register Paswoord vergeten?

Nieuwe job

De topic bevat een vraag waar iedereen zijn antwoord op geeft

Nieuwe job

Berichtdoor zembla_007 op zo 05 jun 2016 9:27 pm

Graag had ik hier mijn vraag gesteld;

Ik ben momenteel aan het werk als nachtreceptionist; zou graag veranderen van job omwille van het schamelijk loon verdien amper een 1400 euro en dit om voltijds nachten te doen. Is ook saai enzo...
Nu een vriend van mij vertelde me dat een job als heftruckbestuurder redelijk chill is; meestal goed betaald; mooie uren; af en toe weekendwerk; lijkt me precies beter dan hetgeen ik nu doe. Rijbewijs hiervoor kun je zelf financieren en een examen afleggen ;dus geen probleem!

Zijn er hier mensen die werken als heftruckbestuurder/reachtruckbestuurder en hun ervaringen willen delen? Of mensen die er meer over weten? Goed betaald? Leuk werk? Zwaar of niet? Saai?

Dankt u!
Poll op mijn profiel tcheck it out! >>> http://www.intertet.org/?profile=3866
zembla_007
Onwetende
Onwetende

Re: Nieuwe job

Berichtdoor bonzaikris op ma 06 jun 2016 11:21 pm

zembla_007 schreef:Graag had ik hier mijn vraag gesteld;

Ik ben momenteel aan het werk als nachtreceptionist; zou graag veranderen van job omwille van het schamelijk loon verdien amper een 1400 euro en dit om voltijds nachten te doen. Is ook saai enzo...
Nu een vriend van mij vertelde me dat een job als heftruckbestuurder redelijk chill is; meestal goed betaald; mooie uren; af en toe weekendwerk; lijkt me precies beter dan hetgeen ik nu doe. Rijbewijs hiervoor kun je zelf financieren en een examen afleggen ;dus geen probleem!

Zijn er hier mensen die werken als heftruckbestuurder/reachtruckbestuurder en hun ervaringen willen delen? Of mensen die er meer over weten? Goed betaald? Leuk werk? Zwaar of niet? Saai?

Dankt u!

Goed betaald lijkt me nogal afhankelijk waar je werkt. Welke sector, of je met de nacht staat. Dag, ploegen ... weekend ... volcontinu ....

Mij lijkt het een saaie job, maar voor andere mensen kan dit wel leuk zijn veronderstel ik. Het ligt eraan wat je zoekt, wat je leuk vind, ...

Ik heb er een rijbewijs van omdat ik het heel af en toe moet gebruiken bij ons op het bedrijf. ( Ik ben een technieker. ) Ik vind ermee rijden nog wel leuk, maar dat is volgens mij omdat ik het maar 1's per week moet doen.
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Re: Nieuwe job

Berichtdoor Internationale op vr 10 jun 2016 2:02 pm

Geen idee wat een heftruckchauffeur verdient.
Maar veel afwisseling zit daar ook niet in en overdreven goed zal het ook niet verdienen tenzij je misschien aan de haven als haven arbeider met een heftruck kunt rijden.
Er zit wel niet veel variatie in en ik denk dat je dat ook wel beu wordt.
Wat wil je verdienen en wat heb je op school gevolgd? Ik kan misschien wel wat alternatieven zeggen die beter verdienen.
Internationale (oude nickname: de waarheid)
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Vraag aan iedereen