register Paswoord vergeten?

Battlefield 3

Have a nice frag

Re: Battlefield 3

Berichtdoor Wafelsap op vr 16 sep 2011 12:03 pm

Wow wtf bjoerk :o:

Daar kunde het pentagon mee besturen ofzo :D
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Khaarnie op vr 16 sep 2011 1:54 pm

ik had de systeem eisen wel hoger verwacht, puur op cijfers afgaand zou mijn laptop die op high kunnen draaien.

alleen vrees ik dak eikes kan bakken op mijn toetsenbord dan :D
Khaarnie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op vr 16 sep 2011 2:02 pm

bjoerk schreef:Viola mijn BF3 pcken is aangekomen en half in een gestoken enkel nog windows en bullshit installeren. Voor de mensen dat et willen weten:
I7 2600K
MoBo: Gigabyte Z69X-UD3H-B3
Graka: 2x XFX 6950's in crossfire
SSD: Crucial M4 128GB
PSU: Corsair AX750
HDD: 2x Samsung Spinpoints F4 2TB, komen er voor december nog 2 extra bij + een Raid controller voor Raid 5 te hebben.
LG bluray drive
En last but not least 3x Dell U2412M scherpen voor eyefinity met men ATI kes ^^Nu dak ervoor zit zou eigelijk 6 schermen ook ook niet missen kan er dan nog een rij boven zetten xD tempting ^^

Tis alleen nog wachten op een mini display poort naar display poort converter en een display port kabel. Die verstuurt zouden moeten zijn maar nog nie zijn aangekomen DAMN YOU xD

Ge zijt uw ram vergeten!!! :o

Lol, wel zwaar pctje ^^

Khaarnie schreef:ik had de systeem eisen wel hoger verwacht, puur op cijfers afgaand zou mijn laptop die op high kunnen draaien.

Let wel op dat dit desktop vereisten zijn, dus tkan zijn da uw mobile graka en cpu toch wel wat moeite zullen hebben
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Khaarnie op vr 16 sep 2011 2:11 pm

bwa mijn cpu is een I7 en mijn gpu is een ati m7820 dus het hoogste zal niet haalbaar zijn maar medium moet toch te doen zijn
Khaarnie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op vr 16 sep 2011 3:22 pm

r0o schreef:
bjoerk schreef:Viola mijn BF3 pcken is aangekomen en half in een gestoken enkel nog windows en bullshit installeren. Voor de mensen dat et willen weten:
I7 2600K
MoBo: Gigabyte Z69X-UD3H-B3
Graka: 2x XFX 6950's in crossfire
SSD: Crucial M4 128GB
PSU: Corsair AX750
HDD: 2x Samsung Spinpoints F4 2TB, komen er voor december nog 2 extra bij + een Raid controller voor Raid 5 te hebben.
LG bluray drive
En last but not least 3x Dell U2412M scherpen voor eyefinity met men ATI kes ^^Nu dak ervoor zit zou eigelijk 6 schermen ook ook niet missen kan er dan nog een rij boven zetten xD tempting ^^

Tis alleen nog wachten op een mini display poort naar display poort converter en een display port kabel. Die verstuurt zouden moeten zijn maar nog nie zijn aangekomen DAMN YOU xD

Ge zijt uw ram vergeten!!! :o

Lol, wel zwaar pctje ^^

Khaarnie schreef:ik had de systeem eisen wel hoger verwacht, puur op cijfers afgaand zou mijn laptop die op high kunnen draaien.

Let wel op dat dit desktop vereisten zijn, dus tkan zijn da uw mobile graka en cpu toch wel wat moeite zullen hebben

Oh ik dacht al dak iet vergeten was veils 8gb 1600mhz, ddr3 offcourse
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor JDM op vr 16 sep 2011 6:23 pm

Kzie dat er hier nogal wa kenners zitten dus hier maar even mijn vraag stellen. Ben ook van zin om een nieuwe pc aan te kopen voor BF3 maar aangezien ik de laatste jaren niet zoveel interesse meer heb in de pc wegens andere bezigheden ben ik al lang niet meer mee met het ganse gebeuren en nu vraag ik mij dus af of dit systeem BF3 op een redelijke kwaliteit zou kunnen spelen:

Intel i5 2300
12 GB DDR3
2TB HDD
Nvidia GTS 450

Dit is zowat het belangrijkste denk ik, dit zou dus enkel voor BF3 en CSS zijn. Ik ga er uiteraard ook geen 1000 euro voor neertellen om enkel BF3 te kunnen spelen natuurlijk ;) Dacht aan zo'n 600-700 euro mss. Heb alleen nog wat mijn twijfels bij de Graka...
JDM (oude nickname: Punani)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor maxovitsj op vr 16 sep 2011 6:49 pm

JDM schreef:Kzie dat er hier nogal wa kenners zitten dus hier maar even mijn vraag stellen. Ben ook van zin om een nieuwe pc aan te kopen voor BF3 maar aangezien ik de laatste jaren niet zoveel interesse meer heb in de pc wegens andere bezigheden ben ik al lang niet meer mee met het ganse gebeuren en nu vraag ik mij dus af of dit systeem BF3 op een redelijke kwaliteit zou kunnen spelen:

Intel i5 2300
12 GB DDR3
2TB HDD
Nvidia GTS 450

Dit is zowat het belangrijkste denk ik, dit zou dus enkel voor BF3 en CSS zijn. Ik ga er uiteraard ook geen 1000 euro voor neertellen om enkel BF3 te kunnen spelen natuurlijk ;) Dacht aan zo'n 600-700 euro mss. Heb alleen nog wat mijn twijfels bij de Graka...

12GB ram heb je nie nodig, kzou voor 6 gaan en dan misschien een ssd erin, heb je meer aan ;)
Afbeelding

It's a bird with a hat.. so what
My Youtube channel: here || My Twitter: @Maxovitsj
maxovitsj
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor JDM op vr 16 sep 2011 7:38 pm

Ja, ik dacht ook al dat die 12GB redelijk overkill zou zijn. Die SSD's zijn idd wel interessant, zal eens zien wat de kostprijs is tov een HDD. 2TB krijg ik zoiezo nooit vol dus iets minder mag ook.

En die GTS 450 is dus doenbaar om BF3 te spelen?
JDM (oude nickname: Punani)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 16 sep 2011 10:07 pm

BramVroy schreef:
BLUE_SMILEY schreef:
Dequal schreef:3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5

zou da marchere?

Medium-high :)
Hopelijk toch :P

Gemakkelijk. Uiteraard AA niet al te hoog en AF valt ook te bezien.

Bij mij moet AA sowieso op 't hoogste staan ze :p
Ik speel nog liever op medium met AA (max) dan op high zonder AA.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dequal op za 17 sep 2011 6:35 pm

BLUE_SMILEY schreef:
BramVroy schreef:
BLUE_SMILEY schreef:
Dequal schreef:3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5

zou da marchere?

Medium-high :)
Hopelijk toch :P

Gemakkelijk. Uiteraard AA niet al te hoog en AF valt ook te bezien.

Bij mij moet AA sowieso op 't hoogste staan ze :p
Ik speel nog liever op medium met AA (max) dan op high zonder AA.

+1 en native resolutie op mn iMac van 2560 op 1440 pixels magk wss toch vergeten :p
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Wafelsap op zo 18 sep 2011 5:03 pm

Wa is die AA en AF? :oops:
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Didier Deluxe op zo 18 sep 2011 5:12 pm

Wafelsap schreef:Wa is die AA en AF? :oops:

Anti-Aliasing (hogere setting zorgt voor minder kartelingen in schuine lijnen maar vereist prestatie van je computer)

en Anisotropic Filtering (hogere setting zorgt voor scherpere textures op grotere afstanden, maar is opnieuw zwaarder voor de pc)

Afbeelding

"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Wafelsap op zo 18 sep 2011 5:19 pm

Ok merci :) weer wa bijgeleerd ^^
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bjoerk op ma 19 sep 2011 7:54 pm

PC is gereduceert tot een single 6950 opt moment. Omdak de rommel niet in crossfire stabiel kan doen lopen morgen nieuwe mobo halen een andere betere. Hopelijk kan die mijn crossfire wel doen lopen zonder crashes enzo niet dan weet ik al weer dat het niet aan de mobo ligt he xD

Voorlopig uitgesloten schuldigen:
Geheugen
"Graka's" (apart draaien ze zonder problemen)
Voeding
Crossfire bridge

Mogelijke schuldigen:
Mobo
SSD
processor

Maar ik betwijfel dat die laatste 2 er effectief iets mee te maken hebben.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dequal op ma 19 sep 2011 10:03 pm

BF3 gepre-ordered via Amazon! 36 euro ching ching. EN kreeg er nog een extra download pack bij van multiplayer skins voor uw personage.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Nicske op di 20 sep 2011 1:28 pm

Dequal schreef:BF3 gepre-ordered via Amazon! 36 euro ching ching. EN kreeg er nog een extra download pack bij van multiplayer skins voor uw personage.

Via Amazon UK? Moet geen extra taxen betalen ofzo. Hoeveel kosten de verzendingskosten? Mss dat ik ook eens dit ga bestellen via UK.
Afbeelding
Nicske (oude nickname: VegTo91)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op di 20 sep 2011 2:02 pm

Nicske schreef:
Dequal schreef:BF3 gepre-ordered via Amazon! 36 euro ching ching. EN kreeg er nog een extra download pack bij van multiplayer skins voor uw personage.

Via Amazon UK? Moet geen extra taxen betalen ofzo. Hoeveel kosten de verzendingskosten? Mss dat ik ook eens dit ga bestellen via UK.

Geen extra taksen + verzending is gratis bij bestellingen groter dan 25pond (indien hetgeen je besteld onder "super saver delivery" valt, wat meestal het geval is als je van amazon.co.uk zelf koopt ipv een van de vele verkopers)

Battlefield (limited edition) staat daar wel te koop voor 38.91 pond... das ongeveer 44-45 euro.
Dus weet wel niet waar die 36 euro vandaan komt :)
Valt wel op trouwens dat de standaard game duurder is dan de limited edition! Hoe komt dat?
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nicske op di 20 sep 2011 2:14 pm

TrakeTT schreef:
Nicske schreef:

Geen extra taksen + verzending is gratis bij bestellingen groter dan 25pond (indien hetgeen je besteld onder "super saver delivery" valt, wat meestal het geval is als je van amazon.co.uk zelf koopt ipv een van de vele verkopers)

Battlefield (limited edition) staat daar wel te koop voor 38.91 pond... das ongeveer 44-45 euro.
Valt wel op trouwens dat de standaard game duurder is dan de limited edition! Hoe komt dat?

Wat is die RRP op de site van Amazon bij BF3
Afbeelding
Nicske (oude nickname: VegTo91)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor maxovitsj op di 20 sep 2011 3:58 pm

Afbeelding

It's a bird with a hat.. so what
My Youtube channel: here || My Twitter: @Maxovitsj
maxovitsj
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Toiny op di 20 sep 2011 4:04 pm

Net gepre-ordered op gamegear.be 8-)
Toiny (oude nickname: Toin!_-)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor BLUE_SMILEY op di 20 sep 2011 4:28 pm

Operation Metro...

Afbeelding

Ik zal 't wel eens opzetten om te zien of mijn PC 't kan draaien maar daar zal 't bij blijven.
Ik snap niet waarom we Caspian Border niet mogen spelen. Ik wil Conquest 64 godmiljaar.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ecknine op wo 21 sep 2011 7:45 pm

Officiële System Requirements:

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE
ecknine
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor ecknine op wo 21 sep 2011 7:50 pm

Zat gij in de alpha, Blue_Smiley?

Heb zelf niks op tegen dat het nog eens OP Metro wordt. Ben al blij dat ze überhaupt ne Open Beta doen. Een gegeven paard moet ge ni in de bek kijken ;)

Uw AA redenering snap ik ook nie echt. Kga m'n AA maar op 4x zetten omdat alles erboven amper zichtbaar is met het blote oog (+ het vreet van uwe pc...)

Zelf heb ik dit:

- i7 2600 @ 3,4GHz
- Asus P8P67 Pro
- Gainward Phantom GTX 560 Ti 2GB
- 8GB RAM

Kga dus voor High op 1920x1080 ;)
ecknine
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 22 sep 2011 1:56 pm

ecknine schreef:Zat gij in de alpha, Blue_Smiley?

Heb zelf niks op tegen dat het nog eens OP Metro wordt. Ben al blij dat ze überhaupt ne Open Beta doen. Een gegeven paard moet ge ni in de bek kijken ;)

Uw AA redenering snap ik ook nie echt. Kga m'n AA maar op 4x zetten omdat alles erboven amper zichtbaar is met het blote oog (+ het vreet van uwe pc...)

- Neen. Maar da's gewoon een stomme map.
Waarschijnlijk zullen we enkel rush kunnen spelen. Excuseer, geef mij maar Conquest op een grote, open omgeving.
EA had ons eerst verteld dat de BETA niet op O Metro zou gespeeld worden en dat ze de jets zouden testen.
Iedereen dacht dus dat het Caspian Border ging worden. Waaronder ikzelf. En ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt..

- Een gegeven paard mag men inderdaad niet in de bek kijken. Maar als je ver genoeg nadenkt weet je dat dit door EA is. DICE had de Alpha gewoon Beta genoemd, de Beta zou MP Demo noemen. Het enige wat men nu nog zal fixen zijn de servers. Want die zijn niet echt bepaald... interessant om op te spelen. Ze hebben een serieuze memory leak die enkel DICE kan fixen. 't Is te hopen dat die Beta voor iets nuttig zal zijn dus.

Afbeelding

Afbeelding

't Is dus puur om nog wa reclame te maken. Ook al snap ik hun mapkeuze niet echt. #-o

- Das net zoals ik al jaren van een vriend moet horen dat je niet hoger dan FPS kan opmerken/zien. Yeah right.
AA moet op max, gvd. En het vreet misschien van mijn PC, maar dat is dan een van de redenen waarom ik een PC voor BF3 gekocht heb. :p

EDIT:

UPDATE

Afbeelding
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor ecknine op do 22 sep 2011 5:52 pm

Nja, kvind de Battlefield community een beetje kinderachtig doen. Ze zijn niet eens verplicht een beta te doen, dus mogen we al blij zijn dat we dit hebben...

Ik denk dat ze niet het grote publiek nodig hebben om de voertuigen/helikopters/jets te nerven, daar zullen ze intern wel genoeg en fatsoenlijke data over krijgen. Servers testen moeten ze doen bij ne open beta, hoewel ze dan beter een 64 player map hadden gekozen, ma bon :D

Ik zal 'm alleszins uitbundig spelen :)
ecknine
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Dequal op do 22 sep 2011 6:17 pm

TrakeTT schreef:
Nicske schreef:

Op Amazon:
Battlefield 3 - Limited Edition (PC DVD) (2011) - Windows 7 / Vista
Buy new: £29.91

= 34.0702131 Euros

+ gratis verzending ;)
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor r0o op do 22 sep 2011 6:29 pm

tis wel 3 - 7 dagen wachten, verzenden ze vroeger? :o
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op do 22 sep 2011 7:40 pm

Dequal schreef:
TrakeTT schreef:
Nicske schreef:

Op Amazon:
Battlefield 3 - Limited Edition (PC DVD) (2011) - Windows 7 / Vista
Buy new: £29.91

= 34.0702131 Euros

+ gratis verzending ;)

Ja natuurlijk! :D
Ik ben gewend om voor consoles te kijken! My mistake.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dante op do 22 sep 2011 8:08 pm

PSN: K7AXDR-1
Roads? Where We're Going We Don't Need Roads.
Dante
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Toiny op wo 28 sep 2011 5:09 pm

Weet er iemand of de beta al beschikbaar is om 1 na middernacht?
Toiny (oude nickname: Toin!_-)
Krapuul
Krapuul

VorigeVolgende

Keer terug naar Games