register Paswoord vergeten?

PS3, PS4?

Have a nice frag

PS3, PS4?

Berichtdoor Member op vr 22 feb 2013 11:42 am

Hey Fundalizers

Al een hele tijd heb ik terug zin in goede shooters zoals Battlefield, CoD, ...
Vroeger heb ik altijd Battlefield 2: Modern Combat gespeeld (op de PS2) en dat was nu écht een topgame (vooral online).
Daarom zou ik graag een spelconsole aankopen, om terug te kunnen genieten van spellen zoals BF2.

Ik heb 9-10 jaar stil gelegen met gamen op een console dus ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen (ja, een PS3 of 4).
Hebben jullie pack aanraders, of bepaalde modellen dat jullie voorkeur genieten?

Ik heb een full HD TV dus dat is geen probleem.

Thanks
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Re: PS3, PS4?

Berichtdoor Rbbz op vr 22 feb 2013 1:34 pm

kheb ook bro raad nodig: Kzit van de jaar op kot en kwil nen PS kopen maar tis al te laat voor PS3, dus wachten op de 4 ?
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor embryonaal_geheugen op vr 22 feb 2013 2:07 pm

Sowieso 1 kopen met op z'n minst 160 gb harde schijf .( die 12 gb modellen ben je niks mee)
embryonaal_geheugen
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor shizzle op vr 22 feb 2013 2:14 pm

Rbbz schreef:kheb ook bro raad nodig: Kzit van de jaar op kot en kwil nen PS kopen maar tis al te laat voor PS3, dus wachten op de 4 ?

De ps4 is maar gepland voor eind dit jaar, als er geen vertragingen zijn. En dan is het nog niet zeker dat hij al eind dit jaar beschikbaar zal zijn in Europa, want daar hebben ze niets over gezegd. Plus, de games van ps3 zullen niet werken op ps4.

Idd niet gaan voor een 12gb model, na 2 games zit die hdd al bijna vol. En voor 40 euro meer heb je een hdd van 320gb en voor nog eens 20 euro meer heb je een 500GB-versie.
shizzle
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Member op vr 22 feb 2013 2:25 pm

Ik zou deze willen bestellen bij coolblue:
http://www.consoleshop.be/product/11519 ... 20-gb.html

Goede keuze?
Ik wil trouwens echt wel zotte graphics voor dat geld... Ik zag hier een screenshot van Crisis 3 voorbij gaan (wel voor PC)...
Kan de PS3 zo'n graphics behalen?
Laatst bijgewerkt door Member op vr 22 feb 2013 2:32 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 22 feb 2013 2:30 pm

shizzle schreef:
Rbbz schreef:kheb ook bro raad nodig: Kzit van de jaar op kot en kwil nen PS kopen maar tis al te laat voor PS3, dus wachten op de 4 ?

De ps4 is maar gepland voor eind dit jaar, als er geen vertragingen zijn. En dan is het nog niet zeker dat hij al eind dit jaar beschikbaar zal zijn in Europa, want daar hebben ze niets over gezegd. Plus, de games van ps3 zullen niet werken op ps4.

Over de release in Europa is inderdaad nog niets geweten, maar ik ben redelijk zeker dat het voor Q1 2014 zal zijn.
+ Je zal wel PS3 games op uw PS4 kunnen spelen, maar dat zal via BC (cloud) gebeuren. Hoogstwaarschijnlijk zal je al de games opnieuw kunnen betalen. + Alle games zijn in 't begin nog niet beschikbaar.

Bon, om op uw topic te reageren;
Je kan wel voor de PS3 gaan als die nieuwe dingen van de PS4 u niet echt interesseren.
't Is veel goedkoper en de multiplayer blijft op PS3 volgens mij toch nog wel een tijd actief.
De meeste "next gen" games zullen in 't begin ook op de PS3 verschijnen. De PS4 exclusives zoals de nieuwe Killzone en Driveclub heb je uiteraard niet. De CoD's zullen sowieso op de huidige generatie blijven verschijnen wegens ze met hun engines en graphics toch altijd enkele decennia achterblijven. BF4 (of BC3) zal ook nog wel lukken.

Ik wacht nog tot de E3 om zeker te zijn, maar als de nieuwe Playstation me dan nog niet aanstaat koop ik ook een nieuwe PS3 hoor. Ik heb er eentje van 2009, maar mijn PS3 denkt dat hij een stofzuiger is. En dat is natuurlijk niet echt aangenaam als je rustig een Blu-Ray'ke aan 't kijken bent.
Ik speel wel amper multiplayer op console, dus echt gekloot ben ik niet. Als je van plan bent om enkel multiplayer games in uw Playstation te proppen kan je natuurlijk over enkele jaren wel eens spijt gaan krijgen.

+ Ga -zoals ze hierboven al zeggen- niet voor een 12GB model. Koop GT5 en uw HDD steekt al vol...
Je kan best voor een 500GB versie gaan imo. Die zijn wat duurder, maar dan moet je over een jaar tenminste al geen games gaan verwijderen omdat je een nieuw spel gekocht heb zoals ik met mijn 180GB model wel moet doen. *cry*

Edit:

Member schreef:Ik zou deze willen bestellen bij coolblue:
http://www.consoleshop.be/product/11519 ... 20-gb.html

Goede keuze?

Da's precies wel aan de dure kant. Kijk hier eens: http://shopto.net/search/?platform=&new ... s3+console
Misschien vind je hier wel een betere pack. (Shopto is een goede webshop hoor. Ik heb daar al dikwijls shit besteld)

Allee, nog nen edit dan:
Member schreef:Ik wil trouwens echt wel zotte graphics voor dat geld... Ik zag hier een screenshot van Crisis 3 voorbij gaan (wel voor PC)...
Kan de PS3 zo'n graphics behalen?

Helemaal niet. De PS3 exclusives zien er echt wel goed uit, maar verwacht geen Crysis 3 (OP PC DAN NOG WEL LULZ) toestanden met multiplatform games. Op PS4 ga je dat trouwens ook niet moeten verwachten. Onze PC specs zijn beter als de next gen specs, dusja.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Member op vr 22 feb 2013 2:41 pm

Hoe zit dat met de garantietoestanden enzo als je op die site besteld?
Dan betaal ik liever iets meer bij een Belgische keten, bovendien heb ik ook geen creditcard :p
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 22 feb 2013 2:48 pm

Member schreef:Hoe zit dat met de garantietoestanden enzo als je op die site besteld?
Dan betaal ik liever iets meer bij een Belgische keten, bovendien heb ik ook geen creditcard :p

12 maanden garantie.
Je zal volgens mij eerst wel naar hun moeten bellen en uitleggen wat er mis met is. Dan komen ze 'm ophalen.
Bij Coolblue zit je natuurlijk ook goed, maar ik zou toch wel weten wat kiezen iig;

Coolblue - PS3 Slim 320 GB = 269 euro
Shopto - PS3 Slim 500 GB + Far Cry 3 + Assassins Creed 3 = 289 euro

:') Doe wat je wil natuurlijk, maar hier zou ik toch wel een creditcard voor kunnen gaan halen. :p
Je kan trouwens volgens mij ook met Paypal betalen hoor. (ben niet zeker)
Edit 5545456: Yep, Paypal lukt ook.

En nog nen edit:
http://xbox360.4gamers.be/nieuws/23846/ ... erbluffend
Vergeet die BF4 maar op PS3. :p
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bjoerk op vr 22 feb 2013 3:51 pm

Member schreef:Hoe zit dat met de garantietoestanden enzo als je op die site besteld?

Bij coolblue zit je goed die doen niet moeilijk, ik had eens het verkeerde bijstuk bij een keukenrobot gekregen. Ge belt naar hun 1 uurtje later zat er een pdf in men mail die ik op de doos moest plakken en dan naar de post doen, 1 week later stond het geld terug op de rekening. En zo is da bij alles van hun die doen echt nie moeilijk.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Member op vr 22 feb 2013 3:57 pm

bjoerk schreef:

Bij coolblue zit je goed die doen niet moeilijk, ik had eens het verkeerde bijstuk bij een keukenrobot gekregen. Ge belt naar hun 1 uurtje later zat er een pdf in men mail die ik op de doos moest plakken en dan naar de post doen, 1 week later stond het geld terug op de rekening. En zo is da bij alles van hun die doen echt nie moeilijk.

Ja ik heb een vriend die bij Coolblue werkt, dus das dan ook altijd mooi meegenomen.

Over 't algemeen ben ik niet zo'n fan van dure dingen op internet bestellen (toch niet in het buitenland) vanwege de garantie en communicatie enzo.
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op vr 22 feb 2013 5:11 pm

ik vind het juist ne goeie moment om ne ps3 te kopen...
da kunt ge overal al goedkoop vinden + veel goeie games zijn ook al serieus in prijs gedaald...
op de ps4 gade nog zeker anderhalf jaar mogen wachten - denk ik -
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Galome op vr 22 feb 2013 5:57 pm

In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor TheCeet op vr 22 feb 2013 6:24 pm

En als je games koopt. Kijk eerst eens op buitenlands webshops binnen europa.
Dit topic is er perfect voor ;)

viewtopic.php?f=8&t=39873
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op vr 22 feb 2013 7:17 pm

Member schreef:
bjoerk schreef:

Ja ik heb een vriend die bij Coolblue werkt, dus das dan ook altijd mooi meegenomen.

Over 't algemeen ben ik niet zo'n fan van dure dingen op internet bestellen (toch niet in het buitenland) vanwege de garantie en communicatie enzo.

²

Ik heb nu al een paar keer dingen besteld bij Coolbue en dat was altijd zoals afgesproken geleverd. Echt top!

@BlueSmiley: Europa verplicht toch 2 jaar garantie op elektrische apparaten?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Member op vr 22 feb 2013 7:32 pm

Ja Coolblue is echt top...
Heb daar al een laptoptas, WOW prepaid card, scheermesjes, fluitketel,... besteld en altijd toplevering de dag erop!
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BLUE_SMILEY op vr 22 feb 2013 8:33 pm

the-skullkid schreef:
@BlueSmiley: Europa verplicht toch 2 jaar garantie op elektrische apparaten?

Ghoh, da kan... :p Er staat '12 months warranty' op hun website, dus ik nam aan dat de twaalf maanden was.. Zal wel niet dan.
os moe is ozze va
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor goose op vr 01 maart 2013 7:04 am

embryonaal_geheugen schreef:Sowieso 1 kopen met op z'n minst 160 gb harde schijf .( die 12 gb modellen ben je niks mee)

Idd,heb die van 12 gb nieuw model.Die 12 gb zijn niks waard.1 game kan je installeren en dat is alles.Zelf voor die map pack te downloaden van bo 2 krijg je al problemen door te weinig geheugen.Ik zou een okazie ps3 kopen en dan als de ps4 uit komt die dan kopen. ;)
goose
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Hasjiesj op di 23 apr 2013 4:18 pm

Hoeveel zou een PS3 slim 320GB charcoal black nog waard zijn dezer dagen? Staat hier redelijk wat stof te verzamelen.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Member op di 23 apr 2013 4:23 pm

Hasjiesj schreef:Hoeveel zou een PS3 slim 320GB charcoal black nog waard zijn dezer dagen? Staat hier redelijk wat stof te verzamelen.

Wat wil je ervoor? Zit er stof in?
Afbeelding

Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Da_Tonio op wo 24 apr 2013 1:57 pm

Als ge het nieuwste van het nieuwste wilt, gaat ge best voor de ps4. Als dat u niet het minste kan schelen, en ge wilt gewoon soms eens wat spelen en zeveren met maten, maakt dat niet zoveel uit.

Zo speel ik als arcaderacer nog Dirt 2, ondanks dat er nieuwere versies uit zijn. Hoewel ik cod:mw3 heb liggen, steek ik soms de oudere cod's eens in, en naast bf3 speel ik soms ook nog eens bc2.

Vroeger kregen we altijd de op 1 na nieuwste sims van ne maat die altijd de nieuwste moest hebben. Het bleef voor ons even vernieuwend, alleen zat er een tijdsverschil op.
Laatste jaren hetzelfde met de Pes-reeks, waarvan ne vriend altijd de nieuwste editie heeft. Gezien hij niet meer naar de oudere omkijkt, krijg ik die, en dan speel ik daar een carriere op.

Als ge u gewoon wilt amuseren door eens een videospelleke te spelen, kunt ge nog jaar en dag met een ps3, 2 of zelfs 1 verder. Er zijn 1001 onbekende spellekes, en ge gaat uw 'nieuwe' games aan deftige prijzen hebben. Ik vertik het om toe te geven aan de blijvende stijging in prijzen van de games, terwijl ze meer om meer vol fouten gereleased worden gezien ze toch kunnen updaten. (Werk checken wordt door de betalende gamer wel gedaan, met andere woorden...)

Wilt ge mee zijn met de nieuwste cod of bf om te knallen, of de nfs of gt voor te racen, ga je best voor ps4.
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor krack op do 25 apr 2013 10:33 am

Hasjiesj schreef:Hoeveel zou een PS3 slim 320GB charcoal black nog waard zijn dezer dagen? Staat hier redelijk wat stof te verzamelen.

Mijne maat zijn PS3 is vorige week kapot gegaan... YLOD...
Dus dat stof is niet echt een bezwaar, als die een nieuwe PS3 koopt dan zal dat ding toch open gemaakt worden om een YLOD te voorkomen.

Dus ook tegelijk @OP: koopt ge ne PS3 en is hem eenmaal buiten garantie, vijst hem open en ziet dat ge zo'n YLOD voorkomt. (Yellow Light Of Death aka cheape thermal paste vervangen)
krack
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op do 25 apr 2013 12:09 pm

koop een nieuwe ps3... kost niet veel meer
en dan naar game mania om games - supergoedkoop
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FuckThisShit op do 25 apr 2013 12:30 pm

Chiesel schreef:koop een nieuwe ps3... kost niet veel meer
en dan naar game mania om games - supergoedkoop

²

Heb begin februari mijn ps3 gekocht, stond eindelijk goedkoop genoeg en nu zijn er massas oudere toppers die je super goedkoop tweedehands kan kopen.
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op vr 26 apr 2013 3:09 pm

Anyhow, ik zag dat hij online nog steeds 279€ waard is en ik heb nog een extra dualshock controller die nu nog 50€ blijkt te zijn. Ik koop m'n volledig pakket incl. 4 games voor 250€. Nog nooit enige problemen mee gehad, werd meestal gebruikt om Blu-Ray op te bekijken.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor bloky op vr 26 apr 2013 3:15 pm

hopelijk maken ze nog games voor de ps3 als de 4uitkomt op het einde van het jaar...
en hopelijk dat killzone op ps3 zou uitkomen, ik speelde die erg graag, ik zou het jammer vinden anders...
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheCeet op vr 26 apr 2013 4:10 pm

bloky schreef:hopelijk maken ze nog games voor de ps3 als de 4uitkomt op het einde van het jaar...
en hopelijk dat killzone op ps3 zou uitkomen, ik speelde die erg graag, ik zou het jammer vinden anders...

Sony gaat de PS3 tem 2015 nog ondersteunen.

Qua games weet ik het niet hoe het gaat zitten. Killzone Shadow Fall komt al zeker op PS4. Ik vermoed dat deze niet meer op de PS3 gaat uit komen...
Afbeelding
TheCeet (oude nickname: ceetje46)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bloky op vr 26 apr 2013 5:31 pm

ok bedankt, hopelijk spenderen ze nog moeite aan de ps3 games dan, dat de kwaliteit nog verbetert word :)
Afbeelding

Carpe Diem
bloky
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Games