register Paswoord vergeten?

De nieuwe Xbox

Have a nice frag

Re: De nieuwe Xbox

Berichtdoor shizzle op wo 22 mei 2013 5:07 pm

monkeyyy schreef:de helft van wat er nieuw aan is, is immers enkel voor US en UK vermoed ik. grootste commotie ging over live tv en dat zal hier niet eens beschikbaar zijn. want dat is in samenwerking met sky, netflix, etc en dat hebt ge hier niet eens lol.

Netflix komt dit jaar nog naar België.
shizzle
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor monkeyyy op wo 22 mei 2013 5:37 pm

shizzle schreef:
monkeyyy schreef:de helft van wat er nieuw aan is, is immers enkel voor US en UK vermoed ik. grootste commotie ging over live tv en dat zal hier niet eens beschikbaar zijn. want dat is in samenwerking met sky, netflix, etc en dat hebt ge hier niet eens lol.

Netflix komt dit jaar nog naar België.

Heb reacties gelezen op het internet van mensen die toegang hebben tot Netflix buiten de Verenigde staten (UK, Canada, Noorwegen) en de catalogus is blijkbaar om van te janken.

Heb daarstraks de poorten wel gezien op de xbox en het heeft een hdmi in- en output dus waarschijnlijk kunt ge er een digibox op aansluiten.
monkeyyy
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Galome op wo 22 mei 2013 8:10 pm

Afbeelding
In purple we trust!
Make us proud!
Galome
Gereïncarneerde WC-borstel
Gereïncarneerde WC-borstel

Berichtdoor roseleros op wo 22 mei 2013 10:05 pm

De focus van de Xbox One en de rest van de next gen-consoles (PS4 en Wii U) is om "het centrum van de huiskamer te worden". Deze zever kramen ze alleen maar uit om dat het zeer moelijk is om echt te verbeteren op console vlak. Daarom heeft het ook 8 jaar geduurd voordat deze generatie er kwam, waar dit normaal maar 5 jaar duurt. Door de opkomst van tablets en smartphones die de markt van casual games inpalmen door 1 euro-games zullen deze consoles niet al te veel verkopen (kijk maar naar de verkoop cijfers van de Wii U).

Ik verwacht dat hardcore gamers gaan blijven waar ze nu zijn en dat is de pc (ook al vind ik het jamer dat hierdoor gamen van de tv gaat verdwijnen). Gelukkig zijn er projecten zoals Ouya en Gamestick. Ik verwacht niet dat deze direct een overompelend effect gaan hebben, maar doordat ze zoveel goedkoper zijn (100 dollar en games die veel goedkoper gaan zijn; dat zullen vooral indie games, ports van mobile games en geen echte grote titels zijn, en is het ideaal om te emulaten) zullen ze wel een aantal mensen overtuigen. Ook gaat er elk jaar een update van de Ouya uitkomen (maak je geen zorgen, het is zoals gsm's: als je er een koopt is deze wel een aantal jaar goed om alle games te kunnen spelen, maar je koopt tenminste altijd een console die up-to-date is). Op zo een korte tijd een nieuwe console uitbrengen kunnen Sony,Nintendo en Microsoft niet. Zo zal binnen een aantal jaar de Ouya niet zoveel zwakker zijn dan de Xbox One en PS4 én zal de prijs toch een pak lager liggen.

Een laatste punt: door de zwakke verkoop van de consoles door die mobile games gaan developers niet meer zoveel games maken voor de klasieke consoles (EA maakt bijvoorbeeld geen games meer voor de Wii U, ze gaan liever naar waar het geld zit en dat zijn apps).

Deze generatie gaat volgens mij niet het succes hebben van de vorige en dit zal de laatste generatie zijn die het klassiek business model gaat gebruiken.
roseleros
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Games