register Paswoord vergeten?

DJ S-TiNo presents: Clubsoundz Autumn 2010

Bart Kajel en ander gejank

DJ S-TiNo presents: Clubsoundz Autumn 2010

Berichtdoor MrStone op do 14 okt 2010 3:41 pm

Mijn laatste nieuwe opgenomen set staat online!

http://soundcloud.com/djstino/clubsoundz-autumn-2010

Reacties/commentaar/opmerkingen zijn meer dan welkom!

edit: 22 okt 2010

Tracklist:
1. Geo Da Silva feat. Tony Ray - I Like The Girls Who Drink With Me (original extended version)
2. Steve Angello vs Dirty South & Axwel - Knas it Go (Gregori Klosman Tool)
3. Duck Sauce - Barbra Streisand
4. Eva Simons & Afrojack - Take Over Control (Extended Vocal Mix)
5. Tiesto, Diplo vs. Simian - C'Mon Friends (Lawless Bootleg)
6. Swedish House Mafia vs. Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza (Extended Vocal Mix)
7. Tim Berg - Bromance (The Love You Seek) (Aviciis Extended Vocal Mix)
8. Swedish House Mafia & Congorock - One Babylon (Gregori Klosman Bootleg) [S-TiNos Original "One" edit]
9. Tim Berg - Alcoholic (Dada Life Remix)
10. The Temper Trap - Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Remix)
11. Remady P&R - No Superstar (Willy Williams Remix)
12. Dynamite (DJ Ken Rmx) - Taio Cruz Feat. Fatman Scoop
13. Inna - Sun Is Up (Extended Version By Play & Win)
14. Rihanna - Only Girl (In The World) (Extended Club Mix)
15. Regi & Kaya Jones - Take It Off (Dj Rebel Rmx)
16. Afrojack Vs S.Angello & LBL - Be Pacha (0202 Prime Bootleg - Andrew Dee & Joker Inc)
17. Dada Life - Just Bleep Me (Satisfaction) [Original Mix]
18. Flo Rida - Club Can't Handle Me (Sidney Samson Remix)
19. Bruno Mars - Just The Way You Are (Daniel Pereaux Remix)
20. Tiësto - Who Wants to Be Alone (Phillip D Remix) [feat. Nelly Furtado]

Zal voor de house liefhebbers mijn house setje hier ook ineens posten met tracklist (vandaag opgenomen)
http://www22.zippyshare.com/v/77290173/file.html

Tracklist:
1. Eurythmics - Sweet Dreams (Avicii Bootleg)
2. StoneBridge & DaYeene - The Morning After
3. David Tort & Norman Doray - David Tort & Norman Doray
4. Wolfgang Gartner - Illmerica (Extended Mix)
5. Deadmau5 vs. Far East Movement - G6 N Stuff (Inphinity Bootleg)
6. Sander Van Doorn - Reach Out (Original Mix)
7. Jean-Claude Ades - Vallee De Larmes (Pleasurekraft Sideshow Remix)
8. Royal DJ's - California Dreaming (Sunloverz Remix)
9. Afrojack - Amanda (Original Mix)
10. Niels Van Gogh, Emilio Verdez - My House Is Calling (Max Farenthide Remix)
11. Swedish House Mafia Vs. Temper Trap - Sweet Disposition 2 Ibiza (G.reg Bootleg)
12. Avicii vs. TV Rock & Axwell feat. Live Element - Bromance In The Air (Tristan Garner Bootleg)
13. Duck Sauce - Barbra Streisand (Afrojack Meaty Mix)
14. Harry Romero, Junior Sanchez & Alexander Technique feat. Shawnee Taylor - Where You Are (Original Mix)
Laatst bijgewerkt door MrStone op vr 22 okt 2010 8:05 pm, in het totaal 3 keer bewerkt
MrStone (oude nickname: Mr.Stone)
Onwetende
Onwetende

Re: DJ S-TiNo presents: Clubsoundz Autumn 2010

Berichtdoor Kickass op do 14 okt 2010 3:53 pm

Zolang het blijft op staan is het goed.
Het staat al 17 min. op. :D
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Decoy op do 14 okt 2010 5:06 pm

Mooie overgangen. Niet geforceerd en ze vloeien mooi in elkaar.
Zeer aangenaam om naar te luisteren.
Een tracklistje zou mooi zijn maar das nogal veel werk zeker hé :p
doe zo verder!

edit: welke remix is da vn Tiesto & diplo - c'mon met justice - friends?
Decoy (oude nickname: icefury)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor MrStone op do 14 okt 2010 5:23 pm

Merci @ Kickass

Decoy schreef:Mooie overgangen. Niet geforceerd en ze vloeien mooi in elkaar.
doe zo verder!

Thanks

Tracklist zal ik straks of morgen eens maken aangezien daar toch wel vraag achter is ;)

"Tiesto, Diplo vs. Simian - C'Mon Friends (Lawless Bootleg)" dit kan ik je nu alvast meegeven ;)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Decoy op do 14 okt 2010 5:26 pm

MrStone schreef:Merci @ Kickass

doe zo verder!

Thanks

Tracklist zal ik straks of morgen eens maken aangezien daar toch wel vraag achter is ;)

"Tiesto, Diplo vs. Simian - C'Mon Friends (Lawless Bootleg)" dit kan ik je nu alvast meegeven ;)

ik wil je niet afbreken maar naar wat verder luisteren zitten er toch wat mindere overgangen tussen:p
maar das idd ni eenvoudig om een mix van 60 minuten foutloos op te nemen:) ( vb: de overgang van the love you seek naar babylon is iets minder,..) maarja we gaan niet mierenneuken hé:d
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor MrStone op do 14 okt 2010 6:12 pm

Decoy schreef:
MrStone schreef:Merci @ Kickass

doe zo verder!

Thanks

ik wil je niet afbreken maar naar wat verder luisteren zitten er toch wat mindere overgangen tussen:p
maar das idd ni eenvoudig om een mix van 60 minuten foutloos op te nemen:) ( vb: de overgang van the love you seek naar babylon is iets minder,..) maarja we gaan niet mierenneuken hé:d

Kritiek is zeker welkom en ik wil beter worden dus door te zeggen dat het perfect is kom ik allesbehalve verder :P, ik snap je reactie, mss niet echt de ideale keuze om van rustige vocal house naar hardere electro-house. (ook niet echt bij stilgestaan t.b.h.). Merci voor de reactie, indien nog meer opmerkingen, zeker welkom!
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Decoy op do 14 okt 2010 6:26 pm

Als tip zou ik zeggen, let op je muziekkeuze dat je geen te soft liedjes neemt na harde liedjes en omgekeerd en dat ze bij elkaar passen. En voor de rest moet je gewoon blijven oefenen hé:p ( ik zeg niet dat ik het beter kan ). Nog een vraagje over een nummer: Hoe heet die remix van Afrojack - Pacha on acid? (43.40)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor MrStone op do 14 okt 2010 6:54 pm

Decoy schreef:Als tip zou ik zeggen, let op je muziekkeuze dat je geen te soft liedjes neemt na harde liedjes en omgekeerd en dat ze bij elkaar passen. En voor de rest moet je gewoon blijven oefenen hé:p ( ik zeg niet dat ik het beter kan ). Nog een vraagje over een nummer: Hoe heet die remix van Afrojack - Pacha on acid? (43.40)

Nuja op fuiven e.d. maakt da ni zo hard uit daar moet je wat variëren, maar als homerecording ofzo is dat wel een goeie tip ^^

Be Pacha (0202 Prime Bootleg Andrew Dee & Joker Inc)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Decoy op do 14 okt 2010 7:03 pm

MrStone schreef:
Decoy schreef:Als tip zou ik zeggen, let op je muziekkeuze dat je geen te soft liedjes neemt na harde liedjes en omgekeerd en dat ze bij elkaar passen. En voor de rest moet je gewoon blijven oefenen hé:p ( ik zeg niet dat ik het beter kan ). Nog een vraagje over een nummer: Hoe heet die remix van Afrojack - Pacha on acid? (43.40)

Nuja op fuiven e.d. maakt da ni zo hard uit daar moet je wat variëren, maar als homerecording ofzo is dat wel een goeie tip ^^

Be Pacha (0202 Prime Bootleg Andrew Dee & Joker Inc)

Ja natuurlijk, ik heb ook helemaal ni gezegt da ze slecht zijn hé. Ik wou gewoon maar wat opbouwende kritiek geven.
En bedankt voor de titels;)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -liquid- op do 14 okt 2010 7:16 pm

MrStone schreef:Nuja op fuiven e.d. maakt da ni zo hard uit daar moet je wat variëren, maar als homerecording ofzo is dat wel een goeie tip ^^

Ik draai op een fuif altijd mijn eigen stijl, anders heb ik er geen plezier aan en draai ik liever niet. Ik vind da altijd sfeer crashers als er van vb zo'n wild lieke elektro overgaan naar tech house of RnB.

ik draai altijd in fases van minstens 20 - 30 min, beginnende van tech house, naar club house afsluitend met n langere sessie van dirty dutch house. Alleja naargelang voor wat ze me vragen. Anders vind ik niet dat je als DJ een kwaliteitsvolle set kunt afleveren. Bij jou set vind ik het nog meevallen, al zou ik persoonlijk altijd werken met een climax opbouw in plaatkeuze in je set. Beginnende met iets rustiger en eindigen met iets stevigers. Een set volpompen met enkel floorfillers is uiteraard nog beter maar da vinden de meeste dj's na jou minder leuk xD

edit: enkel snel naar plaatkeuze geluisterd ipv het mixen, maar da zal wel snor zitte afleidende van de comments :p
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor MrStone op vr 22 okt 2010 7:59 pm

Tracklist aan beginpost toegevoegd!

-liquid- schreef:
MrStone schreef:Nuja op fuiven e.d. maakt da ni zo hard uit daar moet je wat variëren, maar als homerecording ofzo is dat wel een goeie tip ^^

Ik draai op een fuif altijd mijn eigen stijl, anders heb ik er geen plezier aan en draai ik liever niet. Ik vind da altijd sfeer crashers als er van vb zo'n wild lieke elektro overgaan naar tech house of RnB.

Zou maar erg zijn moest je je eigen stijl niet draaien e ^^ ja ok op da vlak heb je wel gelijk, ik probeer ook meestal men liedjes in een logische volgorde te draaien hoor.

-liquid- schreef:ik draai altijd in fases van minstens 20 - 30 min, beginnende van tech house, naar club house afsluitend met n langere sessie van dirty dutch house. Alleja naargelang voor wat ze me vragen. Anders vind ik niet dat je als DJ een kwaliteitsvolle set kunt afleveren. Bij jou set vind ik het nog meevallen, al zou ik persoonlijk altijd werken met een climax opbouw in plaatkeuze in je set. Beginnende met iets rustiger en eindigen met iets stevigers. Een set volpompen met enkel floorfillers is uiteraard nog beter maar da vinden de meeste dj's na jou minder leuk xD

Als ik een niet lang moet draaien hou ik gewoon rekening met het uur zelf als mijn uur dat toelaat pomp ik men set vol met floorfillers, wordt ook verwacht van me, maar ik probeer daarbij uiteraard rekening te houden met wie op me volgt e.d.
Als ik daarentegen 3 uur of langer moet draaien dan werk ik zeker en vast ook op/afbouwend, voordeel is dat ik een ruime muzieksmaak heb ^^ dat maakt het altijd variërend en houd het enorm leuk voor me!

De minder commerciële house spreekt mij ook enorm aan, de set van Avicii vorig weekend in Antwerpen vond ik echt genieten! Maar ben nog nooit echt gevraagd om progressieve house e.d. te draaien want sta bekend als commercieel dj (dee dan ook niets anders dan in carré feesten e.d.) maar de laatste maanden is men interesse voor house enorm gegroeid.

Heb vandaag dan voor de fun ook eens een iets minder commercieel house setje opgenomen:
http://www22.zippyshare.com/v/77290173/file.html
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Muziek