Piieter04 schreef:Dennis_911 schreef:Piieter04 schreef:Dennis_911 schreef: ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden
man gij zijt gatachterlijk
Wat zou jij doen indien je daarmee getrouwd was? Anoniem uw frustraties gaan uiten op een forum ofzoHet is er aan te zien dat jij niet weet wat een vrouw met borderline inhoud piieter, ligt niet in uw vakgebied zeker? in het beste geval kent ge het uit uw studieboekskes.
Die vrouw is ziek, daar gaat ge gewoon hulp voor zoeken. Net zoals psychopaten in de psychiatrie horen en niet in de gevangenis.
Wel piieter kijk eens aan, indien die laatste twee zinnen op zichzelf zouden staan hebt ge overschot van gelijk. echter een psychische aandoening mag geen vrijgeleide zijn voor ongelimiteerd buitensporig gedrag. haar man (goeie vriend van me) ziet dit nog steeds niet als een ziekte (wil dit niet zien) en ondertussen denkt de ganse buurt dat hij zijn vrouw mishandelt terwijl hijzelf het slachtoffer is van haar ziekte, als daar zijn : agressie, theatraal, waanideeën, complottheorieën. kortom een onleefbare situatie en het is hij die klop krijgt en er geen terug geeft 'omdat het een vrouw is' ik had ze op zijn op zijn minst al laten colloqueren, onvermogend laten verklaren om beslissingen te nemen, en nieuwe wetgeving 2009 : de partner die echtelijk geweld veroorzaakt kan geen aanspraak maken op alimentatie. divorce and end of story.
Dat is dan wat beschaafde mensen zouden doen. 9 op de 10 andere mannen hadden haar (terecht of niet, totdaar) al wat klop terug gegeven, we gaan niet politiek correct zijn tot in het absurde toch?