register Paswoord vergeten?

Battlefield 3

Have a nice frag

Re: Battlefield 3

Berichtdoor eclipx op di 15 okt 2013 8:28 pm

the-skullkid schreef:
eclipx schreef:Jaja, de beta is gedaan! Welke rank waren jullie uiteindelijk? Ik was rank 11 8-) BEAT THAT BITCHES

Gij zijt zo ne kdr junkie é

Neen jongen ik ben een PTFO junkie, ik spot, ik geef ammo, ik geef healthpacks, etc, etc... alles wat ten goede komt voor het team!

Zelfs als ik op Shanghai map ergens stiekem op een gebouw lig te snipen zit ik ook constant te spotten, en met die mobiele soflam target ik ook een heleboel dingen. Als men dan zegt dat snipers nutteloze campers zijn dan ben ik er (in mijn geval) niet mee akkoord want ik doe toch echt wel iets voor het team.

Ik vind trouwens dat snipen in BF4 echt easy is geworden, iets te gemakkelijk zelf. Ja in het begin is het wel wennen maar als je naar uw target kijkt via die mobiele soflam dan staat er daar duidelijk op hoeveel meter je ervan zit. Is het zelfde zoals een range finder in arma denk ik? Dus als uw target op 300 meter zit, zero je op 300 meter, mik naar de kop, boem headshot... Het lijkt me iets te gemakkelijk...

Btw, die RPG die locked zoals een Javelin is gewoon dikke bullshit... Battlefield promoot zichzelf als een realistische shooter maar dit is toch gewoon absurd. Een echte RPG, bazooka is niet geleidend, totaal niet.. Het is gewoon een raket op een stok en er zit ook niks van elektronica in die zorgt dat het werkt zoals een Javelin. Ik hoop dus echt dat bij de release deze feature/bug??? weg is.
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op di 15 okt 2013 8:44 pm

Heeft eclipx net iets zinnigs gezegd?
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op di 15 okt 2013 9:13 pm

Kunt ge daar niet voor één keer normaal op antwoorden?
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eclipx op zo 12 jan 2014 6:09 am

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Vorige

Keer terug naar Games