register Paswoord vergeten?

FM14 Meets FDLZ

Have a nice frag

FM14 Meets FDLZ

Berichtdoor The_Tuxedo op ma 16 jun 2014 6:48 pm

Ondanks een druk schema deze zomer, wil ik in juli en augustus FM14 nog eens openen. En het leek me leuk om daarbij iets te proberen, namelijk een custom database met een eigen Fundalize-club en bijhorende spelers. Vandaar dit topic: als je graag als speler in de database komt, laat het weten! Ook als je geen voetbal- of FM-fan bent, kan het leuk zijn om dat te doen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vul onderstaande template in als je in de database wilt komen. (als je niet bekend bent met FM, hierbij een screenshot van Eden Hazard z'n stats, zodat je weet wat je allemaal kan opgeven als kwaliteiten)

Name:
Nationality:
Height:
Weight:
Preferred foot:
Weaker foot (non-existent/poor/acceptable/decent/good/two-footed):
Primary qualities (5):
Secondary qualities (5):
Positions (1 natural position, additional positions are optional):
Determination will be set to 20 for everyone, no need to mention that as a quality.

Als voorbeeld is dit mijn ingevulde versie (ik zit al in de database):
Name: Michael McTux
Nationality: Belgium
Height: 1m80
Weight: 72 kg
Preferred foot: right
Weaker foot (non-existent/poor/acceptable/decent/good/two-footed): decent-good
Primary qualities (5): tackling, heading, jumping, passing, first touch
Secondary qualities (5): teamwork, work rate, natural fitness, pace, crossing
Positions (1 natural position, additional positions are optional): DM C, D R, M C, D C
Determination will be set to 20 for everyone, no need to mention that as a quality.

Je mag je eigen naam ingeven of een alias (zoals ik duidelijk gedaan heb), je roepnaam zal toch sowieso je username op FDLZ zijn (tenzij je dat liever niet hebt). Probeer ook een beetje realistisch te zijn: als er al 3 mensen de spits-positie hebben gekozen, is het waarschijnlijk een goed idee om een andere positie te nemen. De deadline voor het inzenden (mag hier of via PM) van je gegevens is 30 juni om 12u 's middags. Kwestie van specifiek te zijn. :)

Ik zal dan een database creƫren en onze club proberen naar successen te leiden. We zullen beginnen in de Engelse Championship, zo heb ik besloten. :P Hopelijk kunnen we meteen mooie dingen tonen en promoveren. Op welke manier ik jullie op de hoogte zal houden van de vorderingen, weet ik nog niet. Op dit moment leun ik vooral in de richting van geschreven samenvattingen. Suggesties en requests zijn ook welkom.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Keer terug naar Games