register Paswoord vergeten?

Battlefield 3

Have a nice frag

Re: Battlefield 3

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 19 aug 2011 1:22 am

BF3 zal op PC GEEN in-game server browser op hebben. ](*,)

En console krijgt er wel ene. EA is echt zot aan 't worden. Er zijn hopen mensen (like me?) die eigenlijk speciaal een krachtige PC gekocht hebben om BF3 te spelen en dan krijgt men zelfs nog geen freakin' in-game server browser.
Nu moeten we dus steeds het spel afsluiten, naar Battlelog surfen en vanaf daar een server joinen.

Lachwekkend, maar zo-fucking-veel facepalms waard. Niet normaal. [-(
Ik hoop dat de community van zich laat horen, EA moet dit echt veranderen.

http://bf3blog.com/2011/08/battlefield- ... r-browser/

EDIT: http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... ame-1.html
Vote for it. We moeten EA kunnen overtuigen om toch een server browser te integreren.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dequal op vr 19 aug 2011 8:43 am

ja die beslissing slaat echt op niks.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Ataraxis op vr 19 aug 2011 9:15 am

What the fuck, EA.

Waar slaat dit op?
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor FuckThisShit op vr 19 aug 2011 10:10 am

Lijkt dit er nu op of wordt ook de meest pc-gerichte serie in fps-land meer en meer op console gericht?
Das eigenlijk gewoon een slag int gezicht van de community
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op vr 19 aug 2011 10:11 am

BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor RedDragon op vr 19 aug 2011 12:10 pm

Tweakers schreef:c-versie Battlefield 3 bevat geen server-browser

De pc-versie van shooter Battlefield 3 bevat geen serverlijst. Als spelers van server willen wisselen, moeten ze het spel verlaten en met Battlelog een nieuwe server kiezen. In de consoleversies zou wel een server-browser aanwezig zijn.

Spelers die in de pc-versie van Battlefield 3 naar een andere server willen gaan, dienen hun spel af te sluiten en in Battlelog een nieuwe server te kiezen. Dit werkt anders dan bij Battlefield 2 en de meeste andere pc-shooters, waarin het uitkiezen van een server in het spel zelf gebeurt. De consoleversies van Battlefield 3 zijn naar verluidt wel uitgerust met een dergelijke in-game server-browser.

De reden dat ontwikkelstudio DICE voor deze methode heeft gekozen, lijkt te zijn dat de ontwikkelaar Battlelog wil profileren als het 'hoofdmenu' voor Battlefield 3. Senior Gameplay Designer Alan Kertz van DICE liet via Twitter weten dat spelers vanuit Battlelog rechtstreeks in de actie terechtkomen. Als een Battlefield 3-server wordt geselecteerd, laadt Battlefield 3 dus direct de betreffende map, en krijgt de speler geen andere menu's meer voorgeschoteld.

Op verschillende fora, waaronder GoT, heeft de bekendmaking de vraag opgeroepen of het ontbreken van een serverlijst storend zal werken, of dat Battlelog een afdoende alternatief biedt. Vast staat in elk geval wel dat de speler altijd Battlelog moet gebruiken om een nieuwe server te kiezen. Daarmee lijkt duidelijk dat het gebruik van Battlelog noodzakelijk wordt om Battlefield 3 te spelen. Het programma werd aanvankelijk echter aangekondigd als extra applicatie om meer uit de Battlefield-spelervaring te halen, vergelijkbaar met Call of Duty: Elite voor de Call of Duty-games.

Ook is het de vraag wanneer Battlelog of Battlefield 3 een plek op de gekozen server 'reserveert'. Bij een aantal games kan het voorkomen dat een nog net niet volle server toch vol blijkt tegen de tijd dat de betreffende map geladen is. Als dat probleem in Battlefield 3 de kop opsteekt, moet de speler dus toch weer terug naar Battlelog om een andere server te kiezen.

Na call of duty ook BF? Weet niet hoe het werkte in de vorige BF, maar denk toch dat de meeste mensen het niet plezant gaan vinden.
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor -liquid- op vr 19 aug 2011 1:06 pm

Boeh !!! Das percies gelijk vroeger (in mijn kinderlijke onwetendheid :mrgreen: ) da ik gamespy moest gebruiken voor online te spelen en dat de server ineens vol blijkt te zijn, dus game afsluiten en weer zoeken ... pffff
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor wizard op za 20 aug 2011 1:11 am

Ik vind da eigenlijk zo slecht nog nie...

Elke versie van battlefield die ik gespeeld heb had altijd een crappy server browser die vaak lastig deed en traag laadde.
Als ze op deze manier een snelle server browser kunnen maken maakt het voor mij nie uit of ik nu op 'Quit game' of 'back to server list' moet klikke.

De beste oplossing had natuurlijk ineens nen deftige in-game server browser geweest, maar ik denk nie da we hierover moete gaan zage als ge ziet hoe epic al de rest is :p
wizard
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor _maxime_ op za 20 aug 2011 10:13 am

Ik heb toch liever een server browser in-game! Als extra programma ok, maar in-game lijkt het me toch gemakkelijker...
_maxime_
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pellekesberger op za 20 aug 2011 11:43 am

Blijkbaar gaat het de map dan wel meteen laden en moet ge niet wachten op stomme intro's, inloggen en dergelijke.
Dus maakt het uiteindelijk allemaal niets uit...
Pellekesberger (oude nickname: tuuuut)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op za 20 aug 2011 12:37 pm

nja BF3 gaan we dus ook niet kopen
:roll:
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 20 aug 2011 1:07 pm

Lupes schreef:nja BF3 gaan we dus ook niet kopen
:roll:

Gewoon omda 't geen in-game server browser heeft?
Oké, zoals U in mijn vorige reply al kon lezen is dit echt een [insert random facepalm image here] waard.
Maar als ik zie hoe zalig de rest is...
Mijn 64 slot server zal vanaf dag 1 online zijn, komt bij ons spele! Dan moet ge nooit van server veranderen! :P
't Zal (na verloop van tijd) een vlaamse server worden. :)
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op za 20 aug 2011 1:12 pm

kvin da ze t gamen van FPS op pc gewoon aant verneuken zijn.. kijk naar de CoD-series.. laatste spellen zijn alleen maar gemaakt voor console (o juich no-dedi's) dusja.. kga t afwachten, voorlopig amuseer ik me nog genoeg op BF2 en CoD4
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op za 20 aug 2011 2:17 pm

Lupes schreef:kvin da ze t gamen van FPS op pc gewoon aant verneuken zijn.. kijk naar de CoD-series.. laatste spellen zijn alleen maar gemaakt voor console (o juich no-dedi's) dusja.. kga t afwachten, voorlopig amuseer ik me nog genoeg op BF2 en CoD4

Bij BF3 hebben ze het wel omgekeerd gedaan: eerst de PC-versie gemaakt en geoptimaliseerd voor PC en dan geport naar consoles en de graphics gedownscaled. :)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 20 aug 2011 3:09 pm

BramVroy schreef:
Lupes schreef:kvin da ze t gamen van FPS op pc gewoon aant verneuken zijn.. kijk naar de CoD-series.. laatste spellen zijn alleen maar gemaakt voor console (o juich no-dedi's) dusja.. kga t afwachten, voorlopig amuseer ik me nog genoeg op BF2 en CoD4

Bij BF3 hebben ze het wel omgekeerd gedaan: eerst de PC-versie gemaakt en geoptimaliseerd voor PC en dan geport naar consoles en de graphics gedownscaled. :)

Jah, inderdaad.
Lupes heeft wel gelijk over het 'fps verneuken gedoe' maar bij Battlefield 3 is dit ivm gameplay zeker niet het geval.
De overige bullshit zoals Battlelog op een website en niet in-game en geen in-game server browser enzo is inderdaad niet echt positief. Maar als je daarom het spel gaat laten liggen... Ik zal mij in elk geval kostelijk amuseren, daar ben ik 100% van overtuigd.
En nogmaals, het server browser probleem is snel opgelost als je steeds in dezelfde server gaat.
Wat hopelijk ook zal gebeuren want game communities zijn precies old school aan het worden. #-o
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op za 20 aug 2011 3:13 pm

BramVroy schreef:

ok dat hebk dan misbegrepen.. anyway BF2 en CoD4 zijn nog steeds de beste imo :P (en CoD2 en CoDuo en BF2142 ook natuurlijk :D)
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op zo 21 aug 2011 12:43 pm

Voor veel BF2 veteranen is het bang afwachten op BF3.
Gaat het nog zo leuk zijn? Gaan de voertuigen reageren zoals ik wil? Voelen de wapens wel realistisch aan?
Wel, een BF3Blog redacteur (bf2 veteraan) heeft 't spel gespeeld en hij geeft hier zijn eerste opmerkingen. I think you'll like it. :)

Caspian Border map was detailed, lush, and just awesome to play in.

Flags are close together, felt about the same distance as the flags in Harvest Day from Bad Company 2. The rest of the map was very big.

The close proximity of the flags, coupled with a lot of players and vehicles resulted in some tense action between the flags, like a melting pot of vehicles, soldiers, explosions and gunfire.

Outside if the flag zones, there wasn’t much action. But there is a lot of room for flanking, both on foot and in vehicles.

The game crashed once. My friend who played had it crash a lot more often.

Jets don’t feel slow at all, feel about the same speed as in BF2. Jets aren’t hard to control either — if you played BF2 and operated a jet with mouse and keyboard, BF3 is just as easy.

Controls and movement felt a lot like Battlefield 2, it definitely didn’t feel like a “Bad Company 3″ game by any means.

The graphics are awesome, everything is detailed and crisp. The forest areas with a lot of trees and shadows looked just as good as Crysis. Water effects were the best I’ve ever seen.

Destruction is back and looked amazing, although you can’t destroy everything (obviously).

The PC system was powered by two Nvidia GTX 580 cards in SLI.

Vehicles felt more responsive than in Bad Company 2.

Tanks are operated differently now, the MG isn’t on secondary fire any longer, you have to use the “1″ and “2″ buttons to switch between main gun and MG.

You can spawn in vehicles now, e.g. you can spawn in a jet on the runway.

Weapons felt more realistic than Bad Company 2. They’re less “violent”, with less muzzle flash. They felt, sounded and handled realistically (BC2 weapons are almost cartoonish by comparison).

There were a lot of weapons available from the get to and there are a lot of customization options, even if the player I used was a level 1 Private. They might have added more guns just for this GamesCom preview.

The game just felt like a proper sequel to Battlefield 2. I played Bad Company 2 the night before, and BF3 is totally different. There’s an atmosphere and feeling of war and combat that was in BF2 and something BC2 couldn’t replicate.

It felt full of BF2 nostalgia when, as soon as I spawned, I could see and hear jets dog fighting in the sky above, see tanks blowing up far into the distance, see teammates running around me towards a flag… Just those 5 seconds made me feel what I felt when I played the BF2 demo for the first time in 2005. Just “wow”.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor _maxime_ op zo 21 aug 2011 1:05 pm

BLUE_SMILEY schreef:Voor veel BF2 veteranen is het bang afwachten op BF3.
Gaat het nog zo leuk zijn? Gaan de voertuigen reageren zoals ik wil? Voelen de wapens wel realistisch aan?
Wel, een BF3Blog redacteur (bf2 veteraan) heeft 't spel gespeeld en hij geeft hier zijn eerste opmerkingen. I think you'll like it. :)

Caspian Border map was detailed, lush, and just awesome to play in.

Flags are close together, felt about the same distance as the flags in Harvest Day from Bad Company 2. The rest of the map was very big.

The close proximity of the flags, coupled with a lot of players and vehicles resulted in some tense action between the flags, like a melting pot of vehicles, soldiers, explosions and gunfire.

Outside if the flag zones, there wasn’t much action. But there is a lot of room for flanking, both on foot and in vehicles.

The game crashed once. My friend who played had it crash a lot more often.

Jets don’t feel slow at all, feel about the same speed as in BF2. Jets aren’t hard to control either — if you played BF2 and operated a jet with mouse and keyboard, BF3 is just as easy.

Controls and movement felt a lot like Battlefield 2, it definitely didn’t feel like a “Bad Company 3″ game by any means.

The graphics are awesome, everything is detailed and crisp. The forest areas with a lot of trees and shadows looked just as good as Crysis. Water effects were the best I’ve ever seen.

Destruction is back and looked amazing, although you can’t destroy everything (obviously).

The PC system was powered by two Nvidia GTX 580 cards in SLI.

Vehicles felt more responsive than in Bad Company 2.

Tanks are operated differently now, the MG isn’t on secondary fire any longer, you have to use the “1″ and “2″ buttons to switch between main gun and MG.

You can spawn in vehicles now, e.g. you can spawn in a jet on the runway.

Weapons felt more realistic than Bad Company 2. They’re less “violent”, with less muzzle flash. They felt, sounded and handled realistically (BC2 weapons are almost cartoonish by comparison).

There were a lot of weapons available from the get to and there are a lot of customization options, even if the player I used was a level 1 Private. They might have added more guns just for this GamesCom preview.

The game just felt like a proper sequel to Battlefield 2. I played Bad Company 2 the night before, and BF3 is totally different. There’s an atmosphere and feeling of war and combat that was in BF2 and something BC2 couldn’t replicate.

It felt full of BF2 nostalgia when, as soon as I spawned, I could see and hear jets dog fighting in the sky above, see tanks blowing up far into the distance, see teammates running around me towards a flag… Just those 5 seconds made me feel what I felt when I played the BF2 demo for the first time in 2005. Just “wow”.

Can't wait!! :D
_maxime_
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Wafelsap op wo 14 sep 2011 2:21 pm

Ik ga zien of mijn pc dit op degelijke kwaliteit kan draaien, en of internet op men kot rap genoeg is.
Als da beiden in orde is, ga ik mij dit spel zeker aanschaffen, ze hebben mij iig al warm gekregen ervoor, wa een zalige graphics en geluid :o
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor r0o op do 15 sep 2011 2:12 am

kheb op dit moment
I5 2500K (oc @ 4ghz)
4gig ram @ 1333mhz
ati HD 6870 (1gig)

Hopelijk kan ik het vlotjes draaien :p
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Wafelsap op do 15 sep 2011 5:50 pm

Kheb exact hetzelfde rOo, alleen heb ik 8GB Ram :D
Is er al iets bekend van de vereisten? Ik had da een keer gekeken, en had wel zoiets gevonden, ma da was ma gegokt, weet nie of er nu al iets officieel bekend van is..
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dequal op do 15 sep 2011 7:07 pm

3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5

zou da marchere?
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor r0o op do 15 sep 2011 7:41 pm

http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Kheb het volgende gevonden... Hmm, denk wel dak safe zit, kging al andere ram in men pc steken (8gig @ 1600mhz).
Kga nog afwachten om een nieuwe graka te kopen tot ik zie hoe BF3 marcheert met men huidige :)
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bulck op do 15 sep 2011 8:28 pm

Dequal schreef:3.4GHz quadcore i7
8GB DDR3 SDRAM

zou da marchere?

euhm ja :p lekker kaartje heb je daar damn :D
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dequal op do 15 sep 2011 8:37 pm

bulck schreef:
8GB DDR3 SDRAM

zou da marchere?

euhm ja :p lekker kaartje heb je daar damn :D

eum tis Mobile kaart he, equivalent van een HD 6850 heb ik gelezen.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Wafelsap op do 15 sep 2011 9:22 pm

Volgens wat ze verwachten op die site da nodig gaat zijn, voldoet gij aan de aangeraadde instellingen Dequal, dus da zit wel goe voorlopig ;)
Afbeelding
Wafelsap
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 15 sep 2011 11:45 pm

8GB DDR3 SDRAM

zou da marchere?

Medium-high :)
Hopelijk toch :P
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor goose op vr 16 sep 2011 6:41 am

Ben ik blij met mijn console :lol: Hoef geen zotte kosten te doen om te upgraden :D
goose
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor BramVroy op vr 16 sep 2011 10:26 am

BLUE_SMILEY schreef:
8GB DDR3 SDRAM

zou da marchere?

Medium-high :)
Hopelijk toch :P

Gemakkelijk. Uiteraard AA niet al te hoog en AF valt ook te bezien.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor bjoerk op vr 16 sep 2011 11:47 am

Viola mijn BF3 pcken is aangekomen en half in een gestoken enkel nog windows en bullshit installeren. Voor de mensen dat et willen weten:
I7 2600K
MoBo: Gigabyte Z69X-UD3H-B3
Graka: 2x XFX 6950's in crossfire
SSD: Crucial M4 128GB
PSU: Corsair AX750
HDD: 2x Samsung Spinpoints F4 2TB, komen er voor december nog 2 extra bij + een Raid controller voor Raid 5 te hebben.
LG bluray drive
En last but not least 3x Dell U2412M scherpen voor eyefinity met men ATI kes ^^Nu dak ervoor zit zou eigelijk 6 schermen ook ook niet missen kan er dan nog een rij boven zetten xD tempting ^^

Tis alleen nog wachten op een mini display poort naar display poort converter en een display port kabel. Die verstuurt zouden moeten zijn maar nog nie zijn aangekomen DAMN YOU xD
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Games