register Paswoord vergeten?

Wie heeft er het meeste leden weggejaagd?

De topic bevat een vraag waar iedereen zijn antwoord op geeft

Wie jaagde toch al die leden weg?

Keyser
7
25%
Keyser
1
4%
Piieter04
7
25%
De mods
12
43%
Keyser
1
4%

Totaal aantal stemmen : 28

Re: Wie heeft er het meeste leden weggejaagd?

Berichtdoor roadrunner op wo 27 mei 2015 8:51 pm

Keyser_Soze schreef:Zijn posts kregen zulke "hoge" scores door idioten zoals gij :)

Simpel hé ;)

tiens, als ik iets zeg over leden, dan beledig ik hun, maar gij moogt diezelde actieve leden dan wel idioten noemen???
goe bezig ventje... ](*,)
roadrunner
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op ma 01 jun 2015 10:16 pm

Chiesel schreef: Maarja, da's allemaal uw probleem niet want gij post niks.

Posten? zou ik iets moeten posten mss ? ik herinner me daar nix van in de regels toen ik hier member werd

Chiesel schreef:Gij zit gewoon te kijken

Ik zit gratis na de posts op FDLZ te kijken? t is toch da wat ge bedoelt? Nee he jonge, ten eerste waar haalt gij het in uw hoofd da ik op FDLZ kom voor de posts, ik vind het forum massas leuker. en tweedens als ik lol wil zien daarvoor heb ik youtube, 9gag enzo. nope gast, ik kom ier voor het forum, jullie posts op de site kunnen de boom in.. don't care

Chiesel schreef:en iedereen te beledigen.

'iedereen' is toch wel veel he, kaiser skitze, die eveneens gestoorde laborant piieter04 en nu mss u ? maar verder ?

Chiesel schreef: En complottheorieën uit uw duim zuigen.

Ge hebt totaal geen idee jong wa er hier allemaal omgaat? KP (gay) hardnekkig achtervolgd en gebanned door ex-mod cab. vanwaar die extreme harnekkigheid? KP heeft em grondig doorgelicht. blijkt dat cab zelf gay is én in de ontkenningsfase zit, (need more info?) logisch gevolg da cab KP banned omdat hij zijn zelfbeeld haat, homophobia is so gay weet je?

Chiesel schreef:Alé da's mijn eerste indruk van u toch.

evalueer dan nog maar es uw indruk
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 01 jun 2015 10:22 pm

Ge hebt totaal geen idee jong wa er hier allemaal omgaat? KP (gay) hardnekkig achtervolgd en gebanned door ex-mod cab. vanwaar die extreme harnekkigheid? KP heeft em grondig doorgelicht. blijkt dat cab zelf gay is én in de ontkenningsfase zit, (need more info?) logisch gevolg da cab KP banned omdat hij zijn zelfbeeld haat, homophobia is so gay weet je?

Ik besef nu pas hoe far gone gij eigenlijk wel niet zijt. :shock:

KP heeft hem grondig doorgelicht, net zoals hij u al een paar keer heeft doorgelicht, en heeft daaruit kunnen besluiten dat hij in de ontkenningsfase zit en daarom heeft Cab hem gebanned, omdat hij zijn zelfbeeld haat? Maar gast, maak toch iets van uw leven ipv constant drugs te pakken. Hoe paranoïde zijt gij wel niet?

Kp werd gebanned omdat hij mensen letterlijk bedreigde.... Maar niks dan goed over de GROTE lei(ij)der!
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op ma 01 jun 2015 10:51 pm

Keyser_Soze schreef:KP heeft hem grondig doorgelicht, net zoals hij u al een paar keer heeft doorgelicht, en heeft daaruit kunnen besluiten dat hij in de ontkenningsfase zit en daarom heeft Cab hem gebanned, omdat hij zijn zelfbeeld haat?

Mij aan het uitlokken om details te geven? en daarna recht naar de mods : kijk, hij post persoonlijke gegevens over members, hij moet gebannen worden! KP werd de laatste keer net daarom gebannen toen hij persoonlijke gegevens postte over u.. remember?

Keyser_Soze schreef:Maar gast, maak toch iets van uw leven ipv constant drugs te pakken. Hoe paranoïde zijt gij wel niet?

Zegt hij die niet vies is van een vette joint.

Keyser_Soze schreef:Kp werd gebanned omdat hij mensen letterlijk bedreigde....

KP werd de laatste keer dank zij u gebanned omdat hij details over uw verblijfplaats public gaf, meer nie. De leugens die gij steeds aanhaalt over 'stenen door ruiten gooien' en 'mensen afkloppen' zijn niet meer dan verzinzels die ge uitvind om krampachtig uw gelijk te bewijzen omdat anders met enkel de waarheid te zeggen uw gelijk nogal zwak overkomt?
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 02 jun 2015 7:41 am

Hij werd gebannen omdat hij, na vele waarschuwingen van de mods, toch rustig verder deed met het bedreigen van mensen. (naast nog tal van zaken die tegen de regels waren).

Soms een joint roken betekent niet dat ge een verslaafde marginaal zijt. (lees: elke dag wat flessen wijn).

En er zijn meerdere mensen die hier kunnen getuigen dat KP wel degelijk brieven naar anderen heeft verstuurd en gedreigd heeft om mensen te laten afslaan en stenen door hun ruiten te gooien. Zoiets zeggen en doen om wat er op het internet gezegd wordt is gewoon zielig ziekelijk en getuigt van weinig relativeringsvermogen.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 02 jun 2015 7:56 am

En de dennis blijft zich maar belachelijk maken.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Noiz op di 02 jun 2015 2:50 pm

Piieter04 schreef:En de dennis blijft zich maar belachelijk maken.

sssstttt it's fun :)
Afbeelding
Noiz (oude nickname: just)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 02 jun 2015 8:27 pm

Keyser_Soze schreef:Hij werd gebannen omdat hij, na vele waarschuwingen van de mods, toch rustig verder deed met het bedreigen van mensen. (naast nog tal van zaken die tegen de regels waren).

Soms een joint roken betekent niet dat ge een verslaafde marginaal zijt. (lees: elke dag wat flessen wijn).

En er zijn meerdere mensen die hier kunnen getuigen dat KP wel degelijk brieven naar anderen heeft verstuurd

Ha brieVEN, ik heb weet van de brief naar chiconer, vertel eens van die andere brieVEN, k zou het dan ook es graag weten :lol:

Keyser_Soze schreef:en gedreigd heeft om mensen te laten afslaan en stenen door hun ruiten te gooien.

Das steeds maar diezelfde door u ter plaatse verzonnen zever die om de paar berichten van je terugkomt, graag eens meer details aub en anders hou je je maar wat meer aan de realiteit, en die is dat jij een wansmakelijk vals ventje bent die alles maar dan werkelijk ook alles zou doen om je positie hier te handhaven. en wat mij betreft, ik ga zeker niemand bedreigen, mijn grootste plezier (meer dan 'stenen door een ruit' en 'mensen afslaan') zou zijn dat iedereen jou hier langzaam doorheeft.
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dennis_911 op di 02 jun 2015 8:29 pm

Onlangs toch een waarschijnlijk vrij accurate beschrijving van jou gelezen door Los Lampos waar je verdacht stil over bleef. wie maakt zich hier belachelijk ?
Afbeelding

Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FuuF op di 02 jun 2015 9:04 pm

Dennis_911 schreef:

Onlangs toch een waarschijnlijk vrij accurate beschrijving van jou gelezen door Los Lampos waar je verdacht stil over bleef. wie maakt zich hier belachelijk ?

Haha, dit is den beste... :mrgreen:
Lampie toch, altijd met die accurate beschrijvingen... :D
FuuF
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Piieter04 op di 02 jun 2015 9:06 pm

.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 02 jun 2015 9:09 pm

FuuF schreef:
Dennis_911 schreef:

Haha, dit is den beste... :mrgreen:
Lampie toch, altijd met die accurate beschrijvingen... :D

:lol:

Ik heb er nochtans op geantwoord hoor Dennisje.
Ma bon, laat ons allen Dennis negeren. Stalkers(?) kicken op aandacht.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Vraag aan iedereen