register Paswoord vergeten?

Arma II mod: DayZ

Have a nice frag

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sneezy op do 05 jul 2012 7:43 pm

Chester schreef:jah wie wilt er eens tesamen spelen? kzijn toch juist dood geweest.. (tip: help nooit iemand. als ze daarna een wapen oprapen schieten ze u zowieso door u kop)

is me nog nooit overkomen :p
Avatar gebruiker
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa
 
Berichten: 10584
Karma: 111
Geregistreerd op: do 01 jun 2006 8:33 pm
Woonplaats: 't stad

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor eclipx op do 05 jul 2012 7:44 pm

Ik wil gerust eens samenspelen, ik heb een tentje met alles wat in een ziekenhuis, supermarkt ligt.. redelijk veel ammo, een klein bootje, een ATV en 3 jerrycans, maar eigenlijk wantrouw ik iedereen :(


Tip om automatisch te lopen ipv zo'n paperclip :p

Afbeelding


En rij NOOIT met een voertuig over een brug anders zal dit gebeuren:
Afbeelding


:'(
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 3633
Karma: 36
Geregistreerd op: di 05 dec 2006 2:36 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 05 jul 2012 7:59 pm

Mayo schreef:
BLUE_SMILEY schreef:Update:

Mijn PC is dus nog steeds stuk. Miljaar!
Als 't in orde is zal ik jullie wel contacteren. :p Ge moet daar toch niet in levelen of zo he? Ik kan toch geen achterstand hebben op jullie tegen dan?


Neen, en aangezien de gemiddelde levensduur een paar uur is is de kans groot dat we toch even ver staan als u, nergens dus :D


Haha oke :p
Edit: Ik heb trouwens een TeamSpeak server. (10 slots) Iemand interesse om via TS te spelen?
Als jullie graag willen zal ik 'm via mijn laptop gereed maken (hij ligt momenteel al even offline door een ongekende reden lol) en dan kunnen jullie al spelen terwijl de engelen zich met mijn PC bezig houden. Let me knowkes.
os moe is ozze va
Avatar gebruiker
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 2500
Karma: 29
Geregistreerd op: zo 04 apr 2010 2:15 pm
Woonplaats: Eindert

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor bjoerk op do 05 jul 2012 8:35 pm

Seg op wa server speelde gellie?
Afbeelding


http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
Avatar gebruiker
bjoerk
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 8942
Karma: 32
Geregistreerd op: do 10 feb 2005 3:51 pm
Woonplaats: BALEN GVD

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Mayo op do 05 jul 2012 9:11 pm

bjoerk schreef:Seg op wa server speelde gellie?



Meestal de NL servers, gewoon diegene die niet vol zit & regular is.
Afbeelding


De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs


Schaam jullie als crew, echt waar.
Avatar gebruiker
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega
 
Berichten: 7857
Karma: 76
Geregistreerd op: ma 23 jul 2007 3:25 pm
Woonplaats: Gent

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Chester op vr 06 jul 2012 8:34 am

eclipx schreef:Ik wil gerust eens samenspelen, ik heb een tentje met alles wat in een ziekenhuis, supermarkt ligt.. redelijk veel ammo, een klein bootje, een ATV en 3 jerrycans, maar eigenlijk wantrouw ik iedereen :(

:'(

amaai oe komde daar aan maat.. khad ook ies een tent gevonden ma kwer dan ook afgeschoten.
ja ik wantrouw ook iedereen maar soms geef ge wel zonekeer iemand het voordeel van de twijfel maar meestal tevergeefs..

ik heb denk ik met succes een mumble server gemaakt op mijn pc. wilt er iemand dit testen?

ip:81.241.130.166 port: 64738
geen wachtwoord. probeer eens te connecten anders
Chester
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 26
Karma: 0
Geregistreerd op: wo 17 feb 2010 5:35 pm
Woonplaats: lokeren

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Chester op vr 06 jul 2012 9:56 am

mayo. ik zag da ge connecte op mumble server. werkte da?
Chester
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 26
Karma: 0
Geregistreerd op: wo 17 feb 2010 5:35 pm
Woonplaats: lokeren

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor bjoerk op vr 06 jul 2012 12:30 pm

Ik wil anders ook wel samen spelen met mensen. Ik heb ne teamspeak server bij fragnet.
IP: voice1.fragnet.net:10264
Pass: derp

Mensen die mee willen spelen kga nog tot een uur of 6 online zijn

EDIT: allee kzou wel willen spelen maar den boel blijft dom doen kan geen enkele server joinen zucht :roll:
Afbeelding


http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
Avatar gebruiker
bjoerk
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 8942
Karma: 32
Geregistreerd op: do 10 feb 2005 3:51 pm
Woonplaats: BALEN GVD

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Chester op vr 06 jul 2012 1:38 pm

bjoerk schreef:Ik wil anders ook wel samen spelen met mensen. Ik heb ne teamspeak server bij fragnet.
IP: voice1.fragnet.net:10264
Pass: derp

Mensen die mee willen spelen kga nog tot een uur of 6 online zijn

EDIT: allee kzou wel willen spelen maar den boel blijft dom doen kan geen enkele server joinen zucht :roll:

ke u ts server gejoined ma ge zat er nie op :)
Chester
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 26
Karma: 0
Geregistreerd op: wo 17 feb 2010 5:35 pm
Woonplaats: lokeren

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Mayo op vr 06 jul 2012 3:25 pm

Nooit met bjoerk spelen, hij knalt u toch maar gewoon af en steelt dan uw gear! :'(
Afbeelding


De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs


Schaam jullie als crew, echt waar.
Avatar gebruiker
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega
 
Berichten: 7857
Karma: 76
Geregistreerd op: ma 23 jul 2007 3:25 pm
Woonplaats: Gent

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 06 jul 2012 3:27 pm

Mayo schreef:Nooit met bjoerk spelen, hij knalt u toch maar gewoon af en steelt dan uw gear! :'(


"Aa moeder! - Bjoerk"
os moe is ozze va
Avatar gebruiker
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 2500
Karma: 29
Geregistreerd op: zo 04 apr 2010 2:15 pm
Woonplaats: Eindert

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor bjoerk op vr 06 jul 2012 3:33 pm

BLUE_SMILEY schreef:
Mayo schreef:Nooit met bjoerk spelen, hij knalt u toch maar gewoon af en steelt dan uw gear! :'(


"Aa moeder! - Bjoerk"


Twas perongeluk mayo, kwou u gewoon tonen hoe de binnekant van mijn loop er uit zag en der mee drukte mijn kat boenk op de linkermuis knop. :mrgreen:
Ma kem wel beseft dak da beter nie had gedaan kem toen toch nog moeten respawnen XD
Afbeelding


http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
Avatar gebruiker
bjoerk
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 8942
Karma: 32
Geregistreerd op: do 10 feb 2005 3:51 pm
Woonplaats: BALEN GVD

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 11 jul 2012 9:22 am

Update 1.7.2.


[FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
[FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
[FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
[FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
[FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
[NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
[FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
[FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
[NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
[NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
[FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
[FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
[FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
[FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
[NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
[FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading
[FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug
[FIXED] Duplication Exploit on object pickup
[FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect
[FIXED] Dead bodies still have the heart beat for low humanity
[NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
[NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
[NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
os moe is ozze va
Avatar gebruiker
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 2500
Karma: 29
Geregistreerd op: zo 04 apr 2010 2:15 pm
Woonplaats: Eindert

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Mayo op wo 11 jul 2012 10:26 am

Ik speel nu officieel een week, nog steeds geen vehicles tegen gekomen... :(
Afbeelding


De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs


Schaam jullie als crew, echt waar.
Avatar gebruiker
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega
 
Berichten: 7857
Karma: 76
Geregistreerd op: ma 23 jul 2007 3:25 pm
Woonplaats: Gent

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Eilerdor op wo 11 jul 2012 10:41 am

Mayo schreef:Ik speel nu officieel een week, nog steeds geen vehicles tegen gekomen... :(

zullen al geclaimd zijn door andere :lol:
mja kga het ook miss kopen, nog ff zien.
Ad Victoriam et Ferrum Aeternum
Avatar gebruiker
Eilerdor (oude nickname: *Anubis*)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1630
Karma: 11
Geregistreerd op: zo 19 aug 2007 12:59 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Mayo op wo 11 jul 2012 3:42 pm

Eilerdor schreef:
Mayo schreef:Ik speel nu officieel een week, nog steeds geen vehicles tegen gekomen... :(

zullen al geclaimd zijn door andere :lol:


Jeuj! M'n eerste truck gevonden. Nu op zoek naar fuel en hopen dat niemand anders hem vindt. :'(

Edit: Helemaal vol getankt en gepimp'd met nieuwe banden & fuel tank. Heb zitten cruisen op de snelweg en allemaal van die noobjes waren op mij aan het knallen! :mrgreen: Een heeft er wel mijn motor naar de kloot geholpen. Nu heb ik die auto maar verstopt, hopelijk vinden ze hem niet (te snel)... :/

Edit2: Wou hem verplaatsen naar een betere plek. Onderweg kwam ik een factory tegen, en ik had nog een nieuwe band nodig dus ik ging snel eventjes kijken. Op 30sec tijd is er iemand aan mijn vehicle geraakt en heeft hem gepakt, ik zag hem wegrijden maar hij was al te ver. :'(
Afbeelding


De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs


Schaam jullie als crew, echt waar.
Avatar gebruiker
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega
 
Berichten: 7857
Karma: 76
Geregistreerd op: ma 23 jul 2007 3:25 pm
Woonplaats: Gent

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sammos op wo 11 jul 2012 9:10 pm

Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...
Avatar gebruiker
Sammos
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 1324
Karma: 16
Geregistreerd op: ma 26 okt 2009 7:48 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sneezy op wo 11 jul 2012 9:57 pm

Sammos schreef:Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...

kunde spelen? zoja negeren.
Avatar gebruiker
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa
 
Berichten: 10584
Karma: 111
Geregistreerd op: do 01 jun 2006 8:33 pm
Woonplaats: 't stad

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sammos op wo 11 jul 2012 9:59 pm

Sneezy schreef:
Sammos schreef:Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...

kunde spelen? zoja negeren.


nee kan ni spelen :p
Avatar gebruiker
Sammos
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 1324
Karma: 16
Geregistreerd op: ma 26 okt 2009 7:48 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sneezy op wo 11 jul 2012 10:26 pm

Sammos schreef:
Sneezy schreef:
Sammos schreef:Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...

kunde spelen? zoja negeren.


nee kan ni spelen :p

dikke kaka dan. :p
Avatar gebruiker
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa
 
Berichten: 10584
Karma: 111
Geregistreerd op: do 01 jun 2006 8:33 pm
Woonplaats: 't stad

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 12 jul 2012 9:57 am

Sammos schreef:Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...


Als je op verschillende fora geen fix kan vinden raad ik U aan - zolang je geen Belgacomdude bent- om Arma II te reinstallen.
Zo doe ik 't ook altijd als ik niet direct een oplossing kan vinden :p (Met Telenet kan je dat gelukkig nog doen)

Nee suckers, ik ben geen telenet fanboy. Maar hun internet gaat gewoon 8 keer sneller, that's why...
os moe is ozze va
Avatar gebruiker
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 2500
Karma: 29
Geregistreerd op: zo 04 apr 2010 2:15 pm
Woonplaats: Eindert

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Mayo op do 12 jul 2012 11:24 am

Terug nen auto gevonden. :mrgreen: Als je gewoon de bossen in het noorden afloopt komt ge vroeg of laat eentje tegen.

Edit: azo nen baas dat ik ben! Een Jeep, een quad, en nog een boot. (ma da stinkt, zo traag...)
Laatst bijgewerkt door Mayo op do 12 jul 2012 1:13 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding


De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs


Schaam jullie als crew, echt waar.
Avatar gebruiker
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega
 
Berichten: 7857
Karma: 76
Geregistreerd op: ma 23 jul 2007 3:25 pm
Woonplaats: Gent

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sammos op do 12 jul 2012 12:23 pm

BLUE_SMILEY schreef:
Sammos schreef:Iemand die een van deze errors nog voorheeft ?
Addon 'dayz_anim' requires addon 'CA_Anims_E' .
Heb al wat op internet gezocht en op hun forum enal maar ben daar ni echt wijzer in geworden...


Als je op verschillende fora geen fix kan vinden raad ik U aan - zolang je geen Belgacomdude bent- om Arma II te reinstallen.
Zo doe ik 't ook altijd als ik niet direct een oplossing kan vinden :p (Met Telenet kan je dat gelukkig nog doen)

Nee suckers, ik ben geen telenet fanboy. Maar hun internet gaat gewoon 8 keer sneller, that's why...


Het werkt ondertussen, gelukkig.
en ben helaas wel een Belgacomdude (true @traag internet)
Avatar gebruiker
Sammos
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 1324
Karma: 16
Geregistreerd op: ma 26 okt 2009 7:48 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Eilerdor op do 12 jul 2012 3:02 pm

voor een of andere reden blijft hij gewoon de hele tijd op "loading" staan nadak men team kon selecteren

edit:
nvm, het werkt (opgelost door de laatste beta patch van arma 2 OA te downen en installen)
Ad Victoriam et Ferrum Aeternum
Avatar gebruiker
Eilerdor (oude nickname: *Anubis*)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1630
Karma: 11
Geregistreerd op: zo 19 aug 2007 12:59 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor AMGXV op do 12 jul 2012 3:47 pm

waarom is Arma plots zo populair geworden?
Bestond al 4 jaar ongeveer en plots, BAM! :?: :)
Avatar gebruiker
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul
 
Berichten: 1083
Karma: -15
Geregistreerd op: ma 22 jun 2009 7:30 pm
Woonplaats: Kortrijk

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor r0o op do 12 jul 2012 4:01 pm

AMGXV schreef:waarom is Arma plots zo populair geworden?
Bestond al 4 jaar ongeveer en plots, BAM! :?: :)

Rayban zonnebrillen bestaan al sinds 1956, en de afgelopen jaren ook BAM! :)
When things get hyped, they boom! ;)
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
Avatar gebruiker
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 4482
Karma: 34
Geregistreerd op: zo 29 jan 2006 9:14 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor bjoerk op do 12 jul 2012 5:16 pm

Ik zit nu op mijnen teamspeak kzoek nog mensen voor wa mee samen te spelen, join ma :D

IP: voice1.fragnet.net:10264
Pass: derp
Afbeelding


http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
Avatar gebruiker
bjoerk
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 8942
Karma: 32
Geregistreerd op: do 10 feb 2005 3:51 pm
Woonplaats: BALEN GVD

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor eclipx op do 12 jul 2012 8:03 pm

Snik!!! Wat een drama pfft zat ik op NW airfield te campen, schiet ik uiteindelijk 2 spelers neer.. ik loop ernaar toe het lichaam verdwijnt plots > disconnect :( uiteindelijk komen er meer dan 30 zombies naar me toe, ik schiet ze allemaal neer maar toch raakt er één me fataal, ik val bewustloos, 5 min later ontwaak ik met 2000 bloed... ik loop naar de velden zie gelukkig een koe, bloedlevel terug boven 10.000... ik loop nonchalant terug naar die barracks en eenmaal daar schiet er iemand mij neer omdat die wss al die schoten heeft gehoord... resultaat: al mijn gear kwijt, waterfles, gps, vuur, mes, bijl, ak74m, 5 magz, gps, map, compas, camo suit, alice pack, tonnen vlees en drank en nu, voel ik me depressief lol :( Heb nu ATM geen zin om volledig opnieuw te beginnen daar aan het strand want OMG ik heb echt uren hieraan gespeeld/verspild in mijn vrije tijd tot grote ergenis van mijn familie/vriende.. Zal maar gewoon weer Battlefield 3 spelen, kan ik na 3 seconden respawnen met al de wapens die ik heb ge-unlocked :|

;(
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 3633
Karma: 36
Geregistreerd op: di 05 dec 2006 2:36 pm

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor Sneezy op vr 13 jul 2012 9:19 am

eclipx schreef:ik heb echt uren hieraan gespeeld/verspild in mijn vrije tijd tot grote ergenis van mijn familie/vriende.

zedde gij er zo ene die afspraken afzegt om te game? ... :p
Avatar gebruiker
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa
 
Berichten: 10584
Karma: 111
Geregistreerd op: do 01 jun 2006 8:33 pm
Woonplaats: 't stad

Re: Arma II mod: DayZ

Berichtdoor HumanAfterAll op di 17 jul 2012 7:41 pm

Kheb het ook gekocht nu. Operation arrowhead is nog aant downloaden, modje derop smijte en SPEELUEH! :D

edit: just playing the waiting game to connect.. lolzwtf
edit2: precies toch een beke voorzichtiger gaan spelen.. shit, al 2x doodgeweest >.<
Avatar gebruiker
HumanAfterAll (oude nickname: Double_J)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 4445
Karma: 16
Geregistreerd op: zo 31 jul 2005 9:19 pm
Woonplaats: Overpelt

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten