farmer_dan schreef:rap zeggen, zonder pauze
banaan schrijf je met een b en soms met een s
reactie "sanaas hu"
Banaan en Soms
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
BramVroy schreef:farmer_dan schreef:rap zeggen, zonder pauze
banaan schrijf je met een b en soms met een s
reactie "sanaas hu"
Banaan en Soms
Kan iemand dit herschrijven naar Nederlands dat ik versta?
farmer_dan schreef:west-vlaanderen srr dacht nochtans dat het AN was, maar hier nog een
twee aardappelen zat een een pot voor puree, weet je wat de een tegen de andere zei?
"niets want aardappelen kunnen niet praten slimmerik"
Olegn4 schreef:wat is een paard in de blender ?Bekijk spoiler:
Deo_Volente schreef:Olegn4 schreef:wat is een paard in de blender ?Bekijk spoiler:
Lame, misschien mede door de feit dat ik weet dat je het van FB hebt overgenomen.
eXistenZ schreef:beke hetzelfde eigl als: wat is het verschil tussen een wasmachine en een nietjesmachine?
Een nietmachine niet, en een wasmachine niet
hypolicious schreef:wat moet je doen als je een doofstomme verkracht hebt?Bekijk spoiler:
RedDragon schreef:hypolicious schreef:wat moet je doen als je een doofstomme verkracht hebt?Bekijk spoiler:
Is het niet zo:
wat moet je doen als je een doofstomme verkracht hebt?Bekijk spoiler:
De link leggen tussen de vingers en het verwoord
Didier Deluxe schreef:Ik heb thuis twee bloembakken, een met cactussen en een met niets tussen...
TSJERNOBYL schreef:Hoe noemt het vet rond de vaginaBekijk spoiler:
TSJERNOBYL schreef:Didier Deluxe schreef:Ik heb thuis twee bloembakken, een met cactussen en een met niets tussen...
Ok die snap ik al nie
Audioholic schreef:Welk geluid maakt een kettingzaag?Bekijk spoiler:
Wat is een schuur vol dode negers?Bekijk spoiler:
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
Lupes schreef:Audioholic schreef:Welk geluid maakt een kettingzaag?Bekijk spoiler:
ist nie beter:
waarom zijn negers bang van een kettingzaag?Bekijk spoiler:
Audioholic schreef:What did the earthquake say to the Japanese people?Bekijk spoiler:
RedDragon schreef:Lupes schreef:Audioholic schreef:Welk geluid maakt een kettingzaag?Bekijk spoiler:
ist nie beter:
waarom zijn negers bang van een kettingzaag?Bekijk spoiler:
Wij zeggen die altijd zo:
Der is dus een klas en ze zijn over geluiden bezig, vraagt de juf "Mohammed zeg eens voorwerp en het geluid dat ze maken".
Zegt Mohammed "Mijn vader die heeft een hamer en dat gaat van BAMBAMBAM". Zeer goed zegt de juf.
En nu jij Jantje. Zegt Jantje " Mijn vader die heeft een kettingzaag en die doet "Runnigganigganigga,Runnigganigganigga".
SiNiCiS schreef:Audioholic schreef:What did the earthquake say to the Japanese people?Bekijk spoiler:
Tsunami zult ge bedoelen...
Proto schreef:SiNiCiS schreef:Audioholic schreef:What did the earthquake say to the Japanese people?Bekijk spoiler:
ja... want een tsunami ontstaat gewoon uit het niets
Takai schreef:I want to lick you every hour, every minute, every day!
SiNiCiS schreef:Audioholic schreef:What did the earthquake say to the Japanese people?Bekijk spoiler:
Keer terug naar Vraag aan iedereen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten