ik volgde het hier op de achtergrond. Het stoort me alleen dat het al jaren over het stilvallen van de site/ forum gaat en nieuwe leden telkens worden weggejaagd door de "leuke" internetmentaliteit. ](*,)

ela, ela, ik steun Azlannagh wel en ik heb geen tetten, de enigen die er zich aan storen zijn piieter04 (nuja, van zoiets kunt ge da verwachten), en van KS... ook, daar ook te verwachten, kan het wss nog altijd nie verkroppen dat hij geen mod meer is maar een "gewoon" lid??
zoals ge al aangeeft, een paar personen (waaronder bovenstaande vallen!!) verzieken het hier voor nieuwe én oude leden!

Ja, dat is het, ik ben zwaar gefrustreerd omdat ik geen mod meer ben. Btw er zijn nog veel anderen die zich storen aan het lage niveau van posts van Azannlagh, maar soit.

Mocht het niveau terug omhoog gaan, en we bijvoorbeeld niet enkel op babeposts van 10 zielige foto's moeten staren dan zou er wel wat meer aantrek zijn. Je vergeet ook dat quasi al de posts die op de facebookpagina van FDLZ komen, posts van Azannlagh zijn, en eerlijk: dat kunt geniet echt goede reclame noemen voor een FUNsite zoals deze.

Dus haal uw gat uit uw hol en kijk eens verder dan uw neus lang is.

Blijkbaar zijn er slechts 3 leden (moi, KS en piieter04) die zich storen aan de randdebielenposts van Azlannagh.
Vandaar dat ik gedwongen word te concluderen dat het probleem wel eens niet bij Azlannagh zou kunnen liggen, maar oa bij mezelf. Dit kon natuurlijk wel even tellen als aha-erlebnis.

Ik hoop dat ge sarcastisch bezig zijt. ga naar de site, ga naar zijn posts en ge zult zien dat een pak meer actieve leden dan enkel wij er commentaar op hebben en zich mateloos storen aan de hopen stront die geplaatst worden.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op vr 05 dec 2014 6:35 pm

Ik vind dat we een spelletje moeten spelen bij deze discussie, iedereen die hier post moet minsten één compliment geven aan Keyser, die fantastische jongeman. Zoniet, dan hoor je bij het ander team.

Tijd voor wat propaganda en dat er twee groepen pro en contra ontstaan hier! Revolutie!

Alsook, ik zie dat er weer dingen gewist worden zonder reden hier op het forum en op de site. Wat is dit voor een stilzwijgen? Is dit geen democratisch forum? Moeten wij gewoon de grote man volgen. NEEN, zeg ik u!
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Piieter04 op vr 05 dec 2014 6:40 pm

Durango schreef:(Bij wijlen vergeet ik dat het plebs helaas nog steeds in grotere getale aanwezig is dan de intellectuele elite.) Het wordt misschien eens dringend tijd dat ik, piieter04 en KS afdalen van de olympus door ons aan te passen aan de lage eisen hier aanwezig.

Neen.
Zelfs Galome, koning der mongolen, komt niet meer op de site. Ik denk niet dat we nog dieper moeten vallen.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op vr 05 dec 2014 9:10 pm

De enige zaken die zijn verwijderd zijn berichten die puur gemaakt zijn om te flamen.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Didier Deluxe op vr 05 dec 2014 10:59 pm

The_Tuxedo schreef:Qabesha haalt een valabel punt aan dat je posts vroeger ook vrij snel van de frontpage verdwenen, maar ik denk dat KS & the likes zouden counteren met het feit dat je vroeger verdween in een zee van kwaliteit terwijl je nu (en ik druk het uit zoals ik vermoed dat KS het zou uitdrukken) verdwijnt in een zee van stront. Zelf zou ik het niet zo sterk uitdrukken, maar ik probeer maar in de mindset van KS te komen he.

Vroeger kwamen er op goeie posts ook veel meer reacties, soms kwam er nog reacties op posts nadat ze al een week van de frontpage verdwenen waren, waardoor ze langer "leven"... Zoiets gebeurt nu veel minder...
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op vr 05 dec 2014 11:30 pm

Piieter04 schreef:
Durango schreef:(Bij wijlen vergeet ik dat het plebs helaas nog steeds in grotere getale aanwezig is dan de intellectuele elite.) Het wordt misschien eens dringend tijd dat ik, piieter04 en KS afdalen van de olympus door ons aan te passen aan de lage eisen hier aanwezig.

Neen.
Zelfs Galome, koning der mongolen, komt niet meer op de site. Ik denk niet dat we nog dieper moeten vallen.

Is die niet weggejaagd door Queen? Stout geweest, maandenlang geband geweest en nooit meer teruggekomen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor roadrunner op za 06 dec 2014 10:30 am

Keyser_Soze schreef:
roadrunner schreef:

Ja, dat is het, ik ben zwaar gefrustreerd omdat ik geen mod meer ben. Btw er zijn nog veel anderen die zich storen aan het lage niveau van posts van Azannlagh, maar soit.

Mocht het niveau terug omhoog gaan, en we bijvoorbeeld niet enkel op babeposts van 10 zielige foto's moeten staren dan zou er wel wat meer aantrek zijn. Je vergeet ook dat quasi al de posts die op de facebookpagina van FDLZ komen, posts van Azannlagh zijn, en eerlijk: dat kunt geniet echt goede reclame noemen voor een FUNsite zoals deze.

Dus haal uw gat uit uw hol en kijk eens verder dan uw neus lang is.

Ik hoop dat ge sarcastisch bezig zijt. ga naar de site, ga naar zijn posts en ge zult zien dat een pak meer actieve leden dan enkel wij er commentaar op hebben en zich mateloos storen aan de hopen stront die geplaatst worden.

zoals ik dus al aanhaalde, buiten schelden brengt ge niks bij...ik heb een idee: als fundalize dan toch zó slecht is...waarom bolt ge het dan nie af??? ik denk nie dat er veel mensen u zouden missen!!
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op za 06 dec 2014 1:47 pm

Queen schreef:De enige zaken die zijn verwijderd zijn berichten die puur gemaakt zijn om te flamen.

Beste Kim Jong-Il,

Erg hoor dat ge comments gaat verwijderen. Enorm kinderachtig ook. Zeker als je weet dat die comments gericht waren op een bepaalde post en niet tegen Azlannagh. En zoals je zelf hebt kunnen zien was die post weer totaal waardeloos.

Niet alleen stelt ge u totaal onbegripvol op en ontkent ge het daglicht door te poneren dat het helemaal nog niet zo erg is, kritiek wordt nu ookal verboden.

Nochtans kwam hier enkele dagen geleden de plechtige belofte van Azlannagh om meer te filteren en alleen de goede posts hier op de site te droppen. Als je dan nog geen etmaal later alweer dit soort random onzin post, dan verdien je niet alleen wat geflame, je zoekt het ook (=flamebait). Geen enkel normaal begaafd persoon kan denken dat mensen die buiten Japan geboren zijn in dat filmpje enige vorm van humor gaan terugvinden.

Flaimbaten wordt gevolgd door flaming. Niet zo onlogisch toch?

Jij beslist om alleen flaming aan te pakken, terwijl dat gewoon dweilen met de kraan open is. Doe eens iets intelligents en pak het probleem bij de wortel aan.

@KS: Goed dat je mijn sarcasme hebt opgemerkt. Verder zat er ook nog ironie, satire en ook een aantal paradoxen in dat tekstje.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op za 06 dec 2014 2:25 pm

Durango schreef:
Queen schreef:De enige zaken die zijn verwijderd zijn berichten die puur gemaakt zijn om te flamen.

Beste Kim Jong-Il,

Erg hoor dat ge comments gaat verwijderen. Enorm kinderachtig ook. Zeker als je weet dat die comments gericht waren op een bepaalde post en niet tegen Azlannagh. En zoals je zelf hebt kunnen zien was die post weer totaal waardeloos.

Niet alleen stelt ge u totaal onbegripvol op en ontkent ge het daglicht door te poneren dat het helemaal nog niet zo erg is, kritiek wordt nu ookal verboden.

Nochtans kwam hier enkele dagen geleden de plechtige belofte van Azlannagh om meer te filteren en alleen de goede posts hier op de site te droppen. Als je dan nog geen etmaal later alweer dit soort random onzin post, dan verdien je niet alleen wat geflame, je zoekt het ook (=flamebait). Geen enkel normaal begaafd persoon kan denken dat mensen die buiten Japan geboren zijn in dat filmpje enige vorm van humor gaan terugvinden.

Flaimbaten wordt gevolgd door flaming. Niet zo onlogisch toch?

Jij beslist om alleen flaming aan te pakken, terwijl dat gewoon dweilen met de kraan open is. Doe eens iets intelligents en pak het probleem bij de wortel aan.

@KS: Goed dat je mijn sarcasme hebt opgemerkt. Verder zat er ook nog ironie, satire en ook een aantal paradoxen in dat tekstje.

Afbeelding
Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 08 dec 2014 3:18 pm

Frustratie van de dag: Na alweer een hele resem aan kutposts, ook nog eens moeten vaststellen dat Azannlagh geen weet heeft van een ZOEKFUNCTIE, ongeacht we het hem al duust keer gezegd hebben...
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roadrunner op di 09 dec 2014 7:36 am

Keyser_Soze schreef:Frustratie van de dag: Na alweer een hele resem aan kutposts, ook nog eens moeten vaststellen dat Azannlagh geen weet heeft van een ZOEKFUNCTIE, ongeacht we het hem al duust keer gezegd hebben...

man gij kunt zagen!! :roll:
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op di 09 dec 2014 5:49 pm

roadrunner schreef:
Keyser_Soze schreef:Frustratie van de dag: Na alweer een hele resem aan kutposts, ook nog eens moeten vaststellen dat Azannlagh geen weet heeft van een ZOEKFUNCTIE, ongeacht we het hem al duust keer gezegd hebben...

man gij kunt zagen!! :roll:

je weet wat ze zeggen, .... plagen is om liefde vragen. in dit geval is het een haat-liefde verhouding. :P
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor UltimateTetten op wo 17 dec 2014 6:49 pm

Boe!! awoert!!!
KS heeft een kleine penis!!!
Elberto is het beste lid van Fundalize. Ever.
UltimateTetten (oude nickname: jesse1201)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TheMole op wo 17 dec 2014 9:31 pm

Ik moet KS op sommigen vlakken precies wel bijstaan. Ik wou ook nog eens iets posten, na 2 dagen is deze post nog altijd nergens te vinden. Terwijl er weer duizend-en-een-azlannagh posts bijgekomen zijn. Mijn post was nochtans van een azlannagh niveau.
Afbeelding
TheMole (oude nickname: The Mole)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op wo 17 dec 2014 9:37 pm

TheMole schreef:Ik moet KS op sommigen vlakken precies wel bijstaan. Ik wou ook nog eens iets posten, na 2 dagen is deze post nog altijd nergens te vinden. Terwijl er weer duizend-en-een-azlannagh posts bijgekomen zijn. Mijn post was nochtans van een azlannagh niveau.

Posts van een azlannagh niveau zijn enkel in orde als ze van azlannagh komen
Yea it's a bad habit but I gotta have it.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op wo 17 dec 2014 9:45 pm

Chiesel schreef:
TheMole schreef:Ik moet KS op sommigen vlakken precies wel bijstaan. Ik wou ook nog eens iets posten, na 2 dagen is deze post nog altijd nergens te vinden. Terwijl er weer duizend-en-een-azlannagh posts bijgekomen zijn. Mijn post was nochtans van een azlannagh niveau.

Posts van een azlannagh niveau zijn enkel in orde als ze van azlannagh komen

true...sad....but true
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op wo 17 dec 2014 9:55 pm

Die gast is gewoonweg alle grappige dingen dat ge maar kan vinden op Youtube hier aant posten.

Azlannagh, weet ge wat SPAM wilt zeggen? Zoekt da maar eens op want volgens mij weet ge dat niet. Heb ge trouwens (al zeg ik het zelf) niks beters te doen in uw leven dan continue posts te spammen op een (imho doodgaande website)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op wo 17 dec 2014 10:04 pm

/verkeerd
Laatst bijgewerkt door eclipx op wo 17 dec 2014 10:23 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen