register Paswoord vergeten?

Booster's in war game's

Have a nice frag

Booster's in war game's

Berichtdoor goose op ma 14 jan 2013 3:33 pm

Is het wel de moeite waard om een booster,cheater aan te geven (reporten).Of is het weer zo een straatje zonder einde.
Het gaat vooral over bo 2 op ps3,pc,xbox enz...In bf3 ben ik het nog niet tegen gekomen maar het zal waarschijnlijk daar ook gebeuren.cya
goose
Vuilnisman
Vuilnisman

Re: Booster's in war game's

Berichtdoor bangbangbazooka op ma 14 jan 2013 3:42 pm

Ik weet nie over wat het juist gaat want ik speel da spel nie, maar ik kan mij nie voorstellen da het wijs is om tegen cheaters te spelen dus waarom zou ge ze nie aangeven? :)
bangbangbazooka
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op ma 14 jan 2013 3:44 pm

Bedankt, dat wist de wereld nog niet
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor eXistenZ op ma 14 jan 2013 4:55 pm

Hangt af van de ontwikkelaar/aanbieder zeker? Op steam hebt ge het VAC statuut voor verschillende shooters, bij EA malen ze ni om customer service en zitte ze u geld te tellen

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Chiesel op ma 14 jan 2013 5:21 pm

iemand reporten duurt maar 10 seconden he.. als't echt ne booster is zulde ni de enige zijn die hem report :p
u can't do more than that
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op di 15 jan 2013 1:35 am

goose schreef:Is het wel de moeite waard om een booster,cheater aan te geven (reporten).Of is het weer zo een straatje zonder einde.
Het gaat vooral over bo 2 op ps3,pc,xbox enz...In bf3 ben ik het nog niet tegen gekomen maar het zal waarschijnlijk daar ook gebeuren.cya

*indertijd* toen ik op vlak van clans en competities heel actief was in CoD:UO, CoD2 en CoD4 (MW1); BF2 en BF2142, werden een groot deel van de cheaters die gereport werden uiteindelijk wel verbannen. Helaas was de zwaarst mogelijke ban die op CD KEY, maar als een cheater wil blijven gaan, vind ie sowieso ergens wel een nieuwe.. Ik denk zelf dat ik dat misschien eens geweten heb in Call of Duty, maar ben het niet zeker.
Het leek me wel (voornamelijk in Battlefield) dat reports door spelers die actief zijn in competities/ladders (bvb Clanbase) of hun clanservers, precies meer effect hadden andere.. Er zijn niet veel cheaters die op onze clanservers gespeeld hebben, ze zijn wel allemaal verbannen geweest :P In Call of Duty lukte het moeilijker omdat toen (vaak) via een !report GUID reason of iets dergelijks moest gebeuren, ik denk dat ze daar wel iets losser mee omgingen/omgaan :)

in Battlefield3 heb ik al 2 cheaters gereport, ene is geband (zijn account bestaat toch alleszins niet meer) en andere weet ik niet; natuurlijk zal het voornamelijk met het aantal reports te maken hebben, dusja elk steentje draagt bij :p

:edit:
ahja ik denk ook dat je op recentere games meer succes gaat hebben met reports dan op oudere games :)
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor goose op ma 21 jan 2013 12:10 pm

Blijkbaar geven ze er toch aandacht aan.Had iemand in mijn vrienden lijst die na 4 dagen totaal gespeeld te hebben al prestige master geeft.Gisteren zag ik dat hij online was en tot mijn verbazing had die nu prestige 2.Vroeg hem dan wat er gebeurd is en gaf geen antwoord.Hij zal wel gereset geweest zijn zeker.Zo zie je maar dat je het spel eerlijk moet spelen.Van mij mogen ze campen zo veel ze willen,als ze maar het spel eerlijk spelen zonder boosting of cheaten. (Y)
goose
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor RedDragon op ma 21 jan 2013 2:00 pm

Als het op BO 2 is gewoon reporten en als er meerdere reports zijn dan wordt hij wel gebanned. Dat was toch zo op MW 2 al.
Gewoon reporten kost geen tijd en het kan alleen maar beter worden.

@lupes: Bij cod2, cod4 en de meeste oudere games werd meer Punkbuster gebruikt want zeer goed werkte.
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Keer terug naar Games