register Paswoord vergeten?

Nieuwe job

De topic bevat een vraag waar iedereen zijn antwoord op geeft

Nieuwe job

Berichtdoor schranzy op wo 12 okt 2011 3:54 pm

Yo allemaal,
Ik ben 21 jaar en het werk dat ik nu doe nogal beu en zou graag een andere kant op gaan, iets totaal anders. Nu weet ik dat het niet zo gemakkelijk is als je geen ervaring hebt maar ik wil wel eventueel opleidingen volgen. Nu ben ik nog schrijnwerker dus keukens maken, terassen leggen, gevels bekleden etc. Maar het zegt me totaal niets meer. Ik heb Heb hier ook een a2 voor dus ik heb wel een diploma. Graag een paar voorstellen, thx alvast
schranzy
Onwetende
Onwetende

Re: Nieuwe job

Berichtdoor Takai op wo 12 okt 2011 4:03 pm

Aangezien ge schrijnwerker zijt, zoek eens bij Dovy Keukens. Al 30 jaar maken ze daar al keukens alsof ze voor hunzelf zouden zijn. Oerdegelijk, op maat en aan een zeer scherpe prijs. Nergens vind je de kwaliteit van Dovy Keukens aan een voordeligere prijs.

PS: Vraag achter Donald Muylle ;)
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Olegn4 op wo 12 okt 2011 4:17 pm

Wij hebben hier thuis een hondenkwekerij met 200+ honden die vrij rondlopen, we zoeken nog iemand om fulltime in dienst te nemen om de stront te komen opkuisen... Extralegale voorwaarden zoals maaltijdcheques, bedrijfsfiets en een professioneel schopje om stront op te scheppen zijn beschikbaar.

-koop de gazet, kijk op internet, ga naar een interimkantoor, doe iets anders dan hier posten want hier komt een bedrijf zijn volk niet zoeken ze
Laatst bijgewerkt door Olegn4 op wo 12 okt 2011 4:20 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
///////////////////////////////////////////////////////
Olegn4
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor Ataraxis op wo 12 okt 2011 4:20 pm

Olegn4 schreef:Wij hebben hier thuis een hondenkwekerij met 200+ honden die vrij rondlopen, we zoeken nog iemand om fulltime in dienst te nemen om de stront te komen opkuisen... Extralegale voorwaarden zoals maaltijdcheques, bedrijfsfiets en een professioneel schopje om stront op te scheppen zijn beschikbaar.

Where do I sign?
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor zillEh op wo 12 okt 2011 5:33 pm

Takai schreef:Aangezien ge schrijnwerker zijt, zoek eens bij Dovy Keukens. Al 30 jaar maken ze daar al keukens alsof ze voor hunzelf zouden zijn. Oerdegelijk, op maat en aan een zeer scherpe prijs. Nergens vind je de kwaliteit van Dovy Keukens aan een voordeligere prijs.

:-DD
zillEh (oude nickname: zillEh.)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 12 okt 2011 6:04 pm

Takai schreef:Aangezien ge schrijnwerker zijt, zoek eens bij Dovy Keukens. Al 30 jaar maken ze daar al keukens alsof ze voor hunzelf zouden zijn. Oerdegelijk, op maat en aan een zeer scherpe prijs. Nergens vind je de kwaliteit van Dovy Keukens aan een voordeligere prijs.

+1
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor schranzy op wo 12 okt 2011 6:33 pm

Kzoek hier geen job gwn idee'en voor toffe jobs
schranzy
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor rebelator op wo 12 okt 2011 6:38 pm

titeur!

Ge moet wel homo zijn. Toch even verduidelijken wat de job precies inhoud; het zit zo dat als er
een shoot wordt gedaan met hete wijven hun tepels stijf moeten zijn. De taak van de titeur is
op tijd ijsblokjes aan te brengen tegen hun tepels zodat die altijd goed hard staan.
Afbeelding
rebelator
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Keer terug naar Vraag aan iedereen