register Paswoord vergeten?

Problemen met mijn gsm-toestel, HULP GEZOCHT!

De topic bevat een vraag waar iedereen zijn antwoord op geeft

Problemen met mijn gsm-toestel, HULP GEZOCHT!

Berichtdoor Subvoxx op di 13 aug 2013 4:37 pm

Sinds een tweetal weken terug heb ik een probleem met mijn gsm (Samsung Galaxy SII) Sinds de laatste Android update, valt mijn gsm binnen de 2 minuten uit als ik mijn wifi of mobiel netwerk aanschakel, waarna ik hem bij het opnieuw opstarten opeens een opvallende batterij daling heb. Vandaag ging hij van 70% naar 4%, ik kon enkel mijn pincode ingeven en toen viel hij weer uit. Nadien wou hij niet meer opstarten, na een paar uur gewacht te hebben, startte hij op maar nu met 69% batterij. ik heb de gsm naar fabriekinstellingen gezet met het gedacht 'het zal aan de software' liggen, maar opnieuw hetzelfde probleem.

Heeft iemand dit voorval ook al gehad of kent iemand toevallig een oplossing?

Mvg
Subvoxx
Onwetende
Onwetende

Re: Problemen met mijn gsm-toestel, HULP GEZOCHT!

Berichtdoor Mayo op di 13 aug 2013 4:41 pm

Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Soul op di 13 aug 2013 4:44 pm

Mayo schreef:http://www.2dehands.be/telecommunicatie/gsms/nokia/nokia-3310-155946173.html

Ola de prijzen swingen de pan uit.

Al eens gedacht om hem terug naar de winkel te brengen ...

btw deze is goedkoper: http://www.2dehands.be/telecommunicatie ... ms%2Fnokia

Tis wel zonder oplader ma zo ne Nokia 3310 houdt het zeker 10 dagen uit :o
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Galome op di 13 aug 2013 5:22 pm

Miss zou het beter zijn da ge een apps die nog actief is moeten afzetten...
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor Subvoxx op di 13 aug 2013 9:04 pm

Galome schreef:Miss zou het beter zijn da ge een apps die nog actief is moeten afzetten...

Doe ik altijd bij gebruik. Het is een rare situatie. Jammer dat er weer mensen moeten trollen, maar dat is nu eenmaal Fundalize :mrgreen:
Subvoxx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bulck op di 13 aug 2013 9:15 pm

Iemand die bij mij op kot gezeten heeft, had dit probleem ook. Hij heeft zijn gsm in de fabriek instellinge gezet dacht ik.
Kan dat ? Dat je dus geen updates en al die zever op je gsm staan hebt.
Ik heb zelf geen smartphone, maar wou het toch eens melden. Misschien dat je er iets aan hebt.

Ik heb ondertussen al 4 jaar mijn Nokia E5 en ben daar friking tevreden van. Smse kan ik sneller als een gokchinees en qua filmpjes en foto's nemen moet hij niet onderdoen voor ne aajfoon. En zijn batterij ga easy +2 weken mee !
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Subvoxx op di 13 aug 2013 9:30 pm

bulck schreef:Iemand die bij mij op kot gezeten heeft, had dit probleem ook. Hij heeft zijn gsm in de fabriek instellinge gezet dacht ik.
Ik heb zelf geen smartphone, maar wou het toch eens melden. Misschien dat je er iets aan hebt.

Ik heb ondertussen al 4 jaar mijn Nokia E5 en ben daar friking tevreden van. Smse kan ik sneller als een gokchinees en qua filmpjes en foto's nemen moet hij niet onderdoen voor ne aajfoon. En zijn batterij ga easy +2 weken mee !

Merci om een zinnig antwoord te geven. Wel, dat heb ik al gedaan, maar het probleem is dat hij direct de nieuwste android downloadt waardoor het steeds op hetzelfde neerkomt. Hij valt enkel uit bij gebruik van internet (zowel mobiel als wifi), zolang dat niet aanstaat is er geen enkel probleem. Maar een smartphone zonder internet, is zoals een café zonder bier. Ik heb nu zelfs geen enkele app gedownload, zelfs Facebook niet, maar zo heeft het natuurlijk geen zin om een smartphone te hebben :mrgreen:
Subvoxx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor zeroskill op di 13 aug 2013 9:36 pm

Subvoxx schreef:
bulck schreef:Iemand die bij mij op kot gezeten heeft, had dit probleem ook. Hij heeft zijn gsm in de fabriek instellinge gezet dacht ik.

Merci om een zinnig antwoord te geven. Wel, dat heb ik al gedaan, maar het probleem is dat hij direct de nieuwste android downloadt waardoor het steeds op hetzelfde neerkomt. Hij valt enkel uit bij gebruik van internet (zowel mobiel als wifi), zolang dat niet aanstaat is er geen enkel probleem. Maar een smartphone zonder internet, is zoals een café zonder bier. Ik heb nu zelfs geen enkele app gedownload, zelfs Facebook niet, maar zo heeft het natuurlijk geen zin om een smartphone te hebben :mrgreen:

kunt dat toch uitzetten dat tei geen update doet van een nieuwe versie van android?
en als eens gezien instellingen -> batterij en daar eens zien waar al je energie naartoe gaat
moest je daar iets meer over kunnen zeggen kan ek misschien wel nog verder helpen
zeroskill (oude nickname: ZeroSkill)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op di 13 aug 2013 9:38 pm

Zelfde probleem gehad, kan aan je batterij liggen. Mijne was plots ook dood, heb de software nog veranderd naar cyanogenmod, het hielp niet. Ik heb een nieuwe batterij besteld en mijn problemen waren over. Je hebt maar een half jaar garantie op je batterij, dus als je nog binnen die tijd zit, snel binnenbrengen!
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor krack op wo 14 aug 2013 12:06 am

[url]Effe gegoogled en wat betreft de software, downgraden kan je zo:
http://www.droidbeans.com/how-to-downgr ... oid-phone/[/url]
krack
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Vraag aan iedereen