register Paswoord vergeten?

Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen

CPU's, videokaarten, moederborden, etc....

Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen

Berichtdoor singting op di 26 maart 2013 7:29 am

Mijn TOSHIBA Satellite L750 laptop heeft de laatste tijd bedacht dat het leuk is om zichzelf zo maar af te sluiten, ook als de accu nog voor 50% is opgeladen oid. Ik kan hem direct daarna ook niet meer opstarten, maar een dag later wel weer . Nou start ik vandaag mijn laptop op, en komt ie met de melding dat er een probleem is met de TOSHIBA Satellite L750 accu. De letterlijke melding is: Er is een probleem met uw accu waardoor uw computer plotseling afgesloten kan worden. Hij geeft zelf aan dat ik hem maar moet vervangen, maar ik heb een beetje rond gezocht, en dat kost al snel 70 euro oid, en dat vind ik dan weer een beetje jammer. Heeft iemand een idee wat het eventueel kan zijn, en anders waar ik misschien goedkoop een accu kan vinden?
Laatst bijgewerkt door singting op di 26 maart 2013 10:49 am, in het totaal 1 keer bewerkt
singting
Onwetende
Onwetende

Re: Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen

Berichtdoor Bistiriko op di 26 maart 2013 10:26 am

Haal om te beginnen de accu er eens uit en werk op stroom. Als hij dan perfect werkt, zou ik idd u een nieuw accu aankopen.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Re: Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen

Berichtdoor krack op di 26 maart 2013 2:07 pm

Zoals je het nu zegt vermoed ik dat je op die momenten steeds op je batterij werkte en niet op netstroom?
Eén mogelijke uitleg is vrij eenvoudig dan: je accu is een aardig percentage van zijn kracht kwijt. Bij mij valt ie nu bv al uit op ongeveer 40%. Mijn accu heeft dus hetzelfde probleem. De verkoper van de winkel raadde me aan om eerst te zoeken naar een reset alvorens een nieuwe accu te kopen.
Ik heb het snel gegoogled voor je (in functie van mijn laptop wel: http://www.brighthub.com/computing/hardware/articles/50844.aspx )
krack
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Hardware