register Paswoord vergeten?

Parkitect

Have a nice frag

Parkitect

Berichtdoor BLUE_SMILEY op di 02 jun 2015 2:51 pm

Wegens het verhaal van Rollercoaster Tycoon 4/World er blijkbaar niet meer zo positief uitziet omdat het spel door Atari gepushed wordt en ondertussen al meer dev studio's gezien heeft, post ik voor jullie Parkitect!

Dit spel zou hetgeen moeten worden waar RollerCoaster Tycoon (1/2) fans al meer dan een decennium naar op zoek zijn.
Het is momenteel in pre-pre-alpha en de eerste publieke build (pre-alpha) zou rond augustus van dit jaar beschikbaar moeten zijn. Volgens ik her en der kan lezen zou het 40 euro gaan kosten. De huidige builds zijn wel enkel beschikbaar voor $100+ backers van hun kickstarter, so don't get your hopes up.
Ik raad jullie aan om de Devlogs (*klik*) eens door te nemen en om de onderstaande video's eens te bekijken.

Mocht er interesse zijn hou ik deze topic zoveel mogelijk up-to-date voor jullie. Zodra er meer informatie is verwijder ik dan ook mijn gezaag en plaats ik de officiële releasedatum, video's, trailer(s), et cetera.

January build

May build

Ik weet na de release van de alpha van dit spel weer wat doen!
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Re: Parkitect

Berichtdoor Iandras op di 02 jun 2015 7:13 pm

En wat maakt dit dan beter dan RTC 3?
Iandras
Onwetende
Onwetende

Re: Parkitect

Berichtdoor BLUE_SMILEY op wo 03 jun 2015 7:24 am

Iandras schreef:En wat maakt dit dan beter dan RTC 3?

1 of 2 bedoel je, want RCT3 is een heel ander spel?
Wel... Hoogstwaarschijnlijk niets wegens RCT voor ons allen een jeugdsentiment is.
Maar het is in pre-pre-alpha, dus dit spel is nog bijlange niet klaar. Het komt op Steam in Early Acces en zullen dan nog naar de spelers hun ideeën luisteren. Veel beter als RCT 1,2,3, ... kan het momenteel niet echt zijn natuurlijk.
Deze GIF's zijn van april 2014:

Afbeelding

Afbeelding

Parkitect zou op RCT1/2 moeten gaan lijken, maar het gaat wel zijn eigen weg.
Bv; Uw winkels moeten bevoorraad worden door werknemers. Zij zouden dus steeds met dozen door het park moeten sleuren, maar wegens het volk zoiets niet graag ziet zou je verborgen paden kunnen ontwerpen zodat de werknemers heel het park kunnen doorkruisen zonder iemand hun ziet. (Disneyland?)

Keep in mind dat hier maar 3(!) mensen aan werken! Ik vind dat ze op een jaar tijd enorm veel voortgang gemaakt hebben.
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Keer terug naar Games