Help!
Laat mij even mijn situatie uitleggen:
- Ik zit nu in het zesde jaar humane wetenschappen - talen
- Ik haat wiskunde
- Ik haat gedragswetenschappen, mensen interesseren mij wel, maar niet de ziektes die in een kop zitten of de miserie die de mens heeft, of stadia in de ontwikkeling en dat gezever.
- Ik ben vrij sterk in talen
- Ik wil GEEN unief doen
Ik zou later graag iets met management doen, dat staat sowieso vast.
Later zou ik in:
Liefst van al de Radio- en tv-sector (programmamanager, maken dat de zender aantrekkelijk blijft etc...)
OF organisatie van evenementen en (ik denk dan specifiek aan bandmanager dus voor muziekgroepen concerten organiseren)
OF organiseren van reizen (bv bij een touroperator nieuwe hotels zoeken, reizen samenstellen, transport en animatie regelen etc)
Maaarrrr: ik was normaal van plan om Marketing te doen, tot ik vandaag naar opendeurdagen ging. Het klonk interessant TOT ik de boeken opende, ze leken veel te hard op mijn boek van, je raadt het: GEDRAGSWETENSCHAPPEN
Ik weet dat het niet mogelijk is een hogere richting te doen zonder (zware) theorie, maar kunnen jullie mij alstublieeeef wat advies geven?
Wat ik nu nog zie: Event- en projectmanagement, maar kun je daar ook reizen mee organiseren?
OF Radio- en tv-management in Nederland ma ik zie niet zitten om in La Hollande te gaan studeren