register Paswoord vergeten?

Dying Light

Have a nice frag

Dying Light

Berichtdoor Lupes op do 12 maart 2015 8:34 pm

nog mensen hier die Dying Light spelen?

mening over het spel?

ik vind het een toffe game - degene die Dead Island had moeten zijn -, zeker met het free-runnen en enkele zalige skills

ik vind het wel iets te gemakkelijk, en dat uw personage ook te snel stijgt in level: ik zit op 71% van het verhaal en ik ben al op elk vlak het max. level..
ook had ik gedacht dat er meer sidequests gingen zijn

sommige challenges daarentegen zijn vrij moeilijk, maar dat kan natuurlijk komen door de serieuze lag-attack die ik soms krijg (bvb. als er véél zombies zijn of als ik een zotte carnage aan't doen ben)
bvb. er is een challenge waar je op een parcours op een bepaalde tijd moest afleggen (parcours met veel zombies onderbaan); als ik gewoon rond mij kijk tijdens het spurten, haal ik nooit de finish (altijd enkele seconden te kort); als ik continu naar de grond kijk, haal ik de finish met meer dan 15 seconden overschot :P
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Re: Dying Light

Berichtdoor L4nc3r op vr 13 maart 2015 12:14 am

Lupes schreef:nog mensen hier die Dying Light spelen?

mening over het spel?

ik vind het een toffe game - degene die Dead Island had moeten zijn -, zeker met het free-runnen en enkele zalige skills

ik vind het wel iets te gemakkelijk, en dat uw personage ook te snel stijgt in level: ik zit op 71% van het verhaal en ik ben al op elk vlak het max. level..
ook had ik gedacht dat er meer sidequests gingen zijn

sommige challenges daarentegen zijn vrij moeilijk, maar dat kan natuurlijk komen door de serieuze lag-attack die ik soms krijg (bvb. als er véél zombies zijn of als ik een zotte carnage aan't doen ben)
bvb. er is een challenge waar je op een parcours op een bepaalde tijd moest afleggen (parcours met veel zombies onderbaan); als ik gewoon rond mij kijk tijdens het spurten, haal ik nooit de finish (altijd enkele seconden te kort); als ik continu naar de grond kijk, haal ik de finish met meer dan 15 seconden overschot :P

Ik speel het op PS4, masr zit nog nie zo heel ver...
Ik speel ook nog CoD:AW en GTA V, en als ge dan nog elke dag moet gaan werken...

's nachts is het nie zo makkelijk, met al die nachtjagers :p
Ma tis wel nog een cool spel :)
Alleen spijtig dat de wapens maar een peer keer gerepareerd kunnen worden :?
Afbeelding
L4nc3r (oude nickname: Mitsulancer)
Pastoor
Pastoor

Re: Dying Light

Berichtdoor Lupes op vr 13 maart 2015 4:42 am

L4nc3r schreef:Alleen spijtig dat de wapens maar een peer keer gerepareerd kunnen worden :?

je kunt een skill unlocken die dit betert; dat je een paar keer 'gratis' kunt repareren

:edit:

bij sommige Protect-missies kun je als beloning kiezen dat je wapen hersteld wordt naar de initiële staat (dus dat je alle repairslots terug hebt); deze missies worden aangeduid met een blauw schild icoontje
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Keer terug naar Games