register Paswoord vergeten?

Battlefield 3

Have a nice frag

Re: Battlefield 3

Berichtdoor bulck op ma 31 dec 2012 4:28 pm

Vraag :

Mijn neef heeft zijn battlefield 3 aan mij gegeven voor op de pc.
Ben ingelogt met zijn origin account, maar bij het instaleren zegt hij dat de code al gebruikt is.

Someone can fix this ?

Thanks
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor IamCandyman op ma 31 dec 2012 4:49 pm

r0o schreef:
IamCandyman schreef:Is hier nog iemand die geen BF3 kan spelen omdat hij Telenet-klant is?
Ik heb sinds enige tijd battlefield 3 gekocht, maar krijg het multiplayer-gedoe niet in gang.

Ik krijg steeds volgende foutmelding:
Game could not login to EA Online (1)

Ben al een half dagje aan het rondsurfen naar mogelijke oplossingen, maar geen resultaat.
Het probleem ligt dan volgens mij hieraan: https://help.ea.com/article/online-port ... tlefield-3

En Telenet blokkeert alle poorten onder de 1024, dus de 80 en de 443 kan ik niet openzetten wat eigenlijk wel zou moeten volgens de mensen van EA.

Misschien dat hier iemand mij verder kan helpen?

Geen problemen hier met telenet... Blockt je antivirus origin niet?

Nee, die stappen heb ik allemaal al overlopen.

bulck schreef:Vraag :

Mijn neef heeft zijn battlefield 3 aan mij gegeven voor op de pc.
Ben ingelogt met zijn origin account, maar bij het instaleren zegt hij dat de code al gebruikt is.

Someone can fix this ?

Thanks

Normaal is de code gelinkt aan het account, dus als je op je neef zijn account bent ingelogd moet je BF kunnen spelen.
IamCandyman
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor IamCandyman op wo 02 jan 2013 3:22 pm

Om even terug te komen op mijn inlog-probleem (zie post hierboven):

Heb net een mail gestuurd naar Telenet-klantenservice met de vraag of ze de benodigde poorten kunnen openen voor mij.
Kans op slagen ligt rond de 2% vrees ik :?

Zou het niet iets hardware-matig kunnen zijn? Ik heb een modem van telenet met daarbij een switch. Misschien dat ik iets in de switch moet aanpassen? Hoe doe je dat dan juist?
IamCandyman
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Ottorongo op wo 02 jan 2013 6:26 pm

vroeger al eens voorgehad met mw 2 in den tijd dat ik bepaalde instellingen van mn router moest veranderen voor ik deftig kon spelen. vraag mij nu nimeer hoe
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op di 19 feb 2013 11:01 pm

Nice die 4 laatste mappen.. spijtig dat er nu echt een einde aan komt, is een van de beste spellen sinds counter strike 1.6 imo

http://blogs.battlefield.com/2013/02/en ... -overview/
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Galome op wo 20 feb 2013 10:02 am

eclipx schreef:Nice die 4 laatste mappen.. spijtig dat er nu echt een einde aan komt, is een van de beste spellen sinds counter strike 1.6 imo

ik kan het nie wachten man! verdomme wij moeten echt goed samenwerken en die domme vlag te pakken éééh!!!
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor Lupes op wo 20 feb 2013 11:00 am

eclipx schreef:Nice die 4 laatste mappen.. spijtig dat er nu echt een einde aan komt, is een van de beste spellen sinds counter strike 1.6 imo

pfja tis wel wa uitgemolken met al die expansion packs... kben nog altijd aant twijfelen om Premium te kopen of niet
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op wo 20 feb 2013 12:58 pm

Lupes schreef:

pfja tis wel wa uitgemolken met al die expansion packs... kben nog altijd aant twijfelen om Premium te kopen of niet

Vind ik niet. Elke expansion brengt wel iets nieuws.
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Da_Tonio op wo 20 feb 2013 1:11 pm

Op die nieuwe maps zal je...

- doodgeschoten worden door iemand met 0% health, om vlak na je dood 100 punten voor je kill assist te krijgen.
- op momenten dat het kwestie van leven of dood is (of van armen en disarmen, neutralisen en capturen...) meer dan 1 maal moeten proberen om over dat muurtje te springen, in dat treinstel te kruipen, een granaat te herladen, ...
- servers hebben die bepaalde regels opstellen in hun introductietekst, maar die regels nergens kunnen opleggen. Bijgevolg gaat er op elke 'no shotgun' server wel een of andere fucktard met een shotgun rondlopen, en plakt er op elke Mcom c4 zodra het volgens de server niet mag.
- teammates niet kunnen reviven omdat er een struik in de buurt is of omdat er een lichaamsdeel in een muur is verdwenen.

Enzovoorts enzoverder...

Tziet er mij allemaal nice uit maar de stomste fouten blijven der in zitten. Heb net nog eens enkele dagen een ps3 in huis gehad, en een maat zijn account naar een skill van net geen 800 gespeeld. Constant met 3-1 tot 5-1 kdr rondlopen, spm zien blijven stijgen, etc... (Ik heb beter gespeeld dan ooit op mijn eigen account :evil: )
Da zijn ni de momenten da ge wilt afgemaakt worden door iemand die dood moest zijn, en ook ni dat ge waardig en aanvaardbaar sterft omdat ge pas na de 5e keer over da muurke zijt geraakt terwijl ge anders veilig in cover zat, etc...

Zelfs een van mijn beste streaks is afgestopt nadat ik op iemand begin te schieten op het moment dat er een tank tussen ons komt te staan. Wetende dat ik on target aan't schieten was, en dat de target neerlag, bleef ik schieten om de eerste hits te hebben als de tank verder gaat. Tank beweegt zodanig dat we net eventjes zicht op mekaar hebben, beiden hitmarks. Tank komt direct terug tussen ons staan, en die kerel schiet mij door de tank af. 0% health over...
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op wo 20 feb 2013 1:26 pm

BramVroy schreef:
Lupes schreef:

Vind ik niet. Elke expansion brengt wel iets nieuws.

pfja khad da bij BF2 ook maar uiteindelijk blijft t toch hetzelfde :)
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op vr 01 maart 2013 1:02 pm

Gvd, waarin zie ik het voordeel van die private servers nu pas in.
Als er iemand moeilijk doet (basekilling, basestealing, etc),
gewoon een berichtje zenden in naam van een mod en zeggen dat ze de volgende keer gebanned worden. :D
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor BramVroy op vr 28 jun 2013 5:27 pm

Was daarstraks de campaign nog eens aan't spelen. Toevallig aan't recorden mocht er iets tofs gebeuren en toen zag ik dit.

Vanaf 0.40
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Lupes op ma 01 jul 2013 6:10 pm

gebanned van een server omdat ik de admin 2 keer doodde uit z'n helikopter.. kleine kinders nie normaal
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op ma 01 jul 2013 11:22 pm

BramVroy schreef:Was daarstraks de campaign nog eens aan't spelen. Toevallig aan't recorden mocht er iets tofs gebeuren en toen zag ik dit.

Vanaf 0.40

haha da muziekske derbij.
k heb al gehad da ze door muren kwamen voor mij aan te vallen, zitten nog wel wa bugs in precies
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op di 02 jul 2013 12:19 pm

Ottorongo schreef:
BramVroy schreef:Was daarstraks de campaign nog eens aan't spelen. Toevallig aan't recorden mocht er iets tofs gebeuren en toen zag ik dit.
Vanaf 0.40

k heb al gehad da ze door muren kwamen voor mij aan te vallen, zitten nog wel wa bugs in precies

Ja, true. Jammer! Ook in de MP, stomme glitches soms.. Dat dat niet gefixt wordt is wel enerverend.
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Da_Tonio op di 02 jul 2013 12:29 pm

BramVroy schreef:
Ottorongo schreef:
Vanaf 0.40

Ja, true. Jammer! Ook in de MP, stomme glitches soms.. Dat dat niet gefixt wordt is wel enerverend.

Zolang der volk genoeg die expansion packs vol bugs en glitches blijft kopen, gaat Dice zich niet haasten om da spel foutloos te maken. Ze hebben rendabelere zaken te doen he... ](*,)
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op di 02 jul 2013 2:53 pm

Da_Tonio schreef:
BramVroy schreef:
Ottorongo schreef:
Vanaf 0.40

Zolang der volk genoeg die expansion packs vol bugs en glitches blijft kopen, gaat Dice zich niet haasten om da spel foutloos te maken. Ze hebben rendabelere zaken te doen he... ](*,)

hoeveel patches zijn er zo niet uitgebracht voor BF2.. en er blijven maar fouten in :p
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Galome op wo 25 sep 2013 6:10 pm

Spelen jullie BF3 nog eigenlijk? Ik wel...

En wie gaat BF4 ook kopen? :p
Laatst bijgewerkt door Galome op wo 25 sep 2013 8:28 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
In purple we trust!
Make us proud!
Galome

Berichtdoor Lupes op wo 25 sep 2013 7:48 pm

Jij wilt wat? ..

Ik speel nog steeds BF3; BF4 ga ik niet kopen, waste of money :)
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op ma 14 okt 2013 10:41 am

Ik krijg mijn custom embleem niet equiped in bf4,
op battlelog staat hij wel actief, maar ingame is ie niet te zien,
iemand die weet waarom?
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)

Berichtdoor Da_Tonio op ma 14 okt 2013 1:49 pm

Lupes schreef:
Da_Tonio schreef:
BramVroy schreef:
Ottorongo schreef:
Vanaf 0.40

hoeveel patches zijn er zo niet uitgebracht voor BF2.. en er blijven maar fouten in :p

Bf2 heb ik jammer genoeg nooit kunnen spelen wegens gebrek aan pc-power, maar wat voor fouten waren er daar nog in op't einde als ik vragen mag? Dat er hier en daar fouten overblijven is normaal, maar bij bf3 was het veel te vaak dat ge meer dan 1 keer moest springen/klimmen om over een obstakel te geraken, terwijl dat van de eerste keer zou moeten lukken, bijvoorbeeld. Veel aanvaardbaarder dan na zoveel updates nog steeds iemand 100% van het leven te ontnemen, daardoor gekilled te worden terwijl uw muil op de grond ligt van verbazing dat die kerel nog rondloopt, om die dan gekilled zien te worden en een kill assist van 100 punten te krijgen... Der zwaar over. Glitch in Metro die maar niet afgesloten geraakt, ...

Van de fouten die mij in bf3 het meeste storen, heb ik in bf4Beta enorm weinig last. Het rondlopen gaat vlotter, de hitmarks registreren precies veel nauwkeuriger, kheb nog geen kill assists van 100% gehad of niemand mij weten afmaken terwijl die zelf 0% health had, ...
Als de kwaliteit van het eindproduct in dezelfde lijn ligt, komt hier een topper aan die ten minste ietswat clan- en competitiewaarde heeft. Bf3 heeft TGB (onzer topclan da zich bij bfbc2 tussen de gesponsorde topteams wist recht te houden ffs!! ](*,) ](*,) ](*,) )kapotgemaakt doorda ge de best uitgewerkte teamplay en tactics zag verneukt worden door teveel verbindingsproblemen, zombies, glitches ende haperingen, lagg, ...

Swat, bf4 beta, ps3? PSN = TGB_Tonio
Hungry for teamwork!
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor r0o op ma 14 okt 2013 1:57 pm

Ik heb het gevoel dat BF4 wel vlot speelt, zeker na de patch nu.
Ik twijfel om het te kopen, maar het zal er wss wel van komen :).
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Galome op ma 14 okt 2013 2:59 pm

r0o schreef:Ik heb het gevoel dat BF4 wel vlot speelt, zeker na de patch nu.
Ik twijfel om het te kopen, maar het zal er wss wel van komen :).

KOPEN!!! same with me ;)
In purple we trust!
Make us proud!
Galome

Berichtdoor the-skullkid op ma 14 okt 2013 5:17 pm

bf4 heb ik ge preorderd. DIE TOREN NEERHALEN IS ZOT PLEZANT :D
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op di 15 okt 2013 12:53 pm

Da_Tonio schreef:....

ik bedoelde dat er in BF2 ook wat fouten zaken toen het uitkwam maar die veel meer / beter opgelost werden met de patches

ook de manier van gameplay toen (BF2 en BF2142) vond ik veel beter voor clanwars

allez dus precies heb'k eraan misdaan BF3 te kopen en had'k beter gewacht tot BF4 :(
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Da_Tonio op di 15 okt 2013 1:51 pm

Lupes schreef:

ik bedoelde dat er in BF2 ook wat fouten zaken toen het uitkwam maar die veel meer / beter opgelost werden met de patches

ook de manier van gameplay toen (BF2 en BF2142) vond ik veel beter voor clanwars

allez dus precies heb'k eraan misdaan BF3 te kopen en had'k beter gewacht tot BF4 :(

Kheb den indruk dat bf4 inderdaad clanwaardiger is dan bf3. We waren niet de enige clan die tegen de top (Veritas gaming, quantic gaming) speelde in bfbc2, terwijl er niets meer van die battlefieldteams overblijft. De andere clans bestaan nog maar bf was onze enige game, en de eigenaar wou per se de overstap naar bf3 maken.

Ik hoop echt dat ze dat goedmaken op bf4. Er zitten allersinds enkele dingen in die het teamwerk moeten promoten, maar dankzij hun prachtige zet om bf3 toegankelijker te maken voor het grote publiek, zit ook bf4 vol met gespuis dat niet doorheeft dat het teammaten om zich heen heeft. Engineers die weglopen van de tank, half uurtje achter iemand met ammo mogen lopen om die te zien sterven, diens kit op te nemen en uzelf van verse rpg's te voorzien, squad leaders die een controller zonder R2-trigger hebben, noem maar op...

Het allerbeste dat ze kunnen proberen om het kaf van het koren te scheiden, is only headset-servers maken. Dat zal voor velen de ogen openen, en ze zullen het verschil merken aan de hand van filmpjes, door bij vrienden te spelen, of door eens een headset te lenen, ...
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op di 15 okt 2013 2:19 pm

Da_Tonio schreef:
Lupes schreef:

Kheb den indruk dat bf4 inderdaad clanwaardiger is dan bf3. We waren niet de enige clan die tegen de top (Veritas gaming, quantic gaming) speelde in bfbc2, terwijl er niets meer van die battlefieldteams overblijft. De andere clans bestaan nog maar bf was onze enige game, en de eigenaar wou per se de overstap naar bf3 maken.

Ik hoop echt dat ze dat goedmaken op bf4. Er zitten allersinds enkele dingen in die het teamwerk moeten promoten, maar dankzij hun prachtige zet om bf3 toegankelijker te maken voor het grote publiek, zit ook bf4 vol met gespuis dat niet doorheeft dat het teammaten om zich heen heeft. Engineers die weglopen van de tank, half uurtje achter iemand met ammo mogen lopen om die te zien sterven, diens kit op te nemen en uzelf van verse rpg's te voorzien, squad leaders die een controller zonder R2-trigger hebben, noem maar op...

Het allerbeste dat ze kunnen proberen om het kaf van het koren te scheiden, is only headset-servers maken. Dat zal voor velen de ogen openen, en ze zullen het verschil merken aan de hand van filmpjes, door bij vrienden te spelen, of door eens een headset te lenen, ...

mjaaaa ik speel op pc dus dan is dat meestal via teamspeak :)
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op di 15 okt 2013 4:53 pm

Het is inderdaad schijteirritant als je in een met een team vol rambo's en kdr junkies moet spelen. Plots heeft de tegenstander al uw tanks en 2 choppers.. Ja daaaaggggg
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op di 15 okt 2013 7:48 pm

Jaja, de beta is gedaan! Welke rank waren jullie uiteindelijk? Ik was rank 11 8-) BEAT THAT BITCHES
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op di 15 okt 2013 8:00 pm

eclipx schreef:Jaja, de beta is gedaan! Welke rank waren jullie uiteindelijk? Ik was rank 11 8-) BEAT THAT BITCHES

Gij zijt zo ne kdr junkie é
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Games