register Paswoord vergeten?

Oordoppen tijdens fuiven & festivals + FAQ

Bart Kajel en ander gejank

Re: Oordoppen tijdens fuiven & festivals + FAQ

Berichtdoor bangbangbazooka op do 06 jun 2013 3:52 pm

Dequal schreef:
Mayo schreef:
Zerotolerance schreef:Professionele oordoppen zijn vrij duur, en ik vind dat ze die nu wel eens eindelijk mogen terugbetalen via de ziekenkas.

Dat wordt toch voor een deel terugbetaald?

Denk het niet hoor. Enkel de CM geeft een soort 'korting' voor hun klanten maar that's it.

inderdaad, ik heb van die professionele oordoppen en er is daar nooit een deel van terugbetaald
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Mayo op do 06 jun 2013 4:06 pm

Dequal schreef:
Mayo schreef:
Zerotolerance schreef:Professionele oordoppen zijn vrij duur, en ik vind dat ze die nu wel eens eindelijk mogen terugbetalen via de ziekenkas.

Denk het niet hoor. Enkel de CM geeft een soort 'korting' voor hun klanten maar that's it.

Ahja, juist, twas daarop dat ik het had. :)
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Jellesg op do 06 jun 2013 4:52 pm

Mayo schreef:
Dequal schreef:
Mayo schreef:

Haha ja je krijgt anderhalve euro korting op universele Variphone oordopjes van 21 euro ofzo. 't Is dus de naam korting bijna niet waard eigenlijk.

EDIT: ben daar wel heel content van btw, maar ik heb nog nooit op maat gemaakte gehad dus ik kan niet echt vergelijken. Nuja die universele doen hun werk perfect bij mij dus waarom gepersonaliseerde kopen die 10 keer zoveel kosten :')
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dequal op do 06 jun 2013 4:58 pm

Jellesg schreef:
Mayo schreef:
Dequal schreef:
Mayo schreef:

Haha ja je krijgt anderhalve euro korting op universele Variphone oordopjes van 21 euro ofzo. 't Is dus de naam korting bijna niet waard eigenlijk.

EDIT: ben daar wel heel content van btw, maar ik heb nog nooit op maat gemaakte gehad dus ik kan niet echt vergelijken. Nuja die universele doen hun werk perfect bij mij dus waarom gepersonaliseerde kopen die 10 keer zoveel kosten :')

Je moet ze eens in gehad hebben om het verschil te merken hoor. Betere geluidskwaliteit, zit comfortabeler, etc. 10x duurder is het ook niet he :) 120 euro betaal je nu voor een paar meestal.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Ottorongo op do 06 jun 2013 5:05 pm

het ding is als de ziekenkas iets terugbetaald, betaald die da terug van uw eige belastinggeld.
belastinggeld da beter zou gespendeerd worden aan andere dingen zoals ons pensioen binnen x aantal decenia.
en niet aan dopjes die ge misschien 1x per week gebruikt tijdens het uitgaan en ge gemakkelijk kwijtraakt.
misschien zal dat voor u anders zijn maar dan nog zulde de uitzondering op de regel zijn en als ge da nodig hebt voor uw werk dan moet uwe baas da maar betalen :)
bij ons krijgen wij otoplastieken (op maat gemaakte oordoppen) omdat wij er hele dagen mee moeten rondlopen en je er normaal minder last van hebt dan alle andere.
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Vorige

Keer terug naar Muziek