De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
the-skullkid schreef:Iamz downloading. theskullkid14 voor iedereen behalve eclipx.
Queen schreef:queentje
@bulck: ge kunt legaal gratis versie afhalen vandaag nog, normaal
Dante schreef:as er mense zijn die het willen spelen, let me know en dan zalk da installeren
mijn steam: _asathor_
campaign had ook wel plezant geweest as ge da zo kon doen me tien man ofzo ipv vier XD ma da ga ni zeker
Dante schreef:aan het downen, is nu op 20% dus zal nog efkes duren
khad gisteren op youtube zo een easter egg gezien van portal, mss da we da is kunne doen?
moet ge maar is opzoeken is wel plezant
krack schreef:Dante schreef:aan het downen, is nu op 20% dus zal nog efkes duren
khad gisteren op youtube zo een easter egg gezien van portal, mss da we da is kunne doen?
moet ge maar is opzoeken is wel plezant
Ik ben al aan het downen sinds deze middag, het gaat echt niet vooruit
the-skullkid schreef:Net gespeeld, ik kijk al uit naar de eerste fdlz sessie! Fucking moeilijk!
Queen schreef:the-skullkid schreef:Net gespeeld, ik kijk al uit naar de eerste fdlz sessie! Fucking moeilijk!
Daarstraks met Mayo even campaign gedaan. Waren veel dingen die hij nog niet echt wist en ik al wel maarja, ge kunt dat niet typen of ge hebt twintig zombies op u. Best Skype/TeamSpeak/Mumble gebruiken dusEn iemand die het spel al een pak beter kent.
Hangt er vanaf wat ge speelt ook of het moeilijk is of niet hoor.
bulck schreef:Ik heb het spel vorig jaar 5 keer volledig uitgespeeld me kotgenotedus ik ken het goed.
Maar heb niet de legale versie
Queen schreef:bulck schreef:Ik heb het spel vorig jaar 5 keer volledig uitgespeeld me kotgenotedus ik ken het goed.
Maar heb niet de legale versie
Wat bedoelt ge met "uitgespeeld"?
En kiek, ge kon het daarstraks nog legaal en gratis kopen!
Queen schreef:the-skullkid schreef:Net gespeeld, ik kijk al uit naar de eerste fdlz sessie! Fucking moeilijk!
Daarstraks met Mayo even campaign gedaan. Waren veel dingen die hij nog niet echt wist en ik al wel maarja, ge kunt dat niet typen of ge hebt twintig zombies op u. Best Skype/TeamSpeak/Mumble gebruiken dusEn iemand die het spel al een pak beter kent.
Hangt er vanaf wat ge speelt ook of het moeilijk is of niet hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten