bjoerk schreef:tonyt schreef:lek in waterleiding beetje verder in de straat ==> ik kan me dus niet wassen -_-'
Langs den andere kant hebde nu een excuse voor de reden waarom ge stinkt he
jammer da gij geen excuus hebt eh
bjoerk schreef:tonyt schreef:lek in waterleiding beetje verder in de straat ==> ik kan me dus niet wassen -_-'
Langs den andere kant hebde nu een excuse voor de reden waarom ge stinkt he
Ottorongo schreef:derstrak bij het druktesten een waterstraal van 220 bar ( een slang van den brandweer staat al onder 6 a 8 bar) tege mijne kop gekregen en deels in mijn oog ...
en t deed pijn
FuuF schreef:Ottorongo schreef:derstrak bij het druktesten een waterstraal van 220 bar ( een slang van den brandweer staat al onder 6 a 8 bar) tege mijne kop gekregen en deels in mijn oog ...
en t deed pijn
Srsly o_O. 6 à 8 bar en als ge da zie op tv als ze op iemand spuite me zo'n brandweer slang doe da al fameus zeer... Bent ge zeker da er geen gat in uw hoofd zit?
Ottorongo schreef:derstrak bij het druktesten een waterstraal van 220 bar ( een slang van den brandweer staat al onder 6 a 8 bar) tege mijne kop gekregen en deels in mijn oog ...
en t deed pijn
Lupes schreef:meest perfecte examen ooit gemaakt vandaag.. theorie SOWIESO 5/5
de 2 oefeningen had ik na 3 kwartier allebei gemaakt; zij het met een rekenfout (in beide oefeningen) waardoor de uitkomst nogal raar uitviel..
maar ik had er niet aan gedacht dat ik een rekenfout ging gemaakt hebben, ik dacht dat mijn methoden verkeerd was... ALLES doorstreept.. nieuwe methode gezocht (en gevonden), maar die was te omslachtig om nog binnen het tijdsbestek de vraag op te lossen..
maw; hadk mijn rekenfouten gezien (kheb daarnet gespot op mijn kladbladen) ik had sowieso 20 / 20
en nu zit de kans er zelfs in datk gebuisd ga zijn.
GVD
GVD
GVD!!!
kan mn eigen echt doodslaan
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
Lupes schreef:ja soms moeten we dat ook afgevennu niet
Audioholic schreef:Laundry Day viel dik tegen. Bier over men gsm gemorst, het scherm werkte nie meer, enorm handig met een touchscreen.
Kvond men maten nie meer terug uit zattigheid en zonder gsm, uiteindelijk besloten om alleen naar huis te vertrekken,
wss de verkeerde kant beginnen opgaan, iedereen waaraan ik de weg vroeg antwoordde ongeveer met "t station? Daar zijt ge nog lang niet ze manneke!"
Bovendien had k enkel men broek en men schoenen aan, aangezien ik geen idee had waar k men rugzak achtergelaten had,
dus de helft vant volk wou me nie helpen uit schrik dak aan de bollen zat ofzo.
Anyway, half antwerpen afgelopen tot k uiteindelijk een taxi gepakt heb naart station, de trein naar brugge, met huge blaren op men voeten btw, om daar nog nooit zo content geweest te zijn om een taxi gezien te hebben, want khad geen idee als het ochtend of avond was en als er dus nog taxis reden.
Kwas trouwens in slaap gevallen op de trein en de mensen die daarvoor rond mij zaten waren opeens weg, dus kdacht dak daar al uren zat. En kben nog zo mulle lik e motherfucker
kickazz schreef:Audioholic schreef:Laundry Day viel dik tegen. Bier over men gsm gemorst, het scherm werkte nie meer, enorm handig met een touchscreen.
Kvond men maten nie meer terug uit zattigheid en zonder gsm, uiteindelijk besloten om alleen naar huis te vertrekken,
wss de verkeerde kant beginnen opgaan, iedereen waaraan ik de weg vroeg antwoordde ongeveer met "t station? Daar zijt ge nog lang niet ze manneke!"
Bovendien had k enkel men broek en men schoenen aan, aangezien ik geen idee had waar k men rugzak achtergelaten had,
Anyway, half antwerpen afgelopen tot k uiteindelijk een taxi gepakt heb naart station, de trein naar brugge, met huge blaren op men voeten btw, om daar nog nooit zo content geweest te zijn om een taxi gezien te hebben, want khad geen idee als het ochtend of avond was en als er dus nog taxis reden.
Kwas trouwens in slaap gevallen op de trein en de mensen die daarvoor rond mij zaten waren opeens weg, dus kdacht dak daar al uren zat. En kben nog zo mulle lik e motherfucker
dOrine schreef:Lupes schreef:ja soms moeten we dat ook afgevennu niet
Idd.. Kan handig zijn. Heb in 1e zit mijn examenblad + kladbladen meegenomen en is momenteel handig om examen nog eens te herbekijken
Audioholic schreef:Laundry Day viel dik tegen. Bier over men gsm gemorst, het scherm werkte nie meer, enorm handig met een touchscreen.
Queen schreef:dOrine schreef:Lupes schreef:ja soms moeten we dat ook afgevennu niet
Idd.. Kan handig zijn. Heb in 1e zit mijn examenblad + kladbladen meegenomen en is momenteel handig om examen nog eens te herbekijken
Amai, bij ons is da zelfs ten strengste verboden
OT: ik ben het leren echt kotsmuug en 'k heb nog twee examens te gaan.
lupes-style = hack-style
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!'
crazyloco schreef:mijn rechter oog is er niet goed aan toe
the-skullkid schreef:crazyloco schreef:mijn rechter oog is er niet goed aan toe
Gevochten?
Gevochten?
Gevochten?
crazyloco schreef:the-skullkid schreef:crazyloco schreef:mijn rechter oog is er niet goed aan toe
Gevochten?
nee man
rebelator schreef:
ot: net een duur schilderij naar de kloten geholpen
Keer terug naar Vraag aan iedereen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten