register Paswoord vergeten?

Film/series gezocht

Film/series gezocht

Berichtdoor RedDragon op ma 01 aug 2011 6:11 pm

Beste forumleden

Velen hier kijken (veel) series en films. Ik ook, is niks mis mee. Maar heb eigenlijk niks meer om te kijken.
Ik zoek nu series of films met een goed verhaallijn en thema: superkrachten ( heroes, I am number four), of soort mysterie series. ( kyle xy). Dus films waar ge in mee kunt denken ( daarmee bedoel ik mysterie, die u op puntje van de stoel laten zitten). Of iets met superkrachten, wat natuurlijk goed is niet zo een slechte trucage film of zo als The Sorcerer's Apprentice.

Heb al een hele hoop gezien, weet ge nog een goede laat mij iets weten. En gelieve geen series zoals csi.
Volg ncis, criminal minds en numbers, zijn ook denk series maar dat is per aflevering, het liefst een serie die het door trekt over een of twee seizoenen. Moet natuurlijk niet.

Series die ik gezien heb: walking death ( zeer goed ben aan het wachten op het volgende seizoen), heroes (geweldig helaas maken ze geen nieuw seizoen)m kyle xy (zelfde als heroes maken geen nieuw seizoen) the x-files(was niet echt mijn favoriet, maar was wel nice), jericho (was wel nice), stargate( hellemaal niks voor mij),battlestar galactica ( was ook een van de betere)

Ja van films is het onmogelijk een lijst te maken.

Alvast bedankt

Groeten
Laatst bijgewerkt door RedDragon op ma 01 aug 2011 6:42 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Re: Film/series gezocht

Berichtdoor Pr0xje op ma 01 aug 2011 6:25 pm

misschien niet slecht om u lijst van series die je gezien hebt hier weg te plaatsen en zeggen welke je goed vond?
Als je er al zoveel hebt gezien weten we welke we al niet moeten zeggen ;)

OT: Als je zo superkrachten zegt, dan denk ik direct aan Xmen.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor RedDragon op ma 01 aug 2011 6:33 pm

Pr0xje schreef:misschien niet slecht om u lijst van series die je gezien hebt hier weg te plaatsen en zeggen welke je goed vond?
Als je er al zoveel hebt gezien weten we welke we al niet moeten zeggen ;)

Zal proberen maar ga er toch een deel vergeten.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op ma 01 aug 2011 6:59 pm

Veronica Mars en House :p

zeker bij Veronica Mars zit er altijd een verhaal lijn in die een heel seizoen doorgaat, bij House ook, maar minder prominent.

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor RedDragon op ma 01 aug 2011 7:27 pm

eXistenZ schreef:House

Volg ik ook, maar is niet dat gene wat ik zoek. Echt denk series of series met superkrachten.
Zekere zoals numbers begint zelf mee te denken en proberen het raadsel op te lossen.
Bij de meeste weet ge het al op voorhand, maar niet altijd is net het toffe er aan.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ataraxis op ma 01 aug 2011 8:37 pm

Films: The Prestige , Memento , Donnie Darko. Denkwerk genoeg.

Series: Lost, Fringe. Allebei Mysterieus, raadselachtig, etc ...
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor RedDragon op ma 01 aug 2011 8:41 pm

Ataraxis schreef:Films: The Prestige , Memento , Donnie Darko. Denkwerk genoeg.

Series: Lost, Fringe. Allebei Mysterieus, raadselachtig, etc ...

Merci, morgen eens wat op zoeken. Behalve lost, zo een klote serie. Heb er wat van gezien en gehoord en nee bedankt.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor N1ibor op ma 01 aug 2011 8:45 pm

ni echt iets van uw beschrijving maar ik vind 'Sons of Anarchy' een heel goeie serie
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ataraxis op ma 01 aug 2011 9:07 pm

Lost draait puur om de personages, heel het eiland gedoe is in feite maar de background.
Fringe is een mysterieuze sci-fi serie. Ik denk wel dat dit naar uw smaak is.
Zijn trouwens allebei van J.J. Abrams. Maker van o.a Cloverfield en Super 8.

Check bij de films zeker The Prestige en Memento, beide uitstekende "denk-films" van C. Nolan.
Laatst bijgewerkt door Ataraxis op ma 01 aug 2011 9:08 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ShinySnorlax op ma 01 aug 2011 9:07 pm

Prison break is een aanrader, vooral als je van spanning houdt. Lost is ook goed, wel lang uitgerekt maar top qua acteren.
Snorlax used Body Slam! It's a critical hit! You fainted!
ShinySnorlax
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op ma 01 aug 2011 10:18 pm

misfits

serie dat gaat over een bende nietsnutten in engeland die superkrachten hebben. Ze doen drugs en neuken met bejaarde mensen.
Er speelt ook een neger in mee.

scott pilgrim vs the world

film over ne kerel die verliefd is op een meiske, maar hij moet haar 7 kwaadaardige ex-lieven verslaan. Met momenten heeft die gast voor één of andere onduidelijke reden superkrachten. Ook het hele filmthema is gebaseerd op een computerspel. De gevechtscenes doen me denken aan zo'n gevecht in mortal kombat. Toen ik vroeger mortal kombat speelde, koos ik altijd blanka als character. Ik was toen een peuter maar mijn zus van 10 jaar ouder gebruikte altijd ryu en de enigste manier om ryu te verlsaan was dat ik constant elektriciteit gebruikte. Zo kon ze me niet raken... Maar in de tweede ronde koos ze dan altijd die indiër met zijn lange armen. Zelfs als ik de hele tijd elektriciteit zat op te wekken met blanka, zo'n lage arm stoot kon daartegen. Door die reden begon ik dan HP te verliezen en dan zat er niets anders op dan er vlak voor te gaan. Nuja dat is al enige tijd geleden, maar ik mis wel die tijden toen ik nog jong was en eenvoudige vechtspelletjes op de nintendo sness al van hoogstaande evolutie waren. De kinderen tegenwoordig zijn verwend met heel hun drie dimensionele shit. Als ik naar de cinema ga dan wil ik dat ze gewoon die film in 2D afspelen ipv 2-4euro meer te vragen voor 3D.
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor N1ibor op ma 01 aug 2011 11:18 pm

hypolicious schreef:misfits

serie dat gaat over een bende nietsnutten in engeland die superkrachten hebben. Ze doen drugs en neuken met bejaarde mensen.
Er speelt ook een neger in mee.

scott pilgrim vs the world

film over ne kerel die verliefd is op een meiske, maar hij moet haar 7 kwaadaardige ex-lieven verslaan. Met momenten heeft die gast voor één of andere onduidelijke reden superkrachten. Ook het hele filmthema is gebaseerd op een computerspel. De gevechtscenes doen me denken aan zo'n gevecht in mortal kombat. Toen ik vroeger mortal kombat speelde, koos ik altijd blanka als character. Ik was toen een peuter maar mijn zus van 10 jaar ouder gebruikte altijd ryu en de enigste manier om ryu te verlsaan was dat ik constant elektriciteit gebruikte. Zo kon ze me niet raken... Maar in de tweede ronde koos ze dan altijd die indiër met zijn lange armen. Zelfs als ik de hele tijd elektriciteit zat op te wekken met blanka, zo'n lage arm stoot kon daartegen. Door die reden begon ik dan HP te verliezen en dan zat er niets anders op dan er vlak voor te gaan. Nuja dat is al enige tijd geleden, maar ik mis wel die tijden toen ik nog jong was en eenvoudige vechtspelletjes op de nintendo sness al van hoogstaande evolutie waren. De kinderen tegenwoordig zijn verwend met heel hun drie dimensionele shit. Als ik naar de cinema ga dan wil ik dat ze gewoon die film in 2D afspelen ipv 2-4euro meer te vragen voor 3D.

ik vind scott pilgrim vs the world een van de slechtste films die ik heb gezien
N1ibor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eXistenZ op di 02 aug 2011 8:17 am

RedDragon schreef:
eXistenZ schreef:House

Volg ik ook, maar is niet dat gene wat ik zoek. Echt denk series of series met superkrachten.
Zekere zoals numbers begint zelf mee te denken en proberen het raadsel op te lossen.
Bij de meeste weet ge het al op voorhand, maar niet altijd is net het toffe er aan.

Bij house kunde idd alleen meedenken als ge een doktersdiploma hebt :p

Mja de twee series die ik heb gezegd zijn meer detectivemysterie, dan bovennatuurlijk. Maar speelde Kristen Bell ni in Heroes?

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor sammekeeeeee op di 02 aug 2011 11:38 am

Series: 8 Simple rules for dating a teenager, FC De Kampioenen, Alles Kan Beter, American Dad, Breaking Bad, Blue Mountain State, Chris & Co, De Flodders, De Slimste Mens (DVD), Dexter, Family Guy, Fawlty Towers, Futurama, Het Eiland, How I Met Your Mother, In de gloria, Kabouter Wesley, Oh Oh Cherso/Tirol, Prison Break, South Park, The Big Bang Theory, The Fresh Prince of Bel-Air, The Simpsons, ...
Afbeelding

Afbeelding
sammekeeeeee (oude nickname: sAm')
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor RedDragon op di 02 aug 2011 12:57 pm

sammekeeeeee schreef:Series: 8 Simple rules for dating a teenager, FC De Kampioenen, Alles Kan Beter, American Dad, Breaking Bad, Blue Mountain State, Chris & Co, De Flodders, De Slimste Mens (DVD), Dexter, Family Guy, Fawlty Towers, Futurama, Het Eiland, How I Met Your Mother, In de gloria, Kabouter Wesley, Oh Oh Cherso/Tirol, Prison Break, South Park, The Big Bang Theory, The Fresh Prince of Bel-Air, The Simpsons, ...

Gij kunt nog niet goed lezen? Ik vroeg series/films met superkrachten of waarin ge moet nadenken.
De meeste ken ik toch al van die.

Ataraxis schreef:The Prestige

Is een de moeite. Duurt wel 2 uur en die flashbacks door elkaar is soms wat vervelend, maar was echt wel nice einde.
En sommige stukken verwacht ge gewoon niet.

Die andere 2 films heb ik de trailer van gekeken leek me niet echt iets, maar misschien dat ik ze eens ga kijken.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sammekeeeeee op di 02 aug 2011 2:50 pm

RedDragon schreef:
sammekeeeeee schreef:Series: 8 Simple rules for dating a teenager, FC De Kampioenen, Alles Kan Beter, American Dad, Breaking Bad, Blue Mountain State, Chris & Co, De Flodders, De Slimste Mens (DVD), Dexter, Family Guy, Fawlty Towers, Futurama, Het Eiland, How I Met Your Mother, In de gloria, Kabouter Wesley, Oh Oh Cherso/Tirol, Prison Break, South Park, The Big Bang Theory, The Fresh Prince of Bel-Air, The Simpsons, ...

Gij kunt nog niet goed lezen? Ik vroeg series/films met superkrachten of waarin ge moet nadenken.

Verbetering: ik heb geen zin om heel uw bericht te lezen, dus heb ik maar de series erin gezet die ik gezien heb. In plaats van de man uit te hangen kunt ge beter wa dankbaar zijn voor de moeite die hier gedaan wordt.
Afbeelding

Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor sammekeeeeee op di 02 aug 2011 2:50 pm

RedDragon schreef:

Verbetering: ik heb geen zin om heel uw bericht te lezen, dus heb ik maar de series erin gezet die ik gezien heb. In plaats van de man uit te hangen kunt ge beter wa dankbaar zijn voor de moeite die hier gedaan wordt.
Afbeelding

Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hypolicious op di 02 aug 2011 2:57 pm

Het is zoals je achter de kassa staat van een fruitwinkel.
De klant vraagt één appel en je geeft hem tien peren, tis beide fruit maar de bestelling is niet juist. Om dan als bediende volgend argument te gebruiken: "ik heb geen zin om heel uw bestelling op te nemen, dus heb ik maar wat fruit in je zak gestoken die ik zelf graag eet. In plaats van de man uit te hangen kunt ge beter wa dankbaar zijn voor de moeite die hier gedaan wordt."

Zoals een baas, m. (bazen), 1. het hoofd van het gezin of een zaak: is de ~ thuis? -iem. de ~ worden, hem eronder krijgen;
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor RedDragon op di 02 aug 2011 3:54 pm

sammekeeeeee schreef:Verbetering: ik heb geen zin om heel uw bericht te lezen, dus heb ik maar de series erin gezet die ik gezien heb. In plaats van de man uit te hangen kunt ge beter wa dankbaar zijn voor de moeite die hier gedaan wordt.

Dankbaar? Voor wat ge hebt niks nuttig gedaan.

sammekeeeeee schreef: In plaats van de man uit te hangen

Serieus kerel, moet gij zegen met u attitude. Dankbaar mijn ballen, ge zijt bijna KP gaat ge me ook bedreigen??
Als ge te lui zijt om te lezen, antwoord dan ook niet. Vroeger van de trap gevallen?
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Takai op di 02 aug 2011 4:05 pm

Hier zult ge er wel een paar tussen vinden :p
Afbeelding
Takai (oude nickname: eskimo2HELL)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor sammekeeeeee op di 02 aug 2011 4:35 pm

RedDragon schreef:
sammekeeeeee schreef:Verbetering: ik heb geen zin om heel uw bericht te lezen, dus heb ik maar de series erin gezet die ik gezien heb. In plaats van de man uit te hangen kunt ge beter wa dankbaar zijn voor de moeite die hier gedaan wordt.

Dankbaar? Voor wat ge hebt niks nuttig gedaan.

sammekeeeeee schreef: In plaats van de man uit te hangen

Serieus kerel, moet gij zegen met u attitude. Dankbaar mijn ballen, ge zijt bijna KP gaat ge me ook bedreigen??
Als ge te lui zijt om te lezen, antwoord dan ook niet. Vroeger van de trap gevallen?

=;
Afbeelding

Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ataraxis op di 02 aug 2011 7:10 pm

RedDragon schreef:
Ataraxis schreef:The Prestige

Is een de moeite. Duurt wel 2 uur en die flashbacks door elkaar is soms wat vervelend, maar was echt wel nice einde.
En sommige stukken verwacht ge gewoon niet.

Die andere 2 films heb ik de trailer van gekeken leek me niet echt iets, maar misschien dat ik ze eens ga kijken.

Ik vind een langere speelduur net een pluspunt, als de pacing goed zit natuurlijk. :)
Maar goed, Memento zou ik toch zeker een kans geven. Voldoet zeer goed aan uw beschrijving. Veel raadsels, denkwerk, etc ... Vrij unieke film.

Nu ik eraan denk; The Illusionist. Beetje in de stijl van The Prestige, maar anders.
En Twelve Monkeys is ook een aanrader. Sci-fi time-travel film, gaat u ook vaak doen verrassen.

Enjoy.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Laquila op di 11 okt 2011 12:54 pm

Heb een goeie site:
http://www.tv.com/news/fall-2011-tv-schedule-your-everything-guide-26450/
Dit zijn allemaal de series die in America spelen op ABC en CW enzo. Ge kunt dan vanboven op Sunday en Monday enal klikken. Heb er een paar uitgepakt die u mss interesseren..

Once Upon A Time

Terra Nova

Unforgettable

Pananormal Witness

The Secret Circle

Fringe

Supernatural

Ghost Adventures

Grimm

Voila, ik hoop daje er iets mee zijt :)
The best life is the kind that..
Awakes the soul and makes us remain for more; that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds..
That’s what you’ve givin' me and that’s what I hope to give to you forever..
Laquila (oude nickname: Utopia)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rafael op wo 13 jun 2012 5:33 pm

Scratching my head. Watch HBO.
"ABC & CW", give me a fucking break.
I am protected species
Rafael (oude nickname: Whicker)
Vuilnisman
Vuilnisman

Keer terug naar Films