register Paswoord vergeten?

Een vrouw slaan.

Re: Een vrouw slaan.

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 8:19 pm

Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef: ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden

man gij zijt gatachterlijk :lol:

Wat zou jij doen indien je daarmee getrouwd was? Anoniem uw frustraties gaan uiten op een forum ofzo ;-) Het is er aan te zien dat jij niet weet wat een vrouw met borderline inhoud piieter, ligt niet in uw vakgebied zeker? in het beste geval kent ge het uit uw studieboekskes.

Die vrouw is ziek, daar gaat ge gewoon hulp voor zoeken. Net zoals psychopaten in de psychiatrie horen en niet in de gevangenis.

Wel piieter kijk eens aan, indien die laatste twee zinnen op zichzelf zouden staan hebt ge overschot van gelijk. echter een psychische aandoening mag geen vrijgeleide zijn voor ongelimiteerd buitensporig gedrag. haar man (goeie vriend van me) ziet dit nog steeds niet als een ziekte (wil dit niet zien) en ondertussen denkt de ganse buurt dat hij zijn vrouw mishandelt terwijl hijzelf het slachtoffer is van haar ziekte, als daar zijn : agressie, theatraal, waanideeën, complottheorieën. kortom een onleefbare situatie en het is hij die klop krijgt en er geen terug geeft 'omdat het een vrouw is' ik had ze op zijn op zijn minst al laten colloqueren, onvermogend laten verklaren om beslissingen te nemen, en nieuwe wetgeving 2009 : de partner die echtelijk geweld veroorzaakt kan geen aanspraak maken op alimentatie. divorce and end of story.

Dat is dan wat beschaafde mensen zouden doen. 9 op de 10 andere mannen hadden haar (terecht of niet, totdaar) al wat klop terug gegeven, we gaan niet politiek correct zijn tot in het absurde toch?
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 13 mei 2015 12:05 pm

Als een wijf kan slagen zoals een vent, kan ze ook incasseren zoals een vent.
Zolang ge als vent geen slaag krijgt blijft ge wel met uw fikken van haar lijf.

Voila.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 13 mei 2015 12:22 pm

Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef: ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden

Wat zou jij doen indien je daarmee getrouwd was? Anoniem uw frustraties gaan uiten op een forum ofzo ;-) Het is er aan te zien dat jij niet weet wat een vrouw met borderline inhoud piieter, ligt niet in uw vakgebied zeker? in het beste geval kent ge het uit uw studieboekskes.

Die vrouw is ziek, daar gaat ge gewoon hulp voor zoeken. Net zoals psychopaten in de psychiatrie horen en niet in de gevangenis.

Wel piieter kijk eens aan, indien die laatste twee zinnen op zichzelf zouden staan hebt ge overschot van gelijk. echter een psychische aandoening mag geen vrijgeleide zijn voor ongelimiteerd buitensporig gedrag. haar man (goeie vriend van me) ziet dit nog steeds niet als een ziekte (wil dit niet zien) en ondertussen denkt de ganse buurt dat hij zijn vrouw mishandelt terwijl hijzelf het slachtoffer is van haar ziekte, als daar zijn : agressie, theatraal, waanideeën, complottheorieën. kortom een onleefbare situatie en het is hij die klop krijgt en er geen terug geeft 'omdat het een vrouw is' ik had ze op zijn op zijn minst al laten colloqueren, onvermogend laten verklaren om beslissingen te nemen, en nieuwe wetgeving 2009 : de partner die echtelijk geweld veroorzaakt kan geen aanspraak maken op alimentatie. divorce and end of story.

Dat is dan wat beschaafde mensen zouden doen. 9 op de 10 andere mannen hadden haar (terecht of niet, totdaar) al wat klop terug gegeven, we gaan niet politiek correct zijn tot in het absurde toch?

Dus die twee hebben elkaar leren kennen op het internet en op de eerste date zijn ze getrouwd ofzo?

Een vriendin van me is ook borderline, en behalve als ge ranzig achterlijk zijt, merkt ge dat na een tijdje wel.

Dus als hij ermee getrouwd is, dan heeft hij het zelf gezocht, of wist hij het niet (moeilijk te geloven)?

Er bestaan trouwens een hele resem pilletjes die mevrouw kan nemen om die uitbarstingen te temperen hoor, vrij simpel.

Volgens mij is het gewoon dikke zever en niks meer. En als dit verhaal écht waar is dan is die vriend een serieus achterlijke sul, en hebt gij duidelijk problemen als ge stelt dat ze eens serieus klop moet krijgen terwijl ge daarvoor zegt dat het een ongeneselijke ziekte is....

En gij zegt dat IK ziekelijk ben :lol: :lol: :lol:

Ik kan me de gesprekken tussen jou en KP goed inbeelden: "Het is eens tijd dat dat kutwijf met haar aangeboren, ongeneselijke ziekte eens goed op haar stomme muil krijgt want ze verdient het!!" De intelligentie zelve jullie =D> :lol:

Beetje parallel met wat wij, beschaafde mensen doen: op mensen met het Syndroom van Down kloppen omdat ze niet goed luisteren.

Logisch dat gij een zeer goede vriend van KP zijt, soort zoekt soort.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op wo 13 mei 2015 5:34 pm

Keyser_Soze schreef:
Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:

Dus die twee hebben elkaar leren kennen op het internet en op de eerste date zijn ze getrouwd ofzo?

Een vriendin van me is ook borderline, en behalve als ge ranzig achterlijk zijt, merkt ge dat na een tijdje wel.

Dus als hij ermee getrouwd is, dan heeft hij het zelf gezocht, of wist hij het niet (moeilijk te geloven)?

Er bestaan trouwens een hele resem pilletjes die mevrouw kan nemen om die uitbarstingen te temperen hoor, vrij simpel.

Volgens mij is het gewoon dikke zever en niks meer. En als dit verhaal écht waar is dan is die vriend een serieus achterlijke sul, en hebt gij duidelijk problemen als ge stelt dat ze eens serieus klop moet krijgen terwijl ge daarvoor zegt dat het een ongeneselijke ziekte is....

En gij zegt dat IK ziekelijk ben :lol: :lol: :lol:

Ik kan me de gesprekken tussen jou en KP goed inbeelden: "Het is eens tijd dat dat kutwijf met haar aangeboren, ongeneselijke ziekte eens goed op haar stomme muil krijgt want ze verdient het!!" De intelligentie zelve jullie =D> :lol:

Beetje parallel met wat wij, beschaafde mensen doen: op mensen met het Syndroom van Down kloppen omdat ze niet goed luisteren.

Logisch dat gij een zeer goede vriend van KP zijt, soort zoekt soort.

Totaal andere discussie maar kwil het even zeggen, als het aan mij ligt mag er nooit meer een kind met het syndroom van down geboren worden.

Nu ot : Een vriend van mij is ook eens samen geweest met zoon borderline geval. Als hij het ook nooit verteld had, had ik het nooit geweten. De verhalen die hij soms bij had, wat ze vaak niet deed zodat hij haar echt zou slagen. Hij heeft het nooit gedaan maar af en toe wel zelf eens een tik gehad. Achteraf uiteen gegaan maar op het moment dat hij de zware symptomen ontdekte woonde ze al samen. En dan zeg je niet direct van het 1 op het andere moment het is gedaan. En er is misschien medicatie voor. Maar als die persoon het zelf niet wil nemen ....
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op wo 13 mei 2015 5:46 pm

the-skullkid schreef:@lupes, met een klets neutraliseert ge niemand maar maakt ge ze nog kwader. Een vuist helpt wel. En ja, tandjes gaan er vlotter uit dan ge denkt. Ik heb een jaar geleden met mijn zatte kloten mijn vriend willen helpen (ik was op het wc toen de ruzie ontstond) en ben mijn 2 voortanden kwijt. Een jaar en €3400 later staan er implantaten in. Door 1 slag.

Dus ja, dan is een houdgreep beter. 1 vinger vast nemen, op het malse stuk tussen nek en schouder knijpen, .... Zo veel manieren om iemand te neutraliseren -niet opjagen- zonder blijvende schade ter veroorzaken.

nuja we hebben hier duidelijk een verschillende mening over.. ik ga akkoord dat ge met een klets iemand kwader kunt maken, maar aan de andere kant kunt ge ze zo ook kalmeren (efkes tonen dat zij er zwaar over aan't gaan is), maja dat is gewoon wat ik denk eh :p ik ben nog niet in zo'n situatie terecht gekomen dus 'k heb daar geen ervaring mee

ik denk ook wel dat ge met een vuistslag sneller tanden uitslaat dan met een klets met de vlakke hand (nuja opnieuw, ik denk dit gewoon, ik heb hier geen ervaring mee)

en een houdgreep is ook niet optimaal uiteindelijk.. als die persoon wat zot zit kan ie zo zijn eigen arm / pols / vinger breken bij wijze van spreken + iemand in een houdgreep houden kan zeer vernederend zijn voor die persoon, en dit geeft denk ik ook geen garantie op het kalmeren van die persoon + als ge een vrouw in een houdgreep houdt kunnen omstaanders dat misschien aanzien als aanranding?

nuja 'k ben zelf niet echt een fysiek agressief persoon dus ik zou in zo'n situatie waarschijnlijk verbaal heel fel reageren :roll: :mrgreen:
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor dOrine op wo 13 mei 2015 7:10 pm

the-skullkid schreef:Neutraliseren kan ook door een slag te geven hé. Is effectiever dan een houdgreep o.i.d. Ook beter om de tegenstander op afstand te houden want bitches do be crazy.

Moest je mij op zo'n punt een slag terug geven, dan heb je allesbehalve geneutraliseerd :p. Ik ben nu niet het type dat in zo'n situaties verzeild raakt, maar ik gok dat vrouwen hierin 2 mogelijke reacties kunnen hebben:
-Ofwel worden ze agressiever en beginnen ze meer te slaan
-Ofwel was de slag zo pijnlijk dat ze beginnen bleiten en medelijden zoeken omdat een man hen heeft geslaan

Lupes schreef:nuja we hebben hier duidelijk een verschillende mening over.. ik ga akkoord dat ge met een klets iemand kwader kunt maken, maar aan de andere kant kunt ge ze zo ook kalmeren (efkes tonen dat zij er zwaar over aan't gaan is), maja dat is gewoon wat ik denk eh :p ik ben nog niet in zo'n situatie terecht gekomen dus 'k heb daar geen ervaring mee

ik denk ook wel dat ge met een vuistslag sneller tanden uitslaat dan met een klets met de vlakke hand (nuja opnieuw, ik denk dit gewoon, ik heb hier geen ervaring mee)

en een houdgreep is ook niet optimaal uiteindelijk.. als die persoon wat zot zit kan ie zo zijn eigen arm / pols / vinger breken bij wijze van spreken + iemand in een houdgreep houden kan zeer vernederend zijn voor die persoon, en dit geeft denk ik ook geen garantie op het kalmeren van die persoon + als ge een vrouw in een houdgreep houdt kunnen omstaanders dat misschien aanzien als aanranding?

nuja 'k ben zelf niet echt een fysiek agressief persoon dus ik zou in zo'n situatie waarschijnlijk verbaal heel fel reageren :roll: :mrgreen:

Vuist is imo erger aangezien de schade daarmee een stuk erger zal zijn dan de vlakke hand. Een houdgreep is idd ook niet ideaal, want de bemiddelaar kan er uiteindelijk ook nadeel van ondervinden zoals duidelijk hierboven.. Beste is nog gewoon weglopen dan :p. Maar indien niet weggelopen wordt is houdgreep nog oke. Als er een ruzie is gaan omstaanders houdgreep niet zo snel als aanranding zien hoor gok ik.. Een persoon die wil kalmeren in plaats van boek zoeken valt wel op. (Heb er ook geen ervaring mee wel :p, gebeurt in andere milieus vooral denkik).
Heb je ooit al eens lichamelijk 'geworsteld' met een vrouw? Ik weet van mijzelf dat ik tamelijk sterk ben, voor een vrouw + ik ben geen mager popke. Maar ik ben niet in staat om mijn vriend (die echt niet overdreven breed is) te overmeesteren. Dus de schade die de gemiddelde vrouw kan aanbrengen als een man met gemiddelde kracht haar vasthoudt is vrij klein volgens mij.
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op wo 13 mei 2015 7:20 pm

Als ik u mijne linkse hoek presenteer, en die zit, dan zijt ge geneutraliseerd. Samen met uw kaak. Een klets doet geen hol af want daar word men alleen maar kwader van.

Ik heb het over situaties waarin weglopen geen optie meer is. Rug tegen de muur, incasseren of uitdelen.

D0rine, moest gij in een agressieve, hysterische, zatte bui zijn heeft uw vriend al heel wat meer moeite om u in bedwang te behouden.
Wat rollebollen in bed is heel wat anders. Als gij op hem ligt en hem bij zijn polsen vasthoud gaat hij heel wat moeite moeten doen om los te komen.

Maar above all, probeer geweld te vermijden.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op wo 13 mei 2015 7:31 pm

the-skullkid schreef:Als ik u mijne linkse hoek presenteer, en die zit, dan zijt ge geneutraliseerd. Samen met uw kaak.

Oh hadden we het dan niet over 'neutraliseren' in de zin van kalmeren? Nuja KO is wel kalm natuurlijk 8-[
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op wo 13 mei 2015 7:44 pm

Lupes schreef:
the-skullkid schreef:Als ik u mijne linkse hoek presenteer, en die zit, dan zijt ge geneutraliseerd. Samen met uw kaak.

Oh hadden we het dan niet over 'neutraliseren' in de zin van kalmeren? Nuja KO is wel kalm natuurlijk 8-[

Nee kalmeren is iets anders dan neutraliseren.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op do 14 mei 2015 12:43 pm

the-skullkid schreef:
Lupes schreef:

Nee kalmeren is iets anders dan neutraliseren.

*knip* *knip* ballen af?
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op do 14 mei 2015 1:16 pm

Dat is castreren.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bonzaikris op do 14 mei 2015 1:30 pm

the-skullkid schreef:Als ik u mijne linkse hoek presenteer, en die zit, dan zijt ge geneutraliseerd. Samen met uw kaak. Een klets doet geen hol af want daar word men alleen maar kwader van.

Ik heb het over situaties waarin weglopen geen optie meer is. Rug tegen de muur, incasseren of uitdelen.

D0rine, moest gij in een agressieve, hysterische, zatte bui zijn heeft uw vriend al heel wat meer moeite om u in bedwang te behouden.
Wat rollebollen in bed is heel wat anders. Als gij op hem ligt en hem bij zijn polsen vasthoud gaat hij heel wat moeite moeten doen om los te komen.

Maar above all, probeer geweld te vermijden.

Sorry maar daar zou ik totaal geen moeite mee hebben. Het enige probleem dat ik zelfs bij rollebollen al heb is het feit dat ik mijn kracht niet ten volle kan gebruiken omdat ik mijn vriendin anders pijn doe. Moest zij zich op mij smijten en ik wil weg dan houd ik totaal geen rekening met haar pijn en werp ik haar gewoon van me af. Ik ben nu wel iets breder dan een gemiddelde man maar dan nog neem ik aan dat de meeste dit kunnen. tenzij mss fat admirers maar das een andere kwestie :clown:

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op do 14 mei 2015 5:02 pm

Gij zijt iets breder en uw vriendin? 50kg? Bij Dorine ligt dat wel iets anders. No offence!
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor dOrine op vr 15 mei 2015 10:44 am

the-skullkid schreef:Gij zijt iets breder en uw vriendin? 50kg? Bij Dorine ligt dat wel iets anders. No offence!

Zelfs met gewicht in de strijd te leggen kan ik mij niet verdedigen.. Als u twee polsen vastgehouden worden met 1 hand zit je al snel vast. Er zal natuurlijk een verschil zijn als ik hem pijn zou doen, maar dat geldt vice versa..
Het krachtverschil man vs vrouw is echt niet te onderschatten hoor :). Een man kan een vrouw volgens mij al snel neutraliseren, al ga ik niet zeggen dat hij geen blauw oog (of ballen) zal hebben.
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op vr 15 mei 2015 3:40 pm

dOrine schreef:Een man kan een vrouw volgens mij al snel neutraliseren, al ga ik niet zeggen dat hij geen blauw oog (of ballen) zal hebben.

sowieso blue balls als ge uw vriendin neutraliseert :lol:
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bonzaikris op vr 15 mei 2015 6:00 pm

the-skullkid schreef:Gij zijt iets breder en uw vriendin? 50kg? Bij Dorine ligt dat wel iets anders. No offence!

Ik denk dat mijn vriendin rond 60 kg zit. En ong een meter 77 groot is

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op vr 15 mei 2015 6:01 pm

Ik zou bulck wel eens een meisje zien slaan.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op vr 15 mei 2015 6:04 pm

Piieter04 schreef:Ik zou bulck wel eens een meisje zien slaan.

Ik zou dat ook wel eens zien.

bonzaikris schreef:

En hoe groot ben jij? Want als je denkt dat ik jou niet zou aankunnen dan heb je het goed mis. Ik heb namelijk dé gevechtspositie, die onverslaanbaar is.

Stel, je zit gezellig in de kroeg, en plots...

Vechtpartij
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bonzaikris op vr 15 mei 2015 6:37 pm

elberto schreef:
Piieter04 schreef:Ik zou bulck wel eens een meisje zien slaan.

Ik zou dat ook wel eens zien.

bonzaikris schreef:

En hoe groot ben jij? Want als je denkt dat ik jou niet zou aankunnen dan heb je het goed mis. Ik heb namelijk dé gevechtspositie, die onverslaanbaar is.

Stel, je zit gezellig in de kroeg, en plots...

Vechtpartij

1.79 dus echt verschil zit er niet op ;)

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op vr 15 mei 2015 6:39 pm

Afbeelding

Mijn gevechtshouding is perfect.! (kijk mee)

1) Longen / hals. (en alles wat daar boven is)
2) Plexus-solaris.
3) Lever.
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij.
4) Nieren.
5) Maag.
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn armen / ellebogen en vormd geen gevaar,
6) Knieën, scheenbenen, enkels.

plekken op nr 6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, scheenbeschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaald
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op vr 15 mei 2015 7:49 pm

AHA de balzak komt eindelijk door de broek!

Mountainbiker AKA Lodewijk AKA siuoL was gewoon elberto :shock: :shock:
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Vorige

Keer terug naar Algemeen