register Paswoord vergeten?

PlanetSide 2

Have a nice frag

PlanetSide 2

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 09 jul 2012 2:07 pm

Afbeelding

Wat is PlanetSide 2?
PlanetSide 2 is de opvolger van de originele MMOFPS uit 2003.
Het zal wel degelijk een MMO worden wegens men met ongeveer 2000 spelers op één server/map kan.
Check deze video voor meer informatie en gameplay footage.
Om er nog meer over te weten te komen kan je beter naar de wiki van de originele PlanetSide pagina gaan. Het spel werkt met dezelfde facties, wapens, voertuigen en - ongeveer - dezelfde soort gameplay.

Video Footage

Snelle voorstelling van PS 2:

Zo zal de oorlog in elkaar steken:

Een lange, gedetailleerde, kijk naar PlanetSide 2:
(Je hoeft de volledige video's niet te bekijken, maar als je sommige stukken eens bekijkt krijg je een gedacht van de grootte van PS 2)

Ik krijg zin om deze game te spelen!
Hoe geraak ik in de Closed Beta?

De Closed Beta gaat normaal gesproken deze maand nog van start. Je kan @planetside2 twitteren en misschien krijg je een key. Maar als je zoveel tijd/zin niet hebt om heel de dag op twitter te zitten en €4,78 te veel hebt kan je ook de digitale versie van PC Gamer UK July 2012 kopen.

Stap één: Ga naar deze website: http://be.zinio.com/browse/publications ... =500608931
Stap twee: Koop dit magazine. Zorg er wel voor dat je geen abonnement neemt. Dat kan je aanduiden zodra je het magazine bestelt. (Dit kan via Paypal en Creditcard)
Stap drie: Neem een screenshot van uw aankoopbewijs.
Stap vier: Stuur deze screenshot naar PC Gamer. (pcgamer.giftageddon@futurenet.com) Zeg dat je graag een PlanetSide 2 key wil.
Stap vijf: Stuur dezelfde e-mail ook naar Chris Thursten. (chris.thursten@futurenet.com) Vergeet uw screenshot er niet bij te gooien!

Binnen een dag of drie heb je uw key. Ik heb het zelf ook gedaan en had mijn key op twee dagen.
Zodra je uw key gekregen hebt ga je naar http://www.planetside2.com/, voer je uw key aan de rechterkant in en maak je een Station Account aan. Je zal een e-mail krijgen zodra de beta van start gaat. Happy fragging!

Handige links:
http://www.planetside2.com
http://www.planetside2forum.com
http://www.planetside-universe.com
http://en.wikipedia.org/wiki/PlanetSide
http://en.wikipedia.org/wiki/PlanetSide_2
Laatst bijgewerkt door BLUE_SMILEY op ma 09 jul 2012 7:29 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Re: PlanetSide 2

Berichtdoor XaiCorvo op ma 09 jul 2012 2:30 pm

Kheb mij effe geleden al ingeschreven voor de Beta, ma kdenk ni da ik da magazine ga kopen voor een key.
Is er eigelijk al een release date? En het zou toch F2P zijn, nie?
XaiCorvo
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 09 jul 2012 2:44 pm

Er is nog geen release date. De release zal - volgens sommigen - voor eind 2012~begin 2013 zijn.
En ja, het is F2P.
Laatst bijgewerkt door BLUE_SMILEY op ma 09 jul 2012 3:41 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor AMGXV op ma 09 jul 2012 3:39 pm

Heel interessant!

Maar ik kan het niet spelen vanwege mijn oude videokaart die erop zit omdat ik mijn oude al een tijdje niet meer heb :(
AMGXV (oude nickname: {3C}AMGXV)
Krapuul
Krapuul

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 09 jul 2012 7:30 pm

AMGXV schreef:Heel interessant!

Maar ik kan het niet spelen vanwege mijn oude videokaart die erop zit omdat ik mijn oude al een tijdje niet meer heb :(

Normaal gezien ga je het ook met low-end systemen kunnen spelen. Test het eens zodra het spel uit is he! 't Is toch F2P, dusja. ^^
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 11 jul 2012 12:45 pm

Man, da zijn zalige kerels. :p
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Ataraxis op wo 11 jul 2012 12:52 pm

Heb mij ingeschreven voor de Bèta, maar ze laten blijkbaar verschrikkelijk weinig volk toe (voorlopig), via hun signup page.
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 11 jul 2012 12:56 pm

Ataraxis schreef:Heb mij ingeschreven voor de Bèta, maar ze laten blijkbaar verschrikkelijk weinig volk toe (voorlopig), via hun signup page.

Ik check regelmatig (fan)sites van PS 2 en ik heb nog niemand gezien die een key via de officiële website gekregen heeft.
Iedereen heeft zijn key via PlanetSide 1, Twitter en PC Gamer. Ik denk dat ze de "gewone" keys pas later versturen.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Ataraxis op wo 11 jul 2012 1:17 pm

BLUE_SMILEY schreef:
Ataraxis schreef:Heb mij ingeschreven voor de Bèta, maar ze laten blijkbaar verschrikkelijk weinig volk toe (voorlopig), via hun signup page.

Ik check regelmatig (fan)sites van PS 2 en ik heb nog niemand gezien die een key via de officiële website gekregen heeft.
Iedereen heeft zijn key via PlanetSide 1, Twitter en PC Gamer. Ik denk dat ze de "gewone" keys pas later versturen.

Hopelijk, want 't ziet er wel plezant uit. :P Voorlopig nog wel effe zoet met de Shootmania Beta.
Afbeelding
Ataraxis (oude nickname: Verderf)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 13 jul 2012 2:53 pm

Hey all!

First off, we're really all insanely excited about getting everyone in and playing the game as soon as possible. This has been a long road and it feels like we've all been in it together, having this next phase getting kicked off is a huge thrill for us.

I wanted to come by and give you guys some info about our beta plans and have there be one source of info from the dev team about what we're doing with beta rather than having a bunch of speculation based on tweets. Most of this info has been out there, but in various disconnected posts, so here it is all in one easy to reference spot.

Here is some general info about our current beta plans, what you should expect and when. I'll be sure to update this with more info and answers to more questions as I see them.

1 - Our external testing will be kicking off sometime this week (to be totally clear, I mean the week of July 9th - July 15th) with the technical test that we've been talking a lot about. This test will let us make sure the game runs across a variety of hardware configurations and the people invited will be hand picked based on the requirements in our hardware matrix. We're currently internally evaluating the build we expect to be used for this test and those players who have been selected will be receiving invites as soon as we're ready.

2 - We will be opening up the test in multiple phases or stages, inviting more and more players for each phase. Our priority invitees are those of you who are PlanetSide vets, and those who have priority beta keys (i.e. keys from the PC Gamer magazines), as well as those who received keys from members of the dev teams or at E3. Just so I'm 100% clear, we're not going to be opening the floodgates by inviting all of the thousands of PlanetSide veterans on day 1, but you are still the highest priority to get invites as we expand the testing circle out.

3 - Beta testing will begin with specific pre-determined times, and eventually will open up to being available more often. These testing times will be communicated through email to players who have been flagged for access.

4 - PlanetSide vets do not need a beta key, their accounts will be flagged for beta and they will receive an email letting them know – if you are a PlanetSide veteran, make sure your station account email is up to date.

5 - While we’re making every effort to communicate accurate times & dates to you guys, and get the beta going as soon as possible, if unforeseen circumstances occur and we’re forced to delay testing then we will.

6 - Beta testing is a critically important part of our development cycle on this project, we may be asking you to only play on tanks for a play session, or only play aircraft. We are doing true beta testing, not just a game demo and we implore those of you who are invited to understand and respect that. Things will break, the server will be unavailable sometimes, we will cancel scheduled tests when we find something that breaks before the test starts. All of this will help us make a better final game.

Looking forward to shooting you in the face and / or shooting other people in the face alongside you.

-
mh

Bron: http://www.planetside-universe.com/show ... p?p=780929
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op di 17 jul 2012 8:46 pm

Deze video laat zien wat Planetside 2 werkelijk is. Pure awesomeness dus! :p

os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor -liquid- op za 21 jul 2012 12:12 am

Paar dagen geleden een email gekregen met "Technical Testing phase invite". Vandaag pas gelezen :mrgreen: en net gespeeld.
Ziet er goed uit ;) Spijtig van de NDA
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor r0o op za 21 jul 2012 2:22 am

Looks like Halo with a Battlefield touch to it...
Afbeelding

bjoerk schreef:langs den andere kant word ik nooit serieus genomen, en ik wil echt wel eens serieus genomen wordne :mrgreen:
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 21 jul 2012 12:43 pm

r0o schreef:Looks like Halo with a Battlefield touch to it...

En is dat slecht dan... ? :p
Anyway, zo heb je nog spellen die op Halo trekken he...
Tribes: Ascend bv. Je moet wel weten dat Tribes eerder dan Halo was...
Alles buiten de omgeving heeft helemaal niet van Halo geript. Van Battlefield hebben ze hun ideeën wel gekregen, en dat is goed! Zij zullen de 'massive war experience' zeker wel kunnen waarmaken. Het is met andere voertuigen en zo, maar het concept is inderdaad wel Battlefieldish.
Toch is het ook nog steeds PlanetSide 1 hoor, dus ze maken er niet een volledig ander spel van.

Als iemand het niet zou spelen "omdat het op Halo lijkt" is die iemand een idioot. Saints Row is ook een copy van GTA, PES ook van FIFA, and so on.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op ma 23 jul 2012 3:42 pm

riemoevet
Laatst bijgewerkt door BLUE_SMILEY op za 15 dec 2012 8:36 am, in het totaal 1 keer bewerkt
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op ma 23 jul 2012 5:27 pm

kheb zo al wa filmpkes bekeken... enige goede imo is dat het f2p is
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 26 jul 2012 11:53 am

Lupes schreef:kheb zo al wa filmpkes bekeken... enige goede imo is dat het f2p is

Ieder zijn ding natuurlijk. ^^ Mij lijkt dit dan weer naast BF: Vietnam en CS de zaligste FPS ever made. :p

Anyway, de volledige trailer staat online.

En nu dus ook op fundalaajz!
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 27 okt 2012 5:56 pm

2 Beta keys:
(Deze blijven tot aan het einde van de beta geldig)

2DM9-4MZK-FJR7-RFDP-3EFZ
94RG-NJKJ-FED6-GXJ4-XJX9

1. Go to http://www.PlanetSide2.com and enter your key.
2. Go to http://www.PlanetSide2.com/download and login with your Station name and password.
3. Download Launchpad and run/install.
4. Login with your Station name and password to start downloading.
5. When download is complete, press Play.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op za 27 okt 2012 7:01 pm

Thanks!
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 15 dec 2012 4:02 am

Is er hier misschien volk dat als NC op Woodman speelt? If so, check this out: http://thebelgianoutlaws.be/
We zijn ondertussen met vier Vlamingen, maar er kan natuurlijk nog steeds volk bij!

- 't Blijft gelijk of ge casual of hardcore speelt.
- Waarschijnlijk een van de enige Vlaamse outfits op heel PlanetSide 2.
- We hebben een TeamSpeak server en gebruiken deze server ook uiteraard. Om je in PlanetSide 2 echt te amuseren heb je team play nodig en daar zorgen wij voor!
- Deze outfit bestaat nog niet erg lang, dus jij zal samen met de rest van de outfit zorgen dat de outfit vorm krijgt!
- Je mag pas in de outfit als je ouder dan 18 bent. Er worden ook uitzonderingen gemaakt, maar enkel bij de mensen die zich volwassen gedragen. Ons oudste lid is momenteel 32 jaar, dus verwacht niet dat 't bij ons een speeltuin is!
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bobbewieter op za 29 dec 2012 4:48 pm

Wie speelt hier planetside 2? Kzou het wel willen installeren maar kweet ni of het de moeite is
bobbewieter (oude nickname: g-star raw)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -liquid- op za 29 dec 2012 5:22 pm

bobbewieter schreef:Wie speelt hier planetside 2? Kzou het wel willen installeren maar kweet ni of het de moeite is

Zeker doen. In begin liep ik wat verloren maar na een tijdje had ik men draai gevonden ;)
Afbeelding
-liquid-
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 29 dec 2012 5:33 pm

bobbewieter schreef:Wie speelt hier planetside 2? Kzou het wel willen installeren maar kweet ni of het de moeite is

Voor mij persoonlijk toch de game van het jaar. :p
En wie 't speelt? Degenen die hier op reageren. :p
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bobbewieter op za 29 dec 2012 5:51 pm

BLUE_SMILEY schreef:

Op welke server speelde ?
bobbewieter (oude nickname: g-star raw)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op za 29 dec 2012 5:57 pm

bobbewieter schreef:
BLUE_SMILEY schreef:

Op welke server speelde ?

Woodman
NC FOR LIFE BITCHES.

dit geldt ook voor blue smiley btw.
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bulck op za 29 dec 2012 6:14 pm

het is niets voor mij persoonlijk. Heb het paar dagen gespeeld en het is wreed moeilijk om kills te halen, om te levelen, om wapens te unlocken. diegene die betalen zijn zo overpowerd tegenover die niet betale,
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 29 dec 2012 11:34 pm

bulck schreef:het is niets voor mij persoonlijk. Heb het paar dagen gespeeld en het is wreed moeilijk om kills te halen, om te levelen, om wapens te unlocken. diegene die betalen zijn zo overpowerd tegenover die niet betale,

Bwah, da vind ik toch niet. Die mensen spelen gewoon al langer als jij en hebben al redelijk wat Double XP achter de rug. Ze hebben gewoonweg meer dingen unlocked als jij. 't Is helemaal geen pay to win game, verre van.

En ik snap dat 't moeilijk is. Voeg me toe op Steam (username: hauquier) en speel eens met mijn outfit mee. We zullen u wel helpen en ik ben er zeker van dat je 't dan leuker zal vinden! ;) Als je meer XP gaat grinden zal je ook sneller certs krijgen/dingen kunnen unlocken! Als je wat beter bent gaat dat veel sneller hoor! (Alhoewel dat een boost/bonus nog steeds mooi meegenomen is dan... :P)
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op za 29 dec 2012 11:43 pm

BLUE_SMILEY schreef:
bulck schreef:het is niets voor mij persoonlijk. Heb het paar dagen gespeeld en het is wreed moeilijk om kills te halen, om te levelen, om wapens te unlocken. diegene die betalen zijn zo overpowerd tegenover die niet betale,

Bwah, da vind ik toch niet. Die mensen spelen gewoon al langer als jij en hebben al redelijk wat Double XP achter de rug. Ze hebben gewoonweg meer dingen unlocked als jij. 't Is helemaal geen pay to win game, verre van.

En ik snap dat 't moeilijk is. Voeg me toe op Steam (username: hauquier) en speel eens met mijn outfit mee. We zullen u wel helpen en ik ben er zeker van dat je 't dan leuker zal vinden! ;) Als je meer XP gaat grinden zal je ook sneller certs krijgen/dingen kunnen unlocken! Als je wat beter bent gaat dat veel sneller hoor! (Alhoewel dat een boost/bonus nog steeds mooi meegenomen is dan... :P)

Bwa ja, misschien. Het valt op dat het merkelijk moeilijker is dan met alle andere shooters te beginnen. Ik weet amper waar ik moet zijn, soms kan ik de vijanden niet van elkaar onderscheiden, en de wapens waarmee je begint zijn gewoon schijt zwak.
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op za 29 dec 2012 11:59 pm

bulck schreef:
Bwa ja, misschien. Het valt op dat het merkelijk moeilijker is dan met alle andere shooters te beginnen. Ik weet amper waar ik moet zijn, soms kan ik de vijanden niet van elkaar onderscheiden, en de wapens waarmee je begint zijn gewoon schijt zwak.

Ik ga met Bjoerk spelen, doede mee jom? :P Hij speelt 't voor den eerste keer, dus kzal alles een beetje uitleggen. :P
Add me ma op Steam als ge zin hebt!
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bulck op zo 30 dec 2012 12:00 am

BLUE_SMILEY schreef:
bulck schreef:

Ik ga met Bjoerk spelen, doede mee jom? :P Hij speelt 't voor den eerste keer, dus kzal alles een beetje uitleggen. :P
Add me ma op Steam als ge zin hebt!

ik kan niet te lang spelen plus praten, me moeder ligt te slapen hierre
Afbeelding
bulck
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Games