register Paswoord vergeten?

Film gezocht

Film gezocht

Berichtdoor Nielsi op zo 30 jan 2011 9:43 am

Beste,

Ik zoek een een film!

Samenvatting: een bende dieven (één vrouw - stuk of 4/5 mannen) vindt een oud landhuis en blijft er overnachten. Het landhuis is vervloekt en één voor één sterven ze een gruwelijke dood. Iets met de zielen van de kinderen die blijven ronddwalen in het huis. Waarom ze in dat huis blijven? Ik denk iets met een oude schat/goud.

T'is vrij algemeen, maar ik denk wel dat iemand me kan helpen. :)

Was een lange tijd terug (ik schat 4-5 maand terug) op t.v. Zeer leuke horror/thriller.

Dank bij voorbaat.
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Re: Film gezocht

Berichtdoor Eilerdor op zo 30 jan 2011 10:09 am

hmm
House on Haunted Hill of Return to House on Haunted Hill ?
Ad Victoriam et Ferrum Aeternum
Eilerdor (oude nickname: *Anubis*)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op zo 30 jan 2011 11:14 am

Eilerdor schreef:hmm
House on Haunted Hill of Return to House on Haunted Hill ?

Dacht hier ook aan. Maar hij zoekt een leuke film. Die film was echt buitengewoon slecht :P
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Qoss op zo 30 jan 2011 11:34 am

The Last House On The Left ??

Ik ben op een missie: 1.000.000 FDLZ euro - klik hier om geld te doneren!!!
Qoss (oude nickname: MC Weed)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nielsi op zo 30 jan 2011 12:04 pm

Purum. Ik wist gewoon dat ik die film had geplaatst in het topic 'laatste film gezien'. Eens alle posten overlopen ... en:

Gisteren

Dead birds op 2be - ja miljaar. Jammer genoeg het einde niet meer kunnen meepikken. Was een goed thrillerke!

http://www.moviemeter.nl/film/28315

en ik deel deze mening:
Ik had al eerder van Dead Birds gehoord. Een horrorwestern ( bon , de western is eigenlijk meer de setting. Hierbuiten is dit een pure horrorfilm) die iedereen blijkbaar aan zich voorbij heeft laten gaan. Toen hij dan laatst op televisie kwam, vond ik dat toch de gelegenheid waard om eens thuis te blijven en mij voor het scherm te zetten.
Wat een sterke en ondergewaardeerde griezel. De sfeer wordt al van bij minuut 1 ingezet en wijkt geen minuut van de film af. Het is donker, griezelig en bovenal voelt het smerig aan. De film kent wel goed wat bloederige momenten, maar dat is totaal niet het hoofdpunt van de film. Het spokerige gevoel dat deze film mij gaf, hebben er slechts weinig nagedaan. Nu kan je hier met hopen 'klassiekers' of aziatische boel beginnen te smijten welke ik al allemaal stuk voor stuk gezien heb en waarvan zo goed als geen even effectief was als deze film in mijn ogen.
Toppertje in het genre.
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op zo 30 jan 2011 1:06 pm

Ik moet zeggen dat er echt weinig horrorfilms zijn die mij kunnen bekoren. Om de een of andere reden worden die altijd met een belachelijk klein budget gemaakt, waardoor de cast vaak belachelijk slecht acteert. Ook het verhaal is zelden om naar huis te schrijven. Ik ken eigenlijk maar weinig horrorfilms die ik echt goed vind, behalve The Ring misschien. :)
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor Dequal op zo 30 jan 2011 2:45 pm

Mayo schreef:Ik moet zeggen dat er echt weinig horrorfilms zijn die mij kunnen bekoren. Om de een of andere reden worden die altijd met een belachelijk klein budget gemaakt, waardoor de cast vaak belachelijk slecht acteert. Ook het verhaal is zelden om naar huis te schrijven. Ik ken eigenlijk maar weinig horrorfilms die ik echt goed vind, behalve The Ring misschien. :)

Idd, zijn veel horrorfilms waar altijd zo'n hype rondgemaakt wordt maar eigenlijk op niks trekken, zoals House of Wax enal... #-o The Ring is idd toch ook eentje dat ik echt schijtezalig vond :D en het geen lachwekkende horror wordt.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Kevin_Phillippe op di 08 feb 2011 3:38 pm

Mayo schreef:Ik moet zeggen dat er echt weinig horrorfilms zijn die mij kunnen bekoren. Om de een of andere reden worden die altijd met een belachelijk klein budget gemaakt, waardoor de cast vaak belachelijk slecht acteert. Ook het verhaal is zelden om naar huis te schrijven. Ik ken eigenlijk maar weinig horrorfilms die ik echt goed vind, behalve The Ring misschien. :)

Mss sta je er niet echt voor open.
Persoonlijk vind ik het brainless entertainment, het hoeft niet persé altijd diepgaand en dramatisch te zijn.
Ze hebben wss wel een klein budget en meestal onbekende acteurs en o ja, zeker nogal veel cliché's.
Let er op, de enige en laatste overlevende is bijna altijd een meisje en de knapste jongen gaat er altijd eerst aan. :p
En toch vind ik die horror/slasher movies wel iets hebben.
Ik zag dan ook meermaals de volledige reeks van oa.
Friday the 13th (er is onlangs weer een nieuwe uit, vrij goed)
Halloween (nr 3 sux)
Nightmare on Elm Street (de eerste was veruit de beste, met Johnny Depp, toen nog onbekend)

Het is gwn eens verstand op nul, er niet te veel bij nadenken, en genieten.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
Kevin_Phillippe (oude nickname: Kevin Phillippe)
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Films