register Paswoord vergeten?

Battlefield 3

Have a nice frag

Re: Battlefield 3

Berichtdoor Deo_Volente op do 03 maart 2011 3:13 pm

Die foto's geven zin om een game pc aan te kopen :p

Maar twordt toch een console versie
Deo_Volente (oude nickname: denbliecke)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 03 maart 2011 3:22 pm

Battlefield 3 - Fault Line "Bad Part of Town" Analysis

os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 04 maart 2011 6:27 pm

YUMMEH :heartbeat:
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TheCeet op vr 04 maart 2011 7:18 pm

DICE: “Battlefield 3 zal op de consoles er nog steeds mooi uitzien”

Toen men de eerste gameplaybeelden van Battlefield 3 zag begon menig gamer te watertanden. De gameplaybeelden zagen er adembenemend uit en de graphics zagen er ook nog eens prachtig uit. Mocht je de gameplaybeelden gemist hebt, dan kun je die hier nog een keer bekijken. Deze beelden zijn afkomstig van de PC-versie van de game.

Menig PS3-bezitter was een beetje bang dat de PS3, zoals wel vaker het geval is, een port van de Xbox 360 voorgeschoteld krijgt met matige graphics. Terwijl wij allemaal weten dat de PS3 een zeer krachtig apparaat is, kijk maar naar games als Killzone 3, Uncharted 3 en Heavy Rain.

Art Director van DICE, Gustav Tilleby, stelt ons gelukkig gerust. Naast het feit dat de nieuwe Frostbite Engine adembenemend is liet hij ook nog eens weten dat beide consoleversies vrijwel gelijk aan elkaar zullen zijn qua graphics. Wat wel opvalt is dat hij alleen laat weten dat ze de kracht van de Xbox 360 optimaal willen benutten, de PS3 wordt niet genoemd.

“The positive thing is that the new rendering technique allows us to do more complex calculations at no extra cost,” art director Gustav Tilleby.

“That’s the magic. The game will look very good, even on 360.”

Tilleby also said the game’s new Frostbite engine is “a step beyond our competitors, and it allows us to do more.”

Producer Patrick Bach backed up the console statement, saying it will look “amazing.”

“I can promise you that the console versions will still look amazing because of the core technology. If you have a 360, we want to use that machine to the maximum.”
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Spoon3r op ma 14 maart 2011 9:51 am

we kunnen nu al zeggen game of the year 2011? =D>
Spoon3r
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op ma 14 maart 2011 11:27 am

Spoon3r schreef:we kunnen nu al zeggen game of the year 2011? =D>

Neen. Eerst wachten op L.A. Noire.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 17 maart 2011 9:24 am

Fault Line Episode 2- Good Effect on Target

os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor LatraXor op zo 20 maart 2011 9:59 pm

Even terug gekeken op mijn online profiel. 933 uur gespeeld op Battlefield 2. Altijd véél plezier aan gehad. Als je 't in groep speelt icm teamspeak/ventrilo zoveel meer teamplay gericht dan andere shooters.
In mijn ogen stukken beter, tactischer, groter, mooier, ... dan COD.

Als ik BF3 op mijn laptop kan draaien dan ga 'k het zéker weer aankopen.
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
LatraXor
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 21 maart 2011 4:09 pm

Mijn 7.1 headset ligt al klaar sinds vandaag! Nu nog (veel te lang) wachten op de game zelf! :( :(
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 30 maart 2011 2:49 pm

Fault Line Episode 3- Get That Wire Cut

EXTRA:

Campagne Battlefield 3 duurt 12 uur

In een gesprek met Karl Magnus Troedsson, de general manager van DICE, liet de man weten dat de singleplayer van Battlefield 3 zowat 12 uur zal duren. Ook al staat de multiplayer centraal in de Battlefield-reeks, zijn zaken als singleplayer ook belangrijk voor hem.

"Natuurlijk willen we meer mensen naar de franchise brengen, en daarom hebben we meerdere onderdelen [zoals de singleplayer] in het spel. Veel mensen willen niet meteen in de multiplayer springen. Ze willen de sfeer wat opsnuiven en pas de stap zetten als ze er klaar voor zijn. Hardcore online people zijn niet zo, die springen er gewoon meteen in en die raken misschien de campagne zelfs niet aan." De vraag is nu of deze twaalf uur op de moeilijkste stand is of gewoon op de gemiddelde setting. Lang genoeg voor jullie?

bron: 4gamers.be
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 02 apr 2011 3:08 am

Releasedatum Battlefield 3 bekend dankzij EA Store

Eerder deze week konden we al de derde trailer van Battlefield 3 aanschouwen, deze kan je hier nog eens terugvinden. Verder wisten we ook al dat we met deze titel van ontwikkelaar DICE aan de slag zullen kunnen in de herfst van 2011, maar vandaag kregen we eerder onverwacht meer details te zien. De Franse EA Store gaf namelijk wat meer duidelijkheid rond de releasedatum van Battlefield 3, deze zou namelijk verschijnen op 2 november 2011. EA heeft dit nieuws offcieel nog niet bevestigd, maar aangezien het 'foutje' afkomstig is van hun eigen store is de kans toch wel reëel dat de datum echt is.

Bron: 4gamers
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Khaarnie op za 02 apr 2011 8:38 am

ik zou graag dit topic gesloten willen zien.

iedere dag zie ik dit staan op fundalize en iedere dag wordt mijn goesting groter om die game te spelen.

DAMN YOU BLUE SMILEY !!! YOU ARE MAKING ME IMPATIENT !!!
Khaarnie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 02 apr 2011 12:28 pm

Je bent niet de enige hoor... :(
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor maxovitsj op za 02 apr 2011 1:02 pm

Khaarnie schreef:ik zou graag dit topic gesloten willen zien.

iedere dag zie ik dit staan op fundalize en iedere dag wordt mijn goesting groter om die game te spelen.

DAMN YOU BLUE SMILEY !!! YOU ARE MAKING ME IMPATIENT !!!

Mwah, vindt het wel fijn om alle info bij elkaar te hebben ^^
Maar kan idd niet wachten :D
Afbeelding

It's a bird with a hat.. so what
My Youtube channel: here || My Twitter: @Maxovitsj
maxovitsj
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 07 apr 2011 1:06 pm

Battlefield 3 werd gemaakt om CoD te kloppen

Electronic Arts maakt zich op voor een ware veldslag die op het einde van het jaar tussen hen en Activision zal plaatsvinden, wanneer Battlefield 3 oog in oog zal staan met de momenteel onaangekondigde opvolger van Black Ops.

Tijdens een Ad Age-presentatie zette EA CEO John Riccitiello het bovenstaande kracht bij door aan te halen dat Battlefield 3 werd gemaakt om Call of Duty te verslaan en zo de FPS-kroon (qua sales) te bemachtigen. Volgens hen zullen door beide bedrijven (EA en Activision) honderden miljoenen dollars worden uitgegeven aan marketing en zal dit tegen november/december een wereldwijde 'Modern Warfare' ontketenen op tal van tv-schermen en reclameborden. Losstaand hiervan wist de man met blijdschap aan te halen dat de gamesmarkt ondertussen zo'n 1.5 miljard klanten rijk is, terwijl hij voorspelde dat deze binnen de drie à vier jaar in aantal zullen verdubbeld zijn. Welke van beide games halen jullie in huis, Battlefield 3 of de volgende Call of Duty?

Zelf denk ik wel dat EA zich hier serieus aan zal mispakken. Call of Duty is nog steeds de grootste hype binnenin de game-wereld en dit zal sowieso nog duren tot na Call of Duty.. euhm.. 8 of 9 of zo? #-o
Als EA het toch wint van Activision..good. Dan maar hopen dat EA de hele BF serie niet gaat verkloten vanaf dan.
Want eenmaal als ze geld ruiken...

Bevestigd: Battlefield 3 komt in november

De CEO van EA, John Riccitiello heeft op de 'Ad Age Digital Conference' in New York bevestigd dat Battlefield 3 in november dit jaar wordt uitgegeven.

Een exacte datum is nog niet bekend, maar het staat dus vast dat we in november aan de slag kunnen gaan met Battlefield 3. Wat dit voor de bèta in houdt, is niet bekend gemaakt. De bèta van Battlefield 3 zou binnen 12 maanden gespeeld kunnen worden na de release van Medal of Honor. Dit zou betekenen dat dit voor 14 oktober zou moeten zijn.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Deo_Volente op do 07 apr 2011 1:45 pm

BLUE_SMILEY schreef:Campagne Battlefield 3 duurt 12 uur

Fucking nice! Deze zal mss een koopske zijn.
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dante op do 07 apr 2011 4:11 pm

den drie werd gemaakt om COD te kloppen? kweni, das elke keer al zo? XD
alee toch voor mij sinds den eerste BC, da was beter dan MW1, en den tweede BC is beter dan MW2

en 12 uur? niiceee
PSN: K7AXDR-1
Roads? Where We're Going We Don't Need Roads.
Dante
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 07 apr 2011 4:57 pm

Dante schreef:den drie werd gemaakt om COD te kloppen? kweni, das elke keer al zo? XD
alee toch voor mij sinds den eerste BC, da was beter dan MW1, en den tweede BC is beter dan MW2

en 12 uur? niiceee

Het gaat niet om de gameplay.
Het gaat hier om de centjes/aantal verkochte games. ^^
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Spoon3r op vr 08 apr 2011 9:10 am

toch geniale mentaliteit van EA
new cod game? LETS DO BETTER!
Spoon3r
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Deo_Volente op vr 08 apr 2011 11:55 am

Spoon3r schreef:toch geniale mentaliteit van EA

Keep dreaming!
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TheCeet op wo 13 apr 2011 6:01 pm

aan alle Facebook-gebruikers!

http://www.facebook.com/battlefield?sk= ... 4772808486

klik op vind ik leuk voor volledige nieuwe trailer!!
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Khaarnie op wo 13 apr 2011 7:05 pm

Deo_Volente schreef:
Spoon3r schreef:toch geniale mentaliteit van EA

Keep dreaming!

het team dat COD maakt is het team dat bij EA is opgestapt na medal of honor Allied Assualt. EA probeert om die reden alleen al BF beter te maken dan COD
Khaarnie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 16 apr 2011 5:40 pm

Battlefield 3 - Full Length "Fault Line" Gameplay Trailer

os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op za 16 apr 2011 6:26 pm

LatraXor schreef:Even terug gekeken op mijn online profiel. 933 uur gespeeld op Battlefield 2. Altijd véél plezier aan gehad. Als je 't in groep speelt icm teamspeak/ventrilo zoveel meer teamplay gericht dan andere shooters.

Niks kan aan bf2 tippen, epic game! Nog altijd spijt dat ik mijn exemplaar verkocht heb :( uren plezier aan gehad.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 16 apr 2011 7:24 pm

the-skullkid schreef:
LatraXor schreef:Even terug gekeken op mijn online profiel. 933 uur gespeeld op Battlefield 2. Altijd véél plezier aan gehad. Als je 't in groep speelt icm teamspeak/ventrilo zoveel meer teamplay gericht dan andere shooters.

Niks kan aan bf2 tippen, epic game! Nog altijd spijt dat ik mijn exemplaar verkocht heb :(

Voor een paar euro's heb je de complete edition toch al? :P
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op za 16 apr 2011 7:29 pm

BLUE_SMILEY schreef:
the-skullkid schreef:

Niks kan aan bf2 tippen, epic game! Nog altijd spijt dat ik mijn exemplaar verkocht heb :(

Voor een paar euro's heb je de complete edition toch al? :P

I know, maar ik heb nu toch geen tijd meer om te gamen ;) Maar nog, best game eva!
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 21 apr 2011 2:38 pm

Demo Battlefield 3 bevestigd

Er is een nieuwe interview omtrent Battlefield 3 opgedoken. Naast vragen over de co-op mode, waarover hij niks kwijt wil, en over eventuele DLC, waarover hij ook niks kwijt wou, valt 1 antwoord toch op. Vele gamers hebben toch graag een demo om te weten of het spel hen ligt en of ze hun zuurverdiende centjes moeten uitgeven aan een spel.

Patrick Bach, executive producer van Battlefield 3, had een kort, maar krachtig antwoord klaar op de vraag of er een demo zal zijn voor het spel in de winkel ligt. 'Ja'. Zo, jullie weten het dus. Als je al voor de release wil proeven van wat Battlefield 3 te bieden heeft, kan je de demo dus al te pletter spelen.

Bron: 4gamers
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op di 10 mei 2011 4:56 pm

Containing four of the best Battlefield maps ever created by DICE, the first expansion pack for Battlefield 3 will be a treat both for returning fans and newcomers. Read on for more in-depth details on Battlefield 3: Back to Karkand and how to get it at no extra charge.

Anyone who preorders Battlefield 3 will receive our first themed expansion pack at no extra charge. When Lead Designer Niklas Fegraeus got the assignment to lead the expansion pack, his thoughts immediately went to the four most played and loved maps in the history of Battlefield: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman, and Sharqi Peninsula. Combined, these four maps have been played for an incredible 25,000 man years!

It’s obvious returning Battlefield fans should be excited. What does the expansion pack offer to those new to Battlefield?
-- It’s pretty simple, really. These are evidently some of the very best maps we have ever built. We have unquestionable data and feedback from the community saying so. You would be crazy turning down the chance to boost your game with these classic multiplayer maps.

Afbeelding

What does the Frostbite 2 engine and the Battlefield 3 gameplay bring to the reimagined version of Strike at Karkand
-- From a gameplay perspective, destruction is the biggest addition compared to the original map in Battlefield 2 back in 2005. I remember this particular building by the square in the original where players could defend very effectively. Now, with the destructive power of Frostbite 2, someone can just RPG that building and expose the defenders within. At the same time, we need to be careful not to add destruction that breaks the tried and tested game flow of the map.

You were also Lead Designer on last year’s expansion pack Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Do you see any similarities between that and Back to Karkand?
-- Certainly from the perspective of scope and ambition, they are very similar. This is no simple map pack. Back to Karkand will also include iconic Battlefield 2 weapons and vehicles to bring back to the base game, new unlocks and persistence, and more content that we will talk about later. They are also similar in that they are both strongly themed.

In your mind, what makes Strike at Karkand still great?
-- Strike at Karkand finds the perfect combination of tight urban infantry combat and traditional Battlefield vehicle combat, without any one side ever dominating the fight. I also think that the linear flag positions give you a clear idea of where you need to go, creating a strong sense of direction.

How do you feel now that your map is set for a reimagining in Battlefield 3?
-- I'm super happy and proud that it became such a classic. I'm excited to see it remade with a whole new level of graphics and destruction and have given the developers of the expansion pack a few pointers on the map.

What was your original design idea for Strike at Karkand?
-- I wanted almost to tell a story. In my mind when I started the design, I could see these tanks rolling downhill in a sandy desert into a city where defenders were scurrying around, setting up a defensive perimeter and then being pushed back further downtown. I also wanted to create an asymetric battlefield with a defensive focus. Infantry defenders meeting heavy armor. I just started painting the layout of the map in Photoshop and went from there.

What happened when you actually started play testing the design?
-- I remember one of the first play tests. People were behaving exactly as I had imagined: Placing mines and C4, climbing onto roofs to get a clear view and clear shot of the tanks rolling in. It all just fell into place. It was a fantastic feeling.

Do you have any original design docs for Strike at Karkand lying around that we could have a look at, just for fun?
-- Sure thing! Here is my original layout design, last saved in October 2004. If you know your Karkand, you realize that the layout here is mirrored from the actual in-game map. This was something I wasn’t aware of at the time, but when you entered your layout into the game editor, everything was reversed!

- Om deze map te kunnen spelen moet je de Limited Edition van BF3 preorderen. Dit kan je bij alle webshops al doen -
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor r0o op di 10 mei 2011 6:09 pm

strike at karkand is inderdaad een overzalige map! Ben benieuwd hoe hij zal spelen in BF3, ze mogen natuurlijk niet teveel stoefen met hun nieuw spel...
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 18 mei 2011 9:04 pm

Wake Island Concept Art

Er is weer een nieuw concept art verschenen van een van de maps die in de expansion back van Battlefield 3 zullen zitten. In deze uitbreiding genaamd 'Back to Karkand', zullen de populairste mappen uit BF2 ook in Battlefield 3 gespeeld kunnen worden. De vorige keer kwam de Battlefield blog met een concept art van Strike at Karkand, dit keer is Wake Island aan de beurt. Vergeet niet dat het slechts om een concept art gaat en niet om een in-game screenshot.

Afbeelding

't Ziet er goed uit!
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Games