register Paswoord vergeten?

The Elder Scrolls Online - Final Beta Event Stream

Have a nice frag

The Elder Scrolls Online - Final Beta Event Stream

Berichtdoor hardstyler op wo 12 maart 2014 2:40 pm

voor de geinteresseerden onder jullie ga ik dit weekend de laatste build van teso beta streamen in max quality ingame en stream, heb nog wat bandwith over dus :) voor de mensen die wat skeptisch zijn met al die mooie promotie filmpjes en zich afvragen hoe het werkelijk ingame gaat zijn, dit is je kans.

http://www.twitch.tv/exily84

vrijdag/zaterdag zal vooral pve zijn aangezien onze guild gaat rerollen op de EU servers en je pas kan pvp'en vanaf L10. dus questing en exploring en crafting etc. Eens L10 zal je hoogst waarschijnlijk veel guildgroup pvp zien zoals de vorige event. we zijn ambitieus en net als vorige keer (wat gelukt is) gaan we een emperor crownen in onze guild.

verwacht geen gescripte uitleg naar de stream viewers toe, aangezien ik een beetje elder scroll fanboy ben wil ik niemand blaasjes wijsmaken en een mening voorzichzelf laten vormen. dus je zal hoogstwaarschijnlijk enkel game sound en mss teamspeak horen :) let wel op, het is een 18+ guild, dus kan ik geen vuile praat uitsluiten.

naar de TESO release toe stream ik ook regelmatig Smite, heel leuk spel en voor mij persoonlijk veel aangenamer om te spele dan LoL, ben geen fan van isometrisch gedoe en ik kom van FPS games, dus is smite veel easier to get into.

bijhorende info:
*TESO is een MMORPG. het is het best te vergelijken met skyrim dat je kan spele met vrienden en laat ook grootschalig Siege pvp toe (map laat 2000 mensen toe verspreid over 3 alliances). de wereld speelt zich niet enkel af in skyrim, maar laat de hele wereld toe van alle vorige games en meer. maandelijkse abonnement kosten zijn aanwezig.
Early acces eind maart, official release begin april.

*SMITE is een MOOBA game best te vergelijken met league of legends maar dan in 3rd person view. momenteel komt die ook ten einde van de beta en zijn er 60 gods beschikbaar om de maps onveilig te maken. tip: als je nu de ultimate god pack koopt kost die maar 24euro, na release zal dat 250euro zijn! dit unlocked alle gods op je account en zit je niet vast aan de god rotatie en/of favor grinding.

alvast bedankt voor de attentie :)
hardstyler
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Games