register Paswoord vergeten?

Het probleem "Azlannagh"

Re: Het probleem "Azlannagh"

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 03 dec 2014 11:13 am

Azlannagh schreef:
Mayo schreef:
Azlannagh schreef:Van alle personen hier heb ik uitgerekend alleen van Chiesel enkel constructieve kritiek ontvangen na een discussie.

'Uw filmpjes trekken op geen kloten', dat is een mening, geen vorm van opbouwende kritiek. Ik ga niet weg en jij blijkbaar ook niet, dus kan je misschien beter wat meer in detail treden zodat ik er iets aan kan doen.

Kheb het u al gezegd: vraag uzelf af of iets de moeite is om te delen. Liever een beperkt aantal kwalitatieve posts die ik wellicht niet via facebook heb gezien, dan 100 mongolenfilmpjes waar ik geïrriteert van geraak.

Als je zelf niet in staat bent om uit te maken wat kwaliteit is en wat niet, dan vraag ik me af waarvoor je betaald wordt.

Ik maak al een selectie uit de hele waaier van filmpjes die ik tegenkom. De meeste worden geselecteerd omdat ik ze interessant dan wel grappig vind. Ze eindigen soms wel in de foute categorie, dat is waar. Dat van die Ier vond ik bv grappig omdat hij nauwelijks verstaanbaar is en zijn verhaal en de pointe op het einde vond ik geslaagd.

Nogmaals, GIj vindt ze grappig, wij duidelijk niet. Ge zit hier niet om filmpjes te posten die enkel gij leuk vindt. Als dat het geval is dan kunt ge ze evengoed zelf bekijken en het zo laten. Als ze geen meerwaarde zijn dan post ge ze niet, simpel. Ge krijgt constant kritiek, mensen zeggen dat uw posts op niks trekken, raten laag en dan nog komt gij af met "wat is er mis" en "geef opbouwende kritiek". Mijn God... Uw gevoel voor humor is niet de onze, simpel.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op wo 03 dec 2014 11:16 am

Keyser_Soze schreef:
Azlannagh schreef:
Mayo schreef:
Azlannagh schreef:Van alle personen hier heb ik uitgerekend alleen van Chiesel enkel constructieve kritiek ontvangen na een discussie.

'Uw filmpjes trekken op geen kloten', dat is een mening, geen vorm van opbouwende kritiek. Ik ga niet weg en jij blijkbaar ook niet, dus kan je misschien beter wat meer in detail treden zodat ik er iets aan kan doen.

Kheb het u al gezegd: vraag uzelf af of iets de moeite is om te delen. Liever een beperkt aantal kwalitatieve posts die ik wellicht niet via facebook heb gezien, dan 100 mongolenfilmpjes waar ik geïrriteert van geraak.

Als je zelf niet in staat bent om uit te maken wat kwaliteit is en wat niet, dan vraag ik me af waarvoor je betaald wordt.

Ik maak al een selectie uit de hele waaier van filmpjes die ik tegenkom. De meeste worden geselecteerd omdat ik ze interessant dan wel grappig vind. Ze eindigen soms wel in de foute categorie, dat is waar. Dat van die Ier vond ik bv grappig omdat hij nauwelijks verstaanbaar is en zijn verhaal en de pointe op het einde vond ik geslaagd.

Nogmaals, GIj vindt ze grappig, wij duidelijk niet. Ge zit hier niet om filmpjes te posten die enkel gij leuk vindt. Als dat het geval is dan kunt ge ze evengoed zelf bekijken en het zo laten. Als ze geen meerwaarde zijn dan post ge ze niet, simpel. Ge krijgt constant kritiek, mensen zeggen dat uw posts op niks trekken, raten laag en dan nog komt gij af met "wat is er mis" en "geef opbouwende kritiek". Mijn God... Uw gevoel voor humor is onbestaand, simpel.

Fixed
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op wo 03 dec 2014 2:44 pm

Ik heb een probleem met de mods, zeker kickass zijn schuld eh (weet zelfs niet of hij een mod is of niet, maar tis zijn schuld nu)

één van mijn posts is weggehaald (en kan dus de link niet geven als voorbeeld), zonder dat ik hiervoor ook maar één reden op mijn profiel of via pm heb gekregen.

Bende fascisten!
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Didier Deluxe op wo 03 dec 2014 2:59 pm

hypolicious schreef:Ik heb een probleem met de mods, zeker kickass zijn schuld eh (weet zelfs niet of hij een mod is of niet, maar tis zijn schuld nu)

één van mijn posts is weggehaald (en kan dus de link niet geven als voorbeeld), zonder dat ik hiervoor ook maar één reden op mijn profiel of via pm heb gekregen.

Bende fascisten!

Als ge die kakpost bedoelt, dan heb ik inderdaad ook een probleem met de mods, hoe kan zo een hoop degoutante vetzakkerij zo lang op de homepage blijven staan?
Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Keyser_Soze op do 04 dec 2014 5:56 pm

De posts van vandaag zijn alweer het bewijs dat Azannlagh er geen kloten van begrepen heeft.

Nogmaals, voor uw pipi-kaka-humor moet ge ergens anders zijn, en btw, er bestaat zoiets als "categorieën", dank u.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op do 04 dec 2014 6:11 pm

Ik stoor mij enorm aan die gast.
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 04 dec 2014 6:30 pm

Kunnen de mods hier nu eindelijk eens iets aan doen aub?

Ge (Queen, Takai, Kickass) hebt allemaal gelezen wat er gaande is, ge hebt allemaal al door waar wij ons al maanden aan storen. Doe er nu iets aan aub, ipv dit topic te negeren.

Daarbij is het zo dat het modteam zoals het er nu uitziet zwaar onderbemand is om alle requests binnen een degelijke tijd te beantwoorden of af te handelen. Doe daar ook iets aan, werf nieuwe mods aan, doe gewoon IETS aub. Niemand neemt het jullie kwalijk dat jullie er geen tijd meer voor hebben, maar zet dan in godsnaam een stap opzij en laat anderen, die er wel tijd voor hebben, het overnemen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op do 04 dec 2014 6:32 pm

Keyser_Soze schreef:Kunnen de mods hier nu eindelijk eens iets aan doen aub?

Ge (Queen, Takai, Kickass) hebt allemaal gelezen wat er gaande is, ge hebt allemaal al door waar wij ons al maanden aan storen. Doe er nu iets aan aub, ipv dit topic te negeren.

Daarbij is het zo dat het modteam zoals het er nu uitziet zwaar onderbemand is om alle requests binnen een degelijke tijd te beantwoorden of af te handelen. Doe daar ook iets aan, werf nieuwe mods aan, doe gewoon IETS aub. Niemand neemt het jullie kwalijk dat jullie er geen tijd meer voor hebben, maar zet dan in godsnaam een stap opzij en laat anderen, die er wel tijd voor hebben, het overnemen.

Wil er iemand graag terug moderator worden? :clown:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op do 04 dec 2014 6:45 pm

Hier ben ik het mee akkoord, de mods mogen zich toch op z'n minst laten horen over de kwestie. Op welke manier, dat is voor mij maar van secundair belang. Complete stilte geeft de indruk (alleszins voor buitenstaanders) dat er zelfs gewoon geen mods zijn.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Durango op do 04 dec 2014 6:49 pm

Chiesel schreef:

Wil er iemand graag terug moderator worden? :clown:

Keyser kan soms n eikeltje zijn, maar hier heeft hij toch wel op elk punt gelijk.

Een beetje duidelijkheid vanwege de mods mag ook wel eens. Wat is hun standpunt nu ten opzichte van Azlannagh? Welke oplossing kunnen ze aanbieden? Of zeggen ze gewoon: "Stik vaste leden, jullie mening is niets waard en waarom zouden we in godsnaam kwaliteit nastreven?". Zelfs dat tweede antwoord zou al bevredigender zijn dan de oproep van een aantal leden gewoon te negeren.

Ze hadden bijvoorbeeld de poll eens nuttig kunnen maken en polsen wat de gemiddelde mening is van leden omtrent azlannagh of welke maatregelen ze het liefst zien genomen worden tegen dat mannetje. Maar nee, liever weer een nutteloze kutpoll, waarvan ik nog minder moet gniffelen dan de gemiddelde mop van Geert Hoste.

De mods hier blijven gewoon mods, omdat ze denken dat niemand anders het beter kan/verantwoordelijk genoeg is.
Elke mongool kan mod zijn (niets moeilijk aan ), verantwoordelijkheid van een mod is een grappig begrip, omdat het helemaal nergens om gaat.

Als we kwaliteit eisen van posters, moeten we ten eerste met kwaliteit te eisen van mods.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op do 04 dec 2014 6:53 pm

Ik ben er vrij zeker van dat er tegenwoordig qua mods nogal een onderbezetting is :p
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op do 04 dec 2014 6:53 pm

Ikzelf heb inderdaad de laatste maanden enorm weinig tijd voor nog op fundalize te zitten, het staat wel open en kijk er soms wel eens op, maar ik heb andere prioriteiten. Van mij mogen er gerust andere mods komen, dat zei ik al van in het begin maar daar heb ik niets aan te zeggen, ask papfles. En wat azlannaghdingeskes betreft, hij post toch nog iets. Jullie zeggen van dat als ge iets post het na 1 dag al weg is, wel nee, das een beetje overdreven maar ik snap jullie frustratie wel want ik vind ze zelf ook niet top als ik er bekijk van hem. Ze trekken inderdaad meestal op ni veel maar dat is nog steeds geen reden om zijn postrechten af te nemen.

EDIT: ik zie hier net een voorbeeld van een poll over wat te doen met azlannagh, ik vind dat geen slecht idee maar doe er dan ook iets mee. Ge zegt het wel maar voert zelf niets uit, post het bij pollvoorbeelden, zet het hier in de header van het topic, laat mensen stemmen en dan zien we wel. Sta achter uw strepen en voer het zelf uit want alleen (zelfs als ik het zeg tegen papfles) wordt er toch niet veel aandacht gegeven.

Jullie klagen dat het al maanden slecht is maar dit is wel het eerste topic dat ik ook nog maar over hem zie (misschien door mijn inactivity). Kaart de problemen dan rapper aan dat jullie hebben op een serieus eigen topic ipv zit ergens random off-topic te zeggen waar het wel na 1 dag al weg is door nieuwe comments.
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Didier Deluxe op do 04 dec 2014 6:55 pm

Chiesel schreef:Ik ben er vrij zeker van dat er tegenwoordig qua mods nogal een onderbezetting is :p

Ge hebt ook niet direct nood aan 20 mods als er amper evenveel actieve leden zijn he...
Afbeelding

Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Chiesel op do 04 dec 2014 6:56 pm

Takai schreef:Ikzelf heb inderdaad de laatste maanden enorm weinig tijd voor nog op fundalize te zitten, het staat wel open en kijk er soms wel eens op, maar ik heb andere prioriteiten. Van mij mogen er gerust andere mods komen, dat zei ik al van in het begin maar daar heb ik niets aan te zeggen, ask papfles. En wat azlannaghdingeskes betreft, hij post toch nog iets. Jullie zeggen van dat als ge iets post het na 1 dag al weg is, wel nee, das een beetje overdreven maar ik snap jullie frustratie wel want ik vind ze zelf ook niet top als ik er bekijk van hem. Ze trekken inderdaad meestal op ni veel maar dat is nog steeds geen reden om zijn postrechten af te nemen.

EDIT: ik zie hier net een voorbeeld van een poll over wat te doen met azlannagh, ik vind dat geen slecht idee maar doe er dan ook iets mee. Ge zegt het wel maar voert zelf niets uit, post het bij pollvoorbeelden, zet het hier in de header van het topic, laat mensen stemmen en dan zien we wel

Hij is al door meerdere mensen benaderd over zijn slechte kwaliteit en overvloed aan posts.
Maar hij geeft hier geen gehoor aan. Op den duur moet ge toch andere maatregelen treffen dan gewoon wegkijken..
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op do 04 dec 2014 6:57 pm

Didier Deluxe schreef:
Chiesel schreef:Ik ben er vrij zeker van dat er tegenwoordig qua mods nogal een onderbezetting is :p

Ge hebt ook niet direct nood aan 20 mods als er amper evenveel actieve leden zijn he...

Denk dat er tegenwoordig maar 2 actief zijn, dus het mogen er gerust DUBBEL zoveel zijn.
Niemand zegt dat ge er 20 nodig hebt.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Takai op do 04 dec 2014 7:04 pm

Welja bij deze is het duidelijk aangekaart ipv een persoonlijke mening ergens op zijn profiel of ergens op een post, zo valt het ni direct ook op voor de mods. Bundel alle klachten in een topic (dit topic) en nu zullen ze het wel inzien dat het een probleem is. Ik zelf had dit wel al langer door en dat was in het verleden ook gebeurd met bvb die luchinda1 da nutteloze paardenfilmpjes posten of eender wa en toen ik er naar PM'de of waarschuwde kwam er geen reactie en deed die gewoon verder, toen slipte mijne vinger ook wel eens perongeluk op de 'postrechtenk afnemen'-knop.
Maar azlannagh heeft hier zo te lezen wel geantwoord op jullie vragen en hij zal zijn posts aanpassen, ok het is niet direct van gisteren op vandaag toppost geworden da ge naast uwe stoel ligt van het lachen ma da zal geleidelijk aan wel komen zeker.
Als het een probleem blijft zal er wel iets onder handen genomen worden maar ik ga niets alleen beslissen en daar mis ik inderdaad ook wel de reacties van de andere mods bij.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Durango op do 04 dec 2014 8:36 pm

Takai schreef:Ikzelf heb inderdaad de laatste maanden enorm weinig tijd voor nog op fundalize te zitten, het staat wel open en kijk er soms wel eens op, maar ik heb andere prioriteiten. Van mij mogen er gerust andere mods komen, dat zei ik al van in het begin maar daar heb ik niets aan te zeggen, ask papfles. En wat azlannaghdingeskes betreft, hij post toch nog iets. Jullie zeggen van dat als ge iets post het na 1 dag al weg is, wel nee, das een beetje overdreven maar ik snap jullie frustratie wel want ik vind ze zelf ook niet top als ik er bekijk van hem. Ze trekken inderdaad meestal op ni veel maar dat is nog steeds geen reden om zijn postrechten af te nemen.

EDIT: ik zie hier net een voorbeeld van een poll over wat te doen met azlannagh, ik vind dat geen slecht idee maar doe er dan ook iets mee. Ge zegt het wel maar voert zelf niets uit, post het bij pollvoorbeelden, zet het hier in de header van het topic, laat mensen stemmen en dan zien we wel. Sta achter uw strepen en voer het zelf uit want alleen (zelfs als ik het zeg tegen papfles) wordt er toch niet veel aandacht gegeven.

Jullie klagen dat het al maanden slecht is maar dit is wel het eerste topic dat ik ook nog maar over hem zie (misschien door mijn inactivity). Kaart de problemen dan rapper aan dat jullie hebben op een serieus eigen topic ipv zit ergens random off-topic te zeggen waar het wel na 1 dag al weg is door nieuwe comments.

Niemand neemt het u kwalijk dat ge weinig tijd hebt, hoor. Maar dan moet uw gebrek aan tijd wel gecompenseerd worden. Waarom zou papfles tegen zijn? Wordt modschap betaald? Dacht het niet.

Mijn voorbeeld van de poll:
Ik kan toch moeilijk ne poll gaan organiseren over dit onderwerp. Wat als mijn poll zou beslissen dat zijn postrechten afgepakt worden, gaan jullie dan maar blindelings volgen? Waarschijnlijk niet. De meerderheid zou weer genegeerd worden en nog meer gefrustreerd raken en nog minder begrip hebben voor de mods. Nogal contraproductief.

Als de mods nu afkomen met ne poll met allemaal voorstellen waarvan ze bereid zijn die toe te passen, staan we al veel verder. Want dan wordt de uitslag gewoon toegepast en is iedereen gelukkig.

Sinds dat Azlannagh is beginnen te posten tegen de snelheid van het licht, is de kwaliteit enorm gedaald. Als je dat niet gemerkt zou hebben zonder dat iemand het hier gezegd zou hebben, beste takai, kom je inderdaad nog bitterweinig op fundalize.

Bovendien is deze discussie (begonnen met de Kardashian-post van keyzer) toch al wel een hele tijd bezig. Kom dus niet af met: "Dit is het eerste dat ik ervan hoor."
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op do 04 dec 2014 8:53 pm

Kijk eh mannen, niemand gaat beweren dat Azlannagh zijn posts in het verleden allemaal zalig goed waren.
Maar ze waren verre van allemaal slecht.

De laatste die hij heeft gepost zijn filmpjes die ik vorig jaar ook consistent op de front zou gezet hebben. Toen deed ik dat ook nog dagelijks en daar heeft geen haan naar gekraaid.
Het zal voor één persoon nooit mogelijk zijn om iedereen tevreden te stellen. Samen kunt ge er wel voor zorgen dat iedereen wat leut heeft. Het feit dat Azlannagh filmpjes post heeft nog steeds niets te maken met het feit dat jullie ZELF posts mogen maken. Funposts en gif posts zijn inderdaad zeer succesvol, ik ben ook héél blij dat mensen dit maken. Altijd een deugd.
Maar ge moogt mensen toch niet verplichten om dat nu allemaal te doen? Ieder z'n ding toch?

Het is merkwaardig hoe snel hier iets wordt onderuit gehaald, denkende dat het constructieve kritiek is terwijl ge eigenlijk gewoon iemand zijn "goesting" volledig laat wegebben. Ik heb ook al een poging gedaan om iets nieuws te doen, zonder succes. Ik wil gerust nog pogingen doen, maar de mentaliteit hier houdt mij toch wel wat tegen.

Ik durf soms ook te snel denken dat het glas halfleeg is ipv halfvol. Maar ge krijgt dingen echt wel sneller beter door de positieve dingen te benadrukken. En nee, comments à la "och eindelijk, hij post ook nog is iet goe" is daar geen goei voorbeeld van. Ik snap dat er frustraties zijn, en ge moet kunnen ventileren. Maar blijven steken in die negatieve spiraal gaat de algemene sfeer d'r echt ni beter op maken.

Alleszins kunnen jullie altijd terecht bij mij met ideeën en constructieve kritiek. Dit wordt sowieso ook gecommuniceerd naar Azlannagh als het over hem zou gaan. Voor zover ik zie houdt hij toch al rekening met enkele commentaren.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Takai op do 04 dec 2014 9:02 pm

Welja zoals ik al zei ben ik de laatste tijd niet zo actief op Fundalize en kom is er soms zelfs 2 weken niet op wegens werk en/of reizen. Als het van mij allemaal afhing werd alles direct doorgevoerd wat er besproken word met de leden in hoeverre het mogelijk is maar daar kan ik helaas niets aan doen. Ik ben er alleen maar voor posts te valideren en hier en daar reports op te lossen, meer niet. Een ganse site terug levendig maken kan ik niet, een lid bannen omdat hij suckt in posts maken kan ik niet, meer mods aanwerven kan ik niet, en wat nog allemaal wat de site beter zou maken.

Ik zal het hem direct nog eens vragen om meerdere mods aan te werven zodanig er meer contactpersonen zijn tussen leden -> papfles en zo zal er dan (hopelijk) meer verwezenlijkt worden in de toekomst. Dat de kwaliteit van azlannagh zijn posts slecht zijn weet ik, dat had ik hier al eerder gezegd, maar ik heb de laatste maanden dan ook weinig tijd om me er nog veel van aan te trekken. Dus de conclusie voor mij is: kaart elk probleem uitgebreid aan in een apart topic met eventuele oplossingen.
Afbeelding
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Queen op do 04 dec 2014 9:14 pm

Nog even terzijde over het probleem dat funposts etc te snel naar onder zakken:
er ligt momenteel een vernieuwde front klaar qua design dat voor 4/5e al geïmplementeerd is achter de schermen. In dit nieuw design zit een oplossing voor die frustratie.
De laatste stap, de frontpage volledig codegewijs juist krijgen, is momenteel de stap die alles vertraagt. Dit omdat de code, waar ze al jaren mee moeten sukkelen, een merde is.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Durango op do 04 dec 2014 9:15 pm

Queen schreef:Kijk eh mannen, niemand gaat beweren dat Azlannagh zijn posts in het verleden allemaal zalig goed waren.
Maar ze waren verre van allemaal slecht.

De laatste die hij heeft gepost zijn filmpjes die ik vorig jaar ook consistent op de front zou gezet hebben. Toen deed ik dat ook nog dagelijks en daar heeft geen haan naar gekraaid.
Het zal voor één persoon nooit mogelijk zijn om iedereen tevreden te stellen. Samen kunt ge er wel voor zorgen dat iedereen wat leut heeft. Het feit dat Azlannagh filmpjes post heeft nog steeds niets te maken met het feit dat jullie ZELF posts mogen maken. Funposts en gif posts zijn inderdaad zeer succesvol, ik ben ook héél blij dat mensen dit maken. Altijd een deugd.
Maar ge moogt mensen toch niet verplichten om dat nu allemaal te doen? Ieder z'n ding toch?

Het is merkwaardig hoe snel hier iets wordt onderuit gehaald, denkende dat het constructieve kritiek is terwijl ge eigenlijk gewoon iemand zijn "goesting" volledig laat wegebben. Ik heb ook al een poging gedaan om iets nieuws te doen, zonder succes. Ik wil gerust nog pogingen doen, maar de mentaliteit hier houdt mij toch wel wat tegen.

Ik durf soms ook te snel denken dat het glas halfleeg is ipv halfvol. Maar ge krijgt dingen echt wel sneller beter door de positieve dingen te benadrukken. En nee, comments à la "och eindelijk, hij post ook nog is iet goe" is daar geen goei voorbeeld van. Ik snap dat er frustraties zijn, en ge moet kunnen ventileren. Maar blijven steken in die negatieve spiraal gaat de algemene sfeer d'r echt ni beter op maken.

Alleszins kunnen jullie altijd terecht bij mij met ideeën en constructieve kritiek. Dit wordt sowieso ook gecommuniceerd naar Azlannagh als het over hem zou gaan. Voor zover ik zie houdt hij toch al rekening met enkele commentaren.

Klopt, 1 op 20 van zijn posts waren zeker het bekijken waard.

2de paragraaf is bullshit. Meermaals aangegeven dat mensen ontmoedigd worden om zelf iets te posten, omdat uw posts in het grote niets terechtkomen.

Hoe snel hier iets onderuitgehaald wordt? Die Azlannagh is al maanden bezig en pas nu wordt er iets over gezegd. Kvond het nog vrij lang duren.

Glas halfvol of halfleeg maakt niet uit als ge ontkent dat het glas er is. (wss te moeilijk om te begrijpen )
Er is een Azlannaghprobleem, ge hebt dat al erkent. Vervolgens geeft ge te kennen dat er niets aan gedaan zal worden en denkt ge dat het probleem daardoor niet meer bestaat. Vreemde toestand.

Dat wij negatief reageren op zijn extreem slechte posts is kwalijker dan de slechte posts, volgens u. Ik vind dat hallucinant. HALLICINANT!

Eerst reageert Takai nogal meegaand, 15 minuten later reageert Queen compleet tegenovergesteld. Communiceren de mods hier dan niet onderling over? Goed teamwerk alleszins.

Het probleem is dat ge net hebt bewezen hoezeer dat wij NIET bij u terecht kunnen voor constructieve kritiek en ideeen.

Queen schreef:vNog even terzijde over het probleem dat funposts etc te snel naar onder zakken:
er ligt momenteel een vernieuwde front klaar qua design dat voor 4/5e al geïmplementeerd is achter de schermen. In dit nieuw design zit een oplossing voor die frustratie.
De laatste stap, de frontpage volledig codegewijs juist krijgen, is momenteel de stap die alles vertraagt. Dit omdat de code, waar ze al jaren mee moeten sukkelen, een merde is.

Weer de klassiek "Maar achter de schermen...!!!".
Zo voorspelbaar, maar ik heb toch luidop moeten lachen!
Laatst bijgewerkt door Durango op do 04 dec 2014 9:19 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Durango op do 04 dec 2014 9:17 pm

nevermind
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op do 04 dec 2014 9:39 pm

Durango schreef:Klopt, 1 op 20 van zijn posts waren zeker het bekijken waard.

Volgens u. Zijn gemiddelde score vertelt iets anders.

Durango schreef:2de paragraaf is bullshit. Meermaals aangegeven dat mensen ontmoedigd worden om zelf iets te posten, omdat uw posts in het grote niets terechtkomen.

Voor Azlannagh begon met posten stond de activiteit ook op een laag pitje.
Ik begrijp het wel en ben het er mee eens dat er een mogelijkheid moet zijn om beter te kunnen filteren zodat ge enkel posts volgens uw interesse op de front hebt staan.

Durango schreef:Er is een Azlannaghprobleem, ge hebt dat al erkent. Vervolgens geeft ge te kennen dat er niets aan gedaan zal worden en denkt ge dat het probleem daardoor niet meer bestaat. Vreemde toestand.

Waar heb ik gezegd dat er niets aan wordt gedaan? Er werd/wordt wel degelijk naar Azlannagh gecommuniceerd dat er bepaalde zaken anders moeten/kunnen.

Durango schreef:Het probleem is dat ge net hebt bewezen hoezeer dat wij NIET bij u terecht kunnen voor constructieve kritiek en ideeen.

En waarom juist?

Durango schreef:Weer de klassiek "Maar achter de schermen...!!!".
Zo voorspelbaar, maar ik heb toch luidop moeten lachen!

Ge hebt lang genoeg met mij op de chat gezeten om te weten dat ik over zo'n zaken niet ga liegen.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Piieter04 op do 04 dec 2014 9:43 pm

Queen schreef:Nog even terzijde over het probleem dat funposts etc te snel naar onder zakken:

Afbeelding

:lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op do 04 dec 2014 10:41 pm

Bij deze, previews te bekijken in de spoiler.

close Bekijk spoiler:
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Noiz op do 04 dec 2014 11:04 pm

Queen schreef:Bij deze, previews te bekijken in de spoiler.

close Bekijk spoiler:

is ng nice
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Amberke op do 04 dec 2014 11:07 pm

^
Voor iedereen het design gaat afbreken, ik vind dit nog wel tof om te zien en het proberen waard.
Al zou ik wel liever meer "recente forum posts" en "recente reacties" zien :)

Moest dit erdoor komen, zal ik de langere titels missen :o Maar hey, verandering is in sommige gevallen goed :)
All hail Arnodude53!
Amberke
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Queen op do 04 dec 2014 11:13 pm

Amberke schreef:^
Voor iedereen het design gaat afbreken, ik vind dit nog wel tof om te zien en het proberen waard.
Al zou ik wel liever meer "recente forum posts" en "recente reacties" zien :)

Moest dit erdoor komen, zal ik de langere titels missen :o Maar hey, verandering is in sommige gevallen goed :)

Onder recente forum posts en recente reacties zouden normaal gezien wel meer lijnen kunnen staan. Die vier nu zijn enkel om een zicht te krijgen op het uiterlijk.

De titels: we denken eraan om die voorbij te laten schuiven of met een hover volledig zichtbaar te maken.
Rawr.
Afbeelding
Queen

Berichtdoor Didier Deluxe op do 04 dec 2014 11:20 pm

Niet slecht inderdaad, vooral die posts in de kijker (per categorie) zien er veel beter uit.

Ook het feit dat je het aantal views van een post direct kan zien zonder hem eerst te moeten openen (itt "mouseoveren" zoals nu, maar dat gaat enkel als er een voorbeeldafbeelding is) vind ik een goeie aanpassing.

Edit:
Houd er wel rekening mee dat ge genoeg posts ineens op de voorpagina krijgt! Posts worden vaak enkel bekeken zolang ze op de homepage staan. Als dat er maar 16 zijn, zoals op uw voorbeeld, ga ik geen moeite doen om nieuwe posts te maken aangezien ze binnen de kortste keer van de homepage zullen verdwijnen. (zeker als onze vriend waarover dit topic hier gaat aan een even hoog tempo blijft posten) Ik heb de homepage in de opties zelfs aangepast zodat er 50 posts op kunnen, maar er zijn er waarschijnlijk niet zoveel die dit doen...

Ik heb nooit echt een probleem gehad met lay-out van de recentste posts. 1 post per lijntje is volgens mij al vanaf het begin van Teletet de lay-out geweest en laat toe om veel posts + de info duidelijk te tonen. Ik snap best dat het uitzicht daarvan wel wat achterhaald is en dat daarom voor een grafischer alternatief, met meer nadruk op de afbeelding dus, gekozen wordt. Dat ziet er inderdaad wat hipper uit.
Ik heb geen verstand van het webdesign dat achter Fundalize zit en hoeverre dit aan te passen is, maar je zou bijvoorbeeld die vakjes automatisch kunnen laten bijladen wanneer je naar beneden scrollt (à la 9gag). Dat houdt minder tegen om verder te kijken dan een knop met "meer posts..."
Afbeelding

Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Chiesel op vr 05 dec 2014 1:06 am

Noiz schreef:
Queen schreef:Bij deze, previews te bekijken in de spoiler.

close Bekijk spoiler:

is ng nice

lololol der sta ne post van mij tussen xD
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen