L4nc3r schreef:Chiesel schreef:Katana voor boven mijn computer.
img
"Show yourself" is een ander topic he

L4nc3r schreef:Chiesel schreef:Katana voor boven mijn computer.
img
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
L4nc3r schreef:Ne Fiat Punto 1.4 16V Sport met slechts 21.000km![]()
bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
L4nc3r schreef:bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
Hij heeft idd 'maar' 95pk, maar de naam gaat hier eerder om de uitvoering qua skirts, spoiler, sportzetels, ...
Als ik hiervan de Sport (Abarth) versie van zou moeten kopen, zou ek een pak meer geld kwijt zijn
bonzaikris schreef:L4nc3r schreef:bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
Hij heeft idd 'maar' 95pk, maar de naam gaat hier eerder om de uitvoering qua skirts, spoiler, sportzetels, ...
Als ik hiervan de Sport (Abarth) versie van zou moeten kopen, zou ek een pak meer geld kwijt zijn
Ja mijn reactie is eigenlijk niet op de auto zelf. Enkel op de naam.
95pk is prcs nog vrij veel voor een 1.4? Geen idee wat die waarden zijn.
bonzaikris schreef:L4nc3r schreef:bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
the-skullkid schreef:bonzaikris schreef:L4nc3r schreef:bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
95pk is totaal niet veel voor een 1.4. Zet op een 1.6 een turbo/supercharger en ge haalt tegenwoordig vlot de 200pk. Het is niet meer 1990 hé. MINI/BMW haalt uit een 1.5 3 cilinder met een twinscroll turbo 150pk.
Jellesg schreef:the-skullkid schreef:bonzaikris schreef:L4nc3r schreef:bonzaikris schreef:1.4 en dan durven ze daar sport bij zetten
95pk is totaal niet veel voor een 1.4. Zet op een 1.6 een turbo/supercharger en ge haalt tegenwoordig vlot de 200pk. Het is niet meer 1990 hé. MINI/BMW haalt uit een 1.5 3 cilinder met een twinscroll turbo 150pk.
Mijn Hyundai i20 bouwjaar 2010 met 1.4 dieselmotor heeft ook maar 75pk hoor.. en das 20 jaar later dan 1990. (en dat ding trekt al behoorlijk goed op moet ik zeggen)
EDIT: ik ken dus wel niets van auto's btw, maar 'k zie wel dat de equivalente naft motor 101pk haalt.
Keer terug naar Vraag aan iedereen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten