register Paswoord vergeten?

slechtste film

Re: slechtste film

Berichtdoor Nicske op za 15 aug 2009 1:00 pm

Fack Epic Movie, wat een kut film, ge had al de beste stukken al gezien van de film in de trailer zelf
Afbeelding
Nicske (oude nickname: VegTo91)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor pato op za 15 aug 2009 1:29 pm

Bruno gvd wa een kutfilm was me da!
pato (oude nickname: Pato)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lennert op za 15 aug 2009 5:43 pm

300 vond/vind ik de slechtste film ooit.
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor DirtyWorkx op za 15 aug 2009 6:03 pm

Sea Wolf (2001) :|
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

bigdanny: Dirtyworkx jij ownt man. Die belg kan rappen man!
DirtyWorkx (oude nickname: Norden)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor egidius op zo 16 aug 2009 7:44 am

bruno ... pff echt verspilde tijd en downloadlimiet
en *flits* zei het vogelke
egidius
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 16 aug 2009 9:42 am

Lennert schreef:300 vond/vind ik de slechtste film ooit.

Maar allé jong! Tis niet de beste film ooit gemaakt, maar de slechtste film?! Dan heb jij nog niet veel slechte films gezien hoor.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lennert op zo 16 aug 2009 11:59 am

elberto schreef:
Lennert schreef:300 vond/vind ik de slechtste film ooit.

Maar allé jong! Tis niet de beste film ooit gemaakt, maar de slechtste film?! Dan heb jij nog niet veel slechte films gezien hoor.

Jaweeeellllll.
Het verschil tussen 300 en andere slechte films is:
Ofwel hebben de andere films geen budget om een professioneel ogende film te maken.
Ofwel is het de bedoeling om belachelijk over te komen (bvb al die parodieën: Scary Movie, ..)

300 had geen superklein budget (60mil) maar wou ongelofelijk stoer overkomen. En IMO zijn ze daar ZWAAR in gefaald #-o
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor rebelator op zo 16 aug 2009 12:17 pm

300 is echt niet slecht!

die parody derop wel, maar de echte 300 vond ik zalig!
Afbeelding
rebelator
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Lennert op zo 16 aug 2009 1:49 pm

Wow, zware argumenten hier 8-[
Ge kunt toch niet zeggen dat het goeie acteurs waren?
Waarom anders die parodie en de 3miljard gifkes van:
This is banana
This is pasta
This is encarta
..
Ahja, southpark lacht ze ook uit.
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor los_lampos op zo 16 aug 2009 2:05 pm

http://www.imdb.com/title/tt0416449/
IMDb zegt 7.9/10, da zegt genoeg

Die film zit goed in elkaar, niet echt iets aan te merken op de acteerprestaties. In zijn genre is die echt wel in orde, uw mening is gewoon heel subjectief

Edit: (+theeft nog veel awards gehad ook precies, o.a. best actor en best supporting actor/actress...)
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cornflames op zo 16 aug 2009 2:26 pm

los_lampos schreef:http://www.imdb.com/title/tt0416449/
Toch niet. Op IMDB zitten ook veel mensen die totaal niet objectief zijn. Iédereen kan zich daar registreren als je wil, wat betekend dat er veel mensen gewoon 0 raten als ze een film niet goed vinden, en 10 als ze die wel goed vinden. Daarom kijk ik nooit naar de rating die op die site staat. Iedereen heeft zijn eigen mening, dus die rating zegt helemààl niet genoeg.

En als we het er dan toch over hebben: ik vond 300 ook slecht.
Afbeelding
Cornflames (oude nickname: Retard)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor los_lampos op zo 16 aug 2009 2:41 pm

Cornflames schreef:
los_lampos schreef:http://www.imdb.com/title/tt0416449/
Toch niet. Op IMDB zitten ook veel mensen die totaal niet objectief zijn. Iédereen kan zich daar registreren als je wil, wat betekend dat er veel mensen gewoon 0 raten als ze een film niet goed vinden, en 10 als ze die wel goed vinden. Daarom kijk ik nooit naar de rating die op die site staat. Iedereen heeft zijn eigen mening, dus die rating zegt helemààl niet genoeg.

En als we het er dan toch over hebben: ik vond 300 ook slecht.

210,496 votes zeggen wel iets eh man... (vergelijk bv. met epic movie, da krijgt 2.2/10), een veel betere reflex op dieje film gaje nie vinden ze. En dan nog, als ge een objectieve mening wilt, zoals die van nen professionele jury die weet waarover ze praten, kijk dan eens naar de awards die ze gewonnen hebben...

Die film zit echt wel goed ineen

(Bij mijn vorige post heb ik wel foutje gemaakt, van best actor enz. waren nominaties i.p.v. overwinningen)
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op zo 16 aug 2009 3:01 pm

Lennert schreef:Wow, zware argumenten hier 8-[
This is banana
This is pasta
This is encarta
..

De vraag is wat heeft southpark nog niet uitgelachen... World Of Warcraft heeft ook miljoenen spelers, SP lacht ze uit... is het daarom een slecht spel? Ze hebben Lord Of The Rings ook uitgelachen, is het daarom een slechte film?

South Park lacht alles uit wat populair is, wilt niet zeggen dat het daarom slecht is! + al die gifs ervan toont maar welke impact 300 gemaakt heeft. Ik bedoel, dat zijn allemaal mensen die de film gezien hebben é, is het nu in de bioscoop of thuis op dvd. (gedownload fnie)

Maar nu terug OT:
Overlaatst Crank 2 gezien, kmoet zeggen dat ik hem echt slecht vond, veel te overdreven, precies of die kerel superman is fzo... Het had voor mij moeten stoppen bij Crank 1, hij valt van zo'n extreme hoogte, recht op een auto, dan op de grond. Gedaan, niemand overleeft da. Maaaaar neeeee :-({|=
Laatst bijgewerkt door r0o op zo 16 aug 2009 3:09 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor naga op zo 16 aug 2009 3:08 pm

Als je de eerste crank gezien hebt, weet je dat de film sowieso al zalig fout zit. 2 was inderdaad nog meer overdreven dan de eerste. Maar kon er wel van genieten. Als je die film ziet, dan weet je dat je zoiets voorgeschoteld gaat krijgen.
naga (oude nickname: nagasy)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor elberto op zo 16 aug 2009 3:54 pm

This is banana
This is pasta
This is encarta
..

en de prijs voor het slechtste argument gaat naar ...

komaan man je gaat een film toch niet beoordelen omdat er:
-een parodie van gemaakt is
-er een paar grappige gif's van zijn
-southpark ermee heeft gelachen

Jezus Christus.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bonzaikris op zo 16 aug 2009 5:23 pm

nagasy schreef:Als je de eerste crank gezien hebt, weet je dat de film sowieso al zalig fout zit. 2 was inderdaad nog meer overdreven dan de eerste. Maar kon er wel van genieten. Als je die film ziet, dan weet je dat je zoiets voorgeschoteld gaat krijgen.

idd als je die eerste gezien hebt weet je normaal gezien al genoeg, die 2de was dan ook schitterend als ze ineens reuzen worden enzo :D zo hard erover gaan é :D hahaha

zalige films!
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ataraxis op zo 16 aug 2009 5:31 pm

This is banana
This is pasta
This is encarta
..

Dat is kijken naar wat de rest goed/slecht vind.
Ik zie zoveel parodie's op topfilms, maar daarom zijn ze niet slecht hé.
Parodies op zo'n films worden juist gemaakt omdat vele die films kennen, en daarom de parodie aanslaat. (Kijk maar naar The Shawshank Redemption parodie van Family Guy).
En Trey Parker & Matt Stone lachen met alles.
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Flegma op vr 02 okt 2009 12:05 pm

300 vind ik qua vechtscènes fenomenaal, maar de dialogen en relaties tussen de personages waren mij net iets te 'spartaans'. Het geheel oogt wat koud, en de hoofdrolspeler wekte bij mij niet direct sympathie op. Ietwat slecht gecast in mijn ogen. Het verhaal sleepte mij niet echt mee, maar visueel was het wel een spektakel. Mede doordat ik hem enkel in de cinema gezien heb.

Maar het is zeker geen slechte film. Na toppers als TROY of GLADIATOR is het moeilijk om nog een film over de Grieken of de Romeinen te maken die echt aanslaat en die niet direct vergeleken wordt met deze toppers.
Afbeelding
Flegma (oude nickname: _-0omuLLepatéo0-_)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Scriptkiddie op vr 02 okt 2009 12:11 pm

Hancock, een vriend van me zette die op... man man man :D wat een zever toch
Afbeelding

Afbeelding
Scriptkiddie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lennert op vr 02 okt 2009 12:23 pm

Flegma schreef:300 vind ik qua vechtscènes fenomenaal, maar de dialogen en relaties tussen de personages waren mij net iets te 'spartaans'. Het geheel oogt wat koud, en de hoofdrolspeler wekte bij mij niet direct sympathie op. Ietwat slecht gecast in mijn ogen. Het verhaal sleepte mij niet echt mee, maar visueel was het wel een spektakel. Mede doordat ik hem enkel in de cinema gezien heb.

Maar het is zeker geen slechte film. Na toppers als TROY of GLADIATOR is het moeilijk om nog een film over de Grieken of de Romeinen te maken die echt aanslaat en die niet direct vergeleken wordt met deze toppers.

De vechtscènes zijn idd spectaculair. Computer generated images zijn doorheen de ganse film heel straf (te bedenken dat een groot deel voor een greenscreen is gefilmd). Alle lof daarvoor.
Maar inhoudelijk en kwestie acteerprestaties blijf ik het een van de slechtste films ooit vinden.
Soit, 2 films om het rijtje aan te vullen: Gamer & Final destination IV: Niet gaan zien, kunt beter 5 crèmekes kopen met da geld.
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor pt op vr 02 okt 2009 2:09 pm

n/a
Laatst bijgewerkt door pt op zo 27 feb 2011 3:59 am, in het totaal 1 keer bewerkt
pt (oude nickname: porschetuner)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Joeritje op vr 02 okt 2009 5:27 pm

is misschien al gezegd, maar Disaster Movie :shock:
Daaaaaaaamn ze doen eenzelfde "grapje" gewoon de hele tijd opnieuw totdat het gewoon tegensteekt!!

edit: 18 year old virgin zuigt ook dat het geen naam heeft.
Afbeelding
Joeritje
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op vr 02 okt 2009 5:54 pm

Lennert schreef:De vechtscènes zijn idd spectaculair. Computer generated images zijn doorheen de ganse film heel straf (te bedenken dat een groot deel voor een greenscreen is gefilmd). Alle lof daarvoor.
Maar inhoudelijk en kwestie acteerprestaties blijf ik het een van de slechtste films ooit vinden.

Toch totaal naast de kwestie....
Ge gaat toch niet naar een film als 300 gaan zien voor de dialogen? Slaagt toch nergens op...
Ge gaat toch ook niet naar de Die Hard films kijken voor de romantiek?
Of naar The Notebook voor de actie?
Of naar The Lord of The Rings voor het realisme?

300 is gebaseerd op de mythes van de Spartanen, en typisch aan die mythes is dat ze extreem overdreven en gewelddadig zijn...
Dan ga je geen 15min diepgaande dialogen steken in die film, dat zou toch waanzin zijn?
Gerard Butler is een uitstekende acteur vind ik, niet in 300 specifiek maar ga maar eens kijken naar 'RocknRolla'.

Ik ben geen fan van 300, maar kan hem wel pruimen omdat het een unieke film is. Geen elk ander verhaal of mythe is verfilmd als in 300.
Als je dit niet inziet dan versta je zeer weinig van films...
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Lennert op vr 02 okt 2009 9:44 pm

Cab schreef:
Lennert schreef:De vechtscènes zijn idd spectaculair. Computer generated images zijn doorheen de ganse film heel straf (te bedenken dat een groot deel voor een greenscreen is gefilmd). Alle lof daarvoor.

Toch totaal naast de kwestie....
Ge gaat toch niet naar een film als 300 gaan zien voor de dialogen? Slaagt toch nergens op...
Ge gaat toch ook niet naar de Die Hard films kijken voor de romantiek?
Of naar The Notebook voor de actie?
Of naar The Lord of The Rings voor het realisme?

300 is gebaseerd op de mythes van de Spartanen, en typisch aan die mythes is dat ze extreem overdreven en gewelddadig zijn...
Dan ga je geen 15min diepgaande dialogen steken in die film, dat zou toch waanzin zijn?
Gerard Butler is een uitstekende acteur vind ik, niet in 300 specifiek maar ga maar eens kijken naar 'RocknRolla'.

Ik ben geen fan van 300, maar kan hem wel pruimen omdat het een unieke film is. Geen elk ander verhaal of mythe is verfilmd als in 300.
Als je dit niet inziet dan versta je zeer weinig van films...

Natuurlijk ga je voor actie en spektakel naar 300. En dat de film redelijk uniek is, ook akkoord.
Maar om daarom de slechte punten van tafel te vegen.. Inhoudelijk van hetzelfde caliber als "crossroads" met/van britney spears. Heel commercieel, publiek met verstand op nul. Ik vind het gewoon jammer dat een heel team van pro's niet meer kan bieden dan anderhalf uur van deze toestanden.
De scène waar de 300 spartanen bijeen worden gescharreld, opfokken voor de oorlog: Als er 50 man stond was het veel.
De scène waar héél het dorp uitgemoord is, maar gelukkig, heeft net één achtjarig jongetje het overleefd om het na te vertellen, om dan te sterven in Butler's armen.. ochgère toch.
Met zo toestanden heb ik het gewoon wat moeilijk. Maar je hebt gelijk, dat is misschien het 'genre' van films.
En Gerard Butler is geen slechte acteur (hij doet wat er van hem gevraagd wordt) maar uitmuntend is hij imo ook niet.
Cab schreef:Als je dit niet inziet dan versta je zeer weinig van films...

Dat vind ik maar een rare conclusie..

Ik ga ze nog eens opnieuw zien, t'is al lang geleden. Misschien dat ik de onderliggende boodschap gemist heb :mrgreen:
Eens wat meer opletten op andere dingen.
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op vr 02 okt 2009 10:43 pm

Ik ga volledig met u akkoord, die film is brainless actie. Just sit back en relax the show...
Dat kan ook eens leuk zijn ipv films als Fight Club of Donnie Darko waar ge geen seconde moogt wegkijken of ge snapt er geen knijt meer van.

Het verschil is dat 300 opzettelijk geen verhaallijn heeft om de Mythe kracht bij te zetten, terwijl die Britney Spears film bedoeld is als een deftige roadmovie met verhaallijn en daarin dus hard faalt. Terwijl 300 zijn opzet brainless actie was, en daarin toch wel hard geslaagd is.

Of ben je een persoon die niet naar een film kan kijken puur voor ontspanning?
Dan zijn films als Die Hard of Transformers ook niets voor u? Want die verhaallijnen zijn ook allerminst diepgaand te noemen, doch goede films zijn...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Lennert op vr 02 okt 2009 11:09 pm

Cab schreef:Ik ga volledig met u akkoord, die film is brainless actie. Just sit back en relax the show...
Dat kan ook eens leuk zijn ipv films als Fight Club of Donnie Darko waar ge geen seconde moogt wegkijken of ge snapt er geen knijt meer van.

Het verschil is dat 300 opzettelijk geen verhaallijn heeft om de Mythe kracht bij te zetten, terwijl die Britney Spears film bedoeld is als een deftige roadmovie met verhaallijn en daarin dus hard faalt. Terwijl 300 zijn opzet brainless actie was, en daarin toch wel hard geslaagd is.

Of ben je een persoon die niet naar een film kan kijken puur voor ontspanning?
Dan zijn films als Die Hard of Transformers ook niets voor u? Want die verhaallijnen zijn ook allerminst diepgaand te noemen, doch goede films zijn...

Transformers :mrgreen: daar zegt ge iets..
Dat zijn idd geen films die mij kunnen bekoren (tot grote spijt van mijn kameraden die dat graag zien).
En tuurlijk kijk ik films voor te ontspannen, maar dat moet niet per sé met het verstand op nul voor mij.
Ik ga nu Vertigo (uit '58) opzetten. Een klassieker, ben benieuwd..
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op za 03 okt 2009 12:07 am

Voila dan zijn we eruit ;)
Ge zijt blijkbaar een iemand die een sterke verhaallijn nodig heeft in een film om ervan deftig te genieten. Maar daarom is 300 geen slechte film, het is even moeilijk om een mythe te verfilmen en over te brengen dan een sterk script te schrijven.
Beide heeft z'n charmes...

Ik opteer ook resoluut voor een sterk script, maar zo'n brainless actiefilm gaat er af en toe wel goed in.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Psycho op za 03 okt 2009 8:46 am

Ohja, en shark attack 3 8-[
Afbeelding
Psycho (oude nickname: Psycho.)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op zo 11 okt 2009 6:10 pm

Niemand 'kickboxer 2' gezien onlangs?

Die mag ook wel in de top 10 van slechtste films komen...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Lennert op zo 11 okt 2009 6:55 pm

Cab schreef:Niemand 'kickboxer 2' gezien onlangs?

Die mag ook wel in de top 10 van slechtste films komen...

Alé nu, in zijn genre is dat een TOP film :shock:
;) :p
Lennert
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Films