Member schreef:Euh wat moet ge als username pakken om in te loggen in de launcher? Ik heb een account gemaakt maar mijn e-mail adres als username werkt niet
gewoon iets randoms, pakt 'Member'

Member schreef:Euh wat moet ge als username pakken om in te loggen in de launcher? Ik heb een account gemaakt maar mijn e-mail adres als username werkt niet
UltimateTetten schreef:Member schreef:Euh wat moet ge als username pakken om in te loggen in de launcher? Ik heb een account gemaakt maar mijn e-mail adres als username werkt niet
Member schreef:UltimateTetten schreef:Member schreef:Euh wat moet ge als username pakken om in te loggen in de launcher? Ik heb een account gemaakt maar mijn e-mail adres als username werkt niet
Krijg telkens login failed
AMGXV schreef:Kan het niet spelen tot ik mijn nieuwe grafische kaart aanschaf.
Ik kan niets spelen.
Ik ben zo alleen.
Alleen.
AMGXV schreef:Kan het niet spelen tot ik mijn nieuwe grafische kaart aanschaf.
Ik kan niets spelen.
Ik ben zo alleen.
Alleen.
Keyser_Soze schreef:Takai schreef:Keyser_Soze schreef:UltimateTetten schreef:Member schreef:Werkt da ook op Mac? Anders wil ik da wel beginne spelen
jazeker
Dat is toch gewoon een online game of heb ik het mis?
Da is speelbaar in de browser maar moet normaal op client worden gespeeld
achzo, maar geen probleem voor mac gebruikers toch?
Spoon3r schreef:Minecraft server regelen zonder mij? manmanman zo gaat da zomaar ni he
-liquid- schreef:Als het thema middeleeuwse gebouwen, skyscrapers of replica's van de ruimtevaart zijn kom ik wel eens langs
UltimateTetten schreef:AMGXV schreef:Kan het niet spelen tot ik mijn nieuwe grafische kaart aanschaf.
Ik kan niets spelen.
Ik ben zo alleen.
Alleen.
voor mc hebde gene zotte pc nodig hoor
UltimateTetten schreef:Spoon3r schreef:Minecraft server regelen zonder mij? manmanman zo gaat da zomaar ni he
wel, doet gij dat dan eh
der is nog niks gebouwd, alleen Takai die stoefte met zijn wereld![]()
Maak een flatland en laat uw server 24/7 draaien, goed ?
Spoon3r schreef:kheb toch een sexy manneke e
bulck schreef:Spoon3r schreef:kheb toch een sexy manneke e
komt er is op jem, diej skyscraper moet af
quastinado schreef:server is weer toegankelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten