Welk willen jullie gaan volgen in het secundair, hoger,.. onderwijs?
Kunt mss hier wat vragen stellen indien je er hebt ofzo

is er hier iemand die handelswetenschappen of bestuur en publiek management volgt aan hogeschool gent?
EcliPz^ schreef:Ik moet na dit jaar kiezen en heb nog totaal geen iddee, tot grote ergernis van mijn ouders.
Ik hou dit topic in het oog.
Nielsi schreef:EcliPz^ schreef:Ik moet na dit jaar kiezen en heb nog totaal geen iddee, tot grote ergernis van mijn ouders.
Had ik ook.
De ALLERLAATSTE dag dan nog veranderd van richting/school!![]()
Gelukkig dat ik nu in deze richting - Maatschappelijke-Veiligheid - zit!
DC*paardenzotwtf schreef:Ik weet zoizo dat [als] ik het volhoud met Latijn tot het 4de , en verder Wetenschappen wiskunde , van hogeschool gaat me nu nog niet aan
EcliPz^ schreef:Ik moet na dit jaar kiezen en heb nog totaal geen iddee, tot grote ergernis van mijn ouders.
-VinCenT- schreef:is er hier iemand die handelswetenschappen of bestuur en publiek management volgt aan hogeschool gent?
ICanFeelIt schreef:Humane, 5de jaar nu
Kga der wel graken normaal, mijn klastitularis zei dat mijn puntn nog minstens 5% konden stijgen aangezien ik nooit geen klop doe, en nooit voorbereid enzo
Aan verderstuderen denk ik nog niet. Eerst moetk mijzelf nog stimuleren om goeie puntn te halen vr de laatste 2 jaar
*Joco* schreef:-VinCenT- schreef:is er hier iemand die handelswetenschappen of bestuur en publiek management volgt aan hogeschool gent?
JaZit nu in 2de Bachelor HAWE..
How can i help you?
Buh, had dat ook beter gedaan.DC*paardenzotwtf schreef:Ik weet zoizo dat [als] ik het volhoud met Latijn tot het 4de , en verder Wetenschappen wiskunde , van hogeschool gaat me nu nog niet aan
mottigenhond schreef:kheb eigenlijk wel een vraagske, ik volg nu economie wiskunde (6u wiskunde) in het 5de middelbaar, maar men rapport was niet zo wreed goed. kzit nu te denken voor over te stappen naar boekhouden-informatica in TSO maar ik zou graag int hoger toegepaste informatica gaan volgen. zou da mogelijk zijn om vanuit boekhoudne-informatica dan nog toegepaste informatica te doen of is het enkel en alleen mogelijk via een aso-diploma?
én op vlak van programmeren heb ik nu al een voorsprong (qua webdesign toch), ik kan nu al XHTML, CSS, PHP en een beetje flash en javascript, dus ik zal mij wss beter kunnen inleven in nieuwe programmeertalenBistiriko schreef:mottigenhond schreef:kheb eigenlijk wel een vraagske, ik volg nu economie wiskunde (6u wiskunde) in het 5de middelbaar, maar men rapport was niet zo wreed goed. kzit nu te denken voor over te stappen naar boekhouden-informatica in TSO maar ik zou graag int hoger toegepaste informatica gaan volgen. zou da mogelijk zijn om vanuit boekhoudne-informatica dan nog toegepaste informatica te doen of is het enkel en alleen mogelijk via een aso-diploma?
das zeker te doen, iedereen doe da bijna via die richting. Ben nog één van de weinigen in men klas die aso heeft gedaan.
Op vlak van programmeren stonde die het eerste jaar ook al veel voor. Dus kzou et eerder aanraden
wacky_one schreef:Buh, had dat ook beter gedaan.DC*paardenzotwtf schreef:Ik weet zoizo dat [als] ik het volhoud met Latijn tot het 4de , en verder Wetenschappen wiskunde , van hogeschool gaat me nu nog niet aan
Ik heb mij dat Latijn al veel beklaagd.
In de wewi doet ge tenminste iets nuttigs met die uren die normaal voor latijn zijn.
Met plezier!Scriptkiddie schreef:wacky_one schreef:Buh, had dat ook beter gedaan.DC*paardenzotwtf schreef:Ik weet zoizo dat [als] ik het volhoud met Latijn tot het 4de , en verder Wetenschappen wiskunde , van hogeschool gaat me nu nog niet aan
Ik heb mij dat Latijn al veel beklaagd.
In de wewi doet ge tenminste iets nuttigs met die uren die normaal voor latijn zijn.
'k Zou wel nog eens een tijdje terug willen naar LWi, wisselen?
Ronaldinhow schreef:EcliPz^ schreef:Ik moet na dit jaar kiezen en heb nog totaal geen iddee, tot grote ergernis van mijn ouders.
Idd, tis bij mij vantzelfde...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast